handdator

Visa fullständig version : The secret NASA transmissions "The smoking gun"


nim
2005-03-11, 10:24
Någon som har sett filmen och har några kommentarer?
Har bara hört om den och den verkar ju riktigt tuff. Man får bla se ett UFO som ser ut att docka med Mir. Jorden filmad från rymden och hundra tals UFO:n flyger omkring i atmosfären.
NASA ska tydligen kommentera detta i filmen och de dementerar inte att det rör sig om UFO:n.

Pdaddy
2005-03-11, 10:27
? var får man tag på den ? .. ja e UFOman å måste se detta

M

nim
2005-03-11, 10:27
Du hittar den nog på ehm...*viskar* DC

mini_Arnold
2005-03-11, 10:39
Some scary shit eller?
Är det äkta?

mini_Arnold
2005-03-11, 21:01
Some scary shit eller?
Är det äkta?
Är det läge för panik? :D

Hades
2005-03-11, 22:01
Är det läge för panik? :D
Vänta dig inga svar. Alla som vet något har blivit tystade :D

Runda Grodan
2005-03-11, 22:39
Argentina 1977.

Runda Grodan
2005-03-11, 22:40
Rymdgubbe.

Runda Grodan
2005-03-11, 22:41
Crop circles England 1991.

Runda Grodan
2005-03-11, 22:44
Roswell rymdgubbeobduktion.

John M
2005-03-11, 22:45
Crop circles England 1991.


Hehe hörde om det där i en dokumentär för några år sen. Hade tydligen varit några killar som hade trampat ner gräset med plankor :)

Runda Grodan
2005-03-11, 22:59
Hehe hörde om det där i en dokumentär för några år sen. Hade tydligen varit några killar som hade trampat ner gräset med plankor :)
Det finns ju jätte många olika med flera år emellan. Visst skulle det vara spännande om det var rymdgubbar och inte tonårskillar som gjort dem?

John M
2005-03-11, 23:09
Jo det skulle vara häftigt, tyvärr så sätter jag nog min 5:a på det senare alternativet :)

Fatalist
2005-03-11, 23:45
Sen har det ju gått en del dokumentärer om konstnärer som lever för att göra just crop circles

snej
2005-03-12, 00:17
Hittade filmen direkt på ovan nämnd källa, sånt är alltid intressant får vi titta på imorgon.

ölobrännvin
2005-03-12, 00:20
Varför skulle ungdomar anstränga sej så för att göra mystiska märken i sädesfält och är det inte så att det är nåt skumt med sättet dom har böjt sej på...har jag hört. Plus att det finns över hela världen. Bara för att ett par skeptiska typer bevisat att det GÅR att göra om man vill, men varför anstränga sej så ?

Beast
2005-03-12, 00:28
Varför hackar folk? Idiotiskt men folk gör det endå och tycker det är skoj. Personligen hade jag hellre gjort en såndärgreja på ett fält och fått det skrivit om i en massa tidningar och på tv än att förstöra några datorer.

påven
2005-03-12, 01:51
söker ni på The secret NASA transmissions "The smoking gun" ?

jag hittar ingeting :confused:

Trance
2005-03-12, 02:34
Varför skulle ungdomar anstränga sej så för att göra mystiska märken i sädesfält och är det inte så att det är nåt skumt med sättet dom har böjt sej på...har jag hört. Plus att det finns över hela världen. Bara för att ett par skeptiska typer bevisat att det GÅR att göra om man vill, men varför anstränga sej så ?

Varför skulle aliens åka miljoner jäkla ljusår för att göra mystiska märket i sädesfält?

PopEye2
2005-03-12, 04:09
haha på tal om ufon så hade syrran visst sett ett med kompisen å ringt dit nån polare som kommit å skådat samma sak den svävade ovanför dem å blinkade med röda lampor hmm man får väll tro va man vill. nu var dom flera iof
hittade oxo nåra filmer när jag sökte på the secret nasa.

Magnus
2005-03-12, 06:37
haha på tal om ufon så hade syrran visst sett ett med kompisen å ringt dit nån polare som kommit å skådat samma sak den svävade ovanför dem å blinkade med röda lampor hmm man får väll tro va man vill. nu var dom flera iof
hittade oxo nåra filmer när jag sökte på the secret nasa.

