handdator

Visa fullständig version : 89 Kilo I Sikte !!!


Kaboffastar
2005-04-04, 20:50
Ärligt grabbar !!! nu får ni seriöst heja på mej,ställa på mej,klaga på mej,gnälla på mej vad som helst den här veckan. jag har 89 Kilo i sikte. på måndag är det dags, enligt "planen" ska jag väga 89 Kilo på måndag. det har jag inte vägt sen i 2'a klass på lågstadiet eller nåt.

183 cm lång.
7 kg minus hittills. ( 84 kg är mitt mål för denna deff. )

Tränar:
Måndag : Morgonpromenad / Styrka( Eftermiddag ).
Tisdag : Morgonpromenad / Promenad( Eftermiddag ).
Onsdag : Morgonpromenad / Styrka( eftermiddag ).
Torsdag : Morgonpromenad / Styrka( eftermiddag ).
Fredag : Morgonpromenad / SIMMA ( Eftermiddag ).
Lördag : VILA.
Söndag : VILA : Styrka( Eftermiddag ).

Wish Me Luck, Det är ni som lärt mig allt jag kan !!!!!!!!!!

Zakath
2005-04-04, 20:53
Stort lycka till!

Men varför ingen löpträning eller intensiv cardio istället för några av moronpromenaderna?

Kaboffastar
2005-04-04, 20:55
Stort lycka till!

Men varför ingen löpträning eller intensiv cardio istället för några av moronpromenaderna?

Jag orkar helt enkelt inte springa ( tror jag ) haha, fan 7 Kilo sen jag testade på allvar !!! ska snart försöka att klämma in det.

nemd
2005-04-04, 20:57
Nej spring intem det tycker iaf jag. Du är tung precis som jag och det är INTE hälsosamt att springa speciellt inte om man är tyngre. Gå på du det är kanon. ;) Testat att åka inlines? Om inte gör de, det är en härlig form av konditionsträning som även är kanonkul. Tycker du har jobbat på bra!!!

nemd


*uppdate* Höll ju på att glömma, LYCKA TILL! :) Detta klarar du lätt!

Kaboffastar
2005-04-04, 21:00
Nej spring intem det tycker iaf jag. Du är tung precis som jag och det är INTE hälsosamt att springa speciellt inte om man är tyngre. Gå på du det är kanon. ;) Testat att åka inlines? Om inte gör de, det är en härlig form av konditionsträning som även är kanonkul. Tycker du har jobbat på bra!!!

nemd


*uppdate* Höll ju på att glömma, LYCKA TILL! :) Detta klarar du lätt!

Jo har funderat en del på inlines :P men ekonomin börjar tryta, om man slår ut det så har jag betalat ungefär 500 spänn per tappat kilo hittills =P ( I inhandlade saker som rör träningen/cardion allt från kläder till mp3 spelare för att underlätta. )

*uppdate* Tack som fan :D, nu är jag på G

nemd
2005-04-04, 21:06
Jo har funderat en del på inlines :P men ekonomin börjar tryta, om man slår ut det så har jag betalat ungefär 500 spänn per tappat kilo hittills =P ( I inhandlade saker som rör träningen/cardion allt från kläder till mp3 spelare för att underlätta. )

*uppdate* Tack som fan :D, nu är jag på G


Okej men du får ju ett par shyssta inlines för runt 800 iaf. 500 spänn per tappat kilo låter kanske mycket, men tycker du inte att det är värt de då? Jag själv skulle lätt kunna betala flera 100,000 för att gå ner i fett.

Hur äter du? har du nåt kostschema uppe på kolo? Skulle vara kul att se hur du lägger upp och hur mycket kalorier då vi väger ungefär lika och är av samma längd. :) Jag planerar en deff om ca 7-8 månader.


nemd

Kaboffastar
2005-04-04, 21:14
Okej men du får ju ett par shyssta inlines för runt 800 iaf. 500 spänn per tappat kilo låter kanske mycket, men tycker du inte att det är värt de då? Jag själv skulle lätt kunna betala flera 100,000 för att gå ner i fett.

Hur äter du? har du nåt kostschema uppe på kolo? Skulle vara kul att se hur du lägger upp och hur mycket kalorier då vi väger ungefär lika och är av samma längd. :) Jag planerar en deff om ca 7-8 månader.


nemd

Längst ner på den här sidan har jag lite om hur jag _tänker_ gällande maten , ganska flummigt skrivet ( jag var trött ). plus att det finns lite bilder på sidan innan.
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=40598&page=2&pp=15
-----------------------------------------
På den här adressen finns det några dagars matupplägg.
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=40108&page=3&pp=15

nemd
2005-04-04, 21:23
Okej det ser ju bra ut! fortsätt såhär. :)

Kaboffastar
2005-04-04, 21:49
Vet att det bara är 1 kg dit och inte ens det "riktiga" målet. men det är fan en stor grej för mig :)

Sallae
2005-04-04, 22:07
härligt kabof!! Jag tror på diG!;D kör hårt nu!!!

MyungChul
2005-04-04, 22:10
lågstadiet, :laugh:
härligt kaboffa, du vet att du klarar det :thumbup:

hammerchest
2005-04-05, 05:48
Nej spring intem det tycker iaf jag. Du är tung precis som jag och det är INTE hälsosamt att springa speciellt inte om man är tyngre.


Varför skulle man inte kunna springa bara för att man är tung?? Själv väger jag 100+ och kan utan problem springa flera ggr i veckan... Börjar man försiktigt för att gradvis öka på takten vartefter så är det inga problem... Dessutom är han ju inte alls speciellt tung...

Kaboffastar
2005-04-05, 06:08
Jävlar vad jag hatar 05:45, regn,Träningsvärk i benen och motvind. i alla fall när allt kommer på samma gång. haha.

GrayHaven
2005-04-05, 08:14
you go girl!! du får slänga in en ny profilbild sen när du nått 89 kg så vi får se skillnaden! den var väl påtaglig ifrån 96-91 iaf :) det här kommer du ju klara galant! :hbang:

nemd
2005-04-05, 09:09
Varför skulle man inte kunna springa bara för att man är tung?? Själv väger jag 100+ och kan utan problem springa flera ggr i veckan... Börjar man försiktigt för att gradvis öka på takten vartefter så är det inga problem... Dessutom är han ju inte alls speciellt tung...

Jovisst kan man springa men det är inte hälsosamt för kroppen i längden, för stor skadorisk när man är tyngre. Du belastar knän, leder, rygg m.m

aliquis
2005-04-05, 11:26
Inlines är ju värdare än mp3-spelare, funderat på det där med sådan men fasiken man tröttnar ju på musiken.. så orka =P

Kaboffastar
2005-04-05, 14:00
Inlines är ju värdare än mp3-spelare, funderat på det där med sådan men fasiken man tröttnar ju på musiken.. så orka =P

Hmm jag får in typ 2000 låter på min så :P njaa, lär inte tröttna i första laget.
Och jag kan lov att det är skönt att ha nåt annat att tänka på än på att vaderna värker när man är ute å går =P

nemd
2005-04-05, 15:01
Japp mp3 är högst nödvändigt, fast 2000 låtar, för mig duger 5-10 låtar och så lyssnar jag på dem ungefär ca 1000 gånger var? :) Sen byter man låtar. ;)

Kaboffastar
2005-04-05, 15:53
Ipod Mini 4 Gb :)

Kaboffastar
2005-04-05, 20:01
you go girl!! du får slänga in en ny profilbild sen när du nått 89 kg så vi får se skillnaden! den var väl påtaglig ifrån 96-91 iaf :) det här kommer du ju klara galant! :hbang:

Slänger upp en speciellt för din skull på måndag :) dvs OM jag klarar det ( kritisk )

Kaboffastar
2005-04-05, 20:03
Nej spring intem det tycker iaf jag. Du är tung precis som jag och det är INTE hälsosamt att springa speciellt inte om man är tyngre. Gå på du det är kanon. ;) Testat att åka inlines? Om inte gör de, det är en härlig form av konditionsträning som även är kanonkul. Tycker du har jobbat på bra!!!

nemd


*uppdate* Höll ju på att glömma, LYCKA TILL! :) Detta klarar du lätt!

=P sist jag hade med inlines att göra var när abec 3 eller vad det heter var de bästa man kunde få tag i och merparten barn hade sånadär snygga med hårdplast hjul av den lila sorten.