handdator

Visa fullständig version : Till våra manliga oskulder..


JJ
2005-03-22, 15:51
Detta kanske kan vara något för er, läs gärna recensionen på sidan 9.

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=437015&perpage=30&pagenumber=9

J_Hells
2005-03-22, 15:58
Detta kanske kan vara något för er, läs gärna recensionen på sidan 9.

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=437015&perpage=30&pagenumber=9

Måste logga in.. Du kanske kan cut and paste eller nåt? :)

JJ
2005-03-22, 16:00
Recension av Hentai, sweclockers:

Alla bilder i denna recensionen är bara på insättningarna och tillbehören, INGA bilder på samlag eller människors verkliga privatdelar vissas!

Fleshlight recension del 1 av 3 - Supertight Pink Lady

Efter ett par veckor gugglande runt på nätet, läsandes på forum osv. fick jag ett ganska gott intryck av vad Fleshlight kunde prestera. Fleshlighten är skapad av Interactive Life Forms som baserar sitt huvudkontor i Las Vegas. Såvitt jag vet kan man beställa ifrån USA, England eller tom. Sverige. Med tanke på dagens penningsvärde var det inget svårt val, jag tog och beställde ifrån USA, men även om dem hade varit lite dyrare hade jag lätt tagit dem. Dem har helt enkelt det största utbudet av Fleshlights vilket andra länder inte har. Det finns 3 olika storlekar att välja mellan, vanliga, supertight, och ultratight. Tydligen är vanliga inserten som en 30 år gammal kvinna, supertight är som en 18-20 år gammal tjej, och ultratight... ja, ni kan nog använda fantasin. Sen finns det också olika mönster om man så vill ha, och jag valde att beställa hem 1 supertight vanlig Pink Lady, 1 wonderwave supertight Pink Lady och 1 wonderwave supertight Bocka Butt (ska. 3for2 dealet), fick även köpa till mig en case och passade därpå att handla 2 st. glidmedel.

Bild på dem tre insättningarna, casen och dem två glidmedlen, samt några pengar liggandes på bordet för att ni ska få en bra uppfattning om hur stora dem igentligen är.

Vad exakt skillnaden är mellan vanliga och wonderwave, det kommer ni förstå allt eftersom jag recenserar resten av insättningarna. Jag valde som recensionens titel föreslår att först testa den mest "snälla" av dem tre, supertight pink lady. Den har en vanlig kanal som är slätt.

Bild på kanalen (tagit ifrån en film där personen har skurit insättningen i halv)