Såg ett ufo också i centrum för en vecka sedan, kanske var en sån här dom såg?

http://www.teknikmagasinet.se/nydb/db.pl?template_file=db_product.html&artnr=510090

:D

ölobrännvin
2005-03-12, 08:02
Varför skulle aliens åka miljoner jäkla ljusår för att göra mystiska märket i sädesfält?
För att sätta myror i huvet på såklart ! *screwy* Dem är så oerhört obegripliga. Antagligen är dem som gjort de där lite psykiskt störda med.

nim
2005-03-12, 10:13
söker ni på The secret NASA transmissions "The smoking gun" ?

jag hittar ingeting :confused:

Sök på "The secret NASA" Jag får upp 27 träffar.

snej
2005-03-12, 10:37
Sök på "The secret NASA" Jag får upp 27 träffar.



Beror på vilka hubbar man är på. För 100% resultat, sök på Pirate Bay. Äger ju dc hårt

Yankeee
2005-03-12, 10:41
Beror på vilka hubbar man är på. För 100% resultat, sök på Pirate Bay. Äger ju dc hårt

Nu ska man ju inte prata sånt här, men jag kan väl säga som så att pirate bay aldrig har och aldrig kommer att äga dc.

Baan
2005-03-12, 10:43
Nu ska man ju inte prata sånt här, men jag kan väl säga som så att pirate bay aldrig har och aldrig kommer att äga dc.

hehe klockren mening, men jag håller med dig helt

Pontus
2005-03-12, 11:20
Argentina 1977.
Ja jösses vilken chockerande bild :laugh: Finns ju många andra bilder som vart betydligen mer verklighetstrogna än den, men som senare visat sig vara en helt vanlig gatulykta eller liknande. Den här var ju inte ens i närheten. Undrar när NASA kommer med sitt första tefatsformade rymdskepp, måste ju vara det optimala eftersom alla utomjordingar har det :hbang:

Runda Grodan
2005-03-12, 11:38
Ja jösses vilken chockerande bild :laugh: Finns ju många andra bilder som vart betydligen mer verklighetstrogna än den, men som senare visat sig vara en helt vanlig gatulykta eller liknande. Den här var ju inte ens i närheten. Undrar när NASA kommer med sitt första tefatsformade rymdskepp, måste ju vara det optimala eftersom alla utomjordingar har det :hbang:
Och jag som var helt säker på att den bilden var autentisk. Tur att du förklarar hur det ligger till. :rolleyes:

aliquis
2005-03-12, 11:57
Borde det inte vara dags att gå över till mute/ants/waste/... som p2p istället för dc nu när apb är i farten?

(Mute och ants är väl anonyma, men då kanske de ger sig på servrarna. Waste är ju "privat" men inte anonymt å andra sidan om man råkar släppa in folk man inte riktigt känner ;))

och ja, pirate bay / torrents suger ju, går skitlångsamt och man får aldrig hem hela filen ändå =P (finns undantag, linuxisos är de sällan, går mycket snabbare med ftp, blizzards filmer brukar väl gå skapligt men spelet i sig gick ju skitlångsamt det med... mest för att de stänger ner torrensklienten så fort man har fått hem alltsammans och skall installera det)

(för eventuella moderatorer: "blizzards filmer" är alltså ingamegrejer från spelen så man ser hur det ser ut, spelet fick man ladda hem under betan)

precis
2005-03-12, 12:13
Jag tror på ufon, kommunism, tandfén, tomten, gud, jesus, bumbibjörnarna, evigt liv, nostradamus, liv på mars, aliens i roswell, allt vad lars ohly säger och framför allt: att USA aldrig var på månen!!!

PopEye2
2005-03-12, 13:04
haha jepp fan folk har börjat köra me sånna där ufo leksaker så det blir ännu svårare=) iof kanske den där inte e så stor magnus :)

precis
2005-03-12, 15:16
haha jepp fan folk har börjat köra me sånna där ufo leksaker så det blir ännu svårare=) iof kanske den där inte e så stor magnus :)


det är dock väldigt svårt att storleksbestämma objekt på himlen eftersom perspektivet är svårt i och med avsaknad av referensobjekt

JAM
2005-03-12, 15:40
Såg ett ufo också i centrum för en vecka sedan, kanske var en sån här dom såg?

http://www.teknikmagasinet.se/nydb/db.pl?template_file=db_product.html&artnr=510090

:D
Haha, Teknikmagasinet är alltid sådär lagom oseriösa:
Smärtsamma rektala experiment och mikrochips inopererade under huden var tidigare det pris man fick betala för en tur uppe bland stjä rnorna
:laugh:

Gillar även att "stjärnorna" är särskrivet(!).

PopEye2
2005-03-12, 19:06
ja det är svårt men inte om ett föremål e alldeles nära å du hör den högt å tydligt.