handdator

Visa fullständig version : Vitargo+Creatin


hammer95
2005-03-14, 16:48
Beställde hem vitargo+creatin för en vecka sedan och tänkte mig att detta kosttillskott skulle kunna vara värt att testa. Har innan använt andra kosttillskott ur deras sortiment, men detta gav en otrolig styrka och uthållighet direkt!
På fotbollsträningen sprang jag som aldrig för utan att känna mig det minsta trött. Utespelarna var utmattade efter åt, men jag var knappast trött alls!
Jag som är målvakt dessutom. Det var inte det att jag inte tog i, jag sprang lika bra som de snabbaste. Med tanke på att det är div 2:spelare så måste de ha hyfsad kondition.
Sedan styrketränade jag dagen efteråt och det blev PB i alla övningar!
Detta kosttillskott verkar vara mycket bra! Jag har i och för sig inte haft det mer än 5 dagar.
Är det någon annan som har haft det under en längre tidsperiod och vet mer om kosttillskottets effekt?

King Grub
2005-03-14, 16:51
Kolhydraterna i Vitargo lagras in som muskelglykogen extremt snabbt och ger dramatiska förbättringar i återhämtning jämfört med de flesta andra alternativ, och kreatin har ju en bevisad effekt, som dessutom förstärkt när det intas i samband med just insulinstimulerande kolhydrat.

hammer95
2005-03-14, 17:00
Så det stämmer att det är marknadens bästa kosttillskott, när det gäller att öka uthålligheten samt styrkan?

TPS
2005-03-14, 18:48
Varför skapar du två trådar man exakt samma fråga?

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=39518&highlight=vitargo

hammer95
2005-03-14, 21:11
Jag ber om ursäkt (glömde att jag hade redan skrivit om detta)... Lite glömsk på sistone...