handdator

Visa fullständig version : Myoplex


Mr A
2005-03-14, 17:05
Någon som testat måltidsersättaren myoplex? Denna produkt är relativt dyr och jag skulle helst vilja hitta ett ganska ekonomiskt kosttillskott i denna djungel av alla dess sorter av måltidsersättare. Är det stora skillnader i kvalitet och innehåll på dyra och lite billigare måltidsersättare?

AnimalGen
2005-03-14, 19:39
Ingen generel skillnand, har du inte råd att använda den så gör inte det. Tyckte desutom att choklad smak var *grr*

Ectomorph
2005-03-15, 12:01
Någon som testat måltidsersättaren myoplex? Denna produkt är relativt dyr och jag skulle helst vilja hitta ett ganska ekonomiskt kosttillskott i denna djungel av alla dess sorter av måltidsersättare. Är det stora skillnader i kvalitet och innehåll på dyra och lite billigare måltidsersättare?

Jag har testat myoplex, men tyckte den är alldeles för dyr med tanke på vad den ger. Mass Factor-gainern är å andra sidan en riktig höjdare att dricka efter passet.

Rahf
2008-03-06, 16:18
Trots att tråden är gammal så måste jag bumpa för att varna folk. Bars från myoplex är banne mig det dyraste och konstigaste jag ätit. En riktig *spy*-känsla får man.

schabo-labo
2008-06-01, 01:42
Dricker Myoplex två gånger om dagen då det igår i mitt kostschema. Kan hålla med om att smaken ej är nån vidare.. Chockladsmaken smakar ej chocklad och att man får nog ha i närmare 7-8dl vätska för att den ska vara något sånär rinnig.

Julan79
2008-06-03, 21:16
Met Rx godaste proteindrycken sen 10-15 år tillbaka! Jag har jobbat som kock, jag vet vad som e gott :D.

schabo-labo
2008-06-04, 00:09
Met Rx godaste proteindrycken sen 10-15 år tillbaka! Jag har jobbat som kock, jag vet vad som e gott :D.
Met Rx? *screwy*
När det gäller Myoplex så är vanilj-smaken helt ok.