Sett bakifrån

Jag stack till köket och lätt varmt vatten rinna igenom (obs! inte så varmt vatten så jag brände mig utan lagomt varmt!) min insättning och lite runt, ja överallt helt enkelt. Jag stod väl där ca. 5-8 minuter. Jag märkte också hur insättningen fick ett överaskande trovärdigt utseende. Jag kände efter, tyckte det var 'ok' varmt men ville fortfarande ha lite varmare (verkar som att gummit tar tid och värma upp via vanlig diskställ ^^) så jag stack till badrummet och fyllde fatet med varmt vatten, samt doppade ner min insättning där i. Efter en stund, ca. 10 minuter, kunde jag inte hålla mig längre. Jag kontrollerade så att det fina pudret som täkte insättningen innan skölningen var borta, sen stoppade jag in den i casen. Därefter såklart så startade jag en hentai rulle, var på humör efter det. Först så när jag skulle stoppa in min penis i insättningen så tyckte jag det kändes lite väl stramt, men så hade jag såklart glömt att sätta glidmedel runtom insättningens mun och dess kanal, samt min egen penis ^^;. Nåväl, efter jag gjort det, då plötsligt kändes det mycket mer behagligare. Oskuld som man är (ja skratta så mycket ni vill ;D) och oskuren, så undrade jag om det skulle kännas obekvämt, men till min positiva överaskning så gick det jättebra! Jag drog den up och ner och fick dem där härliga stötningar mot olonhuvudet samt att glidmedlet gjorde det hela så mycket bättre, när jag efter en tid märkte att jag hållit på i ca. 13 minuter. Med just sådana här sexleksaker är det viktigt att applicera varje gång glidmedel, det är inte så som den "producerar" vätska eller nått dylikt, tycker bara det är viktigt att säga pga. eventuella skador som kan förekomma om man inte använder glidmedel. Efter typ 10-13 minuter märkte jag att snoppen började bli lite slack, och då kollade jag in filmen, och då slog det mig. Måste såklart spola fram till lite mer upphetsande scener och leva mig in i det . Jag fick stånd igen och var otroligt kåt igen, gled på lite mer glidmedel på insättningen och fortsatte ha mitt lilla roliga. Nämas kan också att insättningen blev från att varit varm blev under ca. 10 minuters tid till typ "lite varmt", finns tydligen bättre sätt att värma sin fleshlight på så värmen kan hållas uppemot 1 timme, men det får jag testa efteråt alla recensionerna är klara. Jag kände hur jag var på väg att få utlösning, och eftersom jag också hade lite bråttom iom. att mosan skulle sluta jobbet vid 12:00 (klockan var redan 11:20 ca.) så fortsatte jag i den snabba takt jag uppnått. Fick utlösning, gjorde det i insättningen. Kände mig lite utpumpad efter användandet, men började direkt städa efter mig. Jag hade under användandet lyckas klätta glidmedel runt datorbordet lite osv. Hur jag torkade upp efter mig när det gäller glidmedlet behöver jag nog inte beskriva, men hur jag fixade med min insättning är nog folk nyfikna om hur jag gjorde. Jag tog helt enkelt min insättning med casen och allt och tvättade dem under varmt vatten. Jag såg till redigt att både min spermie och annat var borta, därefter lätt jag insättningen hänga och lufttorka en stund (under tiden som jag torkade min case), därefter tog jag lite försiktigt (mycket viktigt att poängtera att var alltid försiktig, du måste ha finkänsla) en handduk och tryckte in den i insättningens kanal så det var så torrt som möjligt överallt. Därefter tog jag mitt kroppspuder och puddrade min insättning på framsidan, men framförallt då på blygläpparna och kanalen puddrade jag. Till min överaskning (eller överaskning överaskning, hade läst det på forum att så kändes d) kändes den som precis innan jag hade användt den. Man behöver inte puddra sin insättning efter varje omgång dock, men typ var 3:e, 4:e gång åtminstonde, annars kan det bli "klimbig" känsla på insättningen. Denna städningsprocedur tog för mig ungefär 20 minuter, men jag tror säkert efter ett par insättningar kan det gå ennu lite snabbare . Efter denna insättningen kände jag mig redan nöjd att ha spenderat dem pengarna, och är rätt nyfiken på dem andra två hur dem känns. Jag hoppas att den denna recensionen var bra, inte alltför detaljerad. Och jag vill poängtera igen till alla dem som är skeptiska till denna tråden, ni har frihet att inte läsa detta, så snälla bespara oss dem negativa kommentarerna jag tackar så ödmjukast.

Del 2 av 3 kommer snart, kanske tom. redan imorgon.

B-jay
2005-03-22, 16:19
Snacka om att vara seriös!
Fast för en oskuld är det säkert en härlig känsla tills han får prova "the real thing" *popcorn*

Taurus
2005-03-22, 16:36
ÅH sweclockers är ett så skönt forum :D.
Läste i tråden innan han skrev nån recension.

"Min spermie"

Blir nog lite svårt att få barn om man bara har en spermie åt gången :)

Slartibartfast
2005-03-22, 16:42
Blir nog lite svårt att få barn om man bara har en spermie åt gången :)

HA HA! Vore ju soft.

Trycka ut en spermie stor som en flipperkula genom urinröret. *spy*

aliquis
2005-03-22, 16:45
oh..

tinus
2005-03-22, 16:52
Det där verkade enormt omständigt :laugh: stackars människa! *rolleyes*

raZmus
2005-03-22, 17:20
Haha, omständigt var ordet!

Arne Persson
2005-03-22, 17:26
Kan man säga att sensmoralen för detta forums oskulder är följande? "Det finns alltid de som har det värre" :) :D

-GP-
2005-03-22, 17:46
Ta och beställa ett gäng såna damer kanske. Gamla Barbara har haft sina bästa dagar... :D

Kul om morsan hade slutat tidigt... :D

Prankie
2005-03-22, 17:48
http://hem.bredband.net/sofgro/Fleshlight/342.JPG

En bild säger tusen ord, till er som inte är medlem.

-GP-
2005-03-22, 17:49
http://hem.bredband.net/sofgro/Fleshlight/342.JPG

En bild säger tusen ord, till er som inte är medlem.

Upphetsande! :naughty:

Kossa Mu
2005-03-22, 18:13
Skumt dock att en massa folk tycker det är sjukt att en kille köper en sån sak, medan det är okej om en tjej har en dildo, lite dubbelmoral där.

alle
2005-03-22, 18:22
Jag skulle lätt kunna tänka mig att köpa en om de inte var så förbannat dyra, lägger man ut ett par hundra på drinkar får man ju den riktiga varan :D

aliquis
2005-03-22, 18:25
Jag tycker inte om att JJ försöker få det att låta som att han inte tillhör oss oskulder.
Till våra manliga oskulder..
.. och du då?!

HenrY
2005-03-22, 18:26
Jag skulle lätt kunna tänka mig att köpa en om de inte var så förbannat dyra, lägger man ut ett par hundra på drinkar får man ju den riktiga varan :D

Aa, eller ett par hundra i månaden så får man prenumeration!:D

aliquis
2005-03-22, 18:27
Vadå omständigt, vad är det då att klippa sig, duscha, köpa nya kläder, lära sig bli social, hänga på krogen dag ut o dag in, supa sig redlöst berusad för att eventuellt våga tala med någon, tvätta kläderna efteråt då de ropar apa, träna bort ölkaggen för att fortfarande ha en chans eftersom det inte räckte att vara odräligt full, ... läsa fastseduction guiden, .. STÄDA!

aliquis
2005-03-22, 18:31
Jag skulle lätt kunna tänka mig att köpa en om de inte var så förbannat dyra, lägger man ut ett par hundra på drinkar får man ju den riktiga varan
aldrig först, vafan ska jag bjuda på drinkar för? (the finger var här)

Nä, så här får det bli:
*slap* :naughty: *kissass* :mallan: *innocent*

muddler
2005-03-22, 19:08
har inte heller förstått konceptet "bjuda på drinkar" sånt gör jag aldrig om det är första gången jag träffar människan.....

Kebab-Arne
2005-03-22, 20:08
Om inte nån redan har konstaterat det än så kommer han inte direkt närmare ett riktigt ***** genom att köpa såna saker.

Att han sedan startar en tråd om det på ett stort forum gör ju inte direkt att han verkar smartare.

*edit*

Hohohoho... lätt den roligaste tråden jag läst på mycket länge. Varför har vi inte några sådana trådar här på forumet?

JJ
2005-03-22, 21:47
Jag tycker inte om att JJ försöker få det att låta som att han inte tillhör oss oskulder.

.. och du då?!

Jag har redan testat den :D

hum
2005-03-22, 22:03
har inte heller förstått konceptet "bjuda på drinkar" sånt gör jag aldrig om det är första gången jag träffar människan.....

Jag tror aldrig jag har bjudít någon på en drink nästan.. ***** kan man faktiskt få ändå.

Thony
2005-03-23, 10:04
Jag skulle lätt kunna tänka mig att köpa en om de inte var så förbannat dyra, lägger man ut ett par hundra på drinkar får man ju den riktiga varan :D


Jo om hon blir stup full (eller han) så följer hon/(han kanske) gärna med dig hem :D

Thony
2005-03-23, 10:05
Jag tror aldrig jag har bjudít någon på en drink nästan.. ***** kan man faktiskt få ändå.


Beror ju på vilka krav man har :booty: