handdator

Visa fullständig version : Ben och finnar


mini_Arnold
2005-03-18, 12:21
Är det dåligt om man kör knäböj och/eller benpress och plötsligt spricker en finne i pannan?

Jag andas ju rätt

Cupofcoffee
2005-03-18, 12:23
*ASGARV* :laugh: :laugh: :laugh:

Thony
2005-03-18, 12:23
jätte bra. Slipper du trycka den själv :thumbup:

Btw hur långt sprutade du ;)

kroy
2005-03-18, 12:30
låter som årets bragd!

:laugh: :laugh: :laugh:

myggan
2005-03-18, 12:33
min kompis började blöda i pannan när han bänkade.. tog i så jäävla mycket
tror inte ens det var en finne, var nog bara ett blodkärl som sprack eller något, ganska galet :)

mini_Arnold
2005-03-18, 12:37
Haha ni puffare är för sköna..

Det gjorde inte ont under lyftet, det var när jag torkade mig i pannan som jag såg blod, tittar i spegeln o finne spräckt.

Är det skadligt att ta i så mycket eller är det normalt att en sprickfärdig finne spricker under ett tunga och ansträngande omständigheter?

King Grub
2005-03-18, 13:07
Jag tvivlar starkt på att du kan avgöra ansträngings "skadlighet" genom att mäta hur lång tid det tar tills dina finnar exploderar...

Diana
2005-03-18, 13:13
heh :D

Timme
2005-03-18, 16:33
HAHAHAAHHA lite kul :laugh: oh btw King Grub din avatar e den roligaste jag någonsin sett. En liten fet kille som hoppar runt och skiter. HAHAHAHA

=strongman= Smirnuff
2005-03-18, 18:42
kanske ett tips till alla ungdomar?? :D

Baan
2005-03-18, 19:32
HAHAHAAHHA lite kul :laugh: oh btw King Grub din avatar e den roligaste jag någonsin sett. En liten fet kille som hoppar runt och skiter. HAHAHAHA

det är bedömmt en lus

till trådstartaren, respekt! du borde satsa på att komma in i guiness rekordbok -- det är nog inte många som klarar av samma sak :P

tristan
2005-03-18, 21:20
jepp jag har gjort det i benpressen. Det är ju hardcore att börja blöda i ansiktet bara sådär. Jag tror att det är någon form av stigmatisering!? vad tror ni? :confused: :)

Stoltz
2005-03-19, 14:11
Det e lite kyligt ändå ;)

pellepedal
2005-03-19, 14:35
Du ska vara nöjd. För du är troligen ung och har en massa finnar pga dina höga hormonnivåer i kroppen. Dra nytta av det och ät och träna som det inte fanns någon morgondag! :devil:

skeletron
2005-03-19, 15:26
Säker på att du tagit ut dig så finnen prack?
SKulle jag ta ut mig så mina finnar spricker skulle det inte vara trevligt alls. Säker på att du inte stött till den på något? Finns ju rätt mkt att stöta till egentligen, tänk alla redskap som far upp och ned över huvudet... *rolleyes*

Märkte du det efter elelr innan du duschat? händer nämligen mig själv att vissa finnar blir mjuka av duschandet, och sedan "går sönder" när jag trorkar mig.

Diana
2005-03-19, 16:49
de blir ju ett jeevla blodtryck i skallen de sista repsen så helt otroligt e de nog inte.. :devil:

mini_Arnold
2005-03-19, 16:54
Säker på att du tagit ut dig så finnen prack?
SKulle jag ta ut mig så mina finnar spricker skulle det inte vara trevligt alls. Säker på att du inte stött till den på något? Finns ju rätt mkt att stöta till egentligen, tänk alla redskap som far upp och ned över huvudet... *rolleyes*

Märkte du det efter elelr innan du duschat? händer nämligen mig själv att vissa finnar blir mjuka av duschandet, och sedan "går sönder" när jag trorkar mig.

Vet inte när dusch kom in i bilden men nej. Det var precis efter jag kört benpress(första setet) som jg torkade mig i pannan och upptä'ckte blod.


Det gjorde inte ont under lyftet, det var när jag torkade mig i pannan som jag såg blod, tittar i spegeln o finne spräckt.


Diana: Precis! Hur man kan ifrågasätta att det hände förstår jag inte.
Om jag hade försökt framstå som macho hade jag ju självklart skrivit häftigare..

skeletron
2005-03-19, 17:01
Då kan det hända att du torkade sönder den med.

mini_Arnold
2005-03-19, 17:04
Då kan det hända att du torkade sönder den med.
Nja, du menar att det kunde ha hänt men det gjorde det inte

skeletron
2005-03-19, 17:19
då verkar det onekligen som att du spräckt den genom ansträngning.. *flex*