handdator

Visa fullständig version : Ingen sex lust !!!!!!!!!!!


luna
2005-04-05, 10:25
måste bara fråga om dt har hänt er !! har träffat en super fin tjej men jag har ingen sex lust dt e borta sjuk som fan ,för förra veckan vart jag med en annan tjej, o allt funka super bra ,har aldrig hänt så här men nu när jag vill med den nya tjejen så e dt stopp, :em:

mvda
2005-04-05, 10:31
kan ju vara lite svårt när du var med en annan tjej förra veckan, speciellt om det var mer än bara en natt. Själv tycker jag det kan vara bra att göra lite andra saker än att ha sex de första gångerna man träffar någon ny så kort efter att man var med någon annan så man lär känna henne lite först. Om nån vecka eller två har du nog fått tillbaks lusten :thumbup:

*Flash*
2005-04-05, 10:33
Ingen sexlust eller får du inte upp den, det är en ganska stor skillnad det...

Sparrisen
2005-04-05, 10:34
Du kanske är "kär" i henne, då kan det bli så. :)

Proteus
2005-04-05, 10:59
Jag tror oxå det kan ha med starka känslor för just denna tjej att göra...

Grisen
2005-04-05, 11:00
Du kanske är "kär" i henne, då kan det bli så. :)

Det är sant, du kanske gillar henne väldigt mycket och sätter henne på en pidestal. Det kan bli så om man gillar en tjej väldigt mycket, det släpper snart om detta är fallet.

jwzrd
2005-04-05, 11:01
Jag fattar nada, tänder ni bara på brudar ni inte gillar? :confused:

mini_Arnold
2005-04-05, 11:05
du är gay
jag vet för jag har en kompis som inte heller har nån sexlust
(:D)

Thony
2005-04-05, 11:06
Fan är man kär i bruden skall man ju stocka henne som aldrig förr. (fin känsligt sagt :D )

jwzrd
2005-04-05, 11:11
Fan är man kär i bruden skall man ju stocka henne som aldrig förr. (fin känsligt sagt :D )

Ja verkligen finkän sligt.

Piranha
2005-04-05, 11:17
Har n i provat den här ?


http://www.silverblue.org/archives/anal-intruder-3000.jpg

luna
2005-04-05, 11:18
jo fan jag får upp den men sen tappar jag dt, tror jag har haft för mycket bollar i luften , har haft 3 bruddar på 2 veckor o tänker på allt shit jag får höra av dom nu när jag har en ny ,o den här tjejen är speciel jag tycker om henne ,O mini_Arnold jag e INTE GAY *kissass* haha
kan vara så att man har för stor press på sig !!!!!

Davil
2005-04-05, 11:22
måste bara fråga om dt har hänt er !! har träffat en super fin tjej men jag har ingen sex lust dt e borta sjuk som fan ,för förra veckan vart jag med en annan tjej, o allt funka super bra ,har aldrig hänt så här men nu när jag vill med den nya tjejen så e dt stopp, :em:

Du var med en annan tjej för bara en vecka sedan, och veckan efter blir du kär i en ny tjej och ska redan älska med henne... Varför gå så fort fram ? Det finns så mkt annat man kan göra med en tjej, speciellt den första tiden. Sex-biten kommer garanterat med tiden, speciellt om du bibehåller känslorna för henne.

mvh.

cheesian
2005-04-05, 11:28
Det är ju ett typiskt fall av prestationsångest, som du själv nämner. Ta det bara lugnt och försök att inte tänka på det så löser det sig med tiden. Det är när du går runt och tänker på något du inte vill ska hända som det oftast händer, en parallell skulle kunna vara att om du ligger och tittar på klockan en söndagnatt och tänker "nu måste jag somna" så gör du oftast inte det. Så det bästa du kan göra är att bara försöka slappna av tror jag.

aliquis
2005-04-05, 11:31
Du kanske är "kär" i henne, då kan det bli så. :)
Heh, läste om det, förälskelse var väl.. err. ja, vad det nu är, medans kärlek var något reson... err.. skit samma. Första känslan är iaf bara känsla medans andra är logisk slutledning på vad man "borde" göra ;)

aliquis
2005-04-05, 11:33
jo fan jag får upp den men sen tappar jag dt, tror jag har haft för mycket bollar i luften , har haft 3 bruddar på 2 veckor o tänker på allt shit jag får höra av dom nu när jag har en ny ,o den här tjejen är speciel jag tycker om henne ,O mini_Arnold jag e INTE GAY *kissass* haha
kan vara så att man har för stor press på sig !!!!!
Lär dig stava och sluta knu- lla runt ;)

btw, om hon nu är så fin, vad säger att du är värd henne? ;/

aliquis
2005-04-05, 11:35
Du var med en annan tjej för bara en vecka sedan, och veckan efter blir du kär i en ny tjej och ska redan älska med henne... Varför gå så fort fram ? Det finns så mkt annat man kan göra med en tjej, speciellt den första tiden. Sex-biten kommer garanterat med tiden, speciellt om du bibehåller känslorna för henne.
mvh.
kär sade han väl inget om?

Davil
2005-04-05, 11:50
kär sade han väl inget om?

Nej det är sant...Bara jag som tog det för givet hehh.. =)

Kwon
2005-04-05, 11:54
Har inget att tillägga, i just wanna eat my cake!

-

Ok, jag tillägger lite, jag tror du tänker för mycket på vad som händer och allt runt omkring. Brukar bli så vid förväntningar etc och då är det lätt att baguetten tappar.

Helt enkelt som du sa själv, för många bollar i luften och har för stor press på dig.

Tänk inte så mycket, utan kör hårt! Lycka te!

Försök undvika att tänka att det är press på dig.

It's got to be fun, not a job.

-

http://img89.exs.cx/img89/2749/doubleimpact4un.gif

P.A.O.K.
2005-04-05, 12:05
det kommer blir så ibland :)

christian
2005-04-05, 12:12
För att travestera Rachel i vänner. "No, it´s not OK. It doesn´t happen to everyone. And yes, size does matter".


Du kanske är övertränad? :D

Snake
2005-04-05, 12:47
It's got to be fun, not a job.


...but yet maybe a blowjob :naughty:

mangemani
2005-04-05, 12:51
så du var ihop med en annan tjej förra veckan och är denna vecka ihop med en ny och du har ingen sexlust?
tja då är det ju uppenbart.....tänk efter lite,en tjej förra veckan det funkade kanon med och nu på så kort tid har du hittat en ny,hmm.

Slartibartfast
2005-04-05, 12:52
Sluta knülla runt så förbannat! Du kör slut dig.

Sex ska man ha med nån man håller av eller på egen hand.

christian
2005-04-05, 13:20
Sluta knülla runt så förbannat! Du kör slut dig.

Sex ska man ha med nån man håller av eller på egen hand.

Vem säger att han inte håller av alla han bonkar?

Han kanske är multisexuell och håller av flera samtidigt.. :D

TTT
2005-04-05, 13:52
Jag är likadan varje gång jag träffat en tjej jag har känslor för. Man är sugen men egentligen inte. Tvingar man dig till det så slutar det oftast med penishaveri ;)