handdator

Visa fullständig version : Olika namn!


Leon
2005-03-06, 21:20
Varför olika namn på olika forum,bara lite nyfiken! :)

Jarod
2005-03-06, 21:23
Vissa är paranoida pga. skumma bisysslor och/eller att dom inte vågar stå för sina åsikter. En del vill säkert inte bli påkommna att va medlem va vissa forum under samma namn som på andra...

Leon
2005-03-06, 21:25
Okej!det kan ju vara lite känsligt ibland :laugh: .Du har iallafall samma namn eller?

z_bumbi
2005-03-06, 21:26
En del vill kunna ställa frågor av enklare karraktär fast de har har ett rykte om att kunna mycket eller i vissa fall unvika att få massor av frågor just för att de är den de är.

Thony
2005-03-06, 21:26
Typ markbolio.

Matte_Maiden
2005-03-06, 21:26
Personer på vissa "underground"-forum vill nog inte bli igenkända på andra forum då de går ut med kurande och liknande.

King Grub
2005-03-06, 21:26
Jag har i alla fall ett maniskt tvång att alltid registrera mig som King Grub i alla sammanhang.

spacedog
2005-03-06, 21:28
Det kan ju också vara så enkelt som att det namn man vill ha redan är upptaget.

Leon
2005-03-06, 21:28
ja där ligger en poäng i det om man vill fråga saker.Jag körde samma iallafall!

Jorgen
2005-03-06, 21:30
Jag heter Jorgen på alla forum jag är aktiv på.

Det brukar vara ganska lätt att känna igen folk på hur dom skriver oavsett vilket namn dom har ändå.

//Jörgen

JJ
2005-03-06, 21:30
De flesta forum tillät inte 2 bokstäver utan man behövde minst 3.

Jarod
2005-03-06, 21:30
Jag har i alla fall ett maniskt tvång att alltid registrera mig som King Grub i alla sammanhang.

Ja...det är ju optimalt! :D

Leon - Jupp..heter Jarod överallt. Även hemsidan (där jag samlar alla smaskiga foton som ingen kan se) www.jarod.se

Leon igen - vad heter du på olika forum? Om det är olika - varför?

Pudzianovski
2005-03-06, 21:31
Allt för att förrvirra så mkt som möjligt.

sunkan
2005-03-06, 21:32
Jag heter Jorgen på alla forum jag är aktiv på.

Det brukar vara ganska lätt att känna igen folk på hur dom skriver oavsett vilket namn dom har ändå.

//Jörgen

är de det extra sinnet som ni modds sitter inne på eller? tror inte att du skulle veta vem jag var på ett annat forum om jag hette nått annat ;)

Leon
2005-03-06, 21:34
Ja...det är ju optimalt! :D

Leon - Jupp..heter Jarod överallt. Även hemsidan (där jag samlar alla smaskiga foton som ingen kan se) www.jarod.se

Leon igen - vad heter du på olika forum? Om det är olika - varför?
Kollo var det första forumet för mig och det blev Leon,sedan hittade jag Exhale och tänkte först kalla mig något annat för att hålla mig på god fot med Pez *cry* ,men sen satte jag in mej själv som avatar och kallade mig samma där.Liksom ärligast! :)

Jarod
2005-03-06, 21:35
tror inte att du skulle veta vem jag var på ett annat forum om jag hette nått annat ;)

Är det nåt träningsforum så kan man ju alltid ta reda på det...
:cool:

boxsquat
2005-03-06, 21:35
Jag har inte samma namn men jag är inte hemlig med något. Jag kan säga vad jag har för nick på alla forum (och har också gjort det). En del har ju principer att stå fast vid. Jag döljer ju t.ex. inte att jag planerar att dopa mig i framtiden, men vissa som tävlar etc. är inte så pigga på det.

spacedog
2005-03-06, 21:41
men sen satte jag in mej själv som avatar och kallade mig samma där.

Off topic och dum fråga kanske, men är det du på din avatar?

boxsquat
2005-03-06, 21:43
Off topic och dum fråga kanske, men är det du på din avatar?

