handdator

Visa fullständig version : Några nya kort..


Baan
2005-03-19, 19:48
tog några nya kort innan vilioveckan (eller kanske inte blir en riktig vilovecka men innan slöveckorna som kommer) så lägger upp dom för allmän beskådning ;)

Baan
2005-03-19, 19:51
några fler..

Matte_Maiden
2005-03-19, 19:59
Ser nice och symmetriskt ut! Söt rumpa. :)

Baan
2005-03-19, 20:00
*grr27* haha sånt vill jag inte höra *grr27*

nä det är lugnt. synd att bara killar verkar tycka det *grr27* :booty:

mini_Arnold
2005-03-19, 20:03
*grr27* haha sånt vill jag inte höra *grr27*

nä det är lugnt. synd att bara killar verkar tycka det *grr27* :booty:
På måndag skapar jag nytt konto och heter Sara och skriver att du har söt rumpa. Så känns det bättre sen ska du se *kissass*

Ser väldigt bra ut!

Brenner
2005-03-19, 20:03
Mäktig rygg och schyssta ben ;)

*Flash*
2005-03-19, 20:05
*grr27* haha sånt vill jag inte höra *grr27*

nä det är lugnt. synd att bara killar verkar tycka det *grr27* :booty:
Ska jag vara helt ärlig så var det faktiskt min första tanke :naughty:

Baan
2005-03-19, 20:11
Ska jag vara helt ärlig så var det faktiskt min första tanke :naughty:

bra :) en tjej iaf.. fast å andra sidan två killar *grr27*

jaja får skylla mig själv, borde ha censurerat lite :D

tack för kommentarerna allihopa

Herkulez
2005-03-19, 20:13
hmm försökte att vara kritisk och hitta fel, men måste säga att det ser symetriskt och bra ut, då får man bli extremt petig då =)

rodd så du tränar mer nedrerygg, den var inte dålig alls men släpar liiiite, bred nedrerygg är chef

mer baksida axlar så inte framsidan åker ifrån och det blir runt och fint som på mig :D.

Bägge muskelgrupperna var bra men måste ju hitta nå att gnälla om eftersom du gnällde om min posetråd =)

Baan
2005-03-19, 20:18
hmm försökte att vara kritisk och hitta fel, men måste säga att det ser symetriskt och bra ut, då får man bli extremt petig då =)

rodd så du tränar mer nedrerygg, den var inte dålig alls och ser riktigt bra ut, släpar knappt nå, men bred nedrerygg är chef

mer baksida axlar så inte framsidan åker ifrån och det blir runt och fint som på mig :D.

Bägge muskelgrupperna var bra men måste ju hitta nå att gnälla om eftersom du gnällde om min posetråd =)

mer rodd ? :eek: hehe ligger redan på en hel del rodd alla möjliga varianter, en del har klagat att jag kör alldelles för lite annat, typ chins osv men visst det går säkert få till träningen bättre

jag tar åt mig dock, baksida har jag svårt få kontakt med, ja ska vi säga omöjligt kanske.. men kanske bör prova med fler set, har alltid kört baksida oseriöst, max fyra set per vecka just baksida

Honn
2005-03-19, 20:26
Försöker hitta nåt att anmärka på men kommer inte på något annat än jag tycker du ska hålla upp armarna lite mer i bicepsposen. Ser riktigt bra ut. Ryggen och framsida lår var mina favoriter.

Yankeee
2005-03-19, 20:35
Ser ju kanoners ut. Lite gnäll kan göra susen. Lite mer bredd på ryggen skulle jag vilja se, mer chins!
Ta bort skägget bara så kommer tjejerna komma också :thumbup:

Baan
2005-03-19, 20:36
Honn : Tack och jo det är nog det som funkar bäst och har alltid funakt bäst, tycker det ser lite bättre ut egentligen, detaljerna syns bättre live just på låren ;)

Yankeee käft, skägg äger :D :booty:

Sheogorath
2005-03-19, 20:44
Tycker också det ser bra ut. Tror nog att vidden finns där om du trimmar ner midjan. Allt handlar ju om proportioner, men det ser ut som om musklerna finns där. Mycket bra rygg och BEN, generellt.

Försökte hitta något som släpar och det enda är väl att det är svårt att se hur bröstutvecklingen egentligen ligger till på den BF-nivå du befinner dig på nu.

Bucyrus
2005-03-19, 21:30
tog några nya kort innan vilioveckan (eller kanske inte blir en riktig vilovecka men innan slöveckorna som kommer) så lägger upp dom för allmän beskådning ;)
De e "bara" att ösa på med tunga basövningar....+ några komplementövningar. Ingen genväg här inte. Kör hårt! Vad hände med tennisracken? Dom syns bara på ett av korten...... :D / Bucyrus

Jorgen
2005-03-19, 21:54
Ser bra ut kompis. Inget att anmärka på. :thumbup:
Kötta vidare bara.

