handdator

Visa fullständig version : Få bort lite fett till sommaren


mvda
2005-03-29, 20:28
Ställer min fråga här istället för i tråden under medlemsbilder eftersom jag insett att det blir svårt att hitta den där.

Jag vill gärna få bort lite fett, inte mycket men lite, mycket på grund av att jag slarvat med träning och kost nu i påsk. Tror det handlar om 2-3 kg kanske. Jag vill helst inte lägga om mitt träningsupplägg för mycket, tränar 4 ggr/veckan på gym, 3 morgonpromenader/vecka och spelar fotboll lite då och då (och äter även rätt bra) Eftersom ************* har tag 2 betala för 1 erbjudande tänkte jag prova tex ALA eller calcium pyruvate.

Låter detta vettigt och vad ska jag köpa?

blekfet2
2005-03-29, 20:39
"Jag vill gärna få bort lite fett, inte mycket men lite, mycket på grund av att jag slarvat med träning och kost nu i påsk."

varför inte bara återgå till det gamla då?
å om det inte funkade då kanske det är dags att se över träningen samt kosten.

mvda
2005-03-29, 20:43
Det är så att jag ville få bort lite innan jag började slarva men nu efter är jag ännu mer sugen på det. Dessutom skulle jag gärna vilja testa något som ala eller calcium pyruvate för att se vilken effekt det har, speciellt när det finns ett så bra erbjudande.

hassezilla
2005-03-29, 23:14
Har du allvarligt gått upp 2-3 kilo feta under påsk? ojoj. :thumbup:

mvda
2005-03-30, 07:27
Nej det har jag naturligtvis inte, men 2-3 kilo var en gissning på hur mycket jag behöver få bort totalt.

m96olsen
2005-03-30, 08:54
Eftersom ************* har tag 2 betala för 1 erbjudande tänkte jag prova tex ALA eller calcium pyruvate.

Låter detta vettigt och vad ska jag köpa?
Spara pengarna och är bra istället för "rätt bra". 2-3 kilo fett tappar du genom normal deff, inte genom preparat.

Inter Milan
2005-04-04, 12:07
HAR ANVÄNT EISELT PURUVYAT ELLER VA DE HETER , TYCKTE ATT DEN VA BRA FÖR FÖRBRÄNNINGEN , MEN DEN KOSTAR JU EN HEL DEL MED *bs*

tossefar
2005-04-05, 16:19
HAR ANVÄNT EISELT PURUVYAT ELLER VA DE HETER , TYCKTE ATT DEN VA BRA FÖR FÖRBRÄNNINGEN , MEN DEN KOSTAR JU EN HEL DEL MED *bs*

Snälla, släpp knappen.