handdator

Visa fullständig version : whey-80, när?


melchiorsen
2005-04-04, 09:56
Har hört att det ska vara bra att ta en shake precis innan träningen sätter igång, för att få 'en kick' under passet. nåt med insulintopp or what so ever. och sen tar man en shake efter också. stämmer? :cool:

Fettecke
2005-04-04, 10:00
Har hört att det ska vara bra att ta en shake precis innan träningen sätter igång, för att få 'en kick' under passet. nåt med insulintopp or what so ever. och sen tar man en shake efter också. stämmer? :cool:

mmmm, den som är efter har störst effekt va jag lärt mig, du kan ta en under träningen också, suga på hela flaskan hela tiden...

de va någon tråd ang. detta för bara några dagar sedan... sök lite så finner du.

EDIT:
jag fick bättre drag i Eiselts produkter, än de från Star nutrition... de ligger ändå i samma prisklass... Stars kreatin fick jag grymt ont i magen av...
Om jag inte minns fel nu så är Whey-80 från Star nutrition...

King Grub
2005-04-04, 10:02
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=40580

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=40546

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=37586

P.A.O.K.
2005-04-04, 10:42
mmmm, den som är efter har störst effekt va jag lärt mig, du kan ta en under träningen också, suga på hela flaskan hela tiden...

de va någon tråd ang. detta för bara några dagar sedan... sök lite så finner du.

EDIT:
jag fick bättre drag i Eiselts produkter, än de från Star nutrition... de ligger ändå i samma prisklass... Stars kreatin fick jag grymt ont i magen av...
Om jag inte minns fel nu så är Whey-80 från Star nutrition...
eiselt är ju toppkvalitet

KIRE
2005-04-04, 11:32
eiselt är ju toppkvalitet

Är inte starnutrition toppkvalitet?

Låter ju så på namnet iallafall.

Timme
2005-04-04, 16:02
jag har aldrig provat star nutrition men jag vet att det är G**grossistens eget märke om jag inte har helt fel. Jag tror att det inte är något vidare bra.

Metal_boy_
2005-04-04, 16:06
mmmm, den som är efter har störst effekt va jag lärt mig, du kan ta en under träningen också, suga på hela flaskan hela tiden...

de va någon tråd ang. detta för bara några dagar sedan... sök lite så finner du.

EDIT:
jag fick bättre drag i Eiselts produkter, än de från Star nutrition... de ligger ändå i samma prisklass... Stars kreatin fick jag grymt ont i magen av...
Om jag inte minns fel nu så är Whey-80 från Star nutrition...

Bättre drag? Tror du att mat i pulverform är mirakelprodukter. I övrigt så är Maxgain från eiselt med jordgubbssmak det äckligaste som finns. Jag dricker då hellre direkt ur en sköljmedelflaska, när det ändå smakar tvätt/sköljmedel om skiten (ja jag har ätit det tvättmedel :D )

Metal_boy_
2005-04-04, 16:12
Har hört att det ska vara bra att ta en shake precis innan träningen sätter igång, för att få 'en kick' under passet. nåt med insulintopp or what so ever. och sen tar man en shake efter också. stämmer? :cool:

Där du köper whey-80 finns ett protein med godare smakalternativ som tex banan & choklad och mint & choklad. Deras produkter är gula och blå, kostar inte mycket mer för lika mycket som du får i din whey-80.

ZLTN
2005-04-04, 16:15
EDIT:
jag fick bättre drag i Eiselts produkter, än de från Star nutrition... de ligger ändå i samma prisklass... Stars kreatin fick jag grymt ont i magen av...
Om jag inte minns fel nu så är Whey-80 från Star nutrition...

Vad för prdukter var det du upptäckte att det va bättre drag i då? Och hur var skillnaden?? *popcorn*
Förutom kreatinet då..

Sverker
2005-04-04, 17:27
Är inte starnutrition toppkvalitet?

Låter ju så på namnet iallafall.

Då har vi historien om den munk nere i vindistriktet Campange som på 1500-talet prövade att tappa vinet på flaskor innan det mognat klart. Ett sätt att skydda vinet från feljäsning trodde han.

Han prövade och prövade men fick hela tiden problem med kolsyra i flaskorna. Tillslut fick han ge upp och gå till abbotten och förklara att försöken givit ett helt nytt vin ( han ville ju inte berätta för chefen att han misslyckats )
"- It taste like the stars" ( översatt från latin till engelska ) sa han och succen var fullkomlig :D

nemd
2005-04-04, 18:22
Då har vi historien om den munk nere i vindistriktet Campange som på 1500-talet prövade att tappa vinet på flaskor innan det mognat klart. Ett sätt att skydda vinet från feljäsning trodde han.

Han prövade och prövade men fick hela tiden problem med kolsyra i flaskorna. Tillslut fick han ge upp och gå till abbotten och förklara att försöken givit ett helt nytt vin ( han ville ju inte berätta för chefen att han misslyckats )
"- It taste like the stars" ( översatt från latin till engelska ) sa han och succen var fullkomlig :D

Hahah underhållande. :)

Robban
2005-04-07, 10:54
Jag lever ju nästan på whey-80... :eating: