handdator

Visa fullständig version : Gym i Halmstad


Hnke
2005-04-03, 23:51
Hur ser läget i Halmstad ut egentligen?

Vet att där finns ett Nautilus och även friskis (litet utrymme o mest maskiner! dock gratis för mig =))

Vad finns där mer för några?

Griip
2005-04-03, 23:57
Träningskompaniet är helt ok, men hade hellre tränat på.. umm, vet inte vad det heter. Men det är hur som helst ett gammalt styrkelyftargym på söder.

Nautiuls är ju för fikusar som gillar fina glänsande maskiner..

Hnke
2005-04-04, 00:01
Där ser man.. var ligger träningskompaniet då, någonstans i centrum??

Arne Persson
2005-04-04, 00:05
Det bästa gymet där om man träna seriöst är Sportsclub som drivs av bodybuildern Mattias Holm!

Griip
2005-04-04, 00:08
Njae.. umm, cirkus 1,5 kilometer från centrum, vid Expert och Netto(om det nu ligger kvar, bytar ju namn hela tiden). Alltså ut mot tylösand, sväng vänster efter kattegattskolan.. eller höger blir nog bättre, om du vill komma rätt.. :D

Griip
2005-04-04, 00:10
Det bästa gymet där om man träna seriöst är Sportsclub som drivs av bodybuildern Mattias Holm!

Ja om man vill träna med svettandes och stönande bodybuilders som går på anabola, som står å glor i spegeln och gör grimaser på varenda curl.. eller vafan, så e dem flesta på TK också.. men inte riktigt lika många :D

Arne Persson
2005-04-04, 00:14
Ja om man vill träna med svettandes och stönande bodybuilders som går på anabola, som står å glor i spegeln och gör grimaser på varenda curl.. eller vafan, så e dem flesta på TK också.. men inte riktigt lika många :D


På dom andra innegymmen lär du garanterat träffa på patetiska spagettinissar som också speglar sig och går på anabola! :thumbup:

Hnke
2005-04-04, 00:19
På dom andra innegymmen lär du garanterat träffa på patetiska spagettinissar som också speglar sig och går på anabola! :thumbup:
hahaha.. Då vet jag var de båda ställena ligger, tack för hjälpen!

Griip
2005-04-04, 00:20
På dom andra innegymmen lär du garanterat träffa på patetiska spagettinissar som också speglar sig och går på anabola! :thumbup:

Dem har iaf inte lärt sig å stöna som bögar ännu, så det e bättre :cool:

Arne Persson
2005-04-04, 00:22
Dem har iaf inte lärt sig å stöna som bögar ännu, så det e bättre :cool:


Jodå! Där finns garanterat av den varan på dom andra ställena också.

Lillgrabben
2005-04-04, 09:04
Hur ser läget i Halmstad ut egentligen?

Vet att där finns ett Nautilus och även friskis (litet utrymme o mest maskiner! dock gratis för mig =))

Vad finns där mer för några?


Mig veterligen finns det även en Kraftsportsklubb. Kontaktinfo till den, kopat från RF.se.


Adress E.Kowalkowski Slättvägen 10 30254 HALMSTAD
Telefon 070-6447316
Huvudförening KK Eleiko


Kraftsportsklubbar brukar oftast erbjuda bra träning till rimliga priser.

Kalleh
2005-04-04, 11:26
KK Eleiko, ligger på söder ganska nära Kattegattsgymnasiet ca: 10 minuters promenad från centrum. Styrkelyftar/Tyngdlyftargym som har helt överkomliga priser. Har man inga krav på lättklädda damer som kör aerobics till höger och vänster samt ångbastu med komplett spa-anläggning är Eleiko ett mycket bra alternativ.