handdator

Visa fullständig version : Bio på internet


Metal_boy_
2005-03-13, 00:31
Har för mig att det ska finnas nått ställe där man kan se på film via internet mot betalning, nån som vet vart?

boxsquat
2005-03-13, 00:32
äh, ladda ner skiten istället. varför betala?

Honn
2005-03-13, 00:33
http://www.sf-anytime.com//

Metal_boy_
2005-03-13, 00:39
äh, ladda ner skiten istället. varför betala?

Har slutat tanka from nu, lika bra att vänja sig. Är ju sånt jävla liv nu :(

Metal_boy_
2005-03-13, 00:40
http://www.sf-anytime.com//

tack :thumbup:

boxsquat
2005-03-13, 00:41
Har slutat tanka from nu, lika bra att vänja sig. Är ju sånt jävla liv nu :(

NEJ =(

:/

var inte svag, stå emot förtrycket metal_boy. vi är många, vi är starka, vi är fildelare och pirater världen över!

Metal_boy_
2005-03-13, 00:50
NEJ =(

:/

var inte svag, stå emot förtrycket metal_boy. vi är många, vi är starka, vi är fildelare och pirater världen över!

Jag kommer alltid att va en pirat i själen *cry* jag står på piraternas sida iaf och hoppas det blir billigare me film och musik :)

Baan
2005-03-13, 01:13
Jag kommer alltid att va en pirat i själen *cry* jag står på piraternas sida iaf och hoppas det blir billigare me film och musik :)

rekommenderas att du skaffar någon passade Running Wild skiva så har du även rätt piratmusik :)

Löjtnant Blank
2005-03-13, 03:07
NEJ =(

:/

var inte svag, stå emot förtrycket metal_boy. vi är många, vi är starka, vi är fildelare och pirater världen över!
Vi är inne helt på samma linje. Det är lustigt att se hur Antipiratbyrån vände en opinion på bara några dagar. Från att vara en någotsånär - i allmänhetens ögon - ansedd intresseorganisation, till att bli klassad som paria. Henrik Pontén är snart mer hatad än vad Ludmila någonsin var.

För några månader sedan var jag kluven till piratkopiering av programvara. Jag laddade ner det jag inte hade råd med med en smula dåligt samvete. (Jag stödjer fortfarande i den mån jag har råd de mjukvarutillverkare jag verkligen gillar: E-MU, Cakewalk, East West, Trend Micro, Twiddly Bits och Symantec. De som tar sig tid att utveckla en bra produkt och följa upp den med uppdateringar och kundsupport förtjänar mina pengar.) Men sedan APB började med skrämselpropaganda, ryktesspridning och razzior vill jag mer än någonsin piratkopiera - bara för att jävlas, för att visa att jag inte viker mig för deras vidriga metoder. Jag hoppas innerligt att kriget de har startat kommer att slå tillbaka hårt, hårt mot dem själva.

Metal_boy_
2005-03-13, 03:24
Man kan visserligen inte säga att jag har varit en piratkopierare, eftersom jag inte bränner in, jag har bara laddat o slängt när jag sett skiten. Har aldrig varit nån direkt nörd som sitter o bränner en massa grejer.

Dipshit
2005-03-13, 03:36
Kollar på livepoker nu ;)

Dock limit inatt.. lite segt..

http://www.thebike.com/live_at_the_bike/

Jay-Z
2005-03-13, 11:22
Jag laddade ner det jag inte hade råd med med en smula dåligt samvete. (Jag stödjer fortfarande i den mån jag har råd de mjukvarutillverkare jag verkligen gillar: E-MU, Cakewalk, East West, Trend Micro, Twiddly Bits och Symantec. De som tar sig tid att utveckla en bra produkt och följa upp den med uppdateringar och kundsupport förtjänar mina pengar.) Men sedan APB började med skrämselpropaganda, ryktesspridning och razzior vill jag mer än någonsin piratkopiera - bara för att jävlas, för att visa att jag inte viker mig för deras vidriga metoder. Jag hoppas innerligt att kriget de har startat kommer att slå tillbaka hårt, hårt mot dem själva.

Så väldigt sant. Dagens bästa. :)

Laan
2005-03-13, 13:16
är det bara jag som inte lyckas få sf anytime att funka???
har gjort alla ändringar de vill+ lite till, men nej då...

Vill man få kunder är ju användarvänlighet något att tänka på...

Laan
2005-03-13, 13:23
kalas.. om man använder det formulär för att skicka frågor till dem, så får man ett mail där det står att den aktuella adressen ej finns............................................. .

aliquis
2005-03-13, 13:44
skrämselpropaganda
hans skitsnack i aftonbladets intervju om EN MILJARD i skadestånd, och tidigare 16 och nyligen 3/8 miljoner.. "en gympalärare som piratkopierade.." och sedan följande dynga om många som lever på existensminimum osv var verkligen droppen. Betala någon skälig ersättning ja, men ingen sådan skit, och ja, en miljard+ lär de ju inte bli skyldiga att betala och skrämselpropagande rätt igenom.

boxsquat
2005-03-13, 14:42
Löjtnant Blank. Jag vill säga bögiga saker till dig nu, men jag får nöja mig med att skriva word. =)

Löjtnant Blank
2005-03-13, 15:25
Löjtnant Blank. Jag vill säga bögiga saker till dig nu, men jag får nöja mig med att skriva word. =)
Ha, ha. Var inte så blyg, min vän. Om du undrar har jag på mig röda spetsunderkläder i satin.

boxsquat
2005-03-13, 15:33
:/

(asl plz, got pic? thnx. (np))

tp_88
2005-03-13, 15:44
Jag måste säga att det skulle ALDRIG falla mig in att betala för att se på "bio" via datorn. Ska man betala för det går jag till närmsta biograf!
Det är trots allt en viss känsla med det... *popcorn*

aliquis
2005-03-13, 16:11
vilket format använder sf-anytime? går det att spela i alla spelare och os?

aliquis
2005-03-13, 16:23
Bara en liten sak, om man nu skall gå dem till mötes och inte vill begå några brott kan man ju iaf göra det bästa av situationen:
Köp en skrivare, grafikkort m.m. med bra open-sourcestöd.
Kör linux/bsd/solaris istället för windows.
Lyssna på fri musik, det finns hur mycket som helst. (www.scenemusic.net o liknande, streamad musik från shoutcast, ...)
Läs fakta o grejer på internet Istället för ur böcker.
Betala bara för saker som respekterar DINA rättigheter, dvs se till att få musik i mp3/ogg-format så du kan spela den på en mp3-spelare, dvd-spelare och dylikt så det inte är något drm-skyddat format som begränsar användningen.
Det finns ju en del fria spel också, allt är ju kanske inte så bra, men något vettigt finns det säkert.
Köp skivor från länder som inte har straffavgifter.
Handla musik på www.allofmp3.com.

Och för guds skull (fast jag inte är religös) ge fan i att köpa officepaketet :D
(installera staroffce eller openoffice istället).

och vill ni ha hjälp med något är det bara att fråga =P