handdator

Visa fullständig version : Jag blir så jävla less...


The Draf
2005-03-26, 03:02
...på dessa idioter som ska bråka med en för att man är "stor". Jag är ca 190 cm och väger närmare 100kg ser väl hyfsat vältränad ut, men varför ska alla aspackade fyllhundar nödvändigtvis slåss med en? Det börjar bli så illa att jag inte vågar dricka särskilt mkt för att jag ska kunna kontrollera min ilska, ikväll var det ett fetto som kom fram å började käfta mot mig, jag slog undan hans slag och var millimeter från att sänka honom rejält, sen kom han polare och tog undan honom annars hade han jävlar fått smaka.

Ursäkta att jag ödslat er tid med mitt gnäll, men jag kände bara att jag var tvungen att avreagera mig.

The_RobRoy
2005-03-26, 03:33
Är det så det är alltså, när man är biffig så börjar folk bråka med en.

Faaan jag som alltid trott att folk aldrig bråkar med mig för att jag är just biffig, men det är alltså tvärtom *cry* *cry* *cry*

Daniiiel
2005-03-26, 04:12
tycker också det verkar vara tvärtom..e ganska stor å ser nog ganska farlig ut..aldrig nån som tjafsar typ

boxsquat
2005-03-26, 05:22
Jag vill se bilder på er tre. Jag skojar inte. Jag kräver bilder. Är ni inte minst lika stora som Coleman kommer jag att misshandla er alla.

timmy
2005-03-26, 05:26
sluta jiddra, börja trolla säger jag

KIRE
2005-03-26, 09:15
The draf.

Du är nog inte så biffig som du tror kanske.
Snarare ser väl folk på dig som ett offer.

Du måste vara den första personen i världen med
erfarenheten att det blir mer bråk ju större man blr.
Sanningen är motsatsen.

Seså, iväg till gymmet med dig nu.

Thony
2005-03-26, 09:16
När man är stor (som du verkar var) har folk för sig att dom måste hävda sig, alltså sänka en stor kille inger respekt. Dom skall visa att dom är starka, går på en stor kille. Det är så patetiskt va.

Thony
2005-03-26, 09:17
The draf.

Du är nog inte så biffig som du tror kanske.
Snarare ser väl folk på dig som ett offer.

.


Va fan lider du av ? Seriöst.

KIRE
2005-03-26, 09:20
När man är stor (som du verkar var) har folk för sig att dom måste hävda sig, alltså sänka en stor kille inger respekt. Dom skall visa att dom är starka, går på en stor kille. Det är så patetiskt va.

Så talar bara en äkta räka ;)

Gå till gymmet du oxå!

HenrY
2005-03-26, 09:20
När man är stor (som du verkar var) har folk för sig att dom måste hävda sig, alltså sänka en stor kille inger respekt. Dom skall visa att dom är starka, går på en stor kille. Det är så patetiskt va.

Jupp, exakt vad jag tror med!

Thony
2005-03-26, 09:25
Så talar bara en äkta räka ;)

Gå till gymmet du oxå!

tar din morsa istället (jag vet nöjer mej med andra hands sorteringen)

Grahn
2005-03-26, 09:25
När man är stor (som du verkar var) har folk för sig att dom måste hävda sig, alltså sänka en stor kille inger respekt. Dom skall visa att dom är starka, går på en stor kille. Det är så patetiskt va.

Mmmm varit så hela min uppväxt, men det finns en gräns. De går inte på 150kg 220cm snubbar. ;)

KIRE iväg och träna nu med dig så du inte pratar så mkt strunt på forumet, seså iväg.

Thony
2005-03-26, 09:28
Mmmm varit så hela min uppväxt, men det finns en gräns. De går inte på 150kg 220cm snubbar. ;)

.
haha jaså du är såå stor du :D det var attans..

Grahn
2005-03-26, 09:33
haha jaså du är såå stor du :D det var attans..

Heh nej det var därför de aldrig slutade bråka med en ;) men det finns en gräns på hur stora killar bråkmakarna letar efter.

Froddan
2005-03-26, 09:40
Jag vill också se bilder!

ölobrännvin
2005-03-26, 09:51
Mej bråkar ingen med för jag är typ helt livsfarlig och ond somm en ninja.. ... ...

.Ps eller så beror det på att bara sitter hemma framför datorn DS.

Piranha
2005-03-26, 10:23
Skummt, jag är närmare 190 och +100 , och går ut i centrala Stockholm , men råkar inte på att fock muckar med en för det ..

Är det bråkigt över lag där du bor ?

Langster
2005-03-26, 10:32
Det börjar bli så illa att jag inte vågar dricka särskilt mkt för att jag ska kunna kontrollera min ilska, ikväll var det ett fetto som kom fram å började käfta mot mig, jag slog undan hans slag och var millimeter från att sänka honom rejält, sen kom han polare och tog undan honom annars hade han jävlar fått smaka.
Jag tror inte din storlek har nåt att göra att du hamnar i bråk. Det är din attityd.

Om du går runt och tycker att du är såå stor och vältränad så lär folk se det och störa sig på det. Visserligen idioter de också men testa att ha en lite mer ödmjuk attityd nästa gång du går ut. Sen kan du antagligen dricka dig jävligt packad igen som du ville.

The Draf
2005-03-26, 10:39
@Piranha: Norrland för fan ;)

Nää, det är inte så bråkigt här, har väl haft lite missflyt på sistonde. Har varit två pers som varit och bråkat med mig sen nyår så det är väl inte så mkt folk som jag fick det att framstå. Som sagt ville bara avreagera mig lite i fyllan igår.

Jag lyckades undvika att slåss båda gångerna, men jag känner sig lite hjälplös då folk flippar ur och helt utan anledning ska börja slåss mot mig.

Piranha
2005-03-26, 10:43
He he he , en del utstrålar de där , vette fan va de är men hamnar ofta i bråk helt oprovocerat ..




@Piranha: Norrland för fan ;)

Nää, det är inte så bråkigt här, har väl haft lite missflyt på sistonde. Har varit två pers som varit och bråkat med mig sen nyår så det är väl inte så mkt folk som jag fick det att framstå. Som sagt ville bara avreagera mig lite i fyllan igår.

Jag lyckades undvika att slåss båda gångerna, men jag känner sig lite hjälplös då folk flippar ur och helt utan anledning ska börja slåss mot mig.

The Draf
2005-03-26, 10:48
@Langster: Känner du mig? Nej det gör du inte, kan du dömma mig efter att ha läst en post som jag skrivit, som jag skrev för att avreagera mig? Nej det tycker jag inte.

Om jag är ödmjuk kan jag inte uttala mig om, men jag går inte omkring och spänner eller försöker se farlig ut. Jag tävlar aldrig i armbrytning, fingerkrok eller liknande på fyllan, jag slåss i princip aldrig och jag tror inte att det finns någon som verkligen hatar mig. Hade jag haft den attityd som du tror jag har skulle jag förmodligen pyssla mer med såna kukmätartävlingar som jag gav exempel på ovan.

stefannn
2005-03-26, 10:52
När man är stor (som du verkar var) har folk för sig att dom måste hävda sig, alltså sänka en stor kille inger respekt. Dom skall visa att dom är starka, går på en stor kille. Det är så patetiskt va.

väl skrivet

stefannn
2005-03-26, 10:54
Skummt, jag är närmare 190 och +100 , och går ut i centrala Stockholm , men råkar inte på att fock muckar med en för det ..

Är det bråkigt över lag där du bor ?

nej men du ser ju livsfarlig ut också ..(av avataren att döma)

sunkan
2005-03-26, 11:00
nej men du ser ju livsfarlig ut också ..(av avataren att döma)

precis, det är ju skillnad på att se falig ut och se ut som om att man kan bli dödad av att få ögonkontakt med honom

är det rätt så Jam?

Yankeee
2005-03-26, 11:01
Äh, Piranha ser ut ungefär så här när han går ner för backen utanför.

http://bellsouthpwp.net/j/r/jrease/images/Ballerina.jpg

Thony
2005-03-26, 11:04
Äh, Piranha ser ut ungefär så här när han går ner för backen utanför.

http://bellsouthpwp.net/j/r/jrease/images/Ballerina.jpg


lol! Är han verkligen så vig ? ;)

Grahn
2005-03-26, 11:12
He he he , en del utstrålar de där , vette fan va de är men hamnar ofta i bråk helt oprovocerat ..

Sant iofs det är inte bara storleken på ens lekamen.

Yankeee
2005-03-26, 11:15
lol! Är han verkligen så vig ? ;)

Ungefär skrev jag :D

Cilia
2005-03-26, 11:44
Jag vill se bilder på er tre. Jag skojar inte. Jag kräver bilder. Är ni inte minst lika stora som Coleman kommer jag att misshandla er alla.

Jag tror jag är den enda här inne som skrattar åt hans skämt. Eller så har jag så dålig humor så det inte ens är skämt utan allvar men jag tar det som skämt. Vem vet.

Apropå ämnet så tror jag det har mer att göra med attityd och utstrålning hur man blir behandlad än storleken på individen.

Jay-Z
2005-03-26, 12:04
Jag tror jag är den enda här inne som skrattar åt hans skämt. Eller så har jag så dålig humor så det inte ens är skämt utan allvar men jag tar det som skämt. Vem vet.

Apropå ämnet så tror jag det har mer att göra med attityd och utstrålning hur man blir behandlad än storleken på individen.

Han är rolit kille.

Håller helt med om ditt andra stycke.

The_RobRoy
2005-03-26, 12:06
Jag vill se bilder på er tre. Jag skojar inte. Jag kräver bilder. Är ni inte minst lika stora som Coleman kommer jag att misshandla er alla.

Glöm det :nono:

Behöver inte lägga upp några bilder för att få veta att jag är liten o klen *cry*

J_Hells
2005-03-26, 12:16
...på dessa idioter som ska bråka med en för att man är "stor". Jag är ca 190 cm och väger närmare 100kg ser väl hyfsat vältränad ut, men varför ska alla aspackade fyllhundar nödvändigtvis slåss med en? Det börjar bli så illa att jag inte vågar dricka särskilt mkt för att jag ska kunna kontrollera min ilska, ikväll var det ett fetto som kom fram å började käfta mot mig, jag slog undan hans slag och var millimeter från att sänka honom rejält, sen kom han polare och tog undan honom annars hade han jävlar fått smaka.

Ursäkta att jag ödslat er tid med mitt gnäll, men jag kände bara att jag var tvungen att avreagera mig.

Är du säker på att det är just för att du är så "stor". Jag menar, varför skulle någon vilja bråka just därför? Du kanske har någon annan egenskap som triggar de aspackade fyllehundarna att bråka med dig?

Vic_1981
2005-03-26, 12:22
...Jag är ca 190 cm och väger närmare 100kg ser väl hyfsat vältränad ut, men varför ska alla aspackade fyllhundar nödvändigtvis slåss med en?

det e just därför att du e så stor och vältränad som dom vill bråka med dig. Sen kan personen som sänker dig skryta om det för sina polare. Måste vara det.

FlexOnline
2005-03-26, 12:25
Va fan lider du av ? Seriöst.


Jag vet vad KIRE lider av. Han lider av "King grubs, syndromet". Han e en guru på teori om hur man blir stor, deffad, etc, kan alla processer i kroppen, kemiskt o hormonellt. Men han har aldrig visat en bild på hur patetisk han själv är, sittandes framför sin dator, o ger alla expertråd osv. *yourock*

KIRE, kan du inte lägga upp ditt aprilskämt från förra året? Ditt tips om dietupplägg, med intervallöpning o makrillfileer, så att alla kan ta del av sveriges best kept secret? :D

ölobrännvin
2005-03-26, 13:24
Glöm det :nono:

Behöver inte lägga upp några bilder för att få veta att jag är liten o klen *cry*
Det är du som är den hemske dvärgen... ERkänn nu och den långe är trådskaparn, allt är en komplott...

