handdator

Visa fullständig version : Ännu en förnedringstråd


muddler
2005-02-28, 13:52
Knäppte lite kort på morgonkvisten, vette fan om det har hänt så mkt sen sist men lite tyngre är man ca. 85-86kg, 189.5cm


Först ut en dubbelbicce:

muddler
2005-02-28, 13:53
sidokista:

muddler
2005-02-28, 13:55
tricce, sämsta muskelgruppen :cryout:

muddler
2005-02-28, 13:56
det är kul att posa! observera de välrakade armpitsen!

Myten
2005-02-28, 14:00
En Van Damme med pollisar.

Stabilt bygge, behövs mer massa, men du har ju tiden för dig!

Hades
2005-02-28, 14:06
Köttig rygg! Resten ser också helt okej ut, men du har ju längden till din nackdel.

Snygga sideburns, som vanligt!

TrasMannen
2005-02-28, 14:09
det är kul att posa! observera de välrakade armpitsen!

Ruggig avis på din smala midja! :thumbup:

Tycker dina bästa muskelgrupper är dina trapz och pecs. Men vill se mer :whipped: på triceps och rygg! speciellt på triceps.

Vad gör du i dom 3 basövningarna.
Gärna lite mått också :naughty:

Keep on pumpin!

mystic[-_-]
2005-02-28, 14:10
Har hänt grejer med ryggen och axlarna! Stabilt :thumbup:

Brenner
2005-02-28, 14:21
jag tycker om din rygg ;)

muddler
2005-02-28, 14:25
Köttig rygg! Resten ser också helt okej ut, men du har ju längden till din nackdel.

Snygga sideburns, som vanligt!

ajo det är ju fan, men har ändå lyckats krympa en halv cm sen jag började träna, bara att lassa på ännu mer i böjen så kanske man är nere på 180 om ett par år ;) :D

Baan
2005-02-28, 14:28
mer massa :)

men förutom det obligatoriska med mer massa så ser rygg/bröst/axlar helt okej ut, det jag tycker är lite efter (för ovanlighetens skull) är faktiskt armar.. den ryggen kan klara sgi med ett par bitigare armar med, bröst/axlar likaså. Har i och för sig samma problem och kan vlä intyga att det är inget man fixar över en natt men nu är det sagt i alla fall :)

muddler
2005-02-28, 14:33
Ruggig avis på din smala midja! :thumbup:

Tycker dina bästa muskelgrupper är dina trapz och pecs. Men vill se mer :whipped: på triceps och rygg! speciellt på triceps.

Vad gör du i dom 3 basövningarna.
Gärna lite mått också :naughty:

Keep on pumpin!

midjan är jag genetiskt begåvad med, lägger sig aldrig nå fett där knappt, mm triceps är en katastrof... det händer fan ingenting hur jag än gör, har prövat en massa set och lågvolym, satsar nu på styrka i triccarna, då måste volymen komma, hoppas jag


Svårt att säga vad jag tar i basövningarna, körde en 4:a på 140 i böjen sist, I mark har jag så ruggigt dålig teknik så där har jag väl gjort ett par på 130 som bäst, bänken har jag legat lågt med på sistone p.g.a skada men har maxat 105 som bäst där.

Nuvarande mått är väl ca:

bröst: 108cm
midja: 80.5cm
armar 36.7 (viktiga milimetrar! )
underarm: flexad 31, annars 30cm
Lår: 59 (storch)
vader: 38

muddler
2005-02-28, 14:38
mer massa :)

men förutom det obligatoriska med mer massa så ser rygg/bröst/axlar helt okej ut, det jag tycker är lite efter (för ovanlighetens skull) är faktiskt armar.. den ryggen kan klara sgi med ett par bitigare armar med, bröst/axlar likaså. Har i och för sig samma problem och kan vlä intyga att det är inget man fixar över en natt men nu är det sagt i alla fall :)


Tack för dom orden skepparn, håller med fullt ut, armarna är för ovanlighetens skull min sämsta muskelgrupp, beror väl delvis på att när jag började träna så jag i det närmaste anorektisk, vägde 67 pannor och tror armarna på den tiden mätte under 30cm... tränade iofs helt fel i början oxå, körde bara bröst och biceps hemma, triceps tränade jag i princip inte alls, därför tror jag att dom släpar extra mycket eftersom jag är relativt mkt starkare i biceps, därmed inte sagt att biccarna är speciellt bra dom heller :)

muddler
2005-02-28, 14:45
Slänger in en bild till, tagen för nån vecka sedan

TrasMannen
2005-02-28, 14:46
midjan är jag genetiskt begåvad med, lägger sig aldrig nå fett där knappt, mm triceps är en katastrof... det händer fan ingenting hur jag än gör, har prövat en massa set och lågvolym, satsar nu på styrka i triccarna, då måste volymen komma, hoppas jag


