handdator

Visa fullständig version : Hoppas hon får ett bra år


palme
2005-03-15, 17:24
Var ett tag sen man hörde om henne, liten *uppdate* till alla kolofans! Vet att ni är många :)

http://www.aftonbladet.se/vss/kvinna/story/0,2789,617384,00.html

Herkulez
2005-03-15, 17:27
Haeis säger: Min fråga till dig är: Hur mycket har din Big brother-deltagande hjälpt dig i din karriär? Och vilka negativa effekter har det lett till?

Linda ****** säger: Det har hjälpt mig med bra jobb. Det negativa är att man kan aldrig slappna av och alla är så nyfikna på mitt privatliv.



Ja Kanske för att hon ringer till aftonfittbladet och berättar om minsta lilla grej i hennes liv hela tiden *rolleyes*

blää för henne.

palme
2005-03-15, 17:28
Iom att de skriver om henne finns det ju en efterfrågan av henne. Återigen vänder jag mig till kolofansen här.

mini_Arnold
2005-03-15, 17:28
åsnan säger: Vad har du för planer på din fortsatta karriär?

Linda ****** säger: det här året kommer att bli mitt bästa år. Jag kan bara säga så, sen lovar jag att ni kommer att få se vad det blir.


Hahaha vi tror dig tjockis

Myten
2005-03-15, 17:34
Var ett tag sen man hörde om henne, liten *uppdate* till alla kolofans! Vet att ni är många :)

http://www.aftonbladet.se/vss/kvinna/story/0,2789,617384,00.html


Intressant fråga, attraheras du av den här typen av brudar irl?
Nästan att man ställer frågan, är du en dokusåpa groopie? ;)

palme
2005-03-15, 17:35
Nej jag föredrar snygga rövar framför stora plastbollar.

Ingen groupie, jag ger bara kolofansen vad de vill ha.

Myten
2005-03-15, 17:37
Nej jag föredrar snygga rövar framför stora plastbollar.

Ingen groupie, jag ger bara kolofansen vad de vill ha.



:cool:


Tror du väcker den yngre skaran!

henke_in_training
2005-03-15, 18:02
gulligumman säger: Är det jobbigt att jämt bli tagen för en bimbo?

Linda ****** säger: Nej. Det räcker att prata med mig så försvinner dom tankarna.


*bs*

Allan
2005-03-15, 18:44
gulligumman säger: Är det jobbigt att jämt bli tagen för en bimbo?

Linda ****** säger: Nej. Det räcker att prata med mig så försvinner dom tankarna.


*bs*


Jag har pratat med henne och sanna mina ord - jag ville ta livet av mig efter tie sekunder....


allan

Metal_boy_
2005-03-15, 18:48
Jag har pratat med henne och sanna mina ord - jag ville ta livet av mig efter tie sekunder....


allan

:laugh: men du Allan attraheras hon av äldre gubbar? :D

Baan
2005-03-15, 19:01
Nej jag föredrar snygga rövar framför stora plastbollar.

Ingen groupie, jag ger bara kolofansen vad de vill ha.

plastbollar kan jagi nte kalla något som är helt platt, visserliggen har jag inte samma bakgrund i ämnet som Allan (heheheh) men vad jag såg av hennes röv på BB var att hon helt saknade kvalitet från sidan, dvs var helt platt, men hade dock en bred röv om man kolllar direkt bakifrån. Värsta rövkonceptet som finns!

Metal_boy_
2005-03-15, 19:03
känner på mig att megatutten kommer glida in me sin välkända rövbild här snart :D

mangemani
2005-03-15, 20:26
"Linda ****** säger: det här året kommer att bli mitt bästa år. Jag kan bara säga så, sen lovar jag att ni kommer att få se vad det blir."

ja,det säger väl allt,man blir ej av med henne.

Achryl
2005-03-15, 20:29
Jag har pratat med henne och sanna mina ord - jag ville ta livet av mig efter tie sekunder....


allan
WTF! Så tufft! Vad sa hon då?

Elajt
2005-03-15, 23:00
BUMP!

svara nu allan *flex*

ante
2005-03-16, 02:42
Jag såg henne på T-banan och det första som slog mig var att hon hade ett enormt stort huvud. Annars så reagerade jag knappt...

palme
2005-03-16, 07:33
plastbollar kan jagi nte kalla något som är helt platt, visserliggen har jag inte samma bakgrund i ämnet som Allan (heheheh) men vad jag såg av hennes röv på BB var att hon helt saknade kvalitet från sidan, dvs var helt platt, men hade dock en bred röv om man kolllar direkt bakifrån. Värsta rövkonceptet som finns!

Plastbollar = tuttar.

Allan hur går romansen med linda? Ryktas förlovning och knodd från pez håll.