handdator

Visa fullständig version : HÅll I Hatten Nu BÖrjar Deffen


Kaboffastar
2005-03-06, 20:17
HÅLL I HATTEN 05:45 NU BÖRJAR DEFFEN. 6 mars 2005

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=39334
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=39078

Önska mig lycka till.

TPS
2005-03-06, 21:07
Lycka till! Kommer nog följa dig, om du ger oss nöjet, så att du inte missköter dig på vägen!

formula4shape
2005-03-06, 22:20
Lycka till Kenny!!

Jag hejjar på dig :bpump:

Kaboffastar
2005-03-07, 07:33
Tackar som önskar :D

Kom just hem från första Morgonpromenaden,duschad och frukost i hand.
Så jävla dåligt med grejer hemma, inte ens havregryn, skandal.
Så de fick bli 3 skivor LIMPA!!! ljus jävla limpa.. men men de vet ju både du å jag att limpa är bättre än ingen limpa alls ;P räkost av varianten lätt på ena och nyckelhålsskicka på de 2 andra. 1 glas mjölk.

Om ca 10 timmar är det dags för gymmet. hmm blir nog arm idag.

JJ
2005-03-07, 09:26
Ska du deffa får du planera lite för guds skull. Se till att ha rätt saker hemma.

Kaboffastar
2005-03-07, 09:32
Ska du deffa får du planera lite för guds skull. Se till att ha rätt saker hemma.

haha jaao, det skulle handlas idag. jag bor hemma-knappast jag som bestämmer när det ska handlas.
säger min far att det handlas måndag eftermiddag så ÄR de så då får jag tyvär bita i det sura äpplet och skriva en inköpslista till måndag eftermiddag.

End of story.
________________________
Gimmie some skillz. *screwy*

Em1l
2005-03-07, 10:22
börjar idag också! 15 veckor känns långt just nu :)

kötta på!

Kaboffastar
2005-03-07, 18:47
Nyss hemkommen från första gymtimmen :) mör i bicce / rygg.

Sallae
2005-03-07, 22:13
Haha, jag tänkte också tappa lite fettvikt, men jag kallar inte det för deff utan jag dietar lite jag :)
Hur kom det sig att ni bestämde er för att nöta lite på fläsket?
själv så var det en röst i mitt huvud som sa att det var dags, närdå? frågade jag rösten, 7 mars är väl en bra dag? ja, det är juh en måndag!! ;)
Lycka till !!! :thumbup:

Kaboffastar
2005-03-08, 13:44
Haha, jag tänkte också tappa lite fettvikt, men jag kallar inte det för deff utan jag dietar lite jag :)
Hur kom det sig att ni bestämde er för att nöta lite på fläsket?
själv så var det en röst i mitt huvud som sa att det var dags, närdå? frågade jag rösten, 7 mars är väl en bra dag? ja, det är juh en måndag!! ;)
Lycka till !!! :thumbup:

Beach 2005 ;) vill inte vara degig längre.. dags å sätta bakotvolt på plan mark ;P

Kaboffastar
2005-03-10, 06:23
Dagen är torsdag och jag är TRÖTT klockan än 06:19 ska strax ut och gå 1 timma. dag nummer 4 på deffen. Idag är det Morgonpromenad 1 timma och på eftermiddagen gym 1 timma. vi säger så =). Fråga mej inte hur det går än, det får vågen avgöra på måndag. Det känns bra, klarar av all träning hittills osv men samtidigt känns det inte som om det händer ett skit och att det aldrig kommer göra det heller.

Jävel va ja babblar. Lägesrapport på måndag :)