handdator

Visa fullständig version : Jag ska f*n bli lesbisk


Sidor : [1] 2

*Flash*
2005-04-03, 00:58
Ja efter att ha blivit totaldissad av en kille som jag var intresserad av, nej förresten blivit behandlad som skit är nog bättre beskrivning, så sitter jag och funderar på vad man överhuvudtaget ska med killar till.

Jag är så jävla trött på att nästan alla killar jag träffar antingen behandlar mig som någon slags sexleksak eller som skit, ja oftast båda två faktiskt...
Ja visst e man på ett visst sätt och så så får man vissa sorters killar efter sig och bla bla men vad hjälper det mig i sådana fall.
Ska jag behöva ändra på hela min personlighet, det som är just mig för att jag ska få någon vettig kille eller?
Och dom vettiga killarna är jag sällan särskilt trevlig mot iaf, så det är väl mig det är fel på som vanligt...

Sen egentligen om man tänker efter vad är det killar har som inte tjejer har? En sak mellan benen, som dom för övrigt verkar tänka med dygnet runt och jag måste säga att den inte är så jävla smart alltid.

Aja orkar inte skriva nå mer....

Och förlåt Allan för att jag skapar en sån hemsk tråd...

Griip
2005-04-03, 01:02
Jadu.. nu börjar en film på 3an med Hulk Hogan.. det var allt, gonatt

Hardcore_pb
2005-04-03, 01:06
ja det är inte lätt alltid, men så är det man ger och man tar ! Men visst är det trist när det drabbar en själv men vad ska du göra? gå och dö för en kille som du troligtvis tycker är idiot nu, nää känns lite onödigt va? Det finns många fler där ute så du hittar säkert nån snart...

/Hardcore

*Flash*
2005-04-03, 01:09
ja det är inte lätt alltid, men så är det man ger och man tar ! Men visst är det trist när det drabbar en själv men vad ska du göra? gå och dö för en kille som du troligtvis tycker är idiot nu, nää känns lite onödigt va? Det finns många fler där ute så du hittar säkert nån snart...

/Hardcore
Ja inte kan jag påstå att han är värd besväret...

Bingo
2005-04-03, 01:09
Och dom vettiga killarna är jag sällan särskilt trevlig mot iaf, så det är väl mig det är fel på som vanligt...Haha, ja det verkar faktiskt förhålla sig så.

*Flash*
2005-04-03, 01:19
Haha, ja det verkar faktiskt förhålla sig så.
Dessvärre, förstår egentligen inte varför för om man ska vara helt ärlig så finns det väl ingen som gillar att bli behandlad som skit *screwy* så då borde man väl rimligtvis vilja ha en gullig och snäll person men inte då... *cry*

aliquis
2005-04-03, 01:20
gör som jag, sitt hemma o gläa o låt tiden rinna iväg.

mangemani
2005-04-03, 01:31
är ju rent uppenbart att du blir intresserad av helt fel killar då.
försök att öppna ögonen och titta dej omkring lite bättre så ska du se att du hittar en bra kille tillslut.
bara att hoppa upp i sadeln igen.

sorry om jag kanske lät lite okänslig på nått sätt(om du nu uppfattade det som det),det var inte min mening.

TrasMannen
2005-04-03, 01:32
Och dom vettiga killarna är jag sällan särskilt trevlig mot

Du kan ju börja med att skaffa ödmjukhet då eller nått?

Froddan
2005-04-03, 01:32
Dessvärre, förstår egentligen inte varför för om man ska vara helt ärlig så finns det väl ingen som gillar att bli behandlad som skit *screwy* så då borde man väl rimligtvis vilja ha en gullig och snäll person men inte då... *cry*Sluta gnäll över något du själv väljer! Du vet uppenbarligen att killarna inte är schyssta från början. Ta dig samman för fan.

Myten
2005-04-03, 01:54
Du får börja leta efter män!

Zafer
2005-04-03, 01:56
Shut up and squat :D

Sam
2005-04-03, 02:27
du kan alltid PM:a mig så får vi se vart det leder ;-)

Megatuttarna
2005-04-03, 02:41
Ta och ägna lite tid åt dig själv istället, hitta nya intressen så träffar du även nytt folk så småningom. Du verkar mest träffa idioter nu.

*Flash*
2005-04-03, 07:07
Om jag hade vetat att dom varit oschyssta från början så hade jag väl för fan inte ens besvärat mig med att lära känna dom, det är ju sen jag upptäcker det...
Inte direkt så jag orkar bry mig längre, ska leva i celibat resten av livet tror jag.

Pellefant
2005-04-03, 07:34
Ha inte sex på första fem-tio träffarna så sorteras en del oseriösa bort.

Loke
2005-04-03, 07:40
Ha inte sex på första fem-tio träffarna så sorteras en del oseriösa bort.

Haha, och en del andra också... ;)

J.Saarela
2005-04-03, 07:44
Minst lika många brudar är dumma falska luder,inte tänker jag bli bög för det.

Piranha
2005-04-03, 08:00
förvinner en kommer tusen åter :)

Arne Persson
2005-04-03, 08:01
Ja efter att ha blivit totaldissad av en kille som jag var intresserad av, nej förresten blivit behandlad som skit är nog bättre beskrivning, så sitter jag och funderar på vad man överhuvudtaget ska med killar till.

Jag är så jävla trött på att nästan alla killar jag träffar antingen behandlar mig som någon slags sexleksak eller som skit, ja oftast båda två faktiskt...
Ja visst e man på ett visst sätt och så så får man vissa sorters killar efter sig och bla bla men vad hjälper det mig i sådana fall.
Ska jag behöva ändra på hela min personlighet, det som är just mig för att jag ska få någon vettig kille eller?
Och dom vettiga killarna är jag sällan särskilt trevlig mot iaf, så det är väl mig det är fel på som vanligt...

Sen egentligen om man tänker efter vad är det killar har som inte tjejer har? En sak mellan benen, som dom för övrigt verkar tänka med dygnet runt och jag måste säga att den inte är så jävla smart alltid.

Aja orkar inte skriva nå mer....

Och förlåt Allan för att jag skapar en sån hemsk tråd...


Skippa nu fjollorna och skaffa en riktig karl! Nu har du kanske fått dig din läxa. Tyvärr så finns det de som aldrig lär sig. :)

Pellefant
2005-04-03, 08:03
Haha, och en del andra också... ;)

Jo, men är man ute efter riktig kärlek, så kan det nog fungera.

Solros
2005-04-03, 08:36
Det är här jag kommer in i bilden! Hård som en muttafukking tiger på utsidan, men gosig som en liten nallebjörn på insidan, fyfan vad perfekt jag är! :D

ölobrännvin
2005-04-03, 08:42
Tyvärr jag är snart gift så jag är upptagen.... *cry*

s_himself
2005-04-03, 08:56
Du vänder dig till fel killar. Så är det bara..: Du kommer sluta som en sån trailermorsa, du kommer få ett barn som du döper till Rabbit. :(


Önskar dig lycka till i fortsättningen iaf!

Thony
2005-04-03, 09:02
Fan du vänder dig till helt fel killar. Det finns ett bra sätt att träffa trevliga killar, online. Här är ett exempel på en kille. Hans egna beskrivning.

ca 1,82
90 kg
Blåa ögon (linser)
Mörk brunt hår
Vältränad


Och så här är verkligheten!

Karl_alfred
2005-04-03, 09:04
Minst lika många brudar är dumma falska luder,inte tänker jag bli bög för det.
Exakt! Är nog till och med värre med sånna tjejer.

Allan
2005-04-03, 09:05
Och förlåt Allan för att jag skapar en sån hemsk tråd...

Behöver du inte be om ursäkt för.Däremot är jag tveksam till vilken hjälp du kan få av herrarna på forumet. Till övervägande del består de nog av rätt omogna tonåringar (oavsett ålder), och flera kommer givetvis att at det här som en invit.

Jag tror inte alls att du behöver en "riktig" karl - därför att det är ett sånt subjektivt uttryck, och jag kan garantera att de snubbar du är less på nu skulle falla in i facket riktiga karlar. Och nej Arne, facit sitter inte i Löddeköpinge. Möjligtvis för hon som är gift med dig. :D

Vad du behöver hitta är en kille som faktiskt är intresserad av dig. Men honom hittar du inte genom att springa runt och leta. Det är en gammal sanning att när man letar som mest hittar man bara skräp, och när man lessnat på det och sätter sig ner och säger att "nu skiter jag i det här" - så dyker det upp någon intressant.

Var lugn du - din tid kommer. Men vill du bespara dig en massa hjärtesorg så kan man faktiskt leva ett bra tag med bara kompisar, ha roligt och skratta en massa. Sex är INTE kärlek, och inte ens livsnödvändigt - men att trivas med sitt liv är det.

allan

Thony
2005-04-03, 09:06
Exakt! Är nog till och med värre med sånna tjejer.


OM en tjej gör en grej och en kille göra en likadan, hur kan det då vara värre när en tjej gör det ?

Karl_alfred
2005-04-03, 09:08
OM en tjej gör en grej och en kille göra en likadan, hur kan det då vara värre när en tjej gör det ?
Menade att det finns fler sånna tjejer.

s_himself
2005-04-03, 09:08
OM en tjej gör en grej och en kille göra en likadan, hur kan det då vara värre när en tjej gör det ?


FÖrstår du väl. det är ju ok när en kille gör det men inte när tjejen gör det. SÅ har det alltid varit.. *whatever* *rolleyes*

*Flash*
2005-04-03, 09:48
Självklart finns det massa sådana tjejer men jag har heller aldrig påstått något annat, och det är väl heller inte riktigt vad min tråd handlar om :confused:

Thony: du menar alltså att jag ska träffa killar som ljuger och förvränger sanningen *screwy*

Springer inte och letar efter någon kille alls faktiskt och visst kompisar är bra när dom väl har tid att träffas.
Dom flesta av mina närmsta kompisar har pojkvänner (och spenderar all tid med dom) och dom som inte har det bor långt bort.
Sen har jag slutat rida nu också så då kommer jag träffa dom kompisarna ännu mer sällan och det har ju dessutom gjort så att jag har all tid i världen till att sitta och göra ingenting.

Tror inte jag kommer få särskilt mycket hjälp här allan, bara det att jag tvivlade på att någon av mina kompisar hade uppskattat att jag ringt dom mitt i natten och gnällt :D
Sen är det väl bara bra om dom som skriver är omogna tonåring eftersom det verkar vara sådana jag träffar annars, då vet jag iaf hur dom tänker lite bättre ;)

Prankie
2005-04-03, 09:50
lycka till med lägga om sexuellaställning! :thumbup:

Jense
2005-04-03, 09:50
du kan inte välja sexualitet. du är född med den du har.......... . . . .. .
ö.......
.........



-. ok

Gör som såhär att du slutar ragga på killar som sminkar sig och går med för små tshirts med urringning. sluta springa runt på popklubbar där det sitter kotletter och köper CHAMNG PANG-NE. börja istället gå på vettiga ställen där det finns killar som är lite mer säkra i sig själv och inte klär ut sig till en 2005års soldat i poparmén

Runda Grodan
2005-04-03, 09:51
Vad ska du med killar till?

Du har ju Kollozzeum. :love:

*Flash*
2005-04-03, 09:55
Om man är bisexuell kan man nog välja om man vill vara med tjejer eller killar ;)

Raggar inte heller, inte längre iaf och jag har bara varit ute två gånger det här året och ingen kille jag har varit med har sminkat sig :D

Runda Grodan du har så rätt så, Kolozzeum:love:

kelk
2005-04-03, 09:57
kolozexuell? :-)

Vic_1981
2005-04-03, 10:08
Har du blivit lesbisk än?

palme
2005-04-03, 10:09
Minst lika många brudar är dumma falska luder,inte tänker jag bli bög för det.

Haha vilken syn det hade varit *popcorn*

Lillkillen påsatt av en 65kg's rymdråtta.

J.Saarela
2005-04-03, 10:13
ne Palme jag skulle inte låta dig sätta på mig

palme
2005-04-03, 10:15
Din förlust.

elBjurro
2005-04-03, 10:29
Ja efter att ha blivit totaldissad av en kille som jag var intresserad av, nej förresten blivit behandlad som skit är nog bättre beskrivning, så sitter jag och funderar på vad man överhuvudtaget ska med killar till.

Jag är så jävla trött på att nästan alla killar jag träffar antingen behandlar mig som någon slags sexleksak eller som skit, ja oftast båda två faktiskt...
Ja visst e man på ett visst sätt och så så får man vissa sorters killar efter sig och bla bla men vad hjälper det mig i sådana fall.
Ska jag behöva ändra på hela min personlighet, det som är just mig för att jag ska få någon vettig kille eller?
Och dom vettiga killarna är jag sällan särskilt trevlig mot iaf, så det är väl mig det är fel på som vanligt...

Sen egentligen om man tänker efter vad är det killar har som inte tjejer har? En sak mellan benen, som dom för övrigt verkar tänka med dygnet runt och jag måste säga att den inte är så jävla smart alltid.

Aja orkar inte skriva nå mer....

Och förlåt Allan för att jag skapar en sån hemsk tråd...

Jag har svårt att förstå hur de ens kan finnas heterosexuella tjejer. *screwy*
Killar är ju fula.

Så jag förstår om en lesbisk infallsvinkel på fortsättningen av ditt liv ses som ett starkt alternativ.
Bli inte femilesbian me kortklippt lugg å militärskjorta, som skriver ledare i Metro å sitter på nyhetsmorgon å svär åt Bert Karlsson bara, de vore lite trist.

MvH Henke.

Cilia
2005-04-03, 10:30
Sex är INTE kärlek, och inte ens livsnödvändigt - men att trivas med sitt liv är det.

allan


Fast visst tusan är det livsnödvändigt?
Annars skulle vi dö ut men om man bortser från den lilla detaljen så tror jag att man måste ha sex. Fast inte på vilka premiser som helst. Och detkommer när man trivs med sitt liv så lite rätt har du.

n1tro
2005-04-03, 10:37
Behöver du inte be om ursäkt för.Däremot är jag tveksam till vilken hjälp du kan få av herrarna på forumet. Till övervägande del består de nog av rätt omogna tonåringar (oavsett ålder), och flera kommer givetvis att at det här som en invit.

Jag tror inte alls att du behöver en "riktig" karl - därför att det är ett sånt subjektivt uttryck, och jag kan garantera att de snubbar du är less på nu skulle falla in i facket riktiga karlar. Och nej Arne, facit sitter inte i Löddeköpinge. Möjligtvis för hon som är gift med dig. :D

Vad du behöver hitta är en kille som faktiskt är intresserad av dig. Men honom hittar du inte genom att springa runt och leta. Det är en gammal sanning att när man letar som mest hittar man bara skräp, och när man lessnat på det och sätter sig ner och säger att "nu skiter jag i det här" - så dyker det upp någon intressant.

Var lugn du - din tid kommer. Men vill du bespara dig en massa hjärtesorg så kan man faktiskt leva ett bra tag med bara kompisar, ha roligt och skratta en massa. Sex är INTE kärlek, och inte ens livsnödvändigt - men att trivas med sitt liv är det.

allan


:thumbup:

abjorn
2005-04-03, 10:40
Hade jag varit tjej hade jag varit lesbisk ;)

Monoxide
2005-04-03, 10:41
Fast visst tusan är det livsnödvändigt?


Inte för individen.

Cilia
2005-04-03, 10:44
Inte för individen.

Jag hävdar att det är det.
Nu är det inte riktigt samma sak men utan beröring så dör du det har man (en sjuk man) gjort tester på. Men just sex kanske är att överdriva att säga att det är livsnödvändigt men för att få ett bra och lyckligt liv hävdar jag att det är det sen får nunnor, munkar och katolska präster säga vad dom vill för historien bevisar att inte ens dom klarar att leva utan sex.

whiz
2005-04-03, 11:08
Ge inte upp helt, ha tålamod och vänta på att rätt person skall komma, eller hittas.

boxsquat
2005-04-03, 11:24
Ja, har du blivit lesbisk än? Förresten, har du aldrig tänkt på att det kanske är dig det är fel på?

Krokodil
2005-04-03, 11:28
Vaffan livet består till stor del av dåliga erfarenheter, bara man lär sig av dem så är allt OK. Om jag skulle räkna upp alla puckade tjejer som gjort mig illa genom åren skulle jag troligen börja gråta själv. Allan sade nåt väldigt vist (som vanligt) det är när du slutar leta som du finner... Även om du själv tycker att du aldrig raggar kanske ditt kroppsspråk säger annat. Jag har aldrig fått så mycket uppmärksamhet från det motsatta könet som när jag är upptagen. Om jag ska vara riktigt elak skulle jag säga att ingen blir ett offer utan att tillåta det själv, hoppas du fattar vad jag menar.

Att "bli lesbisk" är väl lite drastiskt annars.. finns det inga sviniga flator?

Proteus
2005-04-03, 11:32
För det första så är ni tjejer inga änglar heller direkt.

För det andra så tänker jag inte tycka synd om dej en sekund, jag är lessen, men jag är så otroligt less på ni tjejer som ALLTID faller för dom största svinen, och ni vet om det, ändå klagar ni när dem bryter era hjärtan och använder er som dörrmattor, skyll er själva allvarligt talat... :furious:

The good guy never wins.

boxsquat
2005-04-03, 11:33
The nerd never wins, menar du väl?

AndersHermansson
2005-04-03, 11:37
För det första så är ni tjejer inga änglar heller direkt.

För det andra så tänker jag inte tycka synd om dej en sekund, jag är lessen, men jag är så otroligt less på ni tjejer som ALLTID faller för dom största svinen, och ni vet om det, ändå klagar ni när dem bryter era hjärtan och använder er som dörrmattor, skyll er själva allvarligt talat... :furious:

The good guy never wins.

Håller med!
Det är faktiskt ett slag i ansiktet på den vanlige, vettige, svenska mannen!

Men jag är över att grina över det =)

Dumleman
2005-04-03, 11:47
när du slutar leta som du finner...
*bs* Jag har aldrig letat aktivt och inte fan har jag funnit någon :).

*Flash*
2005-04-03, 11:50
Jag har inte bett er att tycka synd om mig, jag skiter fullständigt i vad främmande människor tycker och tänker om mig, skrev det bara för att jag behövde skriva/prata av mig och som sagt mitt i natten är knappast någon som skulle vilja bli väckt för att höra på nåt sånt här..

Jag tycker inte synd om mig själv, jag blir bara så arg på mig för att jag alltid ska vara så jävla godtrogen och tro det bästa om alla och att jag dessutom verkar dras till skitstövlar (aja som sagt inte alla killar jag träffat som varit det men majoriteten).

boxspuat om du hade läst vad jag skrivit så skrev jag i min första post så det är väl mig det är fel på som vanligt...

Drastiskt att bli lesbisk? Beror väl på hur man ser det...
Sviniga flator? Ingen jag träffat än iaf..

aliquis
2005-04-03, 11:51
Shut up and squat :D
:D:D *kissass* :love:

Hades
2005-04-03, 11:55
Flash: Var brukar du leta/träffa killar? Krogen?

Lizard
2005-04-03, 11:55
Jag är redan lesbisk.

Visserligen fångad i en mans kropp, men likväl.

Fundera lite över vad du söker och jag ska ge dig ett tips; spola Disneydrömmarna direkt med rikssnyggcoolbästabilenochsexpackpåmagen. Det brukar bli mindre och mindre av sånt ju djupare du kommer i en relation och vad blir då kvar?

Tänk i stället på egenskaper och hur du känner igen de egenskaperna; vad är viktigt för dig och i vilka situationer märker du av det? Ömsint? Lojal? Driftig? Trygg? Karaktärsfast? Fexibel? Beslutsam? Sensuell?...
Du kan naturligtvis inte leta efter dem bara sådär, men om du någon gång träffar någon som väcker ditt intresse, kolla av mot din "kravspecifikation".

En annan, och kanske ännu viktigare del, är vilka egenskaper du inte vill ha. Snål? Grinig? Rastlös? Droger?....När plus och minus ställs mot varandra så ser du lättare om du har en match eller om du ska gå vidare utan att ta genvägen över sängkammaren.


Lizard

*Flash*
2005-04-03, 11:59
Flash: Var brukar du leta/träffa killar? Krogen?
Inte direkt...dom flesta är väl någon kompis kompis bekant eller nåt sånt skit.
Om jag nu raggar på en kille på krogen elelr blir uppraggad så förväntar jag mig knappast att han ska vara något att ha, så jävla blåst är jag inte...

Menigar
2005-04-03, 12:07
Självklart finns det massa sådana tjejer men jag har heller aldrig påstått något annat, och det är väl heller inte riktigt vad min tråd handlar om :confused:

Thony: du menar alltså att jag ska träffa killar som ljuger och förvränger sanningen *screwy*

Springer inte och letar efter någon kille alls faktiskt och visst kompisar är bra när dom väl har tid att träffas.
Dom flesta av mina närmsta kompisar har pojkvänner (och spenderar all tid med dom) och dom som inte har det bor långt bort.
Sen har jag slutat rida nu också så då kommer jag träffa dom kompisarna ännu mer sällan och det har ju dessutom gjort så att jag har all tid i världen till att sitta och göra ingenting.

Tror inte jag kommer få särskilt mycket hjälp här allan, bara det att jag tvivlade på att någon av mina kompisar hade uppskattat att jag ringt dom mitt i natten och gnällt :D
Sen är det väl bara bra om dom som skriver är omogna tonåring eftersom det verkar vara sådana jag träffar annars, då vet jag iaf hur dom tänker lite bättre ;)
Jag tycker det är mycket fint att halva forumets killar intar någon form av försvarsställning och känner sig bestämt tvingade att berätta att det finns likadana tjejer minsann, trots att ingen har försökt påstå något annat. : )

Flash; Varför har du slutat rida? Det finns säkert jettesnela pojkar i stallet!

Krokodil
2005-04-03, 12:08
Hursomhelst tror jag att det blir bra till slut, du är knappt 20 år och inte direkt tvärful heller.

*Flash*
2005-04-03, 12:09
Jag tycker det är mycket fint att halva forumets killar intar någon form av försvarsställning och känner sig bestämt tvingade att berätta att det finns likadana tjejer minsann, trots att ingen har försökt påstå något annat. : )

Flash; Varför har du slutat rida? Det finns säkert jettesnela pojkar i stallet!
Hästen jag red på skulle säljas, dessutom så var ägaren till den ganska falsk och otrevlig så..
Får väl leta någon ny polle men det kommer ändå aldrig bli samma sak som att ha en egen häst.

boxsquat
2005-04-03, 12:10
Jag tycker inte synd om mig själv, jag blir bara så arg på mig för att jag alltid ska vara så jävla godtrogen och tro det bästa om alla och att jag dessutom verkar dras till skitstövlar (aja som sagt inte alla killar jag träffat som varit det men majoriteten).

boxspuat om du hade läst vad jag skrivit så skrev jag i min första post

Jag vet Flash, det är inte det. Du utgår från att felet på dig är att du är ute efter fel sorts killar, men det kanske inte riktigt handlar om det. Tänk om det handlar mer om hur du hanterar killarna istället? Även den största "skitstöveln" (visst menar man med skitstövel endast att personen ifråga har tryckt ner en?) i dina ögon kan vara from som ett lamm i mina ögon. Allt har med hur man själv är att göra. Ifall du tillåter - alltså skapar de nödvändiga förutsättningar som krävs för att killar ska kunna bete sig illa mot dig så är det väl självklart att det blir såhär. Men om du inte tar skit från någon och när killen går för långt knivhugger honom i ansiktet så kommer ingen att vara jobbig mot dig. Take my word for it.

boxsquat
2005-04-03, 12:11
Byt avatarbild, förresten. Du är söt som fan, men du ser fett... villig ut på den bilden och det kanske inte är vad du vill?

aliquis
2005-04-03, 12:17
Nu är det inte riktigt samma sak men utan beröring så dör du det har man (en sjuk man) gjort tester på.
Tycker det är fel synvinkel, snarare så att man lever längre med beröring.

Dipshit
2005-04-03, 12:18
gör som jag, sitt hemma o jolqa o låt tiden rinna iväg.
:confused:

aliquis
2005-04-03, 12:20
Det där med att killar eller tjejer på krogen skulle vara mindre att ha förstår jag inte, beror väl på vad det är för kille eller tjej? Även där. Var skall man träffa folk då? Folk vill ju inte bli uppraggade på stan, eller vill de det?

Menigar
2005-04-03, 12:21
Det där med att killar eller tjejer på krogen skulle vara mindre att ha förstår jag inte, beror väl på vad det är för kille eller tjej? Även där. Var skall man träffa folk då? Folk vill ju inte bli uppraggade på stan, eller vill de det?
Att gå fram till tjejer som gråter på stan och bjuda på fika är en hit.

*Flash*
2005-04-03, 12:26
Jag vet Flash, det är inte det. Du utgår från att felet på dig är att du är ute efter fel sorts killar, men det kanske inte riktigt handlar om det. Tänk om det handlar mer om hur du hanterar killarna istället? Även den största "skitstöveln" (visst menar man med skitstövel endast att personen ifråga har tryckt ner en?) i dina ögon kan vara from som ett lamm i mina ögon. Allt har med hur man själv är att göra. Ifall du tillåter - alltså skapar de nödvändiga förutsättningar som krävs för att killar ska kunna bete sig illa mot dig så är det väl självklart att det blir såhär. Men om du inte tar skit från någon och när killen går för långt knivhugger honom i ansiktet så kommer ingen att vara jobbig mot dig. Take my word for it.
Tryckt ner och tryckt ner, behandlat en som skit/luft/trasdocka ja vad du nu vill sätta in för ord..

Jag skapar säkert alla nödvändiga förutsättningar för att killar jag är intresserad av ska behandla mig som skit.
Kan ta rätt mycket skit från killar jag gillar tyvärr..men jag har iofs lappat till flera stycken som verkligen gått för långt.
Den senaste killen hade förmodligen fått k*ken avbiten om jag fått tag på honom.

Sen angående min avatrbild, ja det är väl sådär jag ser ut i vanliga livet också så du kanske förstår varför jag har "problem" med killar ;)

Arne Persson
2005-04-03, 12:28
Tryckt ner och tryckt ner, behandlat en som skit/luft/trasdocka ja vad du nu vill sätta in för ord..

Jag skapar säkert alla nödvändiga förutsättningar för att killar jag är intresserad av ska behandla mig som skit.
Kan ta rätt mycket skit från killar jag gillar tyvärr..men jag har iofs lappat till flera stycken som verkligen gått för långt.
Den senaste killen hade förmodligen fått k*ken avbiten om jag fått tag på honom.

Sen angående min avatrbild, ja det är väl sådär jag ser ut i vanliga livet också så du kanske förstår varför jag har "problem" med killar ;)


Man varför betedde du dig själv som ett "kräk" när det gäller "sjysta" killar?

nemd
2005-04-03, 12:31
Man varför betedde du dig själv som ett "kräk" när det gäller "sjysta" killar?

Japp det undrar jag också för då är du inte bättre än de killarna du snackar om.

mystic[-_-]
2005-04-03, 12:32
Man varför betedde du dig själv som ett "kräk" när det gäller "sjysta" killar?

inte mycket mer att säga

aliquis
2005-04-03, 12:32
Att gå fram till tjejer som gråter på stan och bjuda på fika är en hit.
heh, hur får man dem att gråta först? ;/

*Flash*
2005-04-03, 12:33
Det där med att killar eller tjejer på krogen skulle vara mindre att ha förstår jag inte, beror väl på vad det är för kille eller tjej? Även där. Var skall man träffa folk då? Folk vill ju inte bli uppraggade på stan, eller vill de det?
Alltså det är klart att alla på krogen inte är skit men om man väl raggar där så är man oftast ute efter tillfälligt sex bara och ingen framtida partner.

Annars kan man ju fråga efter telefonnummer och fråga om man kan ta en fixa senare i veckan..då kanske det kan bli nåt seriöst.

Vill inte bli uppraggade på stan? Måste säga att jag tycker att det är väldigt smickrande, tyvärr är det bara negrer som raggar upp mig på stan..

*Flash*
2005-04-03, 12:35
Man varför betedde du dig själv som ett "kräk" när det gäller "sjysta" killar?
Därför att jag blivit osäker eller nåt, och då blir jag elak *cry*
Har mått väldigt dåligt de senaste åren (till och från) det är ingen ursäkt att vara dum och jag har faktiskt blivit bättre när det gäller det.

Arne Persson
2005-04-03, 12:37
Därför att jag blivit osäker eller nåt, och då blir jag elak *cry*
Har mått väldigt dåligt de senaste åren (till och från) det är ingen ursäkt att vara dum och jag har faktiskt blivit bättre när det gäller det.


Bra! Om tio år eller så så kanske du har kommit till insikt! hehe ;)

Yankeee
2005-04-03, 12:37
Orka sitta och gnälla på andra när det är en själv det är fel på.

Trance
2005-04-03, 12:37
heh, hur får man dem att gråta först? ;/

En kompis trycker systematiskt ner deras självförtroende i botten genom upprepade trackaserier.

kim
2005-04-03, 12:38
Därför att jag blivit osäker eller nåt, och då blir jag elak *cry*
.


Detta kanske stämmer in på dessa killar ;)

boxsquat
2005-04-03, 12:42
Tryckt ner och tryckt ner, behandlat en som skit/luft/trasdocka ja vad du nu vill sätta in för ord..

Jag skapar säkert alla nödvändiga förutsättningar för att killar jag är intresserad av ska behandla mig som skit.
Kan ta rätt mycket skit från killar jag gillar tyvärr..men jag har iofs lappat till flera stycken som verkligen gått för långt.
Den senaste killen hade förmodligen fått k*ken avbiten om jag fått tag på honom.

Sen angående min avatrbild, ja det är väl sådär jag ser ut i vanliga livet också så du kanske förstår varför jag har "problem" med killar ;)


Ja, men då är det den saken du behöver ändra på. Don't take shit from nobody. Så fort någon försöker dominera dig så vänder du alla taggar utåt och dominerar honom/henne istället. Och dominera så mycket du kan!

Men ok, vad är det du vill då? Varför är du intresserad av killar? Du vill ha sex, men du vill samtidigt inte bli utnyttjad? Alltså, du vill ha sex OCH kärlek? Eller hur resonerar du?

boxsquat
2005-04-03, 12:44
Förresten gillar jag Flash. Hon verkar vara en smart tjej som vill grejer.

*Flash*
2005-04-03, 12:45
Arne- det har jag redan gjort faktiskt, men likförbannat så har jag "fallit" för skitkillar (har det visat sig)
Och jag har inte träffat så många schyssta killar på länge faktiskt, eller några killar överhuvudtaget.

yankeee- har jag sagt att jag är felfri? Du vet det krävs två för att dansa tango..

kim- om det ändå vore så väl..

aliquis
2005-04-03, 12:47
Alltså det är klart att alla på krogen inte är skit men om man väl raggar där så är man oftast ute efter tillfälligt sex bara och ingen framtida partner.Vad gör man om man inte raggar på krogen? Hela vitsen med att gå dit måste ju vara att ragga (en del tjejer kanske säger dansa iofs), sedan blir det ju aldrig av att man raggar, men det är ju en annan sak. Knappast så att man njuter av fulla människor, nerspydda toaletter o tobaksrök? Otrevliga vakter och svindyr entreavgift.
Tillfälligt sex och framtida partner förstår jag inte riktigt heller, ingen kan väl ragga i någon situation med tankar på framtida partner, de känner ju inte personen i fråga. Och rent teoretiskt sett måste man ju kunna gå på krogen bara för att bestämma att träffa någon senare utan att man har tillfälligt sex just den natten.
Annars kan man ju fråga efter telefonnummer och fråga om man kan ta en fixa senare i veckan..då kanske det kan bli nåt seriöst.
Exakt, gört :D
Vill inte bli uppraggade på stan? Måste säga att jag tycker att det är väldigt smickrande, tyvärr är det bara negrer som raggar upp mig på stan..
Mjo, men liksom, känns ju genant då folk inte är ute efter att bli uppraggade så att säga. På krogen är det väl mer tillåtet.

Fast allt är bara ursäkter för att låta bli :D

aliquis
2005-04-03, 12:48
En kompis trycker systematiskt ner deras självförtroende i botten genom upprepade trackaserier.
Jag har en bekant som alltid förr eller senare visar sig vara ett as, kanske skulle utnyttja honom på något sätt ;) (flåt att jag förstör tråden.)

Tigerkotten
2005-04-03, 12:49
Det där med att killar eller tjejer på krogen skulle vara mindre att ha förstår jag inte, beror väl på vad det är för kille eller tjej? Även där. Var skall man träffa folk då? Folk vill ju inte bli uppraggade på stan, eller vill de det?

communites finns :D menar dära kan du lära känna folk till en stor del och allt sådant med, sedan lägger man ner en tid på prata med varandra osv på sidan sedan kanske msn och sedan ringa osv. Finns såklart kräk och allt dära med.

Går ju såklart gå fortare och bara säga några meningar till varandra sedan ta nret och bestämma en dejt, så gör min mor iaf :)

www.motesplatsen.se är ett för lite äldre folk iaf.
Själv finns jag på playahead.com ;D
Det är iaf nya mötesplatsen om man vill träffa nytt seriöst folk, internet och communites.

Eller vad säger alla andra? :D

Och du flash, ta första steget du och ragga upp någon på stan som du tycker ser trevlig ut ;) Vad har du att förlora? :)

Arne Persson
2005-04-03, 12:50
Arne- det har jag redan gjort faktiskt, men likförbannat så har jag "fallit" för skitkillar (har det visat sig)
Och jag har inte träffat så många schyssta killar på länge faktiskt, eller några killar överhuvudtaget.

yankeee- har jag sagt att jag är felfri? Du vet det krävs två för att dansa tango..

kim- om det ändå vore så väl..


Ha ha! Du är säkerligen i gott sällskap! Speciellt när man tittar på era sk idealkillar på vissa poster här. ;) Ett bra tips är att skaffa dig et riktigt kräk som börjar styra dig, misshandla dig mm så lär du nog vakna upp ganska snabbt! Trots "men han är ju så söt mm". :)

aliquis
2005-04-03, 12:50
Arne- det har jag redan gjort faktiskt, men likförbannat så har jag "fallit" för skitkillar (har det visat sig)
Och jag har inte träffat så många schyssta killar på länge faktiskt, eller några killar överhuvudtaget.
Leta upp någon student som inte går på studentfester, gå med i någon frikyrkligknasrörelse eller ta någon lyftare som spenderar 3 timmar om dagen på gymmet och inte har tid med att hänga på krogen o dricka sprit.
Eller gå med i fältbiologerna eller något, finns hur många säkra kort som helst bara du letar =P

Baan
2005-04-03, 12:50
Fan du vänder dig till helt fel killar. Det finns ett bra sätt att träffa trevliga killar, online. Här är ett exempel på en kille. Hans egna beskrivning.

ca 1,82
90 kg
Blåa ögon (linser)
Mörk brunt hår
Vältränad


Och så här är verkligheten!

va fan, har inte allan sagt att man inte får lägga upp sina bästa fysiken bilder :booty: :D


Flash: ha tålamod, du har ganska lång tid på dig att träffa en schysst kille så det är inte över än :thumbup:

*Flash*
2005-04-03, 12:52
Ja, men då är det den saken du behöver ändra på. Don't take shit from nobody. Så fort någon försöker dominera dig så vänder du alla taggar utåt och dominerar honom/henne istället. Och dominera så mycket du kan!

Men ok, vad är det du vill då? Varför är du intresserad av killar? Du vill ha sex, men du vill samtidigt inte bli utnyttjad? Alltså, du vill ha sex OCH kärlek? Eller hur resonerar du?
Jamen jag gillar ju att bli dominerad (stor skillnad på det och att bli behandlad som skit), det är när jag måste dominera som jag blir osäker och elak. Trivs inte med att vara det över andra människor men jag försöker bättra mig :thumbup:

Vad jag vill...Jag vill ha en kille som jag fungerar bra tillsammans med, på alla plan så att säga och ja det är ju en fördel om han funkar med mig också ;)
Kärlek OCH sex ja tack :thumbup:

Thony
2005-04-03, 12:54
Jamen jag gillar ju att bli dominerad (stor skillnad på det och att bli behandlad som skit), det är när jag måste dominera som jag blir osäker och elak. Trivs inte med att vara det över andra människor men jag försöker bättra mig :thumbup:

Vad jag vill...Jag vill ha en kille som jag fungerar bra tillsammans med, på alla plan så att säga och ja det är ju en fördel om han funkar med mig också ;)
Kärlek OCH sex ja tack :thumbup:


som du ser min på avatar är jag en dominator av högsta rang kom ner till götet *popcorn*

hum
2005-04-03, 12:56
jag kan ragga på flash på stan. fått för mig att du är från uppsala iallafall. :) :) jag är snäll också!

aliquis
2005-04-03, 12:57
communites finns :D menar dära kan du lära känna folk till en stor del och allt sådant med, sedan lägger man ner en tid på prata med varandra osv på sidan sedan kanske msn och sedan ringa osv. Finns såklart kräk och allt dära med.
Tss, tror inte tjejer på communitys vill bli raggade på, men vad vet jag, så många som raggar på dem irl att de inte har något behov av det... kanske fula tjejor iofs?
MSN vägrar jag, och något annat im har väl inte folk idag. Ringa ger mig knappast en fördel ;)

En gång snackade jag asmycket med en sak från falun, det var kul (irc då..), men jag är ju en fegis så det ledde ju inte till särskilt mycket då, sedan efter några månader tog hon tag i sitt liv och försvann. Sedan dess orkar jag inte försöka med det. (jag vet ju redan vem jag skall ha, hon med, frågan är ju bara när?! :D, fast nu har jag ingen aning om var fan hon finns vare sig irl eller på internet. annars är ju nathalie portman som sagt vegan, och söt, och rik!)

