handdator

Visa fullständig version : SKKF årsmöte?


Allan
2005-04-04, 18:34
Ska enligt uppgift ha avhållits under helgen. Någon som vet vad som avhandlades?


allan

Jorgen
2005-04-04, 20:16
Inte än.
Men jag har skickat ett mail till Kenneth där jag bla har frågat just det.
Jag har dagordningen hemma, men den är kanske inte så intressant att titta på?

//Jörgen

z_bumbi
2005-04-05, 15:22
Det brukar ju alltid vara sådana klagomål på förbundet så något måste väl varit där för att göra sin röst hörd bland de aktiva?

Droog
2005-04-05, 15:44
Det brukar ju alltid vara sådana klagomål på förbundet så något måste väl varit där för att göra sin röst hörd bland de aktiva?

Nja riktigt så är det inte. Klaga är en sak, göra någonting själv är en annan. - Gammalt föreningsordspråk

z_bumbi
2005-04-05, 15:56
Nja riktigt så är det inte. Klaga är en sak, göra någonting själv är en annan. - Gammalt föreningsordspråk

Ja jag är medveten om tankesättet så jag var väl inte helt seriös i min fråga men det har varit ett ganska mycket gnäll nu under våren (I vissa fall befogat kanske.), nu hade de som gnällde chansen att framföra det direkt till styrelsen och inte via inlägg på olika forum som ingen från styrelsen läser.

Droog
2005-04-05, 16:59
Ja jag är medveten om tankesättet så jag var väl inte helt seriös i min fråga men det har varit ett ganska mycket gnäll nu under våren (I vissa fall befogat kanske.), nu hade de som gnällde chansen att framföra det direkt till styrelsen och inte via inlägg på olika forum som ingen från styrelsen läser.

Nej, jag inte helt seriös i mitt svar heller, mest bitter....av egen föreningserfarenhet... Jag trodde iofs att det varit lugnt ett längre tag inom just SKKF, vilket forum gnälls det på? Länk?

Jorgen
2005-04-05, 18:15
Det har varit mycket trams på exhale. Orkar inte leta upp någon direktlänk just nu. Men det är inte så svårt att hitta.
Som du själv säger så är det lätt att klaga, men att göra något själv är så otroligt mycket svårare.

//Jörgen