handdator

Visa fullständig version : Är Michael Jackson oskyldig eller inte?


Lasse Kongo
2005-03-02, 10:50
Jag tror inte han är skyldig, men vem fan vet....

Hades
2005-03-02, 10:52
Jo, jag tror att han är oskyldig. Kanske lite väl intim med ungarna, men inga övergrepp.

Yankeee
2005-03-02, 10:53
Nja, vetifan. Om det stämmer att han och surfade porr med ungarna så är det inte helt otroligt att han är skyldig.

JJ
2005-03-02, 10:55
Jag tror att han är skyldig.

Leon
2005-03-02, 10:55
Är inte så insatt,men jag tror inte att han får en rättvis rättegång.Juryn består mestadels av kvinnor,tycker att det borde vara lika fördelningmellan könen,sen har ju media påverkat gemeneman.

stefannn
2005-03-02, 10:56
Är inte så insatt,men jag tror inte att han får en rättvis rättegång.Juryn består mestadels av kvinnor,tycker att det borde vara lika fördelningmellan könen,sen har ju media påverkat gemeneman.

sedan ska dom inte ha några svarta i juryn .. vet inte varför men det talar nog int till hans fördel ...
tror han är oskyldig.. han har ju klarat sig förut för lyckosökare.... tycker jänkarna borde skärpa sinastraff rejält för sånt där skit

Weird
2005-03-02, 10:57
bryr mig inte .....

Leon
2005-03-02, 10:58
sedan ska dom inte ha några svarta i juryn .. vet inte varför men det talar nog int till hans fördel ...
tror han är oskyldig.. han har ju klarat sig förut för lyckosökare.... tycker jänkarna borde skärpa sinastraff rejält för sånt där skit
Är det inga svarta i juryn?-där skulle det också vara lika fördelning?Skandal!

spacedog
2005-03-02, 10:59
Nu tror jag Kongos fråga mest skulle rama in skämtbilden, men om jag skall svara på den i alla fall: hur f-n skall jag kunna veta det? :)

palme
2005-03-02, 11:00
Handskarna lär ju fälla honom.

Besserwisser
2005-03-02, 11:00
sedan ska dom inte ha några svarta i juryn .. vet inte varför men det talar nog int till hans fördel ...
tror han är oskyldig.. han har ju klarat sig förut för lyckosökare.... tycker jänkarna borde skärpa sinastraff rejält för sånt där skit

Vad har de idag för straff för "sånt där skit"?

stefannn
2005-03-02, 11:01
Nu tror jag Kongos fråga mest skulle rama in skämtbilden, men om jag skall svara på den i alla fall: hur f-n skall jag kunna veta det? :)
jo tror väl jag men men jag kan ju fortfarande få säga min åsikt eller???

stefannn
2005-03-02, 11:02
Vad har de idag för straff för "sånt där skit"?
ja inte helt säker men har för mig att han /hon som anklagade han senast bara behövde böta .. (rättegångskostnaderna tror jag)

spacedog
2005-03-02, 11:03
jo tror väl jag men men jag kan ju fortfarande få säga min åsikt eller???

Visst kan du det, jag svarade ju själv på frågan, eller hur? Ta en kopp kaffe och några djupa andetag... *rolleyes*

Officer
2005-03-02, 11:18
Jag tror att han är oskyldig. Är man en sån megastar så är det lätt hänt att folk försöker dra ner en.

Han kommer oavsett resultat förbi kungen av Pop!

Shadow Warrior
2005-03-02, 11:20
KILL HIM WITH FIRE!!!

Eller nått sånt... nä men allvarligt klart peddofan e skyldig och borde spärras in och rehabiliteras och sen spärras in igen.

Papi
2005-03-02, 11:31
Att ni ens orkar hålla på?
Hur kan ni påstå att han är skyldig/oskyldig?
Ingen här har en jävla aning om vad som har hänt, eller inte hänt.

JustinCredible
2005-03-02, 11:51
Jag har redan dragit igenom det här, men kan köra det igen för skojs skull

1: Första gången mamman till Gavin hittade på så märkte alla att det hon sa omöjligt kunde stämma så hon hann byta advokat och ändra historien, fast hon hade för bråttom så hon han inte kolla igenom så att faktan stämde överrens med lögnerna. Tex ska övergreppen ha skett den 19:e men Jackson satt på flyget på väg till Vegas då. Ojsan *whatever*

2: Hon mutade Gavins syster till att säga att jackson tvingade henne att gå in på rawpussy.com och onanera. Gavins syster ville dock ej ljuga så hon sa som det var.

3: Gavins mamma själv har aldrig ens varit i Neverland.

4: Hon påstod att Jackson inte hade några klockor i sitt hus för att förvirra barnen. Michael har dock Kaliforniens största klocksamling, samt kaliforniens största klocka i sin trädgård: http://server3.uploadit.org/files/NoahYeah-0113neverlandinside.jpg

5: Hon har försökt stämma i princip alla som har varit i närheten av henne tex Jay Leno och olika butiker. Hon är en alkoholiserad mytoman enligt hennes man. (Gavins pappa.)

6: Det finns övervakningskameror i alla rum. Gavin påstår att michael täckte över en kamera med en filt. detta stämmer inte eftersom man har kollat igenom banden. det här var nog den sämsta lögnen man försökte dra och man hann ändra den till att michael ska ha haft ett "hemligt" rum istället. *whatever*

Hoppas ni tittar på filmatiseringen av rättegången på kanal 5. Notera isf att Gavins försvar BARA har gavins påståenden. INGA bevis överhuvudtaget. Jacksons advokat kör över dom totalt.

Samma sak med alla här på kolozzeum som tror han är skyldig. Ni har inget att komma med överhuvudtaget förutom dåliga skämt.

Kan tillägga att när jackson ska ha begått övergreppen var han alltså inte ens där, men Gavin var där och härjade, därav finns hans fingeravtryck överallt

* Broke into the estate's wine cellar

* Broke into a refrigerator

* Stole alcohol that Jackson had ordered for guests (and were found drunk by ranch employees)

* At Neverland's amusement park, they were discovered at the top of a ferris wheel, where they threw objects at elephants and people

Piranha
2005-03-02, 12:42
Vem vet , han kommer inte åka dit på nåt iaf ....


Pengar i det landet kan köpa vem som helst fri .. kolla bara O.J Simpsson ..

Myten
2005-03-02, 12:44
Vem vet , han kommer inte åka dit på nåt iaf ....


Pengar i det landet kan köpa vem som helst fri .. kolla bara O.J Simpsson ..


Skyller på Kenneth Starr!

Baan
2005-03-02, 13:20
förmodligen oskyldig, folk vill bara blåsa han på pengar. Som person verkar han vara rätt förvirrad, men det är mest för han hade så svår barndom förmodligen, det är dock inget som behöver betyda att han idag bryter mot någon lag pga det

capoje
2005-03-02, 15:05
Pojkens mamma som stämmer jackson har ju försökt stämt flera andra superstjärnor bland annat jay leno så man undrar va det e för morsa.

Mccartney
2005-03-02, 16:06
Han är oskyldig ända tills domstolen anser han vara skyldig...

jwzrd
2005-03-02, 16:27
ja inte helt säker men har för mig att han /hon som anklagade han senast bara behövde böta .. (rättegångskostnaderna tror jag)

Nej dom gjorde upp i godo och jacksson prösjade killen ett gäng miljoner dollares.

Dipshit
2005-03-02, 16:39
Nej dom gjorde upp i godo och jacksson prösjade killen ett gäng miljoner dollares.
mmm, men det var synd att han gav sig där.. han orkade bara inte mer..
och att han pröjsade gör ju att folk börjar tro en massa saker


fanns tom ett inspelat samtal där någon unges pappa snackar om vad de har hittat på och hur mkt pengar de kommer att få.. *rolleyes*

JustinCredible
2005-03-02, 16:43
Nej dom gjorde upp i godo och jacksson prösjade killen ett gäng miljoner dollares.

Snacka om dålig tajming de var för michael.

Bara nån vecka efter att dom gjort upp i godo, så kom klara bevis fram. Tex att pojken inte hade ett rätt på att känna igen jackos "privata delar"

och att pojkens pappa hade avlyssnats i ett telefonsamtal av polisen då han pratade om att han bara ville förstöra jacksons karriär efter att jackson vägrat investera pengar i hans affärsidé. + att pojkens pappa fejkat ungens handstil. "Therefore, as he revealed in a secretly recorded telephone conversation, Chandler launched a plan to destroy Michael Jackson, as he revealed in a secretly recorded telephone conversation exposed by GQ magazine in October 1994."

Men det värsta var nog att pojken blivit drogad av pappan innan han skulle till psykologen osv.

Här står sanningen om förra fallet: http://webpages.charter.net/jasonevines/mj.htm

"Upon close scrutiny, though, the case against Michael Jackson collapses faster than a $10 tent hit by a $2 million missile. Jordy Chandler’s famous descriptions of Jackson’s body turned out to be incorrect. A dispatch from Reuters news service on January 27, 1994, revealed that when the police examined and photographed every micrometer of Jackson’s body in an attempt to corroborate what Jordy had said, the police found that none of Jackson’s features matched Jordy’s descriptions."

Om dom hade väntat med att göra upp i godo så hade Jordy Chandlers farsa suttit i fängelse istället för att ha fått 18 mille...

Jense
2005-03-02, 16:49
Han är lika (o?)skyldig som OJ simpson

Metal_boy_
2005-03-02, 17:12
Han är oskyldig ända tills domstolen anser han vara skyldig...


Så du menar att man inte kan bli oskyldigt dömd?

Jense
2005-03-02, 17:13
Så du menar att man inte kan bli oskyldigt dömd?


ja det menar han.


varför kan man inte dömma folk? det är ju kul.

t.ex att metal_boy är väldigt född, lite mer än de flesta andra

Metal_boy_
2005-03-02, 17:19
ja det menar han.


varför kan man inte dömma folk? det är ju kul.

t.ex att metal_boy är väldigt född, lite mer än de flesta andra


haha

Runda Grodan
2005-03-02, 17:30
Jag har redan dragit igenom det här, men kan köra det igen för skojs skull

1: Första gången mamman till Gavin hittade på så märkte alla att det hon sa omöjligt kunde stämma så hon hann byta advokat och ändra historien, fast hon hade för bråttom så hon han inte kolla igenom så att faktan stämde överrens med lögnerna. Tex ska övergreppen ha skett den 19:e men Jackson satt på flyget på väg till Vegas då. Ojsan *whatever*

2: Hon mutade Gavins syster till att säga att jackson tvingade henne att gå in på rawpussy.com och onanera. Gavins syster ville dock ej ljuga så hon sa som det var.

3: Gavins mamma själv har aldrig ens varit i Neverland.

4: Hon påstod att Jackson inte hade några klockor i sitt hus för att förvirra barnen. Michael har dock Kaliforniens största klocksamling, samt kaliforniens största klocka i sin trädgård: http://server3.uploadit.org/files/NoahYeah-0113neverlandinside.jpg

5: Hon har försökt stämma i princip alla som har varit i närheten av henne tex Jay Leno och olika butiker. Hon är en alkoholiserad mytoman enligt hennes man. (Gavins pappa.)

6: Det finns övervakningskameror i alla rum. Gavin påstår att michael täckte över en kamera med en filt. detta stämmer inte eftersom man har kollat igenom banden. det här var nog den sämsta lögnen man försökte dra och man hann ändra den till att michael ska ha haft ett "hemligt" rum istället. *whatever*

Hoppas ni tittar på filmatiseringen av rättegången på kanal 5. Notera isf att Gavins försvar BARA har gavins påståenden. INGA bevis överhuvudtaget. Jacksons advokat kör över dom totalt.

Samma sak med alla här på kolozzeum som tror han är skyldig. Ni har inget att komma med överhuvudtaget förutom dåliga skämt.

Kan tillägga att när jackson ska ha begått övergreppen var han alltså inte ens där, men Gavin var där och härjade, därav finns hans fingeravtryck överallt

* Broke into the estate's wine cellar

* Broke into a refrigerator

* Stole alcohol that Jackson had ordered for guests (and were found drunk by ranch employees)

* At Neverland's amusement park, they were discovered at the top of a ferris wheel, where they threw objects at elephants and people

Så du menar att han är skyldig? :confused:

Oatmeal
2005-03-02, 17:30
Tittar på rättegången just nu, fan vad dom avbryter varandra hela tiden. Jobbigt att vara advokat :D

HenrY
2005-03-02, 19:12
Tittar på rättegången just nu, fan vad dom avbryter varandra hela tiden. Jobbigt att vara advokat :D

Hey, vart fan ser du den?!
Tror att han är pskyldig...men kan samtidigt inte säga att det inte kanske är att jag bara Vill att han ska vara oskyldig, då jag verkligen älskar den musik han gjort! Som någon sa, oavsett resultat så kommer han alltid vara king of pop!

Baan
2005-03-02, 19:15
kul grej att några kompisar jag snackat med tror han är skyldig, varför? jo han är riktigt skum :) eller som en kompis sa "han ser ut som en pedofil"... att han förmodligen aldrig träffat en pedofil är ju en annan sak :)

men det är många som dömmer honom p g a att han inte är helt 100%, men det är inget jag tycker man ska gå i fängelse för om han inte skadar någon -- killen har ju ändå haft djävligt tuff barndom så inte alltför konstigt att han inte är 100 idag

Mccartney
2005-03-02, 19:16
Så du menar att man inte kan bli oskyldigt dömd?

Du borde nog förstå vad jag menar.....

Jag vet en som blir glad om Michael fälls........Sir paul Mccartney lär nog jubla...

Trance
2005-03-02, 19:27
Kan inte säga säkert, behöver läsa igenom bevis och rättegångsprotokoll för att bilda mig en riktig uppfattning. Men det jag läst hittills så tycker jag inte han verkar skyldig.

Eller jag kan ju följa massorna i världen.

HAN ÄR SKYLDIG/OSKYLDIG. FÖR JAG HAR LÄST RUBRIKER!

Dipshit
2005-03-02, 19:50
Tittar på rättegången just nu, fan vad dom avbryter varandra hela tiden. Jobbigt att vara advokat :D
what thaa? när var hur?

JustinCredible
2005-03-02, 19:59
www.thesmokinggun.com är bästa stället för fakta. pappren från rättegången och hela faderullan finns där.

Den här bilden är ca en vecka efter "övergreppen.." Ungen är Gavin. Om ni hade blivit nersupt, sexuellt utnyttjad, tvingad att titta på porr, och michaels kollega har satt en pistol mot din mammas huvud en vecka innan..

skulle ni sitta såhär med killen som gjorde det mot er då? Om ni har sett dokumentären så vet ni hur gavin pratar om michael som om han vore gud. Sen lagar dom mat och håller på som bästa vänner. gavins syster är där också.

http://server2.uploadit.org/files/NoahYeah-tr.jpg

Gavin, hans bror, och syster. Oj va rädda dom ser ut att vara...
http://neverland-valley.com/neverland-valley/gallery/bashir/pix/mj-bashir_047.jpg

http://neverland-valley.com/neverland-valley/gallery/bashir/pix/mj-bashir_050.jpg

Mccartney
2005-03-02, 20:51
Dem bilderna är inte av Michael ....det är av en 70årig gammal gumma...

AcidSleeper
2005-03-02, 22:09
SKYLDIG!

Men själv tycker jag bara att alla skriverier ska sluta så man slipper se hans fula tryne!

mr ruhl
2005-03-02, 23:07
det skjuts för lite...skyldig eller ej, knäpp är han i varje fall och har en röst som en 12årig bög..

porja
2005-03-03, 00:53
Michael Jackson är milleniumets bästa musikartist. :hbang:

Han är bästa dansaren i världen. :hbang:

Hans musik har allt; energi, kärlek, fred.... :hbang:


Michael Jackson är BÄST :hbang:

Den som anklagar eller hotar Michael får akta sig.... :cool:

Proteus
2005-03-03, 12:48
Michael Jackson är milleniumets bästa musikartist. :hbang:

Han är bästa dansaren i världen. :hbang:

Hans musik har allt; energi, kärlek, fred.... :hbang:


Michael Jackson är BÄST :hbang:

Den som anklagar eller hotar Michael får akta sig.... :cool:

amen

Metal_boy_
2005-03-03, 12:49
inte en aning

RobbeliRobban
2005-03-03, 14:00
SKYLDIG!

Saxar lite från en insiktsfull källa.

Inledning
Michael Jackson is guilty as hell. The case has been made beyond the shadow of a doubt. Haven’t you been paying attention? Bill Press, Dan Abrams, Chris Mathews, Imus, Brian Williams, Dateline NBC and E! Bill O’Reilly, Linda Stasi of the New York Post, Diane Diamond from Court TV, whatshername from Celebrity Justice (!), and Gloria Allred have all come right out and said it. How many psychologists, profilers, relatives, ex-cops, ex-D.A.s, ex-employees’ lawyers, and free-floating pundits do you need? A battalion of “experts” has deconstructed Jackson’s neuroses, psychoses, plastic surgery, porcelain doll collection, and video library.

Lite update:

—who the last time bought his way out of his shameful perversion?

Lite indicier:

(1) He molested a 12-year-old boy back in 1993 and bought him off with hush money; (2) And now he’s doing it again; (3) This, as the hired shrinks tell us over and over again, is because you can’t cure a pedophile. They can’t stop themselves and they’ll just keep on doing it until you lock ‘em up and throw away the key; and (4) A 45-year-old man who likes to have young boys sleep in his bed with him—this is tantamount to admitting he has a sexual fixation on pre-teen boys.


Det här borde ta borta alla tvivel om att han skulle vara annat än en störd, trasig individ:
Jacko is an obvious case of arrested development. Most rock stars remain frozen in their teen dream of sex and revenge—which isn’t that serious, seeing as the entire culture is in a state of adolescent regression. We actually count on them to exhibit the kind of boorish, narcissistic behavior we can’t do ourselves. But Michael has the misfortune to be stuck back in the limbo of pre-adolescence: pillow fights, hot chocolate with marshmallows—and sleep-overs. A great deal has been made of the fact that he only has sleep-overs with boys—but that’s what 12-year-old boys do. It’s pre-pubescent—they don’t get girls yet. A 60-year-old rock star smashing up his hotel room may be a bit pathetic, but a 45-year-old man who likes to sleep with young boys—well, let’s face it, this does sound a bit creepy. But perhaps (and we’re giving him a wide benefit of the doubt here) he’s not necessarily someone who molests 12 year olds—maybe he just thinks he is a 12 year old whose childhood habits have been hermetically sealed by fame. Neverland is a giant pre-teen biosphere, an alternate reality that is maintained at huge costs financially (and now morally as well).

Hela länken, som är opartisk och försöker även ställa fram saker till pervots försvar, den är från förra gången det begav sig för honom:

http://www.rutherford.org/oldspeak/blog/articles/culture/oldspeak-mj.asp

Metal_boy_
2005-03-03, 14:41
Du borde nog förstå vad jag menar.....

Jag vet en som blir glad om Michael fälls........Sir paul Mccartney lär nog jubla...

Ok, men vem bryr sig om Paul Mccartney börjar jubla?

JustinCredible
2005-03-03, 14:42
jahoj va bra.

Vet någon av er ens vad neverland går ut på?

Har ni hört talas om Heal the world foundation och kopplingen till före detta anställda till michael som snor hans inkomst från turnéer och säljer historier till Hard Copy? Hört talas om Frank Dileo?

Vet ni varför Gavin ens var i Neverland? Att Ms. Arvino ljugit om vilket sjukhus han låg på?

Vet ni vad inkubationsdelen av Neverland är till för?

Vet ni varför han byggde Neverland under just Bad - perioden?

Vet ni varför Raymond.Kay.Bain fick sparken? Jolie Levine?

Har ni hört talas om Fargas och hans föräldrar?

Vet ni vem Mathias Abrahms är?

Visste ni att det var Susan Yu som undetecknade avtalet till Mr.Chandler eftersom Michael var konstant hög på smärtstillande. Dom berättade två veckor efter att dom tagit beslutet åt honom.

Vet ni någonting överhuvudtaget?

Eftersom ni inte kan nåt så är det ingen idé att tjafsa.

Peace!

http://www.jacksonaction.com/unjustice/2005mars1_8.jpg

JustinCredible
2005-03-03, 14:47
Det här borde ta borta alla tvivel om att han skulle vara annat än en störd, trasig individ:
Jacko is an obvious case of arrested development. Most rock stars remain frozen in their teen dream of sex and revenge—which isn’t that serious, seeing as the entire culture is in a state of adolescent regression. We actually count on them to exhibit the kind of boorish, narcissistic behavior we can’t do ourselves. But Michael has the misfortune to be stuck back in the limbo of pre-adolescence: pillow fights, hot chocolate with marshmallows—and sleep-overs. A great deal has been made of the fact that he only has sleep-overs with boys—but that’s what 12-year-old boys do. It’s pre-pubescent—they don’t get girls yet. A 60-year-old rock star smashing up his hotel room may be a bit pathetic, but a 45-year-old man who likes to sleep with young boys—well, let’s face it, this does sound a bit creepy. But perhaps (and we’re giving him a wide benefit of the doubt here) he’s not necessarily someone who molests 12 year olds—maybe he just thinks he is a 12 year old whose childhood habits have been hermetically sealed by fame. Neverland is a giant pre-teen biosphere, an alternate reality that is maintained at huge costs financially (and now morally as well).

fel. För det första är majoriteten flickor. heal the world foundation har sedan 98 varit mest arbetande inom flickor utan föräldrar eller som befinner sig i utnyttjande lägen. Det finns listor på barn från sjukhusen som samarbetar med michael och nästan alla är afroamerikanska flickor.

Barnen som sover över är aldrig ensamma med michael. Dom är aldrig inne i hans rum. Varken fingeravtryck lr DNA har hittats i hans rum. Barnen är i arkad rummet och sover i inkubationssängar. Michael sover på golvet.

Flickor och några pojkar från Harlems sick children choir

http://neverland-valley.com/neverland-valley/gallery/bashir/pix/mj-bashir_044.jpg

resten av texten var ju bara skit. samma gamla babbel om varför han har neverland.. inga bevis utan bara någons åsikt om vad som är normalt. Jag tycker också disney land är kul. Om jag var rik skulle jag lätt ha ett nöjesfält utanför huset.

Lasse Kongo
2005-03-03, 14:49
Här lägger man in en rolig på bild på skoj o det blir ett krig på fullt allvar haha *screwy*

Jense
2005-03-03, 14:53
jo men det är ju så, ingen här inne har en aning om han är skyldig eller inte. spelar ingen roll hur mycket man kan om hans jävla neverland ranch eller vem hans mamma va otrogen med -75. har du inte varit där och fått ett pekfinger i anus så vet du inget




tråden bör låsas, lasse kongo bör bannas

Lasse Kongo
2005-03-03, 14:57
jo men det är ju så, ingen här inne har en aning om han är skyldig eller inte. spelar ingen roll hur mycket man kan om hans jävla neverland ranch eller vem hans mamma va otrogen med -75. har du inte varit där och fått ett pekfinger i anus så vet du inget




tråden bör låsas, lasse kongo bör bannas

Instämmer, lås tråden o banna aset Lasse MONGO!

RobbeliRobban
2005-03-03, 15:31
Barnen som sover över. Barnen är i arkad rummet och sover i inkubationssängar. Michael sover på golvet.


.

Skar ner lite i din text. Fullständigt normalt att barn sover över i en 45-årig mans (som bara vill umgås med barn, pratar som ett barn och beteer sig som ett barn) hus, och placeras i "inkubationssängar". Det kan inte finnas en liten chans att det är något som inte riktigt står rätt till?

Monoxide
2005-03-03, 15:38
Skar ner lite i din text. Fullständigt normalt att barn sover över i en 45-årig mans (som bara vill umgås med barn, pratar som ett barn och beteer sig som ett barn) hus, och placeras i "inkubationssängar". Det kan inte finnas en liten chans att det är något som inte riktigt står rätt till?


Så du menar att han automatiskt ska dömas som skyldig för att han är en knepig fan? Eller har jag missat något?

RobbeliRobban
2005-03-03, 15:42
Så du menar att han automatiskt ska dömas som skyldig för att han är en knepig fan? Eller har jag missat något?

Nej absolut inte, men hans knepighet på det området påminner om just- pedofiler.

porja
2005-03-03, 16:10
Vänta ni bara pojkar, Michael kommer krossa all ONDSKA...


Goodbye

ErikWrestlingFreaket
2005-03-03, 16:17
JustinCredible: :thumbup:

Jag tycker hittils att det låter som Michael är oskyldig,han är bara lite knepig för att han hade en dramatisk uppväxt och därför vill han hjälpa ungar som har det svårt.

JustinCredible
2005-03-03, 17:07
utan inkubationssängarna kan en del av barnen inte andas, så det vore nog bäst att ha dom där :D

Om ni sett dokumentären Michael the myth and the madness, så vet ni att halva neverland är uppbyggt som ett sjukhus. och andra halvan är nöjesfält. han samarbetar med make a wish foundation och i princip alla barnen där vill ju till neverland. När barnen kommer dit så är dom tillsammans med arbetarna från make a wish foundation hela tiden. Det är som en rundtur till vilket nöjesfält som helst förutom att michael betalar alla kostnader. Att han skulle sitta ensam och flumma med typ 5 barn i ett rum är bara påhitt. Dessa påhitt kommer från Joeline som fick sparken av michael efter att ha försingrat pengar. Han sålde då sina lögner till Hard Copy magazine.

Klart att ni tycker att han är konstig. Ni ser det från ett vanligt svensson perspektiv. Ni kan uttala er om hur onormal han är efter att ni levt samma liv som honom.

Från molly meldrums intervju med michael

Molly: Was there ever a time when a child stayed with you? Alone with you?

Michael: No. Never. That's impossible with the security around me. Ask anyone in my staff. People wonder why I always have children around, becasue I find the thing that I never had through them, you know Disneyland, amusement parks, arcade games. I adore all that stuff because when I was little it was always work, work, work from one concert to the next. You know, I have adult friends too. but we don't share the same interests. They only want to talk money and business. And I have been doing business since I was nine years old. Im sick of it. People ask me why I have a mask on. it's because of my skin disorder. Im allergic to the sun. I have an answer for everything but the media don't want the truth."

Och ja, det är en hudsjukdom. Samma som hans farfars bror hade:

http://server3.uploadit.org/files/NoahJohansson-face5.jpg

sedan 1988 har det varit över 300 000 barn till neverland. 2 st har påstått att michael har utnyttjad dom. under båda fallen har det inte funnits något som helst bevis samt föräldrarna har varit i desperat behov av pengar och haft en suspekt bakgrund inom lurendrejeri och skumma stämningar.

Om ni inte kan se ett samband så..
http://www.mjparadise.com/Photos/mj756.jpg

go fudge yourself som michael skulle ha sagt.