The_RobRoy
2005-03-26, 13:28
Vafan, hur läckte dendär bilden ut, är du en såndäringa hacker di kallart *grr27* *grr27*

JAM
2005-03-26, 13:33
precis, det är ju skillnad på att se falig ut och se ut som om att man kan bli dödad av att få ögonkontakt med honom

är det rätt så Jam?
Hehe, det är alldeles korrekt! :)

Dumleman
2005-03-26, 14:22
@Langster: Känner du mig? Nej det gör du inte, kan du dömma mig efter att ha läst en post som jag skrivit, som jag skrev för att avreagera mig? Nej det tycker jag inte.
Men hej hej så alla vi som inte varit kompis med dig sedan dagis får inte uttala oss om dig? :). Vissa hamnar lättare i bråk än andra, vissa vill slåss mer än andra, vissa vill avbryta bråk(ibland avbryta bråk som inte ens har börjat) mer än andra. Jag känner inte dig men mina erfarenheter säger mig att personer som andra ofta vill bråka med ofta själva har attitydsproblem och går enligt principen "jag är stor och stark, jag snackar tills han slår första slaget sen sänker jag honom".

Allan
2005-03-26, 14:31
Hur kommer det sig att folk inte kan hålla en trevlig och avslappnad attityd i den här tråden. Vill ni jag ska börja varna och kasta inlägg och härja? Va? Va? Va?

Regel nummer ett - man gör sig inte rolig mer än nödvändigt mot folk.
Regel nummer två - man blir inte förbannad för att folk säger emot.
Regel nummer tre - man tramsar inte i trådarna för då blir moderatorn förbannad.....


allan

Beast
2005-03-26, 14:39
Jag tror inte din storlek har nåt att göra att du hamnar i bråk. Det är din attityd.

Om du går runt och tycker att du är såå stor och vältränad så lär folk se det och störa sig på det. Visserligen idioter de också men testa att ha en lite mer ödmjuk attityd nästa gång du går ut. Sen kan du antagligen dricka dig jävligt packad igen som du ville.

:thumbup:

Elajt
2005-03-26, 16:19
Jag vill _aldrig_ bråka, men iaf så ska det nästan _alltid_ komma fram folk på stan/fester/discon och börja bråka, säga din mamma osv, (no offence) men det är många invandrare, och jag förstår inte vad jag gör för fel, jag är liten ^^
så det är inte för att jag är stor, det kasnke är för att dom måste hävda sig och inte vågar gå på någon större kille ^o) någon som vet? eller är det bara för att gud vill straffa mig? *cry*

mini_Arnold
2005-03-26, 16:22
Elajt: En kombination. Invandrarna vill straffknulla dig. O gud va skönt va :D
SKojar.

Tror att dom som kaxxar sig gör det för att hävda sig, dåligt självförtroende/för bra självförtroende. Avundsjuka..

Den dagen jag slutade blänga och stirra på okända slutade även hoten och slagsmålen

Elajt
2005-03-26, 16:25
Jag försöker ha en avslappnad attityd på stan och på fester osv, jag är en snäll person i allmänhet, men varför just _jag_ ?

(observera "__")

Elajt
2005-03-26, 16:27
Måste tilllägga, att det ofta handlar om invandrare som är ett år yngre än mig, och som kommer i stora grupper om 2-5 individer, där det är en som är ledaren och muckar ^^
Man skulle kunna ta ner honom, men hans bror, kusiner, mammor,pappor osv skulle vara på språng innan man han landa andra slaget :S

Langster
2005-03-26, 16:40
@Langster: Känner du mig? Nej det gör du inte, kan du dömma mig efter att ha läst en post som jag skrivit, som jag skrev för att avreagera mig? Nej det tycker jag inte.

Om jag är ödmjuk kan jag inte uttala mig om, men jag går inte omkring och spänner eller försöker se farlig ut. Jag tävlar aldrig i armbrytning, fingerkrok eller liknande på fyllan, jag slåss i princip aldrig och jag tror inte att det finns någon som verkligen hatar mig. Hade jag haft den attityd som du tror jag har skulle jag förmodligen pyssla mer med såna kukmätartävlingar som jag gav exempel på ovan.
Nä, jag känner inte dig, men jag känner din typ. Kändes det bättre när jag skrev så?

Och du, "jag slåss i princip aldrig" klingar lite illa i det här sammanhanget.

J_Hells
2005-03-26, 17:05
Jag försöker ha en avslappnad attityd på stan och på fester osv, jag är en snäll person i allmänhet, men varför just _jag_ ?

(observera "__")

Det är riktigt mysterium varför dessa bråkar med er. Kanska handlar om någon slags utstrålande energi som på ett undermedvetet sätt får vissa att bli aggressiva och bruka våld mot er. :rolleyes:

Eller så kanske det är för att du ser ut som på din avatar.. Ta inte illa upp, men jag tänker mig bara in litegrann i varför personer bråkar med dig, inte för att jag själv skulle göra det, eller tycker att det rättfärdigas.

Big_Vik
2005-03-26, 17:59
Jag vill _aldrig_ bråka, men iaf så ska det nästan _alltid_ komma fram folk på stan/fester/discon och börja bråka, säga din mamma osv, (no offence) men det är många invandrare, och jag förstår inte vad jag gör för fel, jag är liten ^^
så det är inte för att jag är stor, det kasnke är för att dom måste hävda sig och inte vågar gå på någon större kille ^o) någon som vet? eller är det bara för att gud vill straffa mig? *cry*

Du ser ju ut som en av dem på avatarn? :confused:

ölobrännvin
2005-03-26, 18:02
Ingen förstår att Eljat kanske skojar till det lite ?

Grisen
2005-03-26, 18:07
I de allra flesta fall där killar hamnar i slagsmål i krogsammanhang beror det delvis på deras eget beteende, vill man undvika slagsmål går det nästan alltid; genom att ändra sitt eget beteende.

Monoxide
2005-03-26, 18:17
Eller så kanske det är för att du ser ut som på din avatar.. Ta inte illa upp, men jag tänker mig bara in litegrann i varför personer bråkar med dig, inte för att jag själv skulle göra det, eller tycker att det rättfärdigas.

Det är inte Elajt på avataren.

Froddan
2005-03-26, 18:25
Men ge mig bilder för helvete!! *grr27*

ölobrännvin
2005-03-26, 18:42
Men ge mig bilder för helvete!! *grr27* här då det är jag , vill du mucka eller ? :naughty:

Man and Machine
2005-03-26, 19:04
Draf känner igen allt du skriver.

Skummt, jag är närmare 190 och +100 , och går ut i centrala Stockholm , men råkar inte på att fock muckar med en för det ..


Dagens antagande: Trådskaparen är runt 18-20 år i den åldern där den mindre vinner på att slåss med dom större (mer respekt, självkänsla osv)

Du är, av avataren att döma 25+? En ålder då det inte är lika häftigt att bråka med dom större och i ditt fall förenat med livsfara?

Metal_boy_
2005-03-26, 19:42
Har aldrig märkt att nån mucker med mig, men jag anser inte att jag är bitig direkt heller, för det verkar ju som att det är såna som folk vill hävda sig emot. Å andra sidan så är det ju jävligt irriterande med folk som handlat tröjan på lekhuset, för att den ska sitta åt. Sen går dom och spänner hela kroppen tills dom svettas, samt har armarna rakt ut som om dom tror att dom har världens V-rygg *screwy* Kanske e såna som folk vill slå ner, och det förstår jag. Så ta reda på om du är sån ;)

MacLeod
2005-03-26, 20:50
Jag vill nog mest se foton på dig Daniiiel. Du går runt o ser farlig ut? Trivs du med det? Lägg upp ett foto. Ta bort ansiktet om du vill.

tycker också det verkar vara tvärtom..e ganska stor å ser nog ganska farlig ut..aldrig nån som tjafsar typ

MAXX
2005-03-26, 21:18
Dom känner sig osökra i din närvaro pga din vältränade kropp. När alkoholen sätter in så släpper alla hämningar och dom "tror" att dom kan spöa upp dig.
min teori. :)