Dessutom känner man sig gammal, reggade mig på tumult som är ett dåligt lokalt community, men alla är ju typ 16-19, känns lite sär o hänga där när man är 25 själv då.
Går ju såklart gå fortare och bara säga några meningar till varandra sedan ta nret och bestämma en dejt, så gör min mor iaf :)
Är ju vettigare, varför låtsas o slösa tid på något tramsmedium när man kan träffas på riktigt från början, behöver ju inte leda någon vart bara för att man hälsar irl.

www.motesplatsen.se är ett för lite äldre folk iaf.
Själv finns jag på playahead.com ;D
Det är iaf nya mötesplatsen om man vill träffa nytt seriöst folk, internet och communites.
playahead var väl typ småbarnsversion av lunarstorm? eller? hur som helst är det säkert som lunarstorm ändå. Jag vill inte ha något community där man söker på kön o ålder och förväntas ragga på alla, jag vill ha ett där man kan läsa dagböcker/(bloggar), har gästböcker och diskussionsforum och någon eventuellt råkar vara lik en själv.
Och du flash, ta första steget du och ragga upp någon på stan som du tycker ser trevlig ut ;) Vad har du att förlora? :)
Hon missar alla som inte ser trevliga ut ;(

Thony
2005-04-03, 12:57
jag kan ragga på flash på stan. fått för mig att du är från uppsala iallafall. :) :) jag är snäll också!


men du är ju rätt ful av din avatar att döma ? jag däremot :thumbup:

mangemani
2005-04-03, 12:59
Vad jag vill...Jag vill ha en kille som jag fungerar bra tillsammans med, på alla plan så att säga och ja det är ju en fördel om han funkar med mig också ;)
Kärlek OCH sex ja tack :thumbup:



tror knappast du kan hitta en kille som stämmer klockrent in på dina krav,det kan jag nog säga att du inte kommer göra,kanske med tur då.
du träffar en kille som kanske uppfyller 3 krav utav 1000(vet inte riktigt hur många krav ni tjejer har,men jävligt mycket är det) och sen under förhållandet(om det nu går)så strävar ni mot att uppfylla dom kraven.

aliquis
2005-04-03, 12:59
Ha ha! Du är säkerligen i gott sällskap! Speciellt när man tittar på era sk idealkillar på vissa poster här. ;) Ett bra tips är att skaffa dig et riktigt kräk som börjar styra dig, misshandla dig mm så lär du nog vakna upp ganska snabbt! Trots "men han är ju så söt mm". :)
haha, det är så sant, en tjej vi kände lite grann hade en bekant träffat på en fest i nora först (liten ort 2mil norr om örebro). Kommer inte riktigt ihåg men det var typ massa bråk eller annat på den och hennes pojkvän hade väl strypt henne o grejer.. gg! Satsa på honom, han verkar ju trevlig.

Börja med att plocka bort folk som stjäl saker, skiter i andra, slåss, ...

Arne Persson
2005-04-03, 12:59
Jamen jag gillar ju att bli dominerad (stor skillnad på det och att bli behandlad som skit), det är när jag måste dominera som jag blir osäker och elak. Trivs inte med att vara det över andra människor men jag försöker bättra mig :thumbup:

Vad jag vill...Jag vill ha en kille som jag fungerar bra tillsammans med, på alla plan så att säga och ja det är ju en fördel om han funkar med mig också ;)
Kärlek OCH sex ja tack :thumbup:


Som jag sa tidigare: Du behöver en riktig karl som kan ta hand om dig! Du behöver någon som tar ner dig på jorden! Varför satsa på osäkra fjolliga ungtuppar? :)

aliquis
2005-04-03, 13:00
Vad jag vill...Jag vill ha en kille som jag fungerar bra tillsammans med, på alla plan så att säga och ja det är ju en fördel om han funkar med mig också ;)
Kärlek OCH sex ja tack :thumbup:
Prankie? :D

hum
2005-04-03, 13:01
men du är ju rätt ful av din avatar att döma ? jag däremot :thumbup:

skenet bedrar, för det är inte jag på bilden. :confused: :hbang:

aliquis
2005-04-03, 13:01
Jag skulle iaf helst ragga på någon av tjejerna som kör frivändningar på gymmet D;
Undra om någon är iaf vegetarian.

Hur jag letar potentiella raggobjekt:
- svart hår?
- conversedojjor?
- inget läderskärp?

En del matchar men de flesta är fula och många för unga, så det stannar där. Och även om någon skulle vara fresh eller ha potential trots avsaknad av något av ovanstående så försöker jag aldrig. För jag är en osocial fegis :D
Där jag klipper mig har hon iofs praktikanter som går frisör, asschysst med någon som kan klippa en också, kanske skulle be att få bli klippt av någon annan ;D

boxsquat
2005-04-03, 13:03
Jamen jag gillar ju att bli dominerad (stor skillnad på det och att bli behandlad som skit)

Är det verkligen det? Var går gränsen där? Vem sätter gränsen? Och när gränsen väl är satt, har du som dominerad möjligheten att sätta om den på nytt? Det här är naturens lag Flash, den dominerade kommer alltid att må dåligt förr eller senare. Vill du ha ett tips från en som förmodligen vet mest (hybris? ja, och med rätta) här? Ändra på rollen. Konverta. Var den som maktar, den kraften som kuvar, viljan som sätter sig upp emot andra viljor och segrar, var inte den maktade, slaven, den nedtryckta och tyngda. Det kommer att sluta såhär for the rest of your life. Det är bara du som har kontroll över ditt liv. Du kommer inte att kunna ändra på världen, men du kan ändra på dig själv.

det är när jag måste dominera som jag blir osäker och elak. Trivs inte med att vara det över andra människor men jag försöker bättra mig :thumbup:

Bra. Att bli elak är ju nästan alltid en form av osäkerhet. Du behöver inte bli elak. Säg det du vill få fram. Om du har en åsikt, säg den. Skitsamma hur folk upplever dig eller hur det uppfattas, det spelar ingen roll. Det är ditt eget samvete som väger tyngst. Det viktigaste är att du får säga det du vill ha sagt. Om någon är taskig mot dig, säg det. Även om det bara är en liten grej. Låt inte folk trycka ner dig.

Jag tror faktiskt att du vet vad som måste göras innerst inne. Bli inte ännu en trött och deprimerad människa som är bitter på världen. Du är ung, snygg och du har fått äran att få råd från mig. Kan det bli bättre? Kan man ens nå högre?

*Flash*
2005-04-03, 13:06
Arne- jag vet ju vad jag vill ha, sen tror jag alltid att jag "hittat" det men inte då..
Har faktiskt (tro det eller ej) försökt "satsa" på mer mogna killar men inte det verkar funka heller

Tigerkotten- hänger där själv, men inte i raggningssyfte egentligen..ja ragga nya kompisar i sådana fall.
Tror du jag vågar ragga upp någon på stan eller :MrT:
Brukar inte kolla på killar på stan heller så..

Baan- alltså det är inte så att jag känner att jag vill/måste träffa någon just nu, bara blev så att jag träffade en nyligen..

Mangemani- att funka tillsammans på alla plan är inte samma sak som att han måste uppfylla alla mina 1000 krav.

hum- jag bor i uppsala ja, vill för tillfället inte bli raggad på dock

Arne Persson
2005-04-03, 13:07
Jamen jag gillar ju att bli dominerad (stor skillnad på det och att bli behandlad som skit), det är när jag måste dominera som jag blir osäker och elak. Trivs inte med att vara det över andra människor men jag försöker bättra mig :thumbup:

Vad jag vill...Jag vill ha en kille som jag fungerar bra tillsammans med, på alla plan så att säga och ja det är ju en fördel om han funkar med mig också ;)
Kärlek OCH sex ja tack :thumbup:


Jag tror jag har hittat din "drömprins"! En omskuren, rättrogen muslimsk fundamenalist. Läs Taliban! :thumbup: Då lär du bli dominerad på ett behagfullt? sätt! Lycka till! :)

boxsquat
2005-04-03, 13:08
Kan någon banna Arne förresten? Han är omogen nu igen.

hum
2005-04-03, 13:09
hum- jag bor i uppsala ja, vill för tillfället inte bli raggad på dock

fan funkar ju inte att ragga här asså :( :(

Arne Persson
2005-04-03, 13:09
Kan någon banna Arne förresten? Han är omogen nu igen.

Är jag? Försöker ju bara hjälpa en vilsekommen flicka! *innocent*

aliquis
2005-04-03, 13:09
Kan någon banna Arne förresten? Han är omogen nu igen.
han hann kanske inte med under tiden som ungtupp, men nu kacklar han högst!
*innocent*
Är jag? Försöker ju bara hjälpa en vilsekommen flicka! *innocent*
Du är gammal o har fru, vet din plats!

Tigerkotten
2005-04-03, 13:10
Aliquis saken är att med såkallade communites så tror jag många letar också efter en snäll person, eftersom dom vet att på krogen är det massa pack och allt sådant. Jag är 22 och jag anser iaf playahead är skönare att ha den lunarstorm, men visst om man ska läsa alla dagböcker och discuss så är lunar bättre.
Men tycker bara det är för segt ställe, men om man är ännu mera seriösare så är nog motesplatsen bäst, för dära måste man t.om betala något för att kunna skriva till folk per månad. Det finns också snygga tjejer som hänger på communites som letar och vill bli uppraggade :) Dom flesta tror jag vill ha seriösa saker sedan såklart finns det folk som bara vill ha lösa saker med.

Tråkigt det dära med tjejen som du pratade med :/

Men det gäller osm sagt att våga, för det är inte så jätte mycket man kan förlora på det. Men detta vet du säkert om, är själv extremt blyg när det gäller att träffa nytt folk. Så gillar när den andra personen e mera framåt annars kan det ta för lång tid :)

Och alq ang att hon missar alla som inte ser trevliga ut så är också communties bra för, för då lär man känna personen först :)

Arne Persson
2005-04-03, 13:10
han hann kanske inte med under tiden som ungtupp, men nu kacklar han högst!
*innocent*


Ha ha! Din lille stackare! Känner du dig träffad?

Arne Persson
2005-04-03, 13:12
han hann kanske inte med under tiden som ungtupp, men nu kacklar han högst!
*innocent*

Du är gammal o har fru, vet din plats! Dessutom en RIKTIG kvinna! ;)

Trance
2005-04-03, 13:12
Som jag sa tidigare: Du behöver en riktig karl som kan ta hand om dig! Du behöver någon som tar ner dig på jorden! Varför satsa på osäkra fjolliga ungtuppar? :)

Riktig karl som tar hand om dig... Du menar säger åt vad hon skall göra eftersom en riktig karl vet vad som är bäst för sin kvinna?

RobbeliRobban
2005-04-03, 13:14
Här flirtas det vilt till höger och vänster. Vart är Löjtnant Blank?

Jorgen
2005-04-03, 13:15
Du menar säger åt vad hon skall göra eftersom en riktig karl vet vad som är bäst för sin kvinna?
Ahhhh, det är det som är en riktig karl. Jag har alltid undrat. *screwy*

//Jörgen

Arne Persson
2005-04-03, 13:15
Riktig karl som tar hand om dig... Du menar säger åt vad hon skall göra eftersom en riktig karl vet vad som är bäst för sin kvinna?

Försök inte nu! ;) En riktig karl ser i detta fallet till att allt sker på LIKA villkor. Dvs det råder TOTAL respekt för varandra!

aliquis
2005-04-03, 13:15
En gång kom en tjej o hennes kompis på "fest" hos min kompis, hon satt i hans knä o sjöng "Lars_Winnerbäck-2003-Söndermarken\01-lars_winnerbäck-faller.mp3", "Lars Winnerbäck - Live för dig (2001)\Lars Winnerbäck - 07 - Hugger i sten.mp3" och "Lars Winnerbäck - Kom (1999)\Lars Winnerbäck - 05 - Du gamla fria nord.mp3", behöver jag säga att hon var grymt charmig? Men hon satt ju hos fel person (tror han hade träffat sin dåvarande också..). Vill minnas att hon hade varit tillsammans med någon 35årig marockan eller något, vilket väl iofs var mindre charmigt. Men söt hest hur som helst, har lyssnat på musiken massor, men tja, inte mer än så :D

boxsquat
2005-04-03, 13:16
Är jag? Försöker ju bara hjälpa en vilsekommen flicka! *innocent*

Det är en ung tjej som har modet att vara öppen med sina känslor. I vår ålder (ja, jag är också ung) är man fortfarande öppen för nya möjligheter och nya intryck. Att du samt och synnerligen tjatar om "riktiga män" går nog inte riktigt hem här. Vadå riktig man? Arne, du är väl medveten om att den "riktiga" mannen har genom tiderna varit den största skitstöveln och kvinnomisshandlaren? Året är 2005 och kampen om vem som är manligast är liksom inte riktigt intressant längre. Att vara så mycket man som möjligt (alltså att vara så lite kvinna som möjligt; kvinna - negationen av man) är faktiskt inte längre ett ideal för oss av det nya milleniumet. Vi gillar liksom andra grejer. Vi skiter i sånt där. Vi vill sätta på snygga tjejer, ha mycket pengar och vara glada vidunder. Vi bryr oss inte om vem som har mest pubishår.

aliquis
2005-04-03, 13:16
Ha ha! Din lille stackare! Känner du dig träffad?
Nej, den här tuppen galer aldrig. Ligger kvar i redet o låtsas ruva istället.

