handdator

Visa fullständig version : Mitt allra allra första inlägg


Decibelvis
2005-03-04, 17:45
Aloha, champions! Decibelvis här! Jag visste inte riktigt om jag skulle täckas bli medlem här men min gode vän Slartibartfast fick mig övertalad. Jag är nämligen en näst intill komplett nybörjare då det gäller styrketräning och har fortfarande den oinvigde lekmannens häpnad i mina ögon då jag utforskar musklernas fantastiska värld. Slarti har kletat ihop ett riktigt saftigt startprogram åt mig som jag försökt följa till punkt och pricka i hittills fem veckors tid. Jag kommer att ha svårt att hålla ett tidsenligt schema med träning och diet, eftersom jag studerar i Teaterhögskolan där arbetstiderna är allt annat än regelbundna. Men jag kommer att kämpa till mitt yttersta för att samla massa och bli en strandbiff utan like! :) Jag är även en mycket aktiv rockmusiker, med bland annat skivkontrakt på nacken, så om nån vill dela med sig filosofiska tankegångar om musik i största allmänhet eller helt enkelt försöker provocera mig genom att säga att Thin Lizzy inte är det mest gudomliga band som någonsin satt sina sneakers-beklädda fötter på denna jord, är jag öppen för diskussion. Ha det bra så länge!

//Decibelvis

Thony
2005-03-04, 17:46
grattis till oskulden, ja minns knappt hur den var längre ;)




edit: Så jävla dålig va han :D

Krokodil
2005-03-04, 17:47
Välkommen!

nordlander
2005-03-04, 17:48
Onödig tråd...permban på dig! ;)

välkommen till träningslunar....

mini_Arnold
2005-03-04, 18:06
tack ska ni ha o välkommen hit!

Slartibartfast
2005-03-04, 18:14
Välkommen hit din gamle stjärtbandit!

Let the spamming begin! ;)

JoelR
2005-03-04, 20:10
Håller med om Thin Lizzy :hbang: Spelade nyss the boys are back in town :D

RobbeliRobban
2005-03-04, 20:16
Välkommen!