handdator

Visa fullständig version : Hål mellan rutorna? heh


Framtidens_Biff
2005-03-27, 23:54
Hejsan. Undrar om nån vet hur man får ett 'hål' mellan magrutorna som många kroppsbyggare har?

tossefar
2005-03-28, 00:00
När du är biff i framtiden så märker du det själv.

Matte_Maiden
2005-03-28, 00:00
Främsta problemet är fett, vilket du bantar bort. Du kan även bygga på magmusklerna med vanlig överbelastningsträning, dock kommer det inte att göra lika stor skillnad om du inte redan är grymt deffad.

aliquis
2005-03-28, 00:20
mitt är där sedan jag föddes.

victor_n
2005-03-28, 00:22
ett hål mellan rutorna!?
bara jag som har en navel här :confused:

Jorgen
2005-03-28, 08:15
ett hål mellan rutorna!?
bara jag som har en navel här :confused:
Avlång navel du har. ;)

Gissningsvis menar Framtidens_Biff senstråken som delar av magmuskeln i rutor.
http://www.exrx.net/Graphics/RectusAbdominisWaist.gif

//Jörgen

Framtidens_Biff
2005-03-28, 10:29
Hehe mm det var den jag menade, Jorgen.
Så deffning är svaret?

NerX
2005-03-28, 10:42
Hehe mm det var den jag menade, Jorgen.
Så deffning är svaret?

Ja

Lillgrabben
2005-03-28, 11:10
Stora magmuskler i kombination med riktigt lågt kroppsfett torde vara ett bra svar!

Jorgen
2005-03-28, 11:34
Hehe mm det var den jag menade, Jorgen.
Så deffning är svaret?
Nja. Först måste du ha något att deffa fram.
Seriös magträning följt av en deff är svaret.

//Jörgen

Matte_Maiden
2005-03-28, 12:53
Nja. Först måste du ha något att deffa fram.
Seriös magträning följt av en deff är svaret.

//Jörgen

Genom en snabb titt på stranden om somrarna vill jag påstå att någon direkt träning av magen knappast är nödvändig. Du kan få ett fint sexpack - utan att träna magen - genom att deffa.

MrBoris
2005-03-28, 13:10
Genom en snabb titt på stranden om somrarna vill jag påstå att någon direkt träning av magen knappast är nödvändig. Du kan få ett fint sexpack - utan att träna magen - genom att deffa.

Frågan är vad man menar med "fint sexpack"... tycker de flesta smala individerna med såkallade magrutor som inte är massiva ser fjantiga ut. Ska vara rejäla och vältränade rutor :) :naughty:

Matte_Maiden
2005-03-28, 13:13
Frågan är vad man menar med "fint sexpack"... tycker de flesta smala individerna med såkallade magrutor som inte är massiva ser fjantiga ut. Ska vara rejäla och vältränade rutor :) :naughty:

Åfan.

Jag ser knappt skillnad på grabbarna som tränar och de som inte tränar då det gäller mage, endast resten av kroppen.

Spiffy
2005-03-28, 13:16
Är det inte detta mellanrummet som snubben till vänster har mellan sina rutor, som du menar? Om det är det, så går det nog inte att göra så mycket åt.

Framtidens_Biff
2005-03-28, 14:21
Är det inte detta mellanrummet som snubben till vänster har mellan sina rutor, som du menar? Om det är det, så går det nog inte att göra så mycket åt.

Nej inte så mycket. Mer som den till höger. Vill bara få väldefinierade rutor. Mina ser ut som tre korvar nu hehe

mini_Arnold
2005-03-28, 14:29
Skriv hur länge du har tränat, hur lång du är, vad du väger o lite sånt.
Tror det kan det hjälpa oss att hjälpa dig.

Eller lsäng upp en bild på din mage så ser vi om du ska träna mer eller deffa

Langster
2005-03-28, 14:36
Är det inte detta mellanrummet som snubben till vänster har mellan sina rutor, som du menar? Om det är det, så går det nog inte att göra så mycket åt.
Jag trodde också att det var ett sånt mellanrum MELLAN rutorna som coleman har Framtidens Biff menade. Och då undrade man ju varför någon i hela världen vill ha sånna rutor! :D

Sen mer till ämnet så vet man aldrig hur ens rutor kommer att se ut. Alla har ju väldigt olika magar. En del byggare har ju knappt några rutor trots att de säkert tränat magen jättebra.

Arne Persson
2005-03-28, 15:03
Isärsprängning av Linea alba utföres lämpligast med, graviditet, GH mm samt riktigt tung träning speciellt utan bälte! :thumbup:

Hoffa
2005-03-28, 15:05
Världens bästa mage (enligt mig):

http://www.bk-sportsmag.se/tidningen/2004/5/bilder/ahmed_haidar.jpg

Framtidens_Biff
2005-03-28, 17:44
Skriv hur länge du har tränat, hur lång du är, vad du väger o lite sånt.
Tror det kan det hjälpa oss att hjälpa dig.


Tränat i ett halvår, 183 cm lång, väger 73 kg, 16 år gammal

Isärsprängning av Linea alba utföres lämpligast med, graviditet, GH mm samt riktigt tung träning speciellt utan bälte!

GH?

Jorgen
2005-03-28, 17:47
Tränat i ett halvår, 183 cm lång, väger 73 kg, 16 år gammal



GH?
Deffa skall du absolut INTE göra i den åldern, med den kroppsvikten och med den korta träningsbakgrunden. Ät och träna, ät och träna, ät och träna!!!!!

Gh = tillväxthormon. Dop(n)ing.

//Jörgen

rolf
2005-03-29, 15:43
sweeet. du är precis lika stor som jag. nåja.. stor och stor, men vi är båda i samma storlek. har också tränat ungefär ett halvår *popcorn*

Framtidens_Biff
2005-03-30, 11:15
Deffa skall du absolut INTE göra i den åldern, med den kroppsvikten och med den korta träningsbakgrunden. Ät och träna, ät och träna, ät och träna!!!!!

Gh = tillväxthormon. Dop(n)ing.

Okej, då vet jag, tack! :)


sweeet. du är precis lika stor som jag. nåja.. stor och stor, men vi är båda i samma storlek. har också tränat ungefär ett halvår
Sweeet! :hbang: