handdator

Visa fullständig version : George Scott vs. Zoltan Sarossy


MacLeod
2005-03-24, 00:50
Vad tror ni om matchen? George har ju varit en stadig gäst på sthlms krogar jävligt länge. Jag tror Zoltan vinner.

palme
2005-03-24, 00:52
Tror inte George vinner.

Myten
2005-03-24, 01:28
Tror det blir oavgjort efter tredje ronden, så boxas dom fram till den andra förlängnings ronden, alltså rond fem!!!
Just för att markera proffsboxningsförbudet, det hela slutar med en George Scott vinst på poäng!

FELLO
2005-03-24, 08:38
Den som vinner är den som har tränat och kan mest thai.

Enligt en nättidning ska Scott vara i thailand och träna thai i några veckor. Men andra källor säger att han varit i thailand i mer än halvår för att lära sig thai.

Zoltan's sparkar, knä och klinch är inget vidare bra. Men han slår hårt och är explosiv.

Det som talar för Scott är han tränar, äter, sover och lever thai. Och han har 34matcher bakom sig vilket är ca. 22 mer än Zoltan's 12 matcher.

Jag gissar på Scott som vinnare.

Fairing
2005-03-24, 08:57
Zoltan vinner lätt.Om George har varit i Thailand i 6månader måste han ha en kopia som Leffe Carlsson tränar på Contender gym :)

mr ruhl
2005-03-24, 09:01
Den som vinner är den som har tränat och kan mest thai.

Enligt en nättidning ska Scott vara i thailand och träna thai i några veckor. Men andra källor säger att han varit i thailand i mer än halvår för att lära sig thai.

Zoltan's sparkar, knä och klinch är inget vidare bra. Men han slår hårt och är explosiv.

Det som talar för Scott är han tränar, äter, sover och lever thai. Och han har 34matcher bakom sig vilket är ca. 22 mer än Zoltan's 12 matcher.

Jag gissar på Scott som vinnare.

som jag fattat saker och ting så ska dom typ sparka varann i arselet en gång i början och efter det kommer matchen att vara en vanlig boxningsmatch, arselsparken i början behöver man nog inte vara i thailand och träna för.. ;)

Rosse
2005-03-24, 13:27
Jag tycker att det käns som att matchen är ett jippo för att visa hur dumt det är med proffsboxningsförbudet.

FELLO
2005-03-24, 15:57
som jag fattat saker och ting så ska dom typ sparka varann i arselet en gång i början och efter det kommer matchen att vara en vanlig boxningsmatch, arselsparken i början behöver man nog inte vara i thailand och träna för.. ;)

Jag vet inte om de har en kommit överäns om att det ska vara en ren boxningsmatch. Men om nu Scott tränat thai seriöst kommer Zoltan få stora problem. Jag har själv sparrats mot Zoltan och andra boxare. Den rätta taktiken är att sparka på boxaren för att hålla denna på avstånd, om boxaren är stark och kommer in då är det bara att greppa nacken och börja knäa. Funkar på de flesta boxare :)

Jag lägger mina kort på Scott om han är seriös i sin thai träning och använder det under matchen.