handdator

Visa fullständig version : Gainomax...


Trassel
2005-03-15, 08:24
Testade denna nya återhämtningsdryck igår... Tyckte jag skakade rätt bra men saatan vad vidrigt, stora klumpar och riktigt sjukt äcklig bismak... UÄCK! Dröjer nog några dagar innan jag vågar mig på de andra smakerna..

King Grub
2005-03-15, 08:29
Smaken är som baken, tydligen; Gainomax brukar anses smaka gott.

Som tur var är den ett dåligt val som återhämtningsdryck, så då gör det ju inte så mycket att du inte gillade smaken. Finns alltså ingen anledning att testa andra smaker.

Pdaddy
2005-03-15, 08:35
du måste fått en som gick ut för 2 månader sen eller nåt :D

De gångerna ja köpt en gainomax (gud förlåt mig, de va läänge sedan) så har de smaka gott å inge rackarns klumpr eller något.

M

Trassel
2005-03-15, 08:42
Fått en hel del gratis, så det står ett jäkla förråd på mitt kontor...

Kan ju också vara så att man inte ska dricka dem rumsvarma, det gör kanske inte att de är mumsigare direkt...

Åkte direkt hem efteråt och mumsade i mig den vanliga gainern...

Pdaddy
2005-03-15, 08:44
Fått en hel del gratis, så det står ett jäkla förråd på mitt kontor...

Kan ju också vara så att man inte ska dricka dem rumsvarma, det gör kanske inte att de är mumsigare direkt...

Åkte direkt hem efteråt och mumsade i mig den vanliga gainern...

När ja köpt denna usla dryck så har det varit på coop tex, ja har då druckigt dem direkt från hylla (rumstemp) nemas prolemas.

Men du kanske fick dem gratis utav nån anledning du ej själv vet om :D

M

Trassel
2005-03-15, 08:46
När ja köpt denna usla dryck så har det varit på coop tex, ja har då druckigt dem direkt från hylla (rumstemp) nemas prolemas.

Men du kanske fick dem gratis utav nån anledning du ej själv vet om :D

M


IUUUUUUUUUUUU, näe så får det inte vara... *kollar datumen på resten* Nähädu, de ska hålla till juni i år... Jag som tyckte att det skulle vara så smart... men är de inte ens bra så är det väl bara att ge bort dem till nån stackar sate på gymmet ;) hihi

Frazze
2005-03-15, 09:16
ge bort dem till nån stackar sate på gymmet ;) hihi
Vars tränar du? ;)

Trassel
2005-03-15, 10:51
Vars tränar du? ;)


Hehe, anar en smula rädsla här...

TommyBoy
2005-03-15, 11:09
Jordgubbssmaken kan bli dålig innan utgånget datum, vet inte varför det drabbar just jordgubb. Då blir den klumpig och äcklig som fan.
Testa choklad, den är god....

Skaka noga!
Jag gillar Gainomax, enkelt o dricka ett par stycken. Bra mycket godare än pulverdrinkar enligt min smak.
Och det är väl inget fel på näringsinnehållet?! Om man nu inte ska tävla på mr O så behöver man inte oroa sig över små skitdetaljer.

Trassel
2005-03-15, 12:57
Jordgubbssmaken kan bli dålig innan utgånget datum, vet inte varför det drabbar just jordgubb. Då blir den klumpig och äcklig som fan.
Testa choklad, den är god....

Skaka noga!
Jag gillar Gainomax, enkelt o dricka ett par stycken. Bra mycket godare än pulverdrinkar enligt min smak.
Och det är väl inget fel på näringsinnehållet?! Om man nu inte ska tävla på mr O så behöver man inte oroa sig över små skitdetaljer.


Det var faktiskt just jordgubb, har gillat jordgubb på andra gainers så tyckte att det kunde vara bra att börja med... bra då kanske man kan få i sig resten ;)

HenrY
2005-03-15, 15:30
Jordgubbssmaken kan bli dålig innan utgånget datum, vet inte varför det drabbar just jordgubb. Då blir den klumpig och äcklig som fan.
Testa choklad, den är god....

Skaka noga!
Jag gillar Gainomax, enkelt o dricka ett par stycken. Bra mycket godare än pulverdrinkar enligt min smak.
Och det är väl inget fel på näringsinnehållet?! Om man nu inte ska tävla på mr O så behöver man inte oroa sig över små skitdetaljer.

Man kanske endå vill maximera sina resultat av den hårda träning som man utför?
Det blir billigare med, än att köra värdelös Gainomax!
Däremot så är det förjävligt gott!:) Dricker det nästan jämt på mina ätardagar!

JAM
2005-03-17, 15:28
Jag tycker att Gainomax är ruskigt goda! Men att dricka sådana innan och efter passet blir dels alldeles för dyrt och dels mycket sämre än att köpa eller göra egen gainer.

Lasse Kongo
2005-03-17, 15:35
cappucinon är ju *dräggel* såååå god!!!

Fultjack
2005-03-17, 22:56
Smaken är som baken, tydligen; Gainomax brukar anses smaka gott.

Som tur var är den ett dåligt val som återhämtningsdryck, så då gör det ju inte så mycket att du inte gillade smaken. Finns alltså ingen anledning att testa andra smaker.


är dom bättre som mellanmål än återhämtningsdryck?

formula4shape
2005-03-17, 23:23
är dom bättre som mellanmål än återhämtningsdryck?

beror på om du vill ha en ganska stor insulintop under ditt mellanmål. Jag vill inte det iaf..

MFredde
2005-03-17, 23:41
Måste faktiskt säga att nästan alla gianomax oavsett smak. smakar något gudomligt!