handdator

Visa fullständig version : Storleken avslappad och spänd?


capoje
2005-03-21, 18:39
Ere genetisk eller tränar jag fel??? saken är så att mina överarmar växt som ogräs sen ja börja träna seriöst efter nyår, och problemet är att de är så stora avslappnade, de växer knappt 1 cm när ja spänner. Skulle snarare ha så att den blir 2-3 cm större när ja spänner. De e ju fan nästan lika stora oavsett om jag spänner eller ej. gaaaah

Ska jag lägga ner överarmsträningen elle? =)



Sen undrar jag hur jag får synliga ådror på underarmarna, det e ju nästa fult utan en enda. De flesta jag känner har ju armarna fulla med dem och de tränar ju inte ens. Ere bara pumpa på och hoppas de dyker upp eller.?

ankan
2005-03-21, 18:49
Kan kanske vara så att du helt enkelt har för mycket fett runt bicepsen?

Annars har vi helt omvända problem då du och jag. Avslappnat ser mina armar ut som hej kom och hjälp mig, men när jag spänner dom så ökar dom rejält. Känns som dom blir dubbelt större, vilket stör mig *grr27*. man vill ju ha biffiga armar i avslappnat läge eftersom jag aldrig skulle komma på tanken att spänna mig inför någon.

capoje
2005-03-21, 18:54
Visst lite underhuds fett har jag, men jag är smal. Men inte så det borrde påverka storleken.

Taurus
2005-03-21, 19:07
Samma "problem" här. Har säkert att göra med att vi är nybörjare.. Men en annan i klassen som brukar machotävla mot mig har större överarmar än jag, vid spänt läge.
Ändå är jag mycket starkare än honom :D.

Vi spände en gång på HK'n, och han tyckte jag hade ett jävla "tryck" så att säga :D

lite ghey men det är kul :)

Mikeman
2005-03-21, 20:58
Ådror är mycket genetiskt, men de blir större och fler när man tränar.
Detta för att kroppen skall kunna transportera blod bättre ut till musklerna.

Sheogorath
2005-03-21, 21:02
Min är mycket större när den är spänd än när den är avslappnad. Ådrorna på den syns också bättre då.

:D

Matte_Maiden
2005-03-21, 21:06
Min är mycket större när den är spänd än när den är avslappnad. Ådrorna på den syns också bättre då.

:D

8 cm avslappnad och det dubbla spänd!!!!

ArooN
2005-03-21, 21:07
Min är mycket större när den är spänd än när den är avslappnad. Ådrorna på den syns också bättre då.

:D
USCH!!! :laugh:

Sheogorath
2005-03-21, 21:07
8 cm avslappnad och det dubbla spänd!!!!

Nejdå. Min biceps mäter ungefär 38.5 spänd för tillfället.

:naughty:

sanoj
2005-03-21, 21:08
Visst lite underhuds fett har jag, men jag är smal. Men inte så det borrde påverka storleken.

Jag tor ändå att det är att du lagt på dig rätt mycket fett, för jag har inte mycket underhudsfett alls och mina armar är rätt smala enligt mig men när jag spänner dem så blir dem rejält mycket större.

Matte_Maiden
2005-03-21, 21:09
Nejdå. Min biceps mäter ungefär 38.5 spänd för tillfället.

:naughty:

Doh! :em: