handdator

Visa fullständig version : En tråd tillägnad Arne ;)


Karl_alfred
2005-03-08, 22:32
Lägg upp era bilder på proffs som inte riktigt är så uppbåsta som de brukar vara! :D

http://www.bodybuilding.com/fun/big/2005arnoldexpoian146.jpg

Tricklev
2005-03-08, 22:33
Skriv helst namnet gämte också för oss okunniga :)

Officer
2005-03-08, 22:34
Patetiskt... (inte tråden alltså)

Überbiffen
2005-03-08, 22:45
Hur fan ser det där ut..

Yankeee
2005-03-08, 22:46
Visa gärna hur de såg ut när de var "stora" också, för oss som vet ännu mindre :)

Mehdi
2005-03-08, 22:48
Huh?


Bara jag som tycker det är starkt av honom att ställa upp på en pose i den konditionen? Krävs en jävla massa balls till det! Hur många bilder finns det t ex på Arnold där han flexar "off"?

Bjorne
2005-03-08, 22:52
Är det där Gunter? :o

Lasse Kongo
2005-03-08, 22:54
Huh?


Bara jag som tycker det är starkt av honom att ställa upp på en pose i den konditionen? Krävs en jävla massa balls till det! Hur många bilder finns det t ex på Arnold där han flexar "off"?


aaaa WTF WTF WTF liksom *screwy*

Jay-Z
2005-03-08, 22:56
Kul resonemang som man brukar höra: "Proffsbyggarna hade varit stora även utan steroider. Så det handlar inte så mycket om steroider".

Ja, det verkar ju stämma.

Lasse Kongo
2005-03-08, 22:59
Kul resonemang som man brukar höra: "Proffsbyggarna hade varit stora även utan steroider. Så det handlar inte så mycket om steroider".

Ja, det verkar ju stämma.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!

Baan
2005-03-08, 23:00
det kan iofs finnas många bidragande faktorer till att han ser lite småkass ut på det kortet, typ dålig vinkel etc, sen är det möjligt att han har haft någon tung sjukdom och int tränat på länge.. eller så har han sltuat med aas och luften har gått ur honom ;)

Herkulez
2005-03-08, 23:00
Aaargh Iaiaiaiaia Iaa Oo Oaiaiaiaii Iaiaiiaia Aoororoaoa Oa

FlexOnline
2005-03-08, 23:00
Off

FlexOnline
2005-03-08, 23:01
On

Grahn
2005-03-08, 23:02
Eller så har ngn klippt in hans huvud? Nooooooooooooooooo :P :laugh:

Herkulez
2005-03-08, 23:03
Samma snubbe i form
http://www.gunters.net/Gallery/mro22_1012.jpg

JustinCredible
2005-03-08, 23:03
Huh?


Bara jag som tycker det är starkt av honom att ställa upp på en pose i den konditionen? Krävs en jävla massa balls till det! Hur många bilder finns det t ex på Arnold där han flexar "off"?

Många! orkar inte hitta dom nu, men det finns flera. Han såg väldigt klen ut han också.

tom prince

http://server2.uploadit.org/files/justincredible-kb.jpg

Baan
2005-03-08, 23:05
Många! orkar inte hitta dom nu, men det finns flera. Han såg väldigt klen ut han också.

finns en där han går på stranden och ser ut som vilken gubbe som hellst i hands ålder men det spekulerades att den skulle vara photoshoppad men jag vet inte

Mehdi
2005-03-08, 23:06
Många! orkar inte hitta dom nu, men det finns flera. Han såg väldigt klen ut han också.

Okej trevligt, du förstod poängen också.

Kan någon mod ta bort mina inlägg från tråden då JustinCredibööl har förstått poängen?!?! Tack

JustinCredible
2005-03-08, 23:17
mehdi, om du särar på de inre blygdläpparna och kör med katthårsdamsugare så kan du få ut sanden.

arnold offseason
http://www.schwarzenegger.it/gallery/musclegallery2/m373.jpg

dared
2005-03-08, 23:22
Lee priest off

JAM
2005-03-08, 23:48
Lee priest off
Denna bild är ju gammal som gatan, så den har nog alla sett. Men ändå:

Karl_alfred
2005-03-10, 17:25
Inte bara dagens hjältar som tappar enormt mycket när de lägger av. Arnold i mars 76, vilket innebär 5 månader efter ha la av första gången. Titta vad han har sjunkit ihop rätt rejält:

Karl_alfred
2005-03-10, 17:27
Betydligt större:

Metal_boy_
2005-03-10, 17:33
Jag fattar inte nu, handlade inte tråden om byggare som blivit mindre, kanske pga en skada eller inkastad handduk? Folk slänger upp bilder på byggare som är offseason också?? Det är väl inte samma sak även om mdom inte är i form.

jwzrd
2005-03-10, 17:35
Arne gillar att göra en stor poäng av att kroppsbyggare blir större när dom är på AAS, och krymper ihop motsvarande när dom är av. Karl_alfred vill kanske visa att Arnes idol Arnold också han sjönk ihop när han gick av kuren efter tävlingsförberedelserna.

Metal_boy_
2005-03-10, 17:35
Lägg upp era bilder på proffs som inte riktigt är så uppbåsta som de brukar vara! :D

http://www.bodybuilding.com/fun/big/2005arnoldexpoian146.jpg

Vad har hänt med Günter egentligen? Skadad? lagt av??

jwzrd
2005-03-10, 17:35
Vad har hänt med Günter egentligen? Skadad? lagt av??

Förmodligen inte på AAS där, kanske vilar han helt från gymmet. Vem vet.

Grahn
2005-03-10, 17:37
Förmodligen inte på AAS där, kanske vilar han helt från gymmet. Vem vet.

Är det ens han på bilden? tycker huvvet ser oproportionerligt stort ut.

palme
2005-03-10, 17:38
Håll käften justin!


Varför tar alla upp den där bilden på lee? Han har ju själv sagt att den bilden är extrem, han gick upp supermycket i vikt för $$ han fick för reklamen. Det är inte en riktig off bild.

Ge de 2 månader så avgudar ni de lika mycket igen. Offer.

Metal_boy_
2005-03-10, 17:38
Förmodligen inte på AAS där, kanske vilar han helt från gymmet. Vem vet.

Även om han är av så borde det väl inte försvinna sådär mycke, förutsatt att han tränar som vanligt? Hur lång tid brukar det ta för gubbarna att komma upp i storlek o form igen efter ett såntdär nederlag?

Karl_alfred
2005-03-10, 17:40
Arne gillar att göra en stor poäng av att kroppsbyggare blir större när dom är på AAS, och krymper ihop motsvarande när dom är av. Karl_alfred vill kanske visa att Arnes idol Arnold också han sjönk ihop när han gick av kuren efter tävlingsförberedelserna.
Var exakt så jag tänkte, var inte mycket bättre förr. Har sett ännu värre bilder på Zane bara någon månad efter sin sista tävlig. Har även jag Arnold som lite utav en favorit, så egentligen inget ont mot honom. Kom över dessa bilder bara och ville påvisa att samma sak hände killarna förr.

jwzrd
2005-03-10, 17:41
Är det ens han på bilden? tycker huvvet ser oproportionerligt stort ut.

Jag såg den publicerad på ett annat ställe, jag är övertygad om att det är äkta bilder. Gunter har aldrig haft bra armar (triceps) (relativt andra proffs naturligtvis), att dom ser extra tunna ut på en lång kille med tunna triceps ska gudarna veta.

Killen tävlar på 135kg stenhård, nu väger han kanske bara 115-120kg. Ser inte ut att ha särskillt mycket fett heller. Det är verkligen synd om någon som är hård på den vikten, ren. Han är tunn, det är bedrövande.

jwzrd
2005-03-10, 17:43
Var exakt så jag tänkte, var inte mycket bättre förr. Har sett ännu värre bilder på Zane bara någon månad efter sin sista tävlig.

Det är så fjantigt. Även en ren person sjunker ihop och slappar/fular till sig efter tävling. Kroppen och psyket behöver vila. Zane kan inte ha sett rolig ut, han är ju inte Stor, han lever/levde ju på proportioner och illusioner.

TommyBoy
2005-03-10, 17:43
Proffsen brukar efter en tävlingssäsong lägga ner allt vad heter träning, kosthållning och steroider i en period. Skador måste läka och psyket måste få sin vila.

Från stenhård träning, roids och kopiösa mängder mat till inget ger naturligtvis en radikal förändring.
Men det de tappar hämtas lätt upp vid nästa satsning.

Det hade naturligtvis inte gått att hålla den enorma volymen länge, likaså kan man inte vara "på" steroiderna i allt för långa perioder.

Grahn
2005-03-10, 17:44
Jag såg den publicerad på ett annat ställe, jag är övertygad om att det är äkta bilder. Gunter har aldrig haft bra armar (triceps) (relativt andra proffs naturligtvis), att dom ser extra tunna ut på en lång kille med tunna triceps ska gudarna veta.

Killen tävlar på 135kg stenhård, nu väger han kanske bara 115-120kg. Ser inte ut att ha särskillt mycket fett heller. Det är verkligen synd om någon som är hård på den vikten, ren. Han är tunn, det är bedrövande.

Märkligt om det är äkta.....

Runda Grodan
2005-03-10, 17:44
Arne gillar att göra en stor poäng av att kroppsbyggare blir större när dom är på AAS, och krymper ihop motsvarande när dom är av. Karl_alfred vill kanske visa att Arnes idol Arnold också han sjönk ihop när han gick av kuren efter tävlingsförberedelserna.
Här är en bild på en mindre Arnold.

Karl_alfred
2005-03-10, 17:45
Det är så fjantigt. Även en ren person sjunker ihop och slappar/fular till sig efter tävling. Kroppen och psyket behöver vila. Zane kan inte ha sett rolig ut, han är ju inte Stor, han lever/levde ju på proportioner och illusioner.
Naturligtvis! Men många tror ju att det inte skedde på samma sätt förut.

Runda Grodan
2005-03-10, 17:46
En till.

jwzrd
2005-03-10, 17:47
Grabbarna är helt enkelt klyftiga nog att hålla sig borta från giftet när det inte är tävlingsförberedelser helt enkelt. Ett liv utanför byggningen kanske? :D

palme
2005-03-10, 17:47
Det hade naturligtvis inte gått att hålla den enorma volymen länge, likaså kan man inte vara "på" steroiderna i allt för långa perioder.

Ok de som jag känner som varit på i 9-15år konstant då?

Steroider kan du köra tills du dör.

Baan
2005-03-10, 17:52
Ok de som jag känner som varit på i 9-15år konstant då?

Steroider kan du köra tills du dör.

hehe ja sista meningen, det säger egentligen inte något om när man dör :)
ungefär som när lille kalle får piller och blir ledsen, för dom ska räcka livet ut och han får väl inte så många..

Runda Grodan
2005-03-10, 17:52
Proffsen brukar efter en tävlingssäsong lägga ner allt vad heter träning, kosthållning och steroider i en period. Skador måste läka och psyket måste få sin vila.

Från stenhård träning, roids och kopiösa mängder mat till inget ger naturligtvis en radikal förändring.
Men det de tappar hämtas lätt upp vid nästa satsning.

Det hade naturligtvis inte gått att hålla den enorma volymen länge, likaså kan man inte vara "på" steroiderna i allt för långa perioder.
Kevin Levrone är en av få proffs som hade en lättare offseason vikt än tävlingsvikt. Han tog uppehåll från droger och träning i upp till sex månader varje år.

De flesta proffs är väl "på" för den mesta delen av tiden och det är därför det väcks så mycket uppståndelse när en bild dyker upp då de verkligen har tagit en paus? Bara spekuleringar från mig...

Flex Wheeler har väl skrivit i sin bok att han började med steroider i artonårsåldern och sedan hållit på utan större avbrott ända till hans njurar kollapsade (men av diuretika).

palme
2005-03-10, 17:53
hehe ja sista meningen, det säger egentligen inte något om när man dör :)
ungefär som när lille kalle får piller och blir ledsen, för dom ska räcka livet ut och han får väl inte så många..

;)

Karl_alfred
2005-03-10, 17:53
Proffsen brukar efter en tävlingssäsong lägga ner allt vad heter träning, kosthållning och steroider i en period. Skador måste läka och psyket måste få sin vila.

Från stenhård träning, roids och kopiösa mängder mat till inget ger naturligtvis en radikal förändring.
Men det de tappar hämtas lätt upp vid nästa satsning.

Det hade naturligtvis inte gått att hålla den enorma volymen länge, likaså kan man inte vara "på" steroiderna i allt för långa perioder.
Undrar hur det är med Coleman på den fronten med tanke på att han la väll på sig runt 12kg mellan 03-04 och var hårdare :D

Runda Grodan
2005-03-10, 17:56
Jämför underarmarna mellan dessa bilder.

Grahn
2005-03-10, 18:06
Ställer mig väldigt undrande till varför han skulle jobba på ngt expo och stå och flexa flinande i den formen.....

Runda Grodan
2005-03-10, 18:09
Ställer mig väldigt undrande till varför han skulle jobba på ngt expo och stå och flexa flinande i den formen.....
Vad tycker du om denna bild?

Grahn
2005-03-10, 18:12
Vad tycker du om denna bild?

Att det enda stora var hans huvve och händer ;)

Varför skulle ngn vilja ha honom stående i en monter i den formen?

Iofs de kanske hade ens trikt budget och bara hade råd med halva gaget så det blev bara halva Günther.

Runda Grodan
2005-03-10, 18:22
Kevin ser lite konstig ut här... :confused: Hoppas det går bra för honom i Hollywood. Jag har alltid gillat Kevin. Han hade en grym fysik och var en krigare i gymmet. *flex*

Kebab-Arne
2005-03-10, 19:23
Kevin ser lite konstig ut här... :confused: Hoppas det går bra för honom i Hollywood. Jag har alltid gillat Kevin. Han hade en grym fysik och var en krigare i gymmet. *flex*

Arghhhhh!!

Ser ut att vara 15 år gammal med den där kroppen.

Han såg ju helt ok ut på bilderna där han har svart linne och jeans på sig. Nu ser han bara tunn ut.

Ifs så var hans sista olympia den sämsta men det berodde på en skadad (avsliten?) triceps om jag inte har helt fel. Men bättre han lägger av när han fortfarande såg bra ut istället för att bli som Kovacs.

Laan
2005-03-10, 19:35
Kevin ser lite konstig ut här... :confused: Hoppas det går bra för honom i Hollywood. Jag har alltid gillat Kevin. Han hade en grym fysik och var en krigare i gymmet. *flex*


Personligen tycker jag att det här är en riktigt *skum* bild..
ser inte ut att vara orginalbilden, känns som den fått ett nytt huvud..

Baan
2005-03-10, 19:52
sånt beror mycket på bilderna, sen är ju tröjan rätt taskig för att urskilja något, det enda man kan se är kroppsmassan och där ser han ut att ha tappat en del luft, men klart är han ute efter att bli mer kroppsligt accepterad i hollywood kretsar så kanske han inte efersträvar någon större massa längre..

Dennis
2005-03-10, 20:00
Lägg upp era bilder på proffs som inte riktigt är så uppbåsta som de brukar vara! :D

http://www.bodybuilding.com/fun/big/2005arnoldexpoian146.jpg

Måste vara fake, kolla höger sida på halsen, det är nått som inte stämmer

Bjorne
2005-03-10, 20:05
Undrar hur det är med Coleman på den fronten med tanke på att han la väll på sig runt 12kg mellan 03-04 och var hårdare :D5kg var det väl.

Baan
2005-03-10, 20:11
Måste vara fake, kolla höger sida på halsen, det är nått som inte stämmer

jo fan det har du rätt i. Sen något framför vänster biceps, ser ut som hud men ja ser ju helskummt ut.

Runda Grodan
2005-03-10, 20:35
Ronnie before???

Runda Grodan
2005-03-10, 20:35
Ronnie after???

palme
2005-03-10, 20:39
Läste att gunter hade en infektion i ena benet och tagit kortison sprutor. Därav muskelförlusten.

z_bumbi
2005-03-10, 20:43
Läste att gunter hade en infektion i ena benet och tagit kortison sprutor. Därav muskelförlusten.

Rejält med kortison i så fall. :D

Lasse Kongo
2005-03-10, 21:19
Vet ni en sak, ja sätter min sputnik mellan benen att Stefan Holm inte hoppar 2.40 365 dagar/år.

Utan han toppar sig självklart till tävlingar, så är det i alla idrotter, och i just bb är det ganska påtagligt då kroppen förändras en del, Holm tappar dock inte så mkt massa "offseason" som tex Gunther :D

AnimalGen
2005-03-10, 21:42
Jag såg en anna bild av Gunter på ASC, där såg han störe ut än någonsin.

PS: bilden på Gunter är egentligen på Roland Kickinger.

Eatalot
2005-03-10, 22:07
bilderna på schlierkamp är garanterat fake, fan han har juh tränat längre än majoriteten på forumet har funnits till. tror inte han skulle tappa 1,5dm runt armarna så fort heller. levrone tex går juh medvetet ned genom att dra in på kosten å allt.

folk som såg honom på expot påstod att han var rejält bitig dessutom.

sunkan
2005-03-10, 22:13
om ni tittar på bilden när han flexar armen så står det gunter på VIP kortet och samma träningsoverallsjacka som han har på sig på andra bilden hänger på stolen på den ena bilden.

eller?

edit: han står i samm monter också....isf ha dem klippt å skurit rätt bra i bilderna för att få dit rätt kroppsdelar på rätt ställe

AnimalGen
2005-03-10, 22:14
Skulle inte förvånar mig om det är MD som är gjort bilden och spridit den på nätet för kunna disa Weider.

PS: Weider´s jackor var i svart i år på ASC.

Eatalot
2005-03-10, 22:18
det stämmer att det står gunter på namnbrickan, men den är väldigt tacksam att modda i photoshop tex.

är det ingen mer än jag som noterat nånting mycket skumt.

en gång i tiden var Ronnie Coleman "mulatt", men numer är han mycket svart neger. såkallad blåneger. har han gjort en inverterad michael jackson eller vad är det frågan om? kan juh inte vara smörjan han har på scen heller eftersom han är lika mörk på filmerna.

nån som har nån aning?

Baan
2005-03-10, 22:23
det stämmer att det står gunter på namnbrickan, men den är väldigt tacksam att modda i photoshop tex.

är det ingen mer än jag som noterat nånting mycket skumt.

en gång i tiden var Ronnie Coleman "mulatt", men numer är han mycket svart neger. såkallad blåneger. har han gjort en inverterad michael jackson eller vad är det frågan om? kan juh inte vara smörjan han har på scen heller eftersom han är lika mörk på filmerna.

nån som har nån aning?

vad sägs om olika kvalité på bilder.. han kanske använt brunfärg i dom "mörkare" bilderna, sen ljuset också.. :D -- jag det kan finnas massa olika anledningar

boxsquat
2005-03-10, 22:27
Eller så ändras ens hudfärg med åren? Jag t.ex. var jävligt ljus som barn, hade nästan halvblont hår! Eller iaf ljusbrunt. Nu är jag RIKTIG svartskalle. Tacka gudarna för det.

Baan
2005-03-10, 22:32
Eller så ändras ens hudfärg med åren? Jag t.ex. var jävligt ljus som barn, hade nästan halvblont hår! Eller iaf ljusbrunt. Nu är jag RIKTIG svartskalle. Tacka gudarna för det.

nej nu ljuger du bara för att bli accepterad i det svenska samhället. erkänn. *slap* ;)

det är inte omöjligt att även hudfärgen ändras, hårfärget gör ju det definitivt, dom flesta i sverige, avd jag märkt, är mycket ljusadre som barn.

Eatalot
2005-03-10, 22:34
jo men han är juh minst 20-25 på första bilden. då brukar man juh vara "klar".
och ang brunfärgen, isåf måste han köra färg offseason på filmerna tom, samt på expos osv bara för att se mörkare ut.

Bjorne
2005-03-10, 23:28
"Hej Björn!

Tack för ditt mail. Ursäkta dröjsmålet men det har inte varit enkelt att få
fram något om detta. Enligt uppgift är Efedrin ej narkotikaklassat då det saknar någon komponent för att vara amfetamin. Dock ligger den kemiska beteckningen för
Efedrin nära amfetaminets beteckning.

För att du skall få helt korrekta uppgifter kan jag hänvisa dig till SKL (Statens
Kriminaltekniska Labratorium) och även till Läkemedelsverket.

Mvh
Ann-Christin
Polisens kontaktcenter, Hässleholm"


Det där mailet fick jag. Kontakta SKL men de sa att de inte hade några uppgifter och vidbeforda mig till något "Mot narkotika"-site, som jag skicka en kopia av mailet till, fick dock aldrig svar. De gillar antagligen inte s.k. "smartdrugs" och blev irriterad när de fick en fråga om en laglig sådan och valde att inte svara *grr*

Karl_alfred
2005-03-10, 23:29
5kg var det väl.
Var inte det till årets upplaga?

sunkan
2005-03-10, 23:32
"Hej Björn!

Tack för ditt mail. Ursäkta dröjsmålet men det har inte varit enkelt att få
fram något om detta. Enligt uppgift är Efedrin ej narkotikaklassat då det saknar någon komponent för att vara amfetamin. Dock ligger den kemiska beteckningen för
Efedrin nära amfetaminets beteckning.

För att du skall få helt korrekta uppgifter kan jag hänvisa dig till SKL (Statens
Kriminaltekniska Labratorium) och även till Läkemedelsverket.

Mvh
Ann-Christin
Polisens kontaktcenter, Hässleholm"


Det där mailet fick jag. Kontakta SKL men de sa att de inte hade några uppgifter och vidbeforda mig till något "Mot narkotika"-site, som jag skicka en kopia av mailet till, fick dock aldrig svar. De gillar antagligen inte s.k. "smartdrugs" och blev irriterad när de fick en fråga om en laglig sådan och valde att inte svara *grr*


hammnade det här inlägget fel eller har jag missuppfattat tråden?

Bjorne
2005-03-10, 23:33
hammnade det här inlägget fel eller har jag missuppfattat tråden?Jo, det där hamna lite fel.

Bjorne
2005-03-10, 23:45
Var inte det till årets upplaga?Är inte säker på det här, men har ett svagt minne av att de sa "10 pounds heavier" under Mr Olympic 04, syfta då på sedan 03...