*Flash*
2005-04-03, 13:17
Är det verkligen det? Var går gränsen där? Vem sätter gränsen? Och när gränsen väl är satt, har du som dominerad möjligheten att sätta om den på nytt? Det här är naturens lag Flash, den dominerade kommer alltid att må dåligt förr eller senare. Vill du ha ett tips från en som förmodligen vet mest (hybris? ja, och med rätta) här? Ändra på rollen. Konverta. Var den som maktar, den kraften som kuvar, viljan som sätter sig upp emot andra viljor och segrar, var inte den maktade, slaven, den nedtryckta och tyngda. Det kommer att sluta såhär for the rest of your life. Det är bara du som har kontroll över ditt liv. Du kommer inte att kunna ändra på världen, men du kan ändra på dig själv.
Ja det är skillnad, om man säger att man ska göra någonting och sedan bara skiter i det tycker jag är att behandla som skit.
Iaf när det inte finns någon vettig anledning till det hela, om man inte vill träffas eller vad det nu är så kan man väl bara säga det men vissa njuter kanske av att göra sånt?
(nu var jag kanske lite luddig men vill inte gå in på något speciefikt exempel).

Sen var det väl kanske främst i sovrummet som jag gillar dominanta killar, annars bestämmer jag ganska mycket :D

Bra. Att bli elak är ju nästan alltid en form av osäkerhet. Du behöver inte bli elak. Säg det du vill få fram. Om du har en åsikt, säg den. Skitsamma hur folk upplever dig eller hur det uppfattas, det spelar ingen roll. Det är ditt eget samvete som väger tyngst. Det viktigaste är att du får säga det du vill ha sagt. Om någon är taskig mot dig, säg det. Även om det bara är en liten grej. Låt inte folk trycka ner dig.

Jag tror faktiskt att du vet vad som måste göras innerst inne. Bli inte ännu en trött och deprimerad människa som är bitter på världen. Du är ung, snygg och du har fått äran att få råd från mig. Kan det bli bättre? Kan man ens nå högre?
I can try, är rätt bra på att säga vad jag tycker och tänker om det mesta och jag brukar vara (för) ärlig ibland.

Jag är ju i sjunde himlen just nu för att du ger råd till mig ;)
Deprimerad känns det som om jag alltid kommer vara just nu, men vem vet

Trance
2005-04-03, 13:17
Försök inte nu! ;) En riktig karl ser i detta fallet till att allt sker på LIKA villkor. Dvs det råder TOTAL respekt för varandra!

Sköter en riktig karl disk/städning/tvättning/matlagning/barn lika mycket också?

Jorgen
2005-04-03, 13:18
Sköter en riktig karl disk/städning/tvättning/matlagning/barn lika mycket också?
Varför skulle en riktig karl inte det???

//Jörgen

Trance
2005-04-03, 13:20
Varför skulle en riktig karl inte det???

//Jörgen

Jag vet inte, jag undrar vad Arnes definition av en riktig karl är. Själv så är jag en ung pojke på 23 som inte vill ta ansvar för något så jag vet inte.

Arne Persson
2005-04-03, 13:20
Det är en ung tjej som har modet att vara öppen med sina känslor. I vår ålder (ja, jag är också ung) är man fortfarande öppen för nya möjligheter och nya intryck. Att du samt och synnerligen tjatar om "riktiga män" går nog inte riktigt hem här. Vadå riktig man? Arne, du är väl medveten om att den "riktiga" mannen har genom tiderna varit den största skitstöveln och kvinnomisshandlaren? Året är 2005 och kampen om vem som är manligast är liksom inte riktigt intressant längre. Att vara så mycket man som möjligt (alltså att vara så lite kvinna som möjligt; kvinna - negationen av man) är faktiskt inte längre ett ideal för oss av det nya milleniumet. Vi gillar liksom andra grejer. Vi skiter i sånt där. Vi vill sätta på snygga tjejer, ha mycket pengar och vara glada vidunder. Vi bryr oss inte om vem som har mest pubishår.


Ge dig nu va! Inte fan misshandlar eller dylikt en RIKTIG man en kvinna! Möjligen ett kräk som knappast är en Riktig man!

Arne Persson
2005-04-03, 13:21
Sköter en riktig karl disk/städning/tvättning/matlagning/barn lika mycket också?


Självklart! Hur så?

*Flash*
2005-04-03, 13:21
fan funkar ju inte att ragga här asså :( :(
*kissass*

aliquis
2005-04-03, 13:22
Aliquis saken är att med såkallade communites så tror jag många letar också efter en snäll person, eftersom dom vet att på krogen är det massa pack och allt sådant. Jag är 22 och jag anser iaf playahead är skönare att ha den lunarstorm, men visst om man ska läsa alla dagböcker och discuss så är lunar bättre.
Men tycker bara det är för segt ställe, men om man är ännu mera seriösare så är nog motesplatsen bäst, för dära måste man t.om betala något för att kunna skriva till folk per månad. Det finns också snygga tjejer som hänger på communites som letar och vill bli uppraggade :) Dom flesta tror jag vill ha seriösa saker sedan såklart finns det folk som bara vill ha lösa saker med.
Nåja, tror inte jag orkar, tar bara så mycket tid för ingenting. Och lunarstorms status förstörde ju alltsammans, 95% oseriöst dravel som postades överallt. Betala för att snacka med folk? Nej tack, tycker det är förjävligt att alla uteställen och grejer skall försöka kapitalisera på folks ensamhet :D

Tråkigt det dära med tjejen som du pratade med :/

Äsch, hon är söt ändå (vet iofs knappt hur hon ser ut), frågan är väl snarare om hon lever nu, och isf hur.
Men det gäller osm sagt att våga, för det är inte så jätte mycket man kan förlora på det. Men detta vet du säkert om, är själv extremt blyg när det gäller att träffa nytt folk. Så gillar när den andra personen e mera framåt annars kan det ta för lång tid :)
Saken är ju att nu hade jag ju inte tvekat, funderat alldeles för mycket på det där. Fast senast hon hade någon kontakt med mig var jag väl rätt dryg för jag orkade inte med att snacka med henne om det ändå aldrig skulle leda till något annat, markerade väl detsamma med att trolla bort mig från vegan.nu också, fast långt senare fixade jag tillbaka usern men hennes finns inte heller kvar så.. borta =P
Och alq ang att hon missar alla som inte ser trevliga ut så är också communties bra för, för då lär man känna personen först :)
Finns ju dock alla sorter där

hum
2005-04-03, 13:22
Här flirtas det vilt till höger och vänster. Vart är Löjtnant Blank?

det är så befriande skönt att blanda upp söndagsångesten med kolo-ragg, förlåt.

Cilia
2005-04-03, 13:22
Tycker det är fel synvinkel, snarare så att man lever längre med beröring.

nepp, jag sa att det var en sjuk man som gjort det. Men det är bevisat att om barn (bebisar) inte får beröring så dör dom även om dom får tillräckligt med näring, torra, sover och allt annat är på topp så överlever dom inte utan breröring. Så det handlar inte om att leva längre utan att beröring är nödvändigt för att vi ska leva. Men det är en helt egen tråd

boxsquat
2005-04-03, 13:23
Ja det är skillnad, om man säger att man ska göra någonting och sedan bara skiter i det tycker jag är att behandla som skit.
Iaf när det inte finns någon vettig anledning till det hela, om man inte vill träffas eller vad det nu är så kan man väl bara säga det men vissa njuter kanske av att göra sånt?
(nu var jag kanske lite luddig men vill inte gå in på något speciefikt exempel).

Sen var det väl kanske främst i sovrummet som jag gillar dominanta killar, annars bestämmer jag ganska mycket :D

Du blir maktad min vän. Killen gör som det behagar honom och vet du varför? För att han kan. Makten vet bara en sak, den har bara en vilja, nämligen att makta. Kan jag få min vilja igenom kommer jag också alltid att få min vilja igenom. Så är det alltid och för alla. Tänk efter nu, är inte det också vad du vill? Är inte allt du önskar efter i hela världen att få din vilja igenom? Så är det för den taskiga killen som inte ville träffa dig också. Han fick sin vilja igenom. Se nu till att få din vilja igenom så ofta och så mycket du kan. Se på det som ditt livs projekt.

Du menade förresten inte alls att du bara gillar dominanta killar i sovrummet. =)

I can try, är rätt bra på att säga vad jag tycker och tänker om det mesta och jag brukar vara (för) ärlig ibland.

Jag är ju i sjunde himlen just nu för att du ger råd till mig ;)
Deprimerad känns det som om jag alltid kommer vara just nu, men vem vet

Jag tror som sagt att du är en bra tjej som vill grejer och det är klart att du är i sjunde himlen för att jag ger dig råd, vem vore inte det, ärligt talat?

Arne Persson
2005-04-03, 13:23
Nä, nu skall man ner på gymmet och sälja powerracket till en Kolomedlem! Kört hårt nu! ;)

aliquis
2005-04-03, 13:24
Dessutom en RIKTIG kvinna! ;)
Du får det att låta som något positivt ;)

boxsquat
2005-04-03, 13:24
Ge dig nu va! Inte fan misshandlar eller dylikt en RIKTIG man en kvinna! Möjligen ett kräk som knappast är en Riktig man!

Apelsiner är blåa.

Arne Persson
2005-04-03, 13:25
Apelsiner är blåa.


Tillhör du själv den kategorin då?

aliquis
2005-04-03, 13:25
Vi gillar liksom andra grejer. Vi skiter i sånt där. Vi vill sätta på snygga tjejer, ha mycket pengar och vara glada vidunder. Vi bryr oss inte om vem som har mest pubishår.
Var är länken till brattvideon när man behöver den.

Jense
2005-04-03, 13:26
Tillhör du själv den kategorin då?


klart han gör. han är ju invandrare

Arne Persson
2005-04-03, 13:26
Du får det att låta som något positivt ;)
Exakt! :thumbup:

*Flash*
2005-04-03, 13:26
Du blir maktad min vän. Killen gör som det behagar honom och vet du varför? För att han kan. Makten vet bara en sak, den har bara en vilja, nämligen att makta. Kan jag få min vilja igenom kommer jag också alltid att få min vilja igenom. Så är det alltid och för alla. Tänk efter nu, är inte det också vad du vill? Är inte allt du önskar efter i hela världen att få din vilja igenom? Så är det för den taskiga killen som inte ville träffa dig också. Han fick sin vilja igenom. Se nu till att få din vilja igenom så ofta och så mycket du kan. Se på det som ditt livs projekt.
Hahah, will do.
Ska bli min livsuppgift från och med nu :thumbup:

Du menade förresten inte alls att du bara gillar dominanta killar i sovrummet. =)
Inte? *screwy*
Vad vet du som inte jag vet? Va tala om det nu *grr27*

Jag tror som sagt att du är en bra tjej som vill grejer och det är klart att du är i sjunde himlen för att jag ger dig råd, vem vore inte det, ärligt talat?
Vet inte vad jag vill med allt här i livet (än) men det är på god väg..
Bra tjej? Beror väl på vad man anser vara bra.

boxsquat
2005-04-03, 13:26
Var är länken till brattvideon när man behöver den.

Ingen aning faktiskt, jag hatar brats. Jag gillar enkla jordnära människor.

aliquis
2005-04-03, 13:29
nepp, jag sa att det var en sjuk man som gjort det. Men det är bevisat att om barn (bebisar) inte får beröring så dör dom även om dom får tillräckligt med näring, torra, sover och allt annat är på topp så överlever dom inte utan breröring. Så det handlar inte om att leva längre utan att beröring är nödvändigt för att vi ska leva. Men det är en helt egen tråd
Jag vet att degus (någon råttliknande sak... marsvin med svans typ ;D) är flockdjur och lever ungefär hälften så länge ensamma som i en grupp på sisådär 10 individer, som man skall ha dem i fångenskap om man nu vill ha en (några..).
Tror samma sak gäller människor, kommer inte ihåg hur stor skillnad det gör dock.
Fanns ju någon studie om hur länge män levde bara de fick se kvinnobröst, var ju iaf påtagligt. Leva utan sex, kramar osv lär ju påverka med många år.. för att inte tala om att man kanske lägger ner i förtid självmant. Ledsen o ensam är odrag.

boxsquat
2005-04-03, 13:30
Klart man inte dör av ensamhet era flockdjur. Nietzsche bodde på alperna och han lever för alltid. Hurra för Nietzsche!

boxsquat
2005-04-03, 13:35
Till sist vill jag bara säga att jag är starkast här. Jag är ungefär som Gud, fast kurd, och med större penis. Jag har upplevt mest och upplever mest, och ni borde lyssna mer på mig. Jag kan lära er bra grejer om ni är tålmodiga och framförallt modiga.

hum
2005-04-03, 13:37
Apropå hustrumisshandel, är det någon ide att försöka få bort blodfläckar på jeans sen i fredags? Lägga i blöt eller?

boxsquat
2005-04-03, 13:37
Närrå, jag skojar bara. Banna inte mig, jag är snäll.

Cilia
2005-04-03, 13:40
Klart man inte dör av ensamhet era flockdjur. Nietzsche bodde på alperna och han lever för alltid. Hurra för Nietzsche!

försök då!
jag tror han fick beröring någongång under sitt liv.

En annan sak är att det är enorm skillnad på att bli dominerad eller utnyttjad alternativt behandlad som skit iaf om man pratar om dominans i den mening som man menar inom BDSM. Där är A och O respekt och ömsesidig överenskommelse om vad som gäller.

Sedan Flash hur gammal är du, 17-18 år?
Vem vet eg vad dom vill ha när man är i den åldern? Det där växer fram.
Sedan är det en annan sak att man tror att man är helt säker på vad det är man vill ha. För det bästa med den åldern är att man vet allt och att allt är svart eller vitt. Lite jobbigt men en ganska härlig ålder.

Det är ganska vanligt att man som tjej attraheras av dom "farliga" killarna men sedan går det några år och fokus förskjuts till en pappa till ens barn och kanske en man och då får man helt plötsligt andra prioriteringar.

Jag tror man måste gå igenom sina törnar för att förstå vad livet är och kunna leve jämte andra för innan dess förstår man inte vad smärta och sorg är. Det tillhör helt enkelt livet även om det gör ont.

Cilia
2005-04-03, 13:41
boxsquat Jag är ungefär som Gud, fast kurd, och med större penis.

Större penis än Gud eller en kurd i allmänhet?

boxsquat
2005-04-03, 13:42
Man kanske inte överlever om man inte får beröring när man är spädbarn (av förståeliga skäl). Men varför skulle jag behöva beröring av en annan människa för att överleva?

boxsquat
2005-04-03, 13:43
Större penis än Gud eller en kurd i allmänhet?

Gud.

Cilia
2005-04-03, 13:44
Man kanske inte överlever om man inte får beröring när man är spädbarn (av förståeliga skäl). Men varför skulle jag behöva beröring av en annan människa för att överleva?

Jag är ekonom för faan och inte beteendevetare. Varför frågar du mig? *eg*
Skämt o sidor jag kan inte alla fakta men man har kommit fram till mer och mer hur viktigt beröring är för människan. Det kan räcka med att man har ett husdjur eller får massage av ngn men det är ett av dom behoven vi har förutom att äta, dricka, sova etc.

Cilia
2005-04-03, 13:45
Gud.

men Gud är nog en kvinna så då får vi verkligen hoppas att du har större penis än vad hon har.

boxsquat
2005-04-03, 13:46
Det är det inte alls. Det är ett konstruerat behov, precis som kärlek, droger, etc. Det är grejer vi har skapat i våra huvuden. Visst är beröring en viktig grej för oss idag, men det innebär ju inte att vi kan lära om oss på nytt och klara oss utan det.

*Flash*
2005-04-03, 13:48
Cilia- Jag är snart 19 och nej jag är inte extremt omogen eller nåt (visst jag kan väl vara det ibland).
Nej jag vet inte vad jag vill med allting men med väldigt mycket här i mitt liv.
Och jag vet definitivt hur jag vill att en kille inte ska bete sig mot mig.
Dessutom, det är ingen omöjlighet att man kan veta vad man vill i min ålder, visst det kommer kanske ändras lite under tidens gång men det kommer det även antgligen göra ända tills man dör.

Angående det där med att attraheras av "farliga" killar kan jag inte riktigt påstå att jag gör, tycker dom brukar verka helt normala från början så att säga.

Visst man måste ha det skit ibland för att kunna uppskatta när det är bra osv men jag verkar inte få vara glad och må bra särskilt länge innan något nytt händer som gör mig deprimerad igen bara..

Det där med dominans verkar du iaf förstå vad jag menar

Cilia
2005-04-03, 13:48
Det är det inte alls. Det är ett konstruerat behov, precis som kärlek, droger, etc. Det är grejer vi har skapat i våra huvuden. Visst är beröring en viktig grej för oss idag, men det innebär ju inte att vi kan lära om oss på nytt och klara oss utan det.

Jag tror att du har fel.
Jag tror inte vi dör direkt som vuxna individer men jag är övertygad om att vi behöver beröring. Vi är skapta för att söka beröring för att vi ska känna behov av att fortplanta oss

boxsquat
2005-04-03, 13:50
Jag tror att du har fel.
Jag tror inte vi dör direkt som vuxna individer men jag är övertygad om att vi behöver beröring. Vi är skapta för att söka beröring för att vi ska känna behov av att fortplanta oss

Raggar du på mig nu?

Cilia
2005-04-03, 13:53
Cilia- Jag är snart 19 och nej jag är inte extremt omogen eller nåt (visst jag kan väl vara det ibland).
Nej jag vet inte vad jag vill med allting men med väldigt mycket här i mitt liv.
Och jag vet definitivt hur jag vill att en kille inte ska bete sig mot mig.
Dessutom, det är ingen omöjlighet att man kan veta vad man vill i min ålder, visst det kommer kanske ändras lite under tidens gång men det kommer det även antgligen göra ända tills man dör.

Angående det där med att attraheras av "farliga" killar kan jag inte riktigt påstå att jag gör, tycker dom brukar verka helt normala från början så att säga.

Visst man måste ha det skit ibland för att kunna uppskatta när det är bra osv men jag verkar inte få vara glad och må bra särskilt länge innan något nytt händer som gör mig deprimerad igen bara..

Det där med dominans verkar du iaf förstå vad jag menar

Jag menade aldrig att du var extremt omogen. Jag tycker du verkar vara en normal 19 årig tjej. Tror dom flesta som varit 19 och tjej kan känna igen sig i dig. Sedan upplever inte alla samma sak men liknande. Och visst vet du vad du vill ha nu, det var lite av min poäng men min mening var att det blir lite klarare och ibland lite lättare med åren. Det är det som är det bästa med att bli äldre. Jag gillade verkligen att vara 19 trots att det gjorde ont ibland men jag skulle inte vilja vara 20 igen.

Och ja, man lär sig hela livet. Annars vore det för tråkigt.

Jag ska inte leka kvasi psykolog men jag kan se ett mönster i dit beteende utifrån det du har berättat och tyvärr är det bara en person man kan ändra på och det är sig själv. Det innebär inte att du ska ändra på hela din personlighet men om du vill få en förändring i ditt liv är det dig du måste förändra. Så enkelt och så svårt är det.

Cilia
2005-04-03, 13:54
Raggar du på mig nu?

*skrattar*
ja, om du bara hade varit en vuxen man så *blink*

*Flash*
2005-04-03, 13:57
Jag ska inte leka kvasi psykolog men jag kan se ett mönster i dit beteende utifrån det du har berättat och tyvärr är det bara en person man kan ändra på och det är sig själv. Det innebär inte att du ska ändra på hela din personlighet men om du vill få en förändring i ditt liv är det dig du måste förändra. Så enkelt och så svårt är det.
Problemet är väl att jag inte vet exakt VAD jag ska ändra på, visst några småsaker kanske men jag tror knappast det kommer göra så stor skillnad på det stora hela.

AFanatic
2005-04-03, 13:58
Haha, ja det verkar faktiskt förhålla sig så.

Precis min tanke.

*Flash*
2005-04-03, 14:04
Precis min tanke.
Inget jag nekat till men alla kan bättra sig eller hur?

kroy
2005-04-03, 14:04
Problemet är väl att jag inte vet exakt VAD jag ska ändra på, visst några småsaker kanske men jag tror knappast det kommer göra så stor skillnad på det stora hela.

det är inställningen till saker och ting, att försöka se saker ur ett annat filter än det man själv ser saker igenom.. när du lär dig att se saker helt ur andras perspektiv kommer du även ha lättare att förstå dig själv iom att du mer objektivt kan resonera hur och varför du handlar som du gör..

sedan: du är inte ens 19! det finns lååång tid kvar till att hitta en pojke åt dig, och faktum är att de man bara hittar ofta är bättre än när man letar och hittar nån (enligt min erfarenhet och syn på saken)

*Flash*
2005-04-03, 14:08
det är inställningen till saker och ting, att försöka se saker ur ett annat filter än det man själv ser saker igenom.. när du lär dig att se saker helt ur andras perspektiv kommer du även ha lättare att förstå dig själv iom att du mer objektivt kan resonera hur och varför du handlar som du gör..

sedan: du är inte ens 19! det finns lååång tid kvar till att hitta en pojke åt dig, och faktum är att de man bara hittar ofta är bättre än när man letar och hittar nån (enligt min erfarenhet och syn på saken)
Man kommer aldrig kunna se saker helt ur andras perspektiv enligt mig, när det gäller vissa saker är jag bra på sånt men inte när det gäller just det här..

Det handlar inte alls om tid för min del, jag letar som sagt var inte heller.

AFanatic
2005-04-03, 14:09
Inget jag nekat till men alla kan bättra sig eller hur?

Nädå...Livet går upp o ner..så är det.

Tricklev
2005-04-03, 14:27
men Gud är nog en kvinna så då får vi verkligen hoppas att du har större penis än vad hon har.

Gud är en man, hadde han varit en kvinna skulle han heta Gudrun.

aliquis
2005-04-03, 14:30
Det är det inte alls. Det är ett konstruerat behov, precis som kärlek, droger, etc. Det är grejer vi har skapat i våra huvuden. Visst är beröring en viktig grej för oss idag, men det innebär ju inte att vi kan lära om oss på nytt och klara oss utan det.
Om kärlek är ett konstruerat behov varför pussar jag då på min katt? Knappast så att jag tänker penetrera henne.

aliquis
2005-04-03, 14:32
Vi är skapta för att söka beröring för att vi ska känna behov av att fortplanta oss
Den biten köper jag, kärlek som evolutionär utveckling för att trygga föda och hjälp medans kvinnan är med barn. Och eventuellt hjälp med uppfostran. Frågan är om det är effektivare än att sprida generna hejvilt.

Lasse Kongo
2005-04-03, 14:34
har inte läst igenom tråden, orka liksom!

men jag säger såhär: du kommer träffa den rätta killen ngn dag, var bara dig själv och inget annat, alla killar är inte svin eller tänker med kuken faktiskt.

en bra kille bör kunna vänta ett bra tag innan han får salutera den lille soldaten och marschera in i kärleksgrottan!

Och till sist, ta ingen skit, låt inga killar behandla dig som svin, sätt gränser och visa vad det är som gäller, behagar det dem inte så skiter du i dem helt enkelt.

Yankeee
2005-04-03, 14:36
yankeee- har jag sagt att jag är felfri? Du vet det krävs två för att dansa tango..



Jojo, men om den som för gör "fel" så går det åt helvete oavsett.

*Flash*
2005-04-03, 14:51
Jojo, men om den som för gör "fel" så går det åt helvete oavsett.
Lilla gubben..
Jag tror inte att mitt "fel" utlöser så att någon annan gör "fel" såvida personen inte redan har det "felet" från början, förstår du?

Lite virrigt...

Löjtnant Blank
2005-04-03, 14:59
Här flirtas det vilt till höger och vänster. Vart är Löjtnant Blank?
Han hade tillfälligt lämnat byggnaden (skotersemester i fjällen), men nu är han tillbaka. Han har druckit öl och raggat norrländska tonåringar och juridikstudenter. Hej.

Yankeee
2005-04-03, 15:00
Lilla gubben..
Om man nu dansar tango t.ex. så bara för att den ena dansar fel så behöver inte den andra göra det bara för att rätta sig efter den personen.
Jag tror inte att mitt "fel" utlöser så att någon anna gör "fel" såvida personen inte redan har det "felet" från början, förstår du?

Lilla gubben?

Seriöst, stumpan. Du ser ju själv. Du fattade uppenbarligen inte vad jag var ute efter och direkt så beter du dig som en snorunge. Väx upp, och tänk till innan du agerar så kanske du inte hamnar i samma sits igen.

Löjtnant Blank
2005-04-03, 15:01
Här flirtas det vilt till höger och vänster. Vart är Löjtnant Blank?
Han hade tillfälligt lämnat byggnaden (skotersemester i fjällen), men nu är han tillbaka. Han har druckit öl och raggat norrländska tonåringar och juridikstudenter. Hej.

*Flash*
2005-04-03, 15:03
Lilla gubben?

Seriöst, stumpan. Du ser ju själv. Du fattade uppenbarligen inte vad jag var ute efter och direkt så beter du dig som en snorunge. Väx upp, och tänk till innan du agerar så kanske du inte hamnar i samma sits igen.
Ja jag skrev så för att du skulle förstå att jag tyckte att du var fånig så jag slapp skriva "Du är fånig".
I mitt tycke så är du det (i denna tråden ivf) sen får ju du självklart tycka vad fasiken du vill.

Go ahead, tyck att jag är omogen.

Megatuttarna
2005-04-03, 15:04
Han hade tillfälligt lämnat byggnaden (skotersemester i fjällen), men nu är han tillbaka. Han har druckit öl och raggat norrländska tonåringar och juridikstudenter. Hej.

Haha hade du kul med juridiknollorna?

palme
2005-04-03, 15:06
Gud.

Inte fan har du större *** än mig ;)

Yankeee
2005-04-03, 15:07
Ja jag skrev så för att du skulle förstå att jag tyckte att du var fånig så jag slapp skriva "Du är fånig".
I mitt tycke så är du det (i denna tråden ivf) sen får ju du självklart tycka vad fasiken du vill.

Go ahead, tyck att jag är omogen.

Hur gärna du än vill, kan du aldrig vända det där mot mig ;)

RobbeliRobban
2005-04-03, 15:07
Han hade tillfälligt lämnat byggnaden (skotersemester i fjällen), men nu är han tillbaka. Han har druckit öl och raggat norrländska tonåringar och juridikstudenter. Hej.

hej hej, nu får du styra upp det här.

*Flash*
2005-04-03, 15:08
Hur gärna du än vill, kan du aldrig vända det där mot mig ;)
Det kvittar eftersom jag inte ens tänker försöka, sa bara som det var så får du sedan tycka vad du vill.

Jag har inget behov av att hävda mig eller visa mig "bra" eller smart eller mogen eller alltid "ha rätt" på internet, om du har det behovet så fine men förvänta dig inte att alla andra också ska ha det i sådana fall tack.

aliquis
2005-04-03, 15:22
Inte fan har du större *** än mig ;)
krävs ju att man är någorlunda nöjd med utrustningen för att dra på sig sådana där brallor o gå upp på scen iaf.

*Flash*
2005-04-03, 15:26
krävs ju att man är någorlunda nöjd med utrustningen för att dra på sig sådana där brallor o gå upp på scen iaf.
Är inte palme på bilden

Yankeee
2005-04-03, 15:35
Det kvittar eftersom jag inte ens tänker försöka, sa bara som det var så får du sedan tycka vad du vill.

Jag har inget behov av att hävda mig eller visa mig "bra" eller smart eller mogen eller alltid "ha rätt" på internet, om du har det behovet så fine men förvänta dig inte att alla andra också ska ha det i sådana fall tack.

Som du tyckte att var.

Ändå så säger du emot, och avslutar meningarna så att du ska få sista ordet ;)

*Flash*
2005-04-03, 15:40
Som du tyckte att var.

Ändå så säger du emot, och avslutar meningarna så att du ska få sista ordet ;)
Whatever*rolleyes*

För övrigt skriver du konstiga meningarSom du tyckte att var. jag förstår inte ens vad du menar med det där t.ex.

Tricklev
2005-04-03, 15:44
Yankee: Gå in djupare på varöfr hon har fel, så vi får lite blod! :thumbup:


Löjtnant: Släpp ölen för två minuter, och häng nätraggarna i lyktstolparna nu :hbang:

Thony
2005-04-03, 15:45
flAsh dU är SÖt, tHiHi..

*Flash*
2005-04-03, 15:46
Tricklev var det där nödvändigt eller..

Tricklev
2005-04-03, 15:48
Tricklev var det där nödvändigt eller..

Nää, inte igentligen, men har kommit hem ifrån polarna efter helgen, så nu om någonsin har man rätt att vara barnslig :em:

Yankeee
2005-04-03, 15:48
Whatever*rolleyes*

För övrigt skriver du konstiga meningar jag förstår inte ens vad du menar med det där t.ex.


Du skrev: "Det kvittar eftersom jag inte ens tänker försöka, sa bara som det var."

Då svarade jag: "Som du tyckte att det var".

Mitt översta "stycke" svarar på ditt översta "stycke". Konstigt?

Thony
2005-04-03, 15:48
Tricklev var det där nödvändigt eller..


Han är barnslig bara för att han inte smaka mus annat än framför datorn.

*Flash*
2005-04-03, 15:50
Du skrev: "Det kvittar eftersom jag inte ens tänker försöka, sa bara som det var."

Då svarade jag: "Som du tyckte att det var".

Mitt översta "stycke" svarar på ditt översta "stycke". Konstigt?
Ja jag har lite svårt att förstå vad du syftar på när du inte ens kan skriva en ordentlig mening utan utelämnar ord.

Pez
2005-04-03, 15:51
Vafan! Vill Flash bli lesbisk så får hon väl det! Rock n' roll, kör hårt, lycka till!

Du är "snart 19" och då är livet fucked up vanligtvis, sådär generellt liksom... många teens gillar "farliga killar", "farliga killar" i sin tur gillar teens som dom kan slappa runt lite utan att bli spöade av... simple. Du lär dig väl vad som gäller, hur du undviker nitar, som alla andra nån gång - genom trial and error.

Boxsquat är en fin kille egentligen, trots att han är kurd.. hur motsägelsefullt det än är.. ni två borde bli ihop. Seså. Ni kan pussas nu och para er senare. :)

Yankeee
2005-04-03, 15:52
Ja jag har lite svårt att förstå vad du syftar på när du inte ens kan skriva en ordentlig mening utan utelämnar ord.

Exakt vilka ord utelämnar jag?

*Flash*
2005-04-03, 15:54
Vafan! Vill Flash bli lesbisk så får hon väl det! Rock n' roll, kör hårt, lycka till!

Du är "snart 19" och då är livet fucked up vanligtvis, sådär generellt liksom... många teens gillar "farliga killar", "farliga killar" i sin tur gillar teens som dom kan slappa runt lite utan att bli spöade av... simple. Du lär dig väl vad som gäller, hur du undviker nitar, som alla andra nån gång - genom trial and error.

Boxsquat är en fin kille egentligen, trots att han är kurd.. hur motsägelsefullt det än är.. ni två borde bli ihop. Seså. Ni kan pussas nu och para er senare. :)
:laugh::laugh: :thumbup:

Men du det finns ett litet problem om jag nu råkar bli leb, jag kommer inte längre para mig med killar ;)

Thony
2005-04-03, 15:54
Det är bara jag som får smaka ja.

*Flash*
2005-04-03, 15:55
Exakt vilka ord utelämnar jag?
Ordet "det" sen skrev du även något innan konstigt också så jag sitter mest och gissar mig till vad du menar men det är ju bara kul.

Yankeee
2005-04-03, 15:58
Ordet "det" sen skrev du även något innan konstigt också så jag sitter mest och gissar mig till vad du menar men det är ju bara kul.

Var skulle du ha placerat in "det" i den meningen?

Alla andra verkar förstå vad jag skriver, men det är väl dem det är fel på. Precis som alla killar du träffar.

Snubben
2005-04-03, 15:59
Flash; Den snyggaste killen är inte alltid bästa killen.
Fundera lite på den du. Om du inte förstår så PM;a så skall du få dig en lång filosofisk förklaring.

Men du ska nog se att till sist kommer någon som verkligen uppskattar dig för den du är. Det är jag säker på. :thumbup:

*Flash*
2005-04-03, 16:03
Var skulle du ha placerat in "det" i den meningen?

Alla andra verkar förstå vad jag skriver, men det är väl dem det är fel på. Precis som alla killar du träffar.
Läs om det du skrev så lär även du upptäcka det.
Nu menar jag när du skrev det första gången alltså.

"Alla andra" menar du i den här tråden eller i övriga trådar egentligen?
Roligt för dom för övrigt.

Om du ens har läst vad jag skrivit så skulle du sett att jag aldrig skrivit att det varit fel på alla killar jag har träffat så lägg ner är du snäll.
Vill du tjafsa så gör det med någon annan för jag har ingen större lust att göra det idag vilket du nog också skulle förstått om du hade kunnat använda dina hjärnceller som normala människor.

*Flash*
2005-04-03, 16:08
Flash; Den snyggaste killen är inte alltid bästa killen.
Fundera lite på den du. Om du inte förstår så PM;a så skall du få dig en lång filosofisk förklaring.

Men du ska nog se att till sist kommer någon som verkligen uppskattar dig för den du är. Det är jag säker på. :thumbup:
Han var knappast den snyggaste killen jag har träffat.
Han hade varken finaste ansiktet, största k*ken eller finaste kroppen..
För övrigt så tycker jag nästan att dom snyggaste killarna har varit dom schysstaste :confused: (för att generalisera lite då)

Tror för övrigt jag med att jag kommer träffa någon som jag passar med, inte orolig för det :thumbup:

Zafer
2005-04-03, 16:10
Han var knappast den snyggaste killen jag har träffat.
Han hade varken finaste ansiktet, största k*ken eller finaste kroppen..
För övrigt så tycker jag nästan att dom snyggaste killarna har varit dom schysstaste :confused: (för att generalisera lite då)

Tror för övrigt jag med att jag kommer träffa någon som jag passar med, inte orolig för det :thumbup:
En vacker dag hittar du säkert den perfekta tjejen :thumbup:

Snubben
2005-04-03, 16:11
Han var knappast den snyggaste killen jag har träffat.
Han hade varken finaste ansiktet, största k*ken eller finaste kroppen..
För övrigt så tycker jag nästan att dom snyggaste killarna har varit dom schysstaste :confused: (för att generalisera lite då)

Tror för övrigt jag med att jag kommer träffa någon som jag passar med, inte orolig för det :thumbup:

Kan faktiskt hålla med, känns ibland som om de fulare måste hävda sig lite mer än då andra. Är väl en självförtroendesak skulle jag tro.

Jaja måste iväg, ska jobba natt nu igen.
Får slänge in en lång post sen när jag slutat.

Good luck on the manhunt. May the spirits be with you. *flex*

Yankeee
2005-04-03, 16:12
Läs om det du skrev så lär även du upptäcka det.
Nu menar jag när du skrev det första gången alltså.

"Alla andra" menar du i den här tråden eller i övriga trådar egentligen?
Roligt för dom för övrigt.

Om du ens har läst vad jag skrivit så skulle du sett att jag aldrig skrivit att det varit fel på alla killar jag har träffat så lägg ner är du snäll.
Vill du tjafsa så gör det med någon annan för jag har ingen större lust att göra det idag vilket du nog också skulle förstått om du hade kunnat använda dina hjärnceller som normala människor.

Såg det nu. Jag missade det.

Såja, svara inte på mina inlägg då. Om du skulle ta och läsa dina egna inlägg tänka på varför du svarar som du gör så kanske du kommer till insikt.

*Flash*
2005-04-03, 16:13
Såg det nu. Jag missade det.

Såja, svara inte på mina inlägg då. Om du skulle ta och läsa dina egna inlägg tänka på varför du svarar som du gör så kanske du kommer till insikt.
:laugh:
Jag vet redan vad jag skriver och varför så vad ska jag mer komma till insikt med egentligen, nej sorry jag glömde, du måste ju få sista ordet.

*Flash*
2005-04-03, 16:14
Kan faktiskt hålla med, känns ibland som om de fulare måste hävda sig lite mer än då andra. Är väl en självförtroendesak skulle jag tro.

Jaja måste iväg, ska jobba natt nu igen.
Får slänge in en lång post sen när jag slutat.

Good luck on the manhunt. May the spirits be with you. *flex*
Haha tackar.

Möjligt att det har med självförtroendet att göra, I don't know.

ölobrännvin
2005-04-03, 16:17
Flash om du verkligen vill så kan du få åka med mej på min EU scooter, vi kan låtsas att jag är en tjej och så åker vi ut i skogen :kinky: !

mangemani
2005-04-03, 16:23
det är väl dom snygga som inte är "schyssta",dom har ju sitt utseende att bygga sitt självförtroende på,dvs att det inte spelar nån roll för dom om det tar slut,dom hittar en ny lika lätt,dvs dom kan behandla andra som dom vill för just detta.

Yankeee
2005-04-03, 16:25
:laugh:
Jag vet redan vad jag skriver och varför så vad ska jag mer komma till insikt med egentligen, nej sorry jag glömde, du måste ju få sista ordet.

Just ja. 19-åringar är ju kända för att veta om sig själva.

*Flash*
2005-04-03, 16:26
det är väl dom snygga som inte är "schyssta",dom har ju sitt utseende att bygga sitt självförtroende på,dvs att det inte spelar nån roll för dom om det tar slut,dom hittar en ny lika lätt,dvs dom kan behandla andra som dom vill för just detta.
Det är lite olika det där men som sagt dom allra snyggaste killarna jag har träffat har varit dom schysstaste sen är det ju självklart inte alltid så.

mangemani
2005-04-03, 16:30
Det är lite olika det där men som sagt dom allra snyggaste killarna jag har träffat har varit dom schysstaste sen är det ju självklart inte alltid så.


nej nej,nu ramade jag inte in alla snygga personer,men en stor del av dom är så.

abjorn
2005-04-03, 16:33
skärp er nu... det finns INGA snygga killar

















förutom brad pitt då ;)

nemd
2005-04-03, 16:36
Orka att ens bry sig egentligen, en annan har ju fullt upp att hålla koll på sitt vanlig liv som handlar helt om en själv och det är ju trots allt det viktigaste att man ska må bra själv. Inte ens om ens drömkille/tjej blev ihop med dig så skulle du inte få fix på dig själv.

Den s.k "rätte" kommer när den kommer, bara o vänta och se.
Min morbror har typ inte haft nån riktig tjej på hela sitt vuxna liv, nu är han 45 och är lyckligt gift och bor i villa. Nu tror jag inte han ser tillbaka och tänker ohhgud vad jobbigt det var nr jag var 27 och inte hade nån tjej.

nemd

Arne Persson
2005-04-03, 17:03
Ha ha ha! Jag kan bara notera att evolutionen knappast gått framåt sedan man var här sist! :thumbup: :laugh:

*Flash*
2005-04-03, 17:04
Ha ha ha! Jag kan bara notera att evolutionen knappast gått framåt sedan man var här sist! :thumbup: :laugh:
Den går bakåt Arne, BAKÅT!

Arne Persson
2005-04-03, 17:08
Den går bakåt Arne, BAKÅT!


Ha ha ha! Har nästan noterat det! :) :D

Trance
2005-04-03, 17:20
Ha ha ha! Jag kan bara notera att evolutionen knappast gått framåt sedan man var här sist! :thumbup: :laugh:

En bra regel om man skall implicera att folk inte är smarta är att använda uttryck som man förstår sig på.

Arne Persson
2005-04-03, 17:24
En bra regel om man skall implicera att folk inte är smarta är att använda uttryck som man förstår sig på.


Jaha min vän! Vad var det nu för oerhört konstigt ord jag använde? :confused:

Trance
2005-04-03, 17:26
Jaha min vän! Vad var det nu för oerhört konstigt ord jag använde? :confused:

Hehe, jag ville bara jävlas. Jag är hungrig du vet. Jag tänkte mer på evolutionen inte direkt går åt något håll. :)

Arne Persson
2005-04-03, 17:27
Hehe, jag ville bara jävlas. Jag är hungrig du vet. Jag tänkte mer på evolutionen inte direkt går åt något håll. :)


JAg måste ju vara korkad som inte fattade det? ;) :D

*Flash*
2005-04-03, 17:35
Just ja. 19-åringar är ju kända för att veta om sig själva.
Helt ärligt vad får du ut av att skriva så som du gör?

Überbiffen
2005-04-03, 17:37
Bli lesbisk !

Cilia
2005-04-03, 17:39
Just ja. 19-åringar är ju kända för att veta om sig själva.

19-åriga killar brukar veta vad dom vill ha.
Problemet är väl just det Flash försöker beskriva det går inte hand i hand med vad tjejer i den åldern vill ha iaf inte jämt hela tiden alltid

mini_Arnold
2005-04-03, 17:40
Bli lesbisk !
:thumbup: :kinky: *kissass*
Tjejer är härligare än killar, på alla sätt o vis :)

Halldin
2005-04-03, 17:49
18, inte 19 för böfvelen. :nono:

ZeN zå tykker ja att du skal trefa en snel hest istelet.

Yankeee
2005-04-03, 17:56
Helt ärligt vad får du ut av att skriva så som du gör?

Ja du. Fundera lite på det ett tag.

Yankeee
2005-04-03, 18:01
19-åriga killar brukar veta vad dom vill ha.
Problemet är väl just det Flash försöker beskriva det går inte hand i hand med vad tjejer i den åldern vill ha iaf inte jämt hela tiden alltid

Ser inte riktigt problemet, det är ju bara att låta bli att träffa killar i den åldern.

Metal_boy_
2005-04-03, 18:14
Vänta ett tag innan du släpper till(om du gör det lite för lätt) Visst även du kan ju va sugen, men gör som oss killar då, som vill verka som att vi att inte har behov av sex. Onanera gärnet innan du träffar den nyblivne, då är man bara mysig o go ett par timmar :D

Cilia
2005-04-03, 18:19
Vänta ett tag innan du släpper till(om du gör det lite för lätt) Visst även du kan ju va sugen, men gör som oss killar då, som vill verka som att vi att inte har behov av sex. Onanera gärnet innan du träffar den nyblivne, då är man bara mysig o go ett par timmar :D


är det därför killar skakar hand som fiskar?



Yankee - äähhh det går ju att hantera utan att skippa er helt och hållet. Några törnar får man ju förstås.
Men jag förstår inte varför du är så hård emot henne.
När ska man annars få vara vilsen och förvirrad än när man är 19?

Yankeee
2005-04-03, 18:26
Yankee - äähhh det går ju att hantera utan att skippa er helt och hållet. Några törnar får man ju förstås.
Men jag förstår inte varför du är så hård emot henne.
När ska man annars få vara vilsen och förvirrad än när man är 19?


Men det går ju att träffa äldre killar, eller strunta i att dejta de som andra tycker att man ska dejta.

Hård och hård. Jag hade faktiskt en poäng i början, men sen orkade jag inte av diverse anledningar.

Arne Persson
2005-04-03, 18:29
är det därför killar skakar hand som fiskar?

Jag märker att du inte skakat hand med en riktig karl. Hö hö :)

s_himself
2005-04-03, 18:32
är det därför killar skakar hand som fiskar?



skakar hand som fiskar? Nästan alla tjejer/kvinnor/Tanter och mumier man skakar hand med tar bara lite löst i ens hand.. Inte tänker jag krama åt då, ni kanske går sönder eller tycker jag är konstig då? :(


Flash: Bli lesbisk! Jag tycker om lesbiska tjejer, det är fint!

Cilia
2005-04-03, 18:34
Men det går ju att träffa äldre killar, eller strunta i att dejta de som andra tycker att man ska dejta.

Hård och hård. Jag hade faktiskt en poäng i början, men sen orkade jag inte av diverse anledningar.


jag är väl gammaldags här men jag vet inte om jag tycker det är så lämpligt att dejta äldre killar när man är så pass ung. Nu pratar jag inte om ngt års skillnad men 5-6 år i den ålder är väldigt mycket. Man lever 2 helt olika liv. Det är viktigt att man får växa upp i sin egen takt också. Men sanningen är väl den att dom flesta killar är schysta och trevliga och vill också ha en tjej att krama och gulla med och inte ngn som han bara kan trasha. Det är iaf min erfarenhet. Sedan lever ju känslorna olika länge särskilt i den åldern.

Cilia
2005-04-03, 18:38
Jag märker att du inte skakat hand med en riktig karl. Hö hö :)

skakar hand som fiskar? Nästan alla tjejer/kvinnor/Tanter och mumier man skakar hand med tar bara lite löst i ens hand.. Inte tänker jag krama åt då, ni kanske går sönder eller tycker jag är konstig då?


oj, vad känsligt det var.
det var ju ett skämt ju som syftade på hans febrila användande av högerarmen innan han skulle ut på dejt.

jwzrd
2005-04-03, 18:39
Jag märker att du inte skakat hand med en riktig karl. Hö hö :)

En riktig karl talar om att han är det på hel- och halvtimmar varje dag.

Arne Persson
2005-04-03, 18:41
En riktig karl talar om att han är det på hel- och halvtimmar varje dag.


Tydligen! Ibland måste saker och ting upprepas regelbundet till det sitter där! :D Repetion är ju kunskapens moder. ;)

Arne Persson
2005-04-03, 18:42
oj, vad känsligt det var.
det var ju ett skämt ju som syftade på hans febrila användande av högerarmen innan han skulle ut på dejt.


Japp! och mitt var ju blodigt allvar! ;) :)

Cilia
2005-04-03, 18:43
Japp! och mitt var ju blodigt allvar! ;) :)


misstänkte det det var därför jag förtydligade mig *blink*

Griip
2005-04-03, 18:45
Arne fattade inte..

Yankeee
2005-04-03, 18:45
jag är väl gammaldags här men jag vet inte om jag tycker det är så lämpligt att dejta äldre killar när man är så pass ung. Nu pratar jag inte om ngt års skillnad men 5-6 år i den ålder är väldigt mycket. Man lever 2 helt olika liv. Det är viktigt att man får växa upp i sin egen takt också. Men sanningen är väl den att dom flesta killar är schysta och trevliga och vill också ha en tjej att krama och gulla med och inte ngn som han bara kan trasha. Det är iaf min erfarenhet. Sedan lever ju känslorna olika länge särskilt i den åldern.

Jo, visst är det så. Men jag tycker inte att det är fel med 18-23 eller 19-25 om båda trivs och mår bra. Det är trots allt vuxna människor. Tjejer i 15-17 års åldern vet jag dock att äldre killar ofta utnyttjar. Därmed inte sagt att tjejer i andra åldrar inte blir utnyttjade ;)

De flesta unga människor är schyssta egentligen, synd bara att de inte är tillräckligt starka för att stå emot grupptrycket.


Edit: låter som att jag är 40 och sitter och grämer mig över dagens ungdom :)

skeletron
2005-04-03, 18:49
hahaha

Har du blivit lesbisk än?

s_himself
2005-04-03, 18:50
Edit: låter som att jag är 40 och sitter och grämer mig över dagens ungdom :)


hörrö! spela inte Allan! ;)

Cilia
2005-04-03, 18:51
Edit: låter som att jag är 40 och sitter och grämer mig över dagens ungdom :)

*nickar intensivt*

Yankeee
2005-04-03, 18:54
Tss, går ni ihop mot mig nu? Kom ihåg att jag är äldre än er.

s_himself
2005-04-03, 18:56
Tss, går ni ihop mot mig nu? Kom ihåg att jag är äldre än er.


Haha ja och 40års kris har du också :D

Cilia
2005-04-03, 18:56
Tss, går ni ihop mot mig nu? Kom ihåg att jag är äldre än er.

*skrattar*
inte en sekund!!!
men jag är oerhört barnslig för min ålder.

Yankeee
2005-04-03, 18:58
s_h: om 25 år kommer du att vara likadan.

cilia: tycker du verkar vara ganska mogen för en 21-åring :thumbup:

jwzrd
2005-04-03, 19:00
hörrö! spela inte Allan! ;)

:laugh:

s_himself
2005-04-03, 19:04
s_h: om 25 år kommer du att vara likadan.


19 iofs, men tack för komplimangen, Det är Lady'o ulay eller va fan skiten heter, smörjan gör underverk för min hy! :laugh:

Cilia
2005-04-03, 19:17
cilia: tycker du verkar vara ganska mogen för en 21-åring :thumbup:

21,5 år men säg inte det till ngn annan, ok!
det är en hemlis. *blink*

RobbeliRobban
2005-04-03, 19:55
LÖjtnant Blank! Snälla, styr upp det!

Bjorne
2005-04-03, 20:11
Om man är bisexuell kan man nog välja om man vill vara med tjejer eller killar ;)Man väljer inte över instinkter
Inte direkt så jag orkar bry mig längre, ska leva i celibat resten av livet tror jag.Kommer nog hålla lika länge som när man säger
"Jag ska aldrig supa igen" dagen efter :)
Jag har svårt att förstå hur de ens kan finnas heterosexuella tjejer. *screwy*
Killar är ju fula.Ush vad jag hatar den kommentaren, så fruktansvärt stulen och folk som säger det har aldrig tänkt över det, utan bara en "cool" sak att säga, men de flesta som säger det är torra socialt inkompetenta personer som tror att det låter bra.
Drastiskt att bli lesbisk? Beror väl på hur man ser det...
Sviniga flator? Ingen jag träffat än iaf..Flator vill sätta på dig, självklart beter de sig inte som svin emot dig.


Sedan måste jag fråga hur många PM du har fått? Användare som utger sig för att vara tjejer brukar få rätt många erbjudande på nästan alla forum jag besökt, samma här på kolo?

Tricklev
2005-04-03, 20:13
LÖjtnant Blank! Snälla, styr upp det!

Ja! Vad väntar han på?

mangemani
2005-04-03, 20:26
en tanke som slog mej,hon säger att vissa killar behandlar henne illa,men om hon nu blir lesbisk,då får hon ju dom tjejer som behandlar oss killar illa över sej istället....så,ja,tror nog inte det blir nån skillnad hur hon än gör,hetero eller lesbisk,spelar ingen roll.

Patriarch K
2005-04-03, 20:53
Jag tror nog inte att du ska vända dig till de "snyggaste" killarna. Vänd dig till de som du tycker är gulliga/söta i stället och vips så har du hittat en underbar kille...eller något. Generalisering eller ej, men det är i alla fall så som jag upplever oss maskulina varelser.

"Utsidan ger insidan en chans, insidan ger utsidan sin glans"...höhö :D

Hades
2005-04-03, 21:21
hörrö! spela inte Allan! ;)
LOL! U da man.

AFanatic
2005-04-03, 21:52
Är det nu någon säger: *flash* har legat med Yankee ?

Tricklev
2005-04-03, 21:54
*Flash* har legat med AFanatic