Men vad tittar du på i taket??

//Jörgen

no1fitness
2005-03-19, 23:35
Mycket symmetriskt ! :thumbup:
Det är visst inte bara Yankeee som tränar ben. :D Herk räknas inte eftersom han aldrig tränar ben, men ändå har värsta stockarna... *slap*
Rumpan var det inget fel på heller.... :booty:

Baan
2005-03-20, 00:25
sheogorath: Visst men jag lider inte så mycket av att ha bästa V-formen på stranden -- men jag försöker fixa formen nu, vet dock inte hur smal jag kan få magen då jag nog ändå har rätt bred midja.

Bucyrus : Kör väl basövningar, tugnt nja men jag försöker :P
hhehe tyckte tennisracketen såg lite mesigta ut så plockade ner dom och la dom på golvet :)

Jorgen: Något kan du säkert hitta :) Vet inte vad jag tittar på, hade faktiskt ett till kort då jag tittar upp och får till en blinkning så jag ser rätt nerknarkad ut :D Antar väl att jag omedvetet vill få fram tjockleken i halsen och drar upp huvudet, men brukar annars göra så av någon anledning när jag spänner. Dvs titta uppåt osv

no1fitness: tack! tränar benen tungt fast skulle kunna bli en hel del bättre, andra muskelgrupper är ju roligare köra så det blir automatiskt att man kör mer/bättre på dom..

no1fitness
2005-03-20, 00:28
tränar benen tungt fast skulle kunna bli en hel del bättre, andra muskelgrupper är ju roligare köra så det blir automatiskt att man kör mer/bättre på dom..

Håller jag fullständigt med om ! :D

muddler
2005-03-20, 00:41
ser mkt bra ut! armar och rygg tycker jag du har lyckats bäst med

AngelLove
2005-03-20, 09:25
Ser bra ut Bananen.. ;)

Eftersom du inte bryr dig om beachformen, är det kötta på som gäller ett tag till för volymen eller du hade tänkt dig en liten deff till sommaren ändå ?

Keep up the work :whipped:

Karl_alfred
2005-03-20, 09:49
Ser väldigt symetriskt och bra ut, fortsätt på samma väg :thumbup:

Baan
2005-03-20, 11:57
Ser bra ut Bananen.. ;)

Eftersom du inte bryr dig om beachformen, är det kötta på som gäller ett tag till för volymen eller du hade tänkt dig en liten deff till sommaren ändå ?

Keep up the work :whipped:

hehe kanske uttryckte mig lite fult innan :D

nä det är klart jag bryr mig så, men om jag inte prickar in den så är det inte världens undergång heller, jag försöker deffa just nu, men tar det rätt lugnt och så, så länge jag blir lite hårdare till sommaren, förhoppningsvis får fram rutor så är jag nöjd, det är ju ingen tävling eller liknande som är målet så känner mig inte pressad, men visst försöker göra det ordentligt ändå, dumt ligga på kaloriminus och göra ett halvtaskigt jobb av deffen, då tar det bara ännu längre tid.

porja
2005-03-20, 12:34
Men vad tittar du på i taket??

//Jörgen

Bann: oh Gud, Hjälp mig, ge mig mer massa på mina armar.


Gud: Kör strikta stångcurl är det jag kan hjälpa med


i övrigt bra ben

Baan
2005-03-20, 23:22
heeh ne orka köra strikt :)

Klo
2005-03-21, 09:54
Tycker att du helt klart ser bättre ut på nya picsen! Bra jobbat :hbang:

Baan
2005-03-21, 13:58
jo är själv nöjd ganska nöjd med dom på sätt o vis, har nog för första gången tagit kort där jag ändå är en 3 m från kameran (tror det ändå uppskattas då man tydligare kan se om vad det rör sig om för massa istället för massa discobilder på kroppsdelar som man inte lika lätt kan bedömma hru stora dom är egentligen), visst hade funkat bättre om jag tagit fler kort och med bättre ljus men wtf :P

ska försöka få till deffen ordentligt till nästa fotografering så det blir lite intressantare än bara likadan bilder igen :) brukar bli bra markeringar på rygen när jag går ner något i vikt så we'll see :)

Pecca
2005-03-21, 22:16
Ser stabilt o bra ut.... Bra massa o sjysst symetri.... Fortsätt o bygga på ordentligt nu o så vill jag se en snygg diet till nästa sommar! Då ska du chocka omvärlden med en riktigt snygg fysik....


:thumbup: