handdator

Visa fullständig version : Den dåliga filmtråden Obs läs på egen risk


ölobrännvin
2005-03-27, 21:43
Jaha efter att ha sett Hide and seek så insåg jag att den var så ini helvete dålig, det var ju fan en dålig kopia av insomnia och 6e sinnet typ, och den där tjejen som passa sin systerdotter och helt plötsligt efter lite kallprat vid en lekpark så kom hon hem till honom med blommor och skit, vafan gjorde hon där ??? Polisen saknade lite kromosomer tror jag med och ibland tror jag att regisören hade knarkat och glömt en del i manuset...bläää för den filmen..blä för robert med... Om ni vill tracka ner denna filmen eller nån annan är erat val låt era aggressioner komma ut bara.

Hades
2005-03-27, 21:45
Finns en annan tråd för samma ändamål:
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=37856

ölobrännvin
2005-03-27, 21:47
ok låt oss tracka just den här filmen lite då !!!

Hades
2005-03-27, 21:53
ok låt oss tracka just den här filmen lite då !!!
Berätta vad den handlar om! =)

Fultjack
2005-03-27, 21:54
du är lite sen, jag har redan trackat den i den andra tråden, riktigt usel film alltså *grr*

scythe
2005-03-27, 21:55
http://images.amazon.com/images/P/B00000JGLB.01.LZZZZZZZ.jpg

hehe

Kimo
2005-03-27, 21:57
I tider när The Grudge och Blade Trinity går på bio tycker jag att Hide & Seek är klart sevärd. Inte optimal kanske men den hamnar på ett medelsnabbt GI.

Allan
2005-03-27, 22:17
Dåliga filmer? Cobra med Stallone var jag tvungen att glo på häromkvällen. DET var bland det värsta jag sett. I närheten av Matrix.

allan

Schture
2005-03-27, 22:23
Hide and seek va bra.

swarre
2005-03-27, 22:46
Jag lägger ett ord för hotet från underjorden, en riktig, riktig skitfilm rent ut sagt ;)

ZLTN
2005-03-27, 22:48
Naked Space............................................. ........................ OMG :cryout:

Kimo
2005-03-27, 23:51
Den som inte har sett denna film har ingen rätt att uttala sig! http://www.filmsajt.se/video.asp?content=visa_film&fnr=12833&vote=10


*whatever*

Metal_boy_
2005-03-28, 00:31
Jaha efter att ha sett Hide and seek så insåg jag att den var så ini helvete dålig, det var ju fan en dålig kopia av insomnia och 6e sinnet typ, och den där tjejen som passa sin systerdotter och helt plötsligt efter lite kallprat vid en lekpark så kom hon hem till honom med blommor och skit, vafan gjorde hon där ??? Polisen saknade lite kromosomer tror jag med och ibland tror jag att regisören hade knarkat och glömt en del i manuset...bläää för den filmen..blä för robert med... Om ni vill tracka ner denna filmen eller nån annan är erat val låt era aggressioner komma ut bara.

Av jenses uttalande i din bildtråd att döma, så vet vi ju redan att du iaf föredrar en kromosom för mycket, än ett par mindre *innocent* :D ;)

Jarod
2005-03-28, 00:52
Kimo ditt slan!! Klickar man på länken ger man automatiskt filmen en 10:a...grr.. Jag har ju inte sett den än...

King Grub
2005-03-28, 06:23
Jag lägger ett ord för hotet från underjorden, en riktig, riktig skitfilm rent ut sagt ;)

Vafalls! Ettan är ju jätterolig! Tvåan, trean, fyran och TV-serien däremot... *rolleyes*

ölobrännvin
2005-03-28, 07:00
Jag såg att den gamla filmtråden kommit upp efter jag hqade gjort denna tråd. Men hur som helst så tyckte H a s . började rätt bra och var olustig och kanske inte världsklass men okej iallfal, men mot slutet när det visade sej att han var charlie och gick bärsärkargång och mördade alla han kunde så tyckte jag inte att det stämde med flickans tidagare roll i det hela, och sen att dom spärrade in henne och släckte ljuset i en cell fattar jag inte riktigt varför *screwy*

Schture
2005-03-28, 08:17
För att det visade sig att hon också hade schizofreniproblem...hon var själv en del av charlie? Det är min teori...tillsammans med andra som förklarar bättre än mig.

"I think the Charlie character was part of both Emily and De Niro psyche and they were both suffering from split personality. This means that they were both doing the crazy things.

1)There was a scene where Emily used a big bug as fishing bait to her fathers disgust so she showed signs of cruelty.
2)The writing on the bathroom walls was Emilys writing.
3)She drew a picture of the policemans death before he died.
4)The picture emily draws of woman in bath could have been of the girlfriend not the mum meaning Emily knows she will die.

Also if Charlie was existing purely from the father, why when De Niro is accusing her of doing awful things and screaming at her to tell him who Charlie is. Why doesn't she just say "you're Charlie". This is because Emily is acting as Charlie at times too. Both father and daughter see Charlie as a real physical being seperate from themselves. "

Slartibartfast
2005-03-28, 08:57
Jag lägger ett ord för hotet från underjorden, en riktig, riktig skitfilm rent ut sagt ;)

Ha Ha! Jag drömde om dem inatt.

Slartibartfast
2005-03-28, 08:58
DET var bland det värsta jag sett. I närheten av Matrix.

allan

Jag utgår ifrån att du menar tvåan och trean. Ettan är ett mästerverk.

s_himself
2005-03-28, 09:00
Den som inte har sett denna film har ingen rätt att uttala sig! http://www.filmsajt.se/video.asp?content=visa_film&fnr=12833&vote=10


*whatever*

haha den har jag sett
:D

Yankeee
2005-03-28, 09:04
Jag utgår ifrån att du menar tvåan och trean. Ettan är ett mästerverk.

Han är gammal, han fattar inte.

ZLTN
2005-03-28, 17:38
Den som inte har sett denna film har ingen rätt att uttala sig! http://www.filmsajt.se/video.asp?content=visa_film&fnr=12833&vote=10


*whatever*


Om det är den filmen där killen pruttar igång en rymdraket i slutet, så e den iaf 2,3ggr bättre än Naked Space............ *popcorn*

n1tro
2005-03-28, 17:48
den sämsta film jag sett heter "Duel". Hela filmen handlar om en man som åker bil i USA typ i texas i öknen och han blir jagad av en okänd man i en lastbil som man aldrig heller får se. det hela slutar med att mannen i lastbilen åker ner för ett stup och dör.

King Grub
2005-03-28, 17:49
den sämsta film jag sett heter "Duel". Hela filmen handlar om en man som åker bil i USA typ i texas i öknen och han blir jagad av en okänd man i en lastbil som man aldrig heller får se. det hela slutar med att mannen i lastbilen åker ner för ett stup och dör.

Spielbergs debutfilm, ju. Bra är den också. *slap*

n1tro
2005-03-28, 17:54
aa skitbra :thumbup:

King Grub
2005-03-28, 17:55
Tänkte väl det. ;)