handdator

Visa fullständig version : Värsta passet. Ever.


christian
2005-03-04, 21:30
Hej dagboken.

Har precis duschat av mig förödmjukelsen från dagens träningspass, den är iaf nästan borta. Och lindrad, med lite idominsalva. Men nu går jag händelserna i förväg, låt mig ta det från början.

Igår vid lunch pratade jag och några kollegor om pizzor och vilka som var godast, givetvis höll jag på min lokale pizzabagares azteka med dubbel botten. Inget slår den ackompanjerad med en kall öl.

Blev lite försenad på väg hem från jobbet, skulle köpa lite grejjer till lägenheten, och sötsuget satte därför igång. Pizzatankarna kom upp till ytan igen och begäret blev för stort. Sagt och betalt. En azteka med dubbel botten var min middag igår. Runt 97 %E fett är en grov uppskattning, men det får man ta ibland.

Idag efter lunch kände jag att magen blev lite orolig, satte mig i hemlighusets lugna vrå och njöt av en branschtidning. Sen började det svida vid utgången.
Jalapenos, om de är starka och många, kan tydligen behålla sin styrka även på väg ut. Ni som har legat i lumpen (eller vandrat öht) och blivit utsatta för det vi kallade artillerield vet vad jag menar. Arslet blir irriterat och salt från svett gnos in i såren. Det gör givetvis riktigt jäkla ont. Speciellt om man marscherar och har ryggsäck på sig som gör att man inte kommer åt att klia och är tvungen att fortsätta.

Slutligen kom jag då till gymet efter dagens arbete. Det började givetvis klia ännu värre och jag försökte klia tillbaka obemärkt genom att dra lite strategiskt i byxorna. Huruvida jag lyckades eller inte vet jag ännu ej, jag får se hur många småleenden jag får på måndag. Lyckligtvis var det inte många där en fredagkväll, förutom en av de snyggaste brudarna som tränar på mitt gym. Om jag nu, mot all förmodan, haft något som ens vore i närheten av en chans att ens prata med henne torde den nu vara så gott som bortblåst av mitt idoga kliande runt mitt akterparti.

Sensmoralen i min historia?
Det finns andra orsaker att avstå en Azteka förutom att den råkar vara väldigt onyttig...

Hoppas ni finner er dag lite roligare nu när ni vet hur min var.. :D

Megatuttarna
2005-03-04, 22:22
Gick du fram och förklarade att det kliade i röven p g a pizza och att det inte var så i vanliga fall då?

christian
2005-03-04, 22:57
Gick du fram och förklarade att det kliade i röven p g a pizza och att det inte var så i vanliga fall då?

Njae, tänkte inte riktigt så. Tänkte mer på stealthtekniken.... *innocent*

Fast jag kan ju alltid pröva din approach om det skulle hända igen.. :thumbup:

Megatuttarna
2005-03-04, 22:58
Njae, tänkte inte riktigt så. Tänkte mer på stealthtekniken.... *innocent*

Fast jag kan ju alltid pröva din approach om det skulle hända igen.. :thumbup:

Iofs kanske din strategi funkar bättre, du spelar på att vara mystisk liksom. Tjejer älskar mystik.

Tricklev
2005-03-04, 22:59
:laugh:

kroy
2005-03-04, 23:00
Iofs kanske din strategi funkar bättre, du spelar på att vara mystisk liksom. Tjejer älskar mystik.

ja, dom älskar verkligen att gissa varför män kliar sig på vissa ställen... eller? ^^

Megatuttarna
2005-03-04, 23:03
ja, dom älskar verkligen att gissa varför män kliar sig på vissa ställen... eller? ^^

Ja, han kanske gömmer en stor diamant där och vill fria.

n1tro
2005-03-04, 23:15
Ja, han kanske gömmer en stor diamant där och vill fria.

:laugh:

Xponent
2005-03-04, 23:17
:laugh: :laugh: :laugh:

Prankie
2005-03-04, 23:20
Jag somt trodde värsta passet betydde att man har presterat dålig i gymmet, inte att tjejen du försöker ragga upp råka se dig klia i skrevet.

n1tro
2005-03-04, 23:23
Jag somt trodde värsta passet betydde att man har presterat dålig i gymmet, inte att tjejen du försöker ragga upp råka se dig klia i skrevet.

äh :)

spacedog
2005-03-04, 23:24
Tjejer? I gymmet? Konstigt att man kliar sig i arslet på gymmet? Jag är helt borta här - vad var det för hälsoklubb du tränade på igen?


:D