handdator

Visa fullständig version : En fin dröm


ölobrännvin
2005-03-25, 05:57
Inatt så drömde jag att jag var framme på stan med min EU moped som då är lite trimmad och ej försäkrad och jag var på väg till den då jag helt plötsligt insåg att det var flera poliser omkring mej, alla var trevliga och vi pratade lite och sedan gick vi ner i fontänen och badade och så började jag flörta med en av poliserna som var en skitsnygg tjej och vi gosade lite och sen gick jag hem med min moped för jag ville inte vara olaglig nåmer..... Sen väcktes jag av brutala sparkar i ryggen av min son han tyckte att det var dags att gå upp och den brutala verkligheten kom tillbaks med feberfrossor och vilda ungen....... Vad drömde ni då ? Vad drömde Garnax om ? säkert arga drömmar om Bush och invandrare......

Shadow Warrior
2005-03-25, 07:39
Ölobrännvis: Haha, snälla poliser som ville bada med dej i fontänen :laugh:

Jag drömde att jag var på nått "mansion" där jag tillsammans med några andra väntade på några VIPs (tror dom var från någon annan planet), ja i allfall dom dök upp, en medelåldersbrud och en skum liten unge, ganska snabbt gick det upp för mej att vi blivit deras fångar och att ungen var evil så vi försökte fly jag och min polare vem d nu var, så efter en mindre magiska fight utanför vid den höga medeltida grinden så lyckas vi komma undan och springer emot hammnen för att hitta en motorbåt at fly i, samtidigt som kärringen frammanar en gigantiskt semiflygande sjöorm som kommer efter oss. Jag simmar ut till en förtöjd motorbåt som jag drar igång och som jag plockar upp min kompis med varefter vi drar iväg över sjön med sjöormen efter oss, efter att ha kört igenom 3sjöar och sprungit med båten mellan dem så kommer vi till en mystiskt ruin, vi har nu lyckats skaka av oss förföljaren, tror vi börjar närma oss slutet här (sissta striden emot ondskan??) ja efter en del klättrande så får vi hjälp utan några andra äventyrare (?) dom har dessutom med sej en combat dog som liknar XIII från FF7 men sen vaknar jag tyvärr :D

quiaz
2005-03-25, 08:10
Drömde att jag var i Sunny Beach med en kompis och drack dunk i vattenruss kanan, helt underbart var de iaf :cool:

King Grub
2005-03-25, 08:12
Jag drömde om mässande, kåpklädda munkar som jagade mig i mörka stenkorridorer. :(

ölobrännvin
2005-03-25, 08:24
Jag drömde om mässande, kåpklädda munkar som jagade mig i mörka stenkorridorer. :(
Det låter inte trevligt, vad tror du dem hade gjort med dej ifall dem hade kommit ikapp dej ?

mini_Arnold
2005-03-25, 08:24
öl och brännvin var det här ja.. :D

n1tro
2005-03-25, 08:31
Jag drömde om mässande, kåpklädda munkar som jagade mig i mörka stenkorridorer. :(

för mkt resident evil :D

sunkan
2005-03-25, 08:33
själv så cyklade jag omkring ute på vägen här utanför huset, roligare än så hade inte jag

Herkulez
2005-03-25, 08:36
knappt sovit inatt, max 3timmars ständigt avbruten sömn så det har inte blivit så mycket drömmande *grr27*

n1tro
2005-03-25, 08:41
det var länge sen jag kom ihåg vad jag drömt... länge sen

snej
2005-03-25, 09:09
Glömmer fort vad jag drömt, men inatt drömde jag nånting om att vi sprang i nån skog, först hade vi typ tävling jag sprang mot nån som cyklade, tyckte de var väldigt orättvist. Sen helt plötsligt var vi jagade av nån sort varulvsliknande liten hundjävel, kommer ihåg ganska luddigt nu men mitt i skogen kom det upp en dörr som jag gömde mej bakom, eller ett helt rum snarare, men det var en så stor springa under dörren till marken så hundfan försökte knö sej emellan där så jag fick ta en stol(?) och försöka trycka in under och hålla emot.. Hehe nåt sånt iaf.

I förrgår drömde jag att jag var nån sorts hemlig agent som var tvungen o röja bort massa folk jag kände som kom ivägen, det var fullt logiskt och moraliskt korrekt i drömmen. Jag skjöt bland annat en arbetskamrat i huvudet med en pistol.

Jag brukar ha väldigt skumma drömmar faktist...

ölobrännvin
2005-03-25, 09:26
Jag drömmer ibland att jag ska tamitt liv men när jag tänker efter så vill jag inte fast ändå känner jag mej tvingad för att det är normalt tycker alla andra typ!

Hades
2005-03-25, 09:29
Vad drömde ni då ?
Sex.

Jense
2005-03-25, 09:34
drömde att jag byggde en chopper, vilket jag ska göra snart.. är det längtan eller...? nu vet jag hur den ska se ut iaf =P

fintelligens
2005-03-25, 09:59
drömde att jag byggde en chopper, vilket jag ska göra snart.. är det längtan eller...? nu vet jag hur den ska se ut iaf =P

Nu måste du berätta mer :)

påven
2005-03-25, 09:59
jag drömde att jag gick på en bro och helt plötsligt så hade jag 2st fjortisbrudar efter mig som ville att jag skulle ha sex med dom men jag sa att jag inte ville o då tog dom av sig nakna. Den ena var rakad men den andra hade värsta busken. Sen så är jag helt plötsligt i ett strandhus nånstans och tjejen som hade busken låg i sängen men nu var hon rakad. Men nu vill hon inte ha sex men mig för hon är rädd att hennes döva mamma ska komma hem eftersom hon egentligen inte får vara i huset. Och sen så finns plötsligt min dator i huset också. Och fjortisbruden börjar chatta med min flickvän på msn men jag får inte veta vad dom skrev till varanda. Sen öppnas dörren och en tjockis kommer in. Det är hennes mamma som säger: är du här? sen vaknade jag.

Jag skulle mer än gärna vilja ha en drömtydning av någon. Jag har haft den här drömmen flera gånger men i lite olika versioner. Det här är första gången mamman o min flickvän är med

Jense
2005-03-25, 10:04
mm okej, min dröm är att någon gång i livet livnära mig på costombygge av MC, choppers that is.. det har jag haft som mål sen jag va typ 1 månad gammal.

nu går jag i skolan och har tagit ett riktigt stryptag om det målet (typ coc#4 tag)
och skolan går bättre än något annat jag gjort i mitt liv, ungifär. så målet kommer närmre med stormsteg.. nog därför jag drömde om det =P

choppern va med klassisk tank, svart/mörkgråa flammor, inte FÖR lång framgaffel med titan-diablofälgar, resten av hojen är mattsvart.. det du

hobbitar
2005-03-25, 10:16
mm okej, min dröm är att någon gång i livet livnära mig på costombygge av MC, choppers that is.. det har jag haft som mål sen jag va typ 1 månad gammal.

nu går jag i skolan och har tagit ett riktigt stryptag om det målet (typ coc#4 tag)
och skolan går bättre än något annat jag gjort i mitt liv, ungifär. så målet kommer närmre med stormsteg.. nog därför jag drömde om det =P

choppern va med klassisk tank, svart/mörkgråa flammor, inte FÖR lång framgaffel med titan-diablofälgar, resten av hojen är mattsvart.. det du

Har du körkort för motorcykel?

Jense
2005-03-25, 10:18
hobbz, nope, inte än! men det hindrar inte mitt intresse för att bygga. jag har kört en del mc dock så kortet lär gå hyffsat snabbt.. bara pengar som saknas

Grahn
2005-03-25, 10:20
Jag drömde om mässande, kåpklädda munkar som jagade mig i mörka stenkorridorer. :(

King Grub kulten på forumet kan isf ha gått till överdrift..... :D

Grisen
2005-03-25, 12:16
King Grub kulten på forumet kan isf ha gått till överdrift..... :D

:D

Thony
2005-03-25, 12:53
När jag är sjuk så drömmar jag om "hårda" pannkakor+ hårda potatisar.. :D

JusupWillkosz
2011-03-29, 14:37
Jusup drömde att han var med i THE HART FOUNDATION
http://theproductionline.us/wp-content/uploads/2011/02/hart-foundation.jpg

och Jusup var en ny medlem, varken Neidhardt eller Hitman Hart! Tillsammans med dessa nämnda herrar turnerade vi runt i framtiden. Vi var i allt från "tysta" Japan till gamla WCW. Jusup fruktade hela tiden att bli skadad och emellanåt var det oerhört otäckt. Tillsammans med The Hart Foundation hade vi nått en håla djupt in i Colorado där det var en riktig bush League och vi var riktiga bad guys. Detta gjorde publiken galen och tillsammans med de lokala wrestlarna så sprang de efter oss när galan var slut. Vi sprang över stängsel, stora portar och klättrade upp för ett gigantiskt berg......WE ESCAPED....WE WERE.....THE HART FOUNDATION!

Kwon
2011-03-29, 14:41
Öl o Bränn??? You back broskie???

EDIT: Äsch, kollade datumet :D

Nitrometan
2011-03-29, 15:11
Jusup kan bumpa! :thumbup:

EkarN
2011-03-29, 15:14
Le bümp

victor_n
2011-03-29, 15:20
WoW massa gamla namn man glömt! haha :D

Kwon
2011-06-04, 06:01
Drömde en mkt säregen dröm

Jag tänkte att jag skulle slå på stort och äta någonting extravagant jag länge velat äta men som aldrig blivit av.
Detta var en rätt jag hade sett något rikt par äta medans jag passerat genom restaurangen vid ett tidigare tillfälle.

Hursom så gick jag in i den fina och lyxiga restaurangen och beställde rätten och började hugga in.
Det lustiga var att servitrisen kom med rätten i ett gäng bruna papperspåsar (relativt stora) och när jag öppnar påsarna så liknar rätten chicken mcnuggets on steroids mer än någonting annat, inte alls den rätt jag såg och hade tänkt mig från början.
Men det VAR tydligen den rätt som jag sett andra äta tidigare och jag blev garanterad att det inte var ett misstag, varken av kock eller servitris.

Ganska stora friterade bitar (typ lika stora som en kotlett) men ist för kyckling inuti frityren så var det ägg istället och vissa av bitarna var även blandade med malt sköldpaddskött.

Rätten kändes inte alls så speciell eller extravagant som jag trodde så jag tar påsarna och lämnar inrättningen. Bitter much?

Fast forward några timmar.

Nu sitter jag på ett riktigt hak.
Ett packat hak med bardisk som har neonljus, jazzmusik spelandes i bakgrunden och luften full av rök och ett sorl av babblande människor.

Jag är tydligen med och hjälper en boxare med hans första mma-fight, och jag sitter där tillsammans med honom, dietisten och hans assistantcoach vid ett bord och snackar lite goja, samtidigt som vi käkar och jag har med mig ALLA påsarna från restaurangen och mumsar i mig dessa "nuggets" på löpande.

Tydligen tyckte jag om dom ändå.

Slagskämpen i sig (som vi tydligen tränar) ser inte mkt ut för världen dock.
En ganska smal, färgad man någonstans runt 25-30.

Jag tittar runt lite bland folket på haket medans jag slafsar i mig mina egg and turtle-nuggets (vilket är ganska konstigt hur jag kunnat få i mig så många, jag kanske är på den sjätte nu och så stora och massiva som de ser ut så skulle det ju räcka med en i normalt fall), och fäster blicken på en jeansklädd servitris medan hon tar upp en kunds beställning.

Plötsligt kommer fighterns manager in på haket.

Han sätter sig vid vårt bord och frågar hur träningen går, om han är skadad, hur ha mår etc, the usual.

Plötsligt dyker en flashback upp där man kan se assistantcoachen träna boxaren, men man kan tydligt se att reflexerna och reaktionsförmågan kunde varit mycket bättre, coachen får även in en snyting på honom relativt enkelt.
Det visar sig att managern har sett hela det händelsemomentet från sitt kontorsfönster på andra våningen.

Sedan får jag flashback nr 2, och ser Prime-Mr T slåss mot Chuck "Iceman" Liddell i ringen! (lol?)
Iceman vinner med en dräpande högerkrok, som visas om och om igen.

Nu börjar pusselbitarna falla på plats. Vi ska tydligen träna vår Boxare för att möta Iceman...

Efter att dessa flashbacks spelats upp i min skalle, så utbrister managern att han inte är nöjd alls och säger att "The Fight is over!".
Det går bara inte, han har inte gjort några framsteg alls och det jag sett hittills är "PITIFUL!".
"You're Out!" säger han och pekar på boxaren, på typiskt Hollywood-manér och lämnar sedan haket.

Boxaren blir ju självklart upprörd pch vet inte vad han skall göra då detta hade betytt en hel del slantar på bordet, även vid förlust (som tydligen var självklar).

Efter lite peptalk i sann Hollywood-anda så bestämmer sig Dietisten för att bli Boxarens Manager ist och att vi kommer genomföra detta tillsammans ändå, utan hans tidigare Manager och Team.

Jag är självklart med säger jag samtidigt som jag mumsar på mina nuggets!

Vi bildar Team Boxer och sedan vaknar jag! lol

Riktigt skum dröm som känns lite lustig att försöka tyda.
Vad denna dröm betyder är nog att jag sett för många Hollywood-rullar :D
Det är det enda jag kan komma fram till..