handdator

Visa fullständig version : Ankor?


Sonny
2005-03-26, 00:20
Tjena, ja söker en låt! (känns som ja ser den meningen mer och mer) När programmet "Wimans" gick på ZTV så hade dom i en av sina många reklamer (eller vad dom kallas) en sjukt häftig låt. Jag frågade far som brukar vet, han visste vad det var för låt men han kom inte ihåg va den hette. Han sa att den hette något i stil med "ducks in space", den ska ha vart en riktig one hit wonder som spelades flitigt på diverse hak runt om i europa.
Någon som kan hjälpa mig?, blir tokig snart! *cry*

Hades
2005-03-26, 00:42
Tjena, ja söker en låt! (känns som ja ser den meningen mer och mer) När programmet "Wimans" gick på ZTV så hade dom i en av sina många reklamer (eller vad dom kallas) en sjukt häftig låt. Jag frågade far som brukar vet, han visste vad det var för låt men han kom inte ihåg va den hette. Han sa att den hette något i stil med "ducks in space", den ska ha vart en riktig one hit wonder som spelades flitigt på diverse hak runt om i europa.
Någon som kan hjälpa mig?, blir tokig snart! *cry*
Den enda låten jag kommer att tänka på är Video Kids - Woodpeckers from space

s_himself
2005-03-26, 00:45
Den enda låten jag kommer att tänka på är Video Kids - Woodpeckers from space


instämmer i den kören! Har hört den låten i nån reklam på tv:n för inte så länge sedan. Kommer dock inte ihåg vad det var för reklam.

Sonny
2005-03-26, 19:43
Tack hades, det var den ja leta efter! :thumbup: