handdator

Visa fullständig version : Japansk/kinesiskt stycke.. Vilken låt?!


Officer
2005-02-28, 17:27
http://hem.bredband.net/ihsaka/musik.mp3

Har klippt ur denna ur en porrfilmsscen jag har (vet ej namnet på hela filmen.. typ två japaner som byter kärlekssåser iaf).

Jag har haft denna film i ett par år och varje gång jag sätter på den så kan jag inte koncentrera mig på själva akten pga den underbara musiken som spelas.

Någon här som vet vad det är för låt eller nåt? Kanske Prankie? Eller någon annan?

Tack på förhand
OBS: ursäkta stönen i bakgrunden :D

precis
2005-02-28, 17:57
*popcorn*

Runda Grodan
2005-02-28, 19:06
Vilken konstig sång det var. :confused:

Officer
2005-02-28, 19:22
Men sluta gå offtopic :D
Jag menar allvar jag vill ha tag på den tracken.. Instrumental sång eller vad fan det är!

Baan
2005-02-28, 19:24
porrfilmer använder ju sig av en gratis sample-library med typ rockiga beats eller fan dom nu behöver, om dom har mer cash så anställer dom musiker i "klassigare" filmer så blir det någon som spelar piano elelr dylikt, men även då är det nog inga kännda stycken (inte för att man inte får spela några kännda men jag trro inte dom gör det..)

Officer
2005-02-28, 19:26
Baan - ok! Det låter vettigt, ungefär det jag tänkte innan också.. Synd bara att den inte finns på "riktigt" om det nu är så. Vill ju gärna ha den på cd i bilen när man kör långa sträckor men hör man massa japansk rape-stön så blir det lite farligt..

Baan
2005-02-28, 20:00
testat söka efter filmen på imdb.com? Om det är något känt japanskt styckte så kanske det står om det? det är ju inte omöjligt att dom spelar någon folkvisa, inte direkt copyright på sånt

Officer
2005-02-28, 20:06
Jag har ju bara en scen från filmen, vet inte ens vilken film det är, stod heller inte när jag tankade det för typ två år sen. Omöjligt o hitta nu..