handdator

Visa fullständig version : Träna idag?


Baan
2005-03-09, 10:54
y0.

funderar lite om jag ska tvinga iväg mig själv till gymmet, känner mig sjuk och har vart rätt sjukt senaste två dagarna men det känns ändå rätt jobbigt att bara ligga hemma och inte göra något med tanke på att det handlar om en förkylning. Problemet är ju iofs att det blev knappast bättre igår när jag tränare, sen har jag rätt ont i halsen och en ivrigt rinnande näsa som fortsätter rinna hur mycket man än snyter sig. För att whina lite till så var jag väl vaken mellan 1-4 och kunde inte somna p g a ont i halsen. För att ta någont positivt så är ju huvudet och resten av kroppen rätt färscht :)

Vad tycker ni andra, träna eller inet träna? Just nu rör jag mig ingenstanns men det är självklart att man har lite skuldkänslor av att inte träna idag hmmm

Bobbokrull
2005-03-09, 11:00
Inte träna! punkt slut.

Scratch
2005-03-09, 11:01
Ta en promenad bara, så får du iaf röra lite på dig.

Bamse
2005-03-09, 11:02
Kände mig inte på topp i måndags. Lite hostig + allmänt seg. Stack ändå och tränade.

Straffet för det tilltaget kom igår = ännu mer hosta + lite feber dessutom.

Man lär sig så länge man lever :cryout:

spacedog
2005-03-09, 11:51
Jag skulle hoppat över träningen om jag var i din sits, Baan. Du har antagligen ändå inte tillräckligt med energi för att göra bra ifrån dig och då blir det bara frustrerande och jobbigt. Ta en promenad istället, som Scratch sa. Krya på dig. :)

Yankeee
2005-03-09, 11:54
"Känns överlag som ett misstag att träna sjuk, och det här verkar vara en grym förkylining, hela dagen har sugigt då jag haft not i halsen och rinnande näsa, det ändå som funkat bra är väl huvudet men det är inte klockrent där heller." - Baan 050308

Läs och begrunda :)

Baan
2005-03-09, 11:56
hehe jaja, stannar väl hemma.. men det är tråkigt :)

fan riktigt illa med rinnane näsa och att behöva snyta sig var 10e minut bäh.
lika bra att jag inte gick och körde böj, snora ner hela gymmet hehehhehe

krilleh
2005-03-09, 12:15
Jag har LITE ont i halsen och har haft de sen i måndags o ja tränar inte =) ska kanske gå imorn i bästa fall!