handdator

Visa fullständig version : Inställning


hyppe
2005-03-18, 21:23
Ville bara skriva av mig lite... För ett par veckor sen upptäckte jag att jag hade väldigt dålig inställning till styrketräningen, då speciellt knäböj. I början när jag körde knäböj för ett par år sen tyckte jag det var skitskoj, varje jävla pass, men upptäckte som sagt nu att jag inte alls tyckte det längre. antar att jag blev lite besviken över att resultaten uteblev.

men nu på senare tid har ja gått in med mycket bättre inställning och med det har resultaten kommit. har aldrig böjt så mycket som nu... och nu längtar jag till varje böjpass för att det är så jävla kul igen :)

Så inställningen är väldigt viktig ifall man vill ha resultat, kom ihåg det killar :hbang: :thumbup:
Kanske inte lyfter några monstervikter, men jag har ökat iaf. Körde ett pass igår och även fast det inte vart ett benpass kände jag mig sugen att testa en rep på frontböjen, fixade 80kg lätt som en plätt :thumbup:

Så även om det känns tungt ibland, tänk positivt så går det bättre...

Hade bra allihop

Jompi
2005-03-18, 21:32
Sant varenda litet jäkla ord du skriver!

Inställning är allt !

AcidSleeper
2005-03-18, 22:09
Instämmer!

Är man på topp inför träning så brukar man göra ett bra pass!

Fatalist
2005-03-18, 22:56
Helt sant!

Med rätt inställning händer det att jag har "flow" flera pass i veckan! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

mini_Arnold
2005-03-18, 23:00
(Status: Trött som en mofo..)
men vadå inmställning? menar ni " yeah nu ska jag ge järnet!" ?
Isåfall är jag med.


Edit: Körde ju benpass så sent som i morse och jag hatar själva benträningen men det är den jag kör extra hårt just därför för att jag ska lida. + öka ännu mer i vikt :D
Det är också en sorts inställning..

Jompi
2005-03-18, 23:02
Är väl mkt också at tma nska verklgien älska det man håller på med!

mini_Arnold
2005-03-18, 23:06
Är väl mkt också at tma nska verklgien älska det man håller på med!
Jag håller på att växa i storlek, och det tycker jag är kul

Diana
2005-03-19, 17:13
att ha ångest inför något, stort som litet, ökar ju stresshormonerna i blodet som motarbetar muskelutveckling *grr27* så de e inte bara psykiskt negativt att ha negativ inställning till de man pysslar me´ .

va bra att du började tänka positivt igen! :)

Big_Vik
2005-03-19, 22:07
"Det är ingen jävla skönhetsoperation vi håller på med" AARGH *grr27*

AcidSleeper
2005-03-20, 08:57
Till viss del är det väl det...

Vi kämpar väl alla för att få en "bättre" kropp!?

Big_Vik
2005-03-23, 23:30
Till viss del är det väl det...

Vi kämpar väl alla för att få en "bättre" kropp!?

Ja, dock kan det väl knappast kallas att kämpa om man lägger upp sig på operationsbordet, låter sig sövas ned och sen är det klart! ;) Jag menade mer att det ska inte vara lätt, för det är inte lätt! :thumbup: