handdator

Visa fullständig version : Naiva polare


henke1001
2005-03-12, 02:01
Jag har ett par naiva polare som vägrar inse att eliten inom bodybulding dopar sig... Jag visade t.ex. upp en bild på Ronnie Coleman som extremfall men itne ens han dopar sig enligt mina poalre.. Så stor kan man bli om man tränar rätt påstår de... eller itne?

Kan nån vara snäll och berätta för dem hur det ligger till så att jag senare kan visa den här tråden för dem...

Ett av mina polares starka argument är att det görs doping tester innan bodybuilding tävlingar, vilket det borde göras? hur kommer bodybuildarna undan där?

Fatalist
2005-03-12, 02:03
Nädu, inga dopingtester innan olympia :laugh:

Det är väl rätt uppenbart att de dopar sig? Flera av dem har ju t o m gått ut med det och diskuterat det öppet *slap*

påven
2005-03-12, 02:06
hur många trådar finns det om dopade bodybuiders nu? startas ju nya minst en gång i veckan.

henke1001
2005-03-12, 02:07
hur många trådar finns det om dopade bodybuiders nu? startas ju nya minst en gång i veckan.

Jag vet, jag har faktiskt försökt söka upp någon men hittade inget bra... *popcorn*

datorjaevel
2005-03-12, 11:48
kära nån, du kan inte ens bli i närheten av coleman utan massa doping.

mmartin
2005-03-12, 11:55
Då till en följdfråga: Då stämmer det kanske inte angående alla varningar och påståenden om alla bieffekter angående dopning? efterom fler än man tydligen tror dopar sig..

Är inte insatt inom dopning men det är ju ett intressant ämne att disskutera, och eftersom man vet angående alkohol och alla dess varning till det, om man sen slår ut det farliga som kan hända kroppen till rent statiskt sett användning av alkohol och fall, så är det ju en piss i mississippi...

är det samma med doping? (finns givetvis olika men ni fattar frågan..)

Mindek
2005-03-12, 12:00
Då till en följdfråga: Då stämmer det kanske inte angående alla varningar och påståenden om alla bieffekter angående dopning? efterom fler än man tydligen tror dopar sig..



Topp-bodybuilders har lite koll på vad de håller på med när de dopar sig (antar jag), så de kan nog minska bieffekterna betydligt bättre än Kalle 18 år som köper fulprepp av Bosse-Bröstkorg på gymmet och sen kör efter vad nån mupp på ett internetforum sagt ska funka...

Vic_1981
2005-03-12, 12:15
Jag har ett par naiva polare som vägrar inse att eliten inom bodybulding dopar sig... Jag visade t.ex. upp en bild på Ronnie Coleman som extremfall men itne ens han dopar sig enligt mina poalre.. Så stor kan man bli om man tränar rätt påstår de... eller itne?

Kan nån vara snäll och berätta för dem hur det ligger till så att jag senare kan visa den här tråden för dem...

Ett av mina polares starka argument är att det görs doping tester innan bodybuilding tävlingar, vilket det borde göras? hur kommer bodybuildarna undan där?

Dina polare är inte naiva, dom är pålästa och kunniga i ämnet!

Lyssna på dom.

dude
2005-03-12, 12:26
Doping är bra mkt vanligare än folk tror...Roligt att höra om alla idiotfall haha, Hörde om ett pucko som kört 25thai ed eller nåt likande och gjort armhävningar hemma :D

Topp-bodybuilders har lite koll på vad de håller på med när de dopar sig (antar jag), så de kan nog minska bieffekterna betydligt bättre än Kalle 18 år som köper fulprepp av Bosse-Bröstkorg på gymmet och sen kör efter vad nån mupp på ett internetforum sagt ska funka...
Today 11:55


Tror ju iofs att toppbodybuilders trycker bra mkt mer än kalle 18 trycker...Finns väl flera fall där topp bb har råkat ut för bieffekter. Arnold har väl gjort hjärtoperationer, var och varranan har ju BT(inte för att det är en så allvarlig bieffekt men men) mm.

om Ronnie skulle vara ren, hur skulle folk då se ut som dopa sig? ;)

Vic_1981
2005-03-12, 12:35
Doping är bra mkt vanligare än folk tror...Roligt att höra om alla idiotfall haha, Hörde om ett pucko som kört 25thai ed eller nåt likande och gjort armhävningar hemma :D

Topp-bodybuilders har lite koll på vad de håller på med när de dopar sig (antar jag), så de kan nog minska bieffekterna betydligt bättre än Kalle 18 år som köper fulprepp av Bosse-Bröstkorg på gymmet och sen kör efter vad nån mupp på ett internetforum sagt ska funka...
Today 11:55


Tror ju iofs att toppbodybuilders trycker bra mkt mer än kalle 18 trycker...Finns väl flera fall där topp bb har råkat ut för bieffekter. Arnold har väl gjort hjärtoperationer, var och varranan har ju BT(inte för att det är en så allvarlig bieffekt men men) mm.

om Ronnie skulle vara ren, hur skulle folk då se ut som dopa sig? ;)

Gå och snacka din skit nån annanstans..ronnie är ren okej! *grr27* :furious:

Andyh
2005-03-12, 12:37
Doping är bra mkt vanligare än folk tror...Roligt att höra om alla idiotfall haha, Hörde om ett pucko som kört 25thai ed eller nåt likande och gjort armhävningar hemma :D

Topp-bodybuilders har lite koll på vad de håller på med när de dopar sig (antar jag), så de kan nog minska bieffekterna betydligt bättre än Kalle 18 år som köper fulprepp av Bosse-Bröstkorg på gymmet och sen kör efter vad nån mupp på ett internetforum sagt ska funka...
Today 11:55


Tror ju iofs att toppbodybuilders trycker bra mkt mer än kalle 18 trycker...Finns väl flera fall där topp bb har råkat ut för bieffekter. Arnold har väl gjort hjärtoperationer, var och varranan har ju BT(inte för att det är en så allvarlig bieffekt men men) mm.

om Ronnie skulle vara ren, hur skulle folk då se ut som dopa sig? ;)

visserligen så har väl arnolds mormor oxå genomgått en liknande hjärtoperation. men vem vet hon kanske oxå tryckte.

dude
2005-03-12, 12:38
Gå och snacka din skit nån annanstans..ronnie är ren okej! *grr27* :furious:

Du har övertalat mig vic.

Han är nog ren

dude
2005-03-12, 12:39
visserligen så har väl arnolds mormor oxå genomgått en liknande hjärtoperation. men vem vet hon kanske oxå tryckte.

kanaske är sant? Men alla bb som får fel på hjärtat har väl det i släkten right?Det har ingenting med mängden hormoner de tryckte i sig va.

Piranha
2005-03-12, 12:42
Gå och snacka din skit nån annanstans..ronnie är ren okej! *grr27* :furious:


Japps , däremot är Tomas Brolin fullpreppad , kolla bara på hans moonfejs .. skamligt !!!

Vic_1981
2005-03-12, 12:48
Japps , däremot är Tomas Brolin fullpreppad , kolla bara på hans moonfejs .. skamligt !!!

Ja precis, Brolin ser ut som Kamali offseason, verkligen testo/moonface.

Kamali är förövrigt ren också! *grr27*

dude
2005-03-12, 12:51
Ja precis, Brolin ser ut som Kamali offseason, verkligen testo/moonface.

Kamali är förövrigt ren också! *grr27*

Men hur fan går det här ihop Vic?

Brolin vet jag har preppat, han sluta lira fotboll och skulle börja med BB men han har aldrig riktigt kommit upp på tävling än bara.

Arne Persson
2005-03-12, 12:57
visserligen så har väl arnolds mormor oxå genomgått en liknande hjärtoperation. men vem vet hon kanske oxå tryckte.

Det var Arnolds mkt trevliga mor som genom gått den. (träffade henne i Graz 93)

kroy
2005-03-12, 13:08
nästan så att det är bättre att de tror kålman är ren än att varenda en med biccar över 35cm dopar sig...

King Grub
2005-03-12, 13:23
Kan nån vara snäll och berätta för dem hur det ligger till så att jag senare kan visa den här tråden för dem...

Alla proffs är dopade.

Gå och snacka din skit nån annanstans..ronnie är ren okej! *grr27* :furious:

Okej... förutom Coleman. ;)

Ett av mina polares starka argument är att det görs doping tester innan bodybuilding tävlingar

Det gör det inte, inte på proffsnivå. Dom dopningstestas inte.

henke1001
2005-03-12, 15:33
Kan nån vara snäll och berätta för dem hur det ligger till så att jag senare kan visa den här tråden för dem...

Alla proffs är dopade.



Okej... förutom Coleman. ;)

Ett av mina polares starka argument är att det görs doping tester innan bodybuilding tävlingar

Det gör det inte, inte på proffsnivå. Dom dopningstestas inte.

Tack. :)

Herkulez
2005-03-12, 15:50
Det finns inget som heter anabola steroider, bara en myt som uppkomm i castro distriktet i San Fransisco på 80-talet.

tazz
2005-03-12, 16:50
Topp-bodybuilders har lite koll på vad de håller på med när de dopar sig (antar jag), så de kan nog minska bieffekterna betydligt bättre än Kalle 18 år som köper fulprepp av Bosse-Bröstkorg på gymmet och sen kör efter vad nån mupp på ett internetforum sagt ska funka...
:laugh:

Jay-Z
2005-03-12, 16:52
Kalle 18 år som köper fulprepp av Bosse-Bröstkorg på gymmet och sen kör efter vad nån mupp på ett internetforum sagt ska funka...

*host* Powerboard *host*

påven
2005-03-12, 16:54
*host* Powerboard *host*

menar du att dom inte har någon koll där?

Callister
2005-03-12, 17:01
Anabola Stereoider är ett annat namn för mormors spenatstuvning

Laan
2005-03-12, 17:06
Ett av mina polares starka argument är att det görs doping tester innan bodybuilding tävlingar

Med tanke på att det finns kännedom om hur lång tid ett prepp är spårbart i kroppen så kan man ju klara sig undan tester vid tex. nationella tävlingar med.

RobbeliRobban
2005-03-12, 17:11
Finns säkert en del fula fiskar bland proffsen som äter något annat än husmanskost. Men det finns bra, rena förebilder, såsom Greg Kovacs och Greg Valentino som är helt rena, äter inte ens kostillskott men ändå är riktigt grova *flex*