handdator

Visa fullständig version : Vinn 1000 spänn


Peter
2005-03-31, 15:06
Vet sen gamla trådar att kolozzeum vimlar av gamblers och fotbollsexperter. Tänkte tipsa om en tipstävling med 1000 kr i förstapris och 500 i andrapris som är helt gratis att delta i, tävlingsstart nästa måndag och tävlingen pågår en vecka. Inte helt fel att kunna vinna utan risk att förlora.

Tävlingen har funnits i tre veckor och jag kan skryta med en 1:a plats och en 2:a plats såhär långt. Men räknar med tuffare motstånd nästa vecka när tävlingen kommer vimla av kollo-byggare.

Ni som anmäler er kan väl berätta vilket användarnamn ni har så korar vi forumets tipsexpert här nästa söndag 10/4. Det är en rätt kul vecka också med exempelvis champions league tis-ons. Givetvis är rena turspelare välkomna, vet av egen erfarenhet att det går utmärkt att plocka hem tävlingen på ren flax.

Tävlingen finns på http://www.sportstrader.com

Lycka till.

mmartin
2005-03-31, 17:18
Vet sen gamla trådar att kolozzeum vimlar av gamblers och fotbollsexperter. Tänkte tipsa om en tipstävling med 1000 kr i förstapris och 500 i andrapris som är helt gratis att delta i, tävlingsstart nästa måndag och tävlingen pågår en vecka. Inte helt fel att kunna vinna utan risk att förlora.

Tävlingen har funnits i tre veckor och jag kan skryta med en 1:a plats och en 2:a plats såhär långt. Men räknar med tuffare motstånd nästa vecka när tävlingen kommer vimla av kollo-byggare.

Ni som anmäler er kan väl berätta vilket användarnamn ni har så korar vi forumets tipsexpert här nästa söndag 10/4. Det är en rätt kul vecka också med exempelvis champions league tis-ons. Givetvis är rena turspelare välkomna, vet av egen erfarenhet att det går utmärkt att plocka hem tävlingen på ren flax.

Tävlingen finns på http://www.sportstrader.com

Lycka till.

har registrerat mig nu men det verkar ju riktigt rörigt, vet inte hur dessa portföljer eller spel ska vara, ähh, kör på mitt Unibet istället he he

PyToN
2005-03-31, 17:44
Hmm ja, hur går man egentligen till väga för att delta i tävlingen? Väldigt rörig hemsida enligt mig...

Peter
2005-03-31, 21:40
Hmm ja, hur går man egentligen till väga för att delta i tävlingen? Väldigt rörig hemsida enligt mig...

Ja, den är väldigt omfattande den där sidan, innehåller helt sanslöst mycket information och statistik, vilket kan göra det lite svårgreppat till en början. Men det är inte så svårt. Problemet just nu är att tävlingarna börjar på måndagar, så det går inte att anmäla sig för nästa vecka än. Men tänkte att ni kanske ville bekanta er med sidan ändå innan det är dags, går ju att provspela utan att vara med i någon tävling. För att anmäla sig till tävlingen gör såhär på måndag när den nya veckan börjar:

1. Registrera dig

2. Gå till challenge - klicka på anmäl dig

3. Välj delta i tävling (går som sagt inte nu eftersom tävlingen inte börjar föränn på måndag). Välj namn på din tävlingsportfölj.

För att testa hur det funkar utan att delta i en tävling eller prova olika spelstrategier med låtsaspengar gör på samma sätt fast utan att välja något tävling (vilket ju ändå inte går att göra nu).

formula4shape
2005-03-31, 21:47
Mycket enklare att spela poker freerolls där förstapriserna är runt $1000 :D dock får man ju lägga ner kanske 10h...

Peter
2005-03-31, 22:01
Är du så bra att du tycker det är enkelt att vinna en freeroll med 1000 dollar i förstapris borde du gå över till att spela om riktiga pengar istället. :)

Peter
2005-04-04, 10:52
Nu är det bara att anmäla sig till tävlingen som är gratis men med 1000 kr i förstapris.

Ifall vi blir över 10 deltagare från kolozzeum bjussar jag den av oss härifrån som får bästa placeringen på en låda Fairing bars + fri frakt (värde 195 kr + frakt). Kommer jag själv först eller vi blir färre än 10 så behåller jag barsen. :eating:

www.sportstrader.com

1. Registrera dig på siten
2. Klicka på challenge -Anmäl dig - Delta i tävlingen v 14
3. Lägg till matcher i din tävlingsportfölj via trader.

Jag har användarnamn peter och min tävlingsportfölj heter "mot 20.000:-"

mini_Arnold
2005-04-04, 11:09
jag vann 500kr alldeles nyss! :D
det räcker till 20 kyllingkebabs