Ja, vafan tror du jag snackar så mycket med henne för? =)

Leon
2005-03-06, 21:43
Off topic och dum fråga kanske, men är det du på din avatar?
Japp! det är det.Off topic är det Jarods mage på hans avatar? :naughty:

Leon
2005-03-06, 21:44
Ja, vafan tror du jag snackar så mycket med henne för? =)
Så lugn nu annars blir det inget spa :laugh: *slap*

Jorgen
2005-03-06, 21:44
är de det extra sinnet som ni modds sitter inne på eller? tror inte att du skulle veta vem jag var på ett annat forum om jag hette nått annat ;)
Inte alls, men som sagt. Man brukar kunna känna igen folk på sättet dom skriver på.
Annars som Jarod skrev, är det ett träningsforum så kan det nog lösa sig på annat sätt. ;)

//Jörgen

spacedog
2005-03-06, 21:44
Japp! det är det.

Shit, nu blir jag ju alldeles skakig ju! :D

Jorgen
2005-03-06, 21:45
Japp! det är det.Off topic är det Jarods mage på hans avatar? :naughty:
Det var på den tiden Jarod var vältränad.
Annat är det nu. :D

//Jörgen

Jarod
2005-03-06, 21:46
Det var på den tiden Jarod var vältränad.
Annat är det nu. :D

//Jörgen

Vaffan!! Ska du ha stryk din jäkla skauning!?! *slap*

;)

boxsquat
2005-03-06, 21:47
Japp! det är det.Off topic är det Jarods mage på hans avatar? :naughty:

Ja, vafan tror du jag snackar så mycket med honom för? =)

mini_Arnold
2005-03-06, 21:47
Shit, nu blir jag ju alldeles skakig ju! :D
Om du kan hantera avatarer på arnolds kroppsdelar ska det völ inte vara några problem med Leons ? :D
No offence Leon

Leon
2005-03-06, 21:48
Gladiatorern=Moderatorerna,fram med pengarna och satsa! :D

Leon
2005-03-06, 21:49
Ja, vafan tror du jag snackar så mycket med honom för? =)
Har du bjudit med honom också på spa-hotellet :laugh:

sunkan
2005-03-06, 21:49
Är det nåt träningsforum så kan man ju alltid ta reda på det...
:cool:
ja men han kunde ju se det på hur man skrev ;)

Jorgen
2005-03-06, 21:50
Vaffan!! Ska du ha stryk din jäkla skauning!?! *slap*

;)
http://www.exhalemag.com/forum/html/emoticons/boxing.gif

*kissass*

//Jörgen

Jorgen
2005-03-06, 21:51
ja men han kunde ju se det på hur man skrev ;)
Folk tenderar att skriva på samma sätt på olika forum.

Du kan för det mesta känna igen folk på deras handstilar, nästan samma sak i detta fallet.

//Jörgen

spacedog
2005-03-06, 21:53
Om du kan hantera avatarer på arnolds kroppsdelar ska det völ inte vara några problem med Leons ? :D

Ja, men...hon är ju *flämt* på...riktigt, ju!

:D

sunkan
2005-03-06, 21:53
Folk tenderar att skriva på samma sätt på olika forum.

Du kan för det mesta känna igen folk på deras handstilar, nästan samma sak i detta fallet.

//Jörgen
ok jag ger upp.

tror ändå inte att du skulle känna igen mig på ett annat forum

Allan
2005-03-06, 21:54
Jag heter allan på Kolozzeum. Sen har jag några andra nicks på andra ställen - men det är hemligt.....



allan

Leon
2005-03-06, 21:54
Ja, men...hon är ju *flämt* på...riktigt, ju!

:D
Och det är inte Arnold! :laugh:

Leon
2005-03-06, 21:55
Jag heter allan på Kolozzeum. Sen har jag några andra nicks på andra ställen - men det är hemligt.....



allanNyfiken,varför?

Jarod
2005-03-06, 21:58
Jag heter allan på Kolozzeum. Sen har jag några andra nicks på andra ställen - men det är hemligt.....



allan

Hehe...let me guess: hardbody51, blackmamba47 och hugedi*k55?? :D

spacedog
2005-03-06, 21:59
Och det är inte Arnold! :laugh:

Inte i den meningen att han skriver inlägg här. Om inte...Boffen är Arnold! :D

Jarod
2005-03-06, 21:59
Leon - ska vi byta bilder?? :naughty:

Cilia
2005-03-06, 21:59
Ja, vafan tror du jag snackar så mycket med honom för? =)

jag brukar oftast hänga på amerikanska sajter av ngn anledning och på en av dom har jag en kompis som har exakt samma humor som du har (kanske ngt sjukare). Han skriver precis som du fast på utrikiska. Känns konstigt att läsa det på svenska.

boxsquat
2005-03-06, 22:09
jag brukar oftast hänga på amerikanska sajter av ngn anledning och på en av dom har jag en kompis som har exakt samma humor som du har (kanske ngt sjukare). Han skriver precis som du fast på utrikiska. Känns konstigt att läsa det på svenska.

Vem är han? Vad för sorts siter? Jag känner kanske honom?

Cilia
2005-03-06, 22:16
Vem är han? Vad för sorts siter? Jag känner kanske honom?

*skrattar*
kan jag ju inte säga då avslöjar jag mig ju *blink*

boxsquat
2005-03-06, 22:19
*skrattar*
kan jag ju inte säga då avslöjar jag mig ju *blink*

Sluta barnsla dig din barnjävel. Säg istället.

Leon
2005-03-06, 22:19
Leon - ska vi byta bilder?? :naughty:
Lägger inte ut fler bilder ,får bara Grisen efter mig, Bild moderatorn på kollo du vet! :laugh: Dessutom blir väl pez ännu ilsknare om vi byter bilder? :D

perarvid
2005-03-06, 22:34
Personligen försöker jag regga mig med olika namn på alla forum, av den enkla anledningen att den som vill och kan tillräckligt mycket kan ta reda på en väldig massa fakta om mig som person. Det har jag ingen lust med, så jag försöker vara restriktiv med att lämna ut personliga fakta.

Somliga kanske tycker det är lite väl mycket paranoia, jag tycker att man inte kan vara nog försiktig med vilken sorts information man lämnar ut på Internet. Dock är jag inte så pass överdriven att jag använder mig av en massa proxys o sånt.

På de flesta forumen jag frekventerar är jag inte medlem, läser bara som anonym gäst.

Cilia
2005-03-06, 22:41
Personligen försöker jag regga mig med olika namn på alla forum, av den enkla anledningen att den som vill och kan tillräckligt mycket kan ta reda på en väldig massa fakta om mig som person. Det har jag ingen lust med, så jag försöker vara restriktiv med att lämna ut personliga fakta.

Somliga kanske tycker det är lite väl mycket paranoia, jag tycker att man inte kan vara nog försiktig med vilken sorts information man lämnar ut på Internet. Dock är jag inte så pass överdriven att jag använder mig av en massa proxys o sånt.

På de flesta forumen jag frekventerar är jag inte medlem, läser bara som anonym gäst.


jag håller med, jag försöker också vara så anonym som möjligt.

Cilia
2005-03-06, 22:42
Sluta barnsla dig din barnjävel. Säg istället.


men vem faan vill ha massa vuxenpoäng?

Rataxes
2005-03-06, 22:44
Kör med samma nick på alla forum jag är reggad på. Delvis för att hålla det enkelt, men jag ser heller ingen anledning att försöka dölja sin identitet så länge man alltid står för vad man skriver.

Grisen
2005-03-06, 22:47
Lägger inte ut fler bilder ,får bara Grisen efter mig, Bild moderatorn på kollo du vet! :laugh: Dessutom blir väl pez ännu ilsknare om vi byter bilder? :D


Haha! Passa dig =)

Leon
2005-03-06, 22:48
Personligen försöker jag regga mig med olika namn på alla forum, av den enkla anledningen att den som vill och kan tillräckligt mycket kan ta reda på en väldig massa fakta om mig som person. Det har jag ingen lust med, så jag försöker vara restriktiv med att lämna ut personliga fakta.

Somliga kanske tycker det är lite väl mycket paranoia, jag tycker att man inte kan vara nog försiktig med vilken sorts information man lämnar ut på Internet. Dock är jag inte så pass överdriven att jag använder mig av en massa proxys o sånt.

På de flesta forumen jag frekventerar är jag inte medlem, läser bara som anonym gäst.
Okej nu blev man skrämd på nytt *cry* Men jag har Arne runt husknuten så jag får väl kalla på honom om det är något! :cool:

Shadow Warrior
2005-03-06, 23:57
Jag har två nick, ett "officiellt" och ett "undercover" jag använder på sidor som j-addict osv :D

Fatalist
2005-03-07, 00:18
Jag heter samma här, som på lunar *uppdate*