Svårt att säga vad jag tar i basövningarna, körde en 4:a på 140 i böjen sist, I mark har jag så ruggigt dålig teknik så där har jag väl gjort ett par på 130 som bäst, bänken har jag legat lågt med på sistone p.g.a skada men har maxat 105 som bäst där.

Nuvarande mått är väl ca:

bröst: 108cm
midja: 80.5cm
armar 36.7 (viktiga milimetrar! )
underarm: flexad 31, annars 30cm
Lår: 59 (storch)
vader: 38

Stabilt :thumbup:

Har du testat att lägga om armträningen?

muddler
2005-02-28, 14:57
Stabilt :thumbup:

Har du testat att lägga om armträningen?

mm har testat alla möjliga upplägg förutom att köra bara armar som ett pass... kanske är det som är hemligheten??

TrasMannen
2005-02-28, 15:04
mm har testat alla möjliga upplägg förutom att köra bara armar som ett pass... kanske är det som är hemligheten??

Kan vara värt att testa

victor_n
2005-02-28, 16:04
tycker att din rygg, dina trapz å tittsen ser mkt bra ut=)
men piska mer på armarna :whipped:

annars bra bygge :thumbup:

muddler
2005-02-28, 17:21
tycker att din rygg, dina trapz å tittsen ser mkt bra ut=)
men piska mer på armarna :whipped:

annars bra bygge :thumbup:

cheers mate! :thumbup:

Yooo
2005-02-28, 17:38
midjan är jag genetiskt begåvad med, lägger sig aldrig nå fett där knappt, mm triceps är en katastrof... det händer fan ingenting hur jag än gör, har prövat en massa set och lågvolym, satsar nu på styrka i triccarna, då måste volymen komma, hoppas jag


Svårt att säga vad jag tar i basövningarna, körde en 4:a på 140 i böjen sist, I mark har jag så ruggigt dålig teknik så där har jag väl gjort ett par på 130 som bäst, bänken har jag legat lågt med på sistone p.g.a skada men har maxat 105 som bäst där.

Nuvarande mått är väl ca:

bröst: 108cm
midja: 80.5cm
armar 36.7 (viktiga milimetrar! )
underarm: flexad 31, annars 30cm
Lår: 59 (storch)
vader: 38



Vi har rätt lika mått, du har 3 cm mer tuttar, 10cm mer midja, 1 cm mer lår!

Snyggingbygge hitils, pumpa på så kommer det bli asbra. Triceps behöver ju lite prio

Jay-Z
2005-02-28, 18:54
Vi har likadana storkben. Nästan på millimetern. :D

Sen har du betydligt bättre rygg än jag har. Gillar att det är ett litet svep utåt och att det inte bara går rakt ut. Om du förstår vad jag menar? :)

pellepedal
2005-02-28, 20:30
Jag skulle nog vilja se lite mer massa på ryggen, tuttarna och armarna.
Smal midja!

Det är bara att :whipped: och :eating: på!

muddler
2005-02-28, 21:09
Vi har likadana storkben. Nästan på millimetern. :D

Sen har du betydligt bättre rygg än jag har. Gillar att det är ett litet svep utåt och att det inte bara går rakt ut. Om du förstår vad jag menar? :)

haha gött storkben rules! eller inte :D förstod inte riktigt din tes där dock

muddler
2005-02-28, 21:12
Jag skulle nog vilja se lite mer massa på ryggen, tuttarna och armarna.
Smal midja!

Det är bara att :whipped: och :eating: på!

Will do!

=strongman= Smirnuff
2005-03-20, 00:38
Skulle villja se lite mer tricce! den matchar inte direkt bicepsen.. *flex*

Herkulez
2005-03-20, 11:17
mycket mer triceps behöver du, annars är det bara att fortsätta växa i samma bana :thumbup:

muddler
2005-03-20, 14:03
mycket mer triceps behöver du, annars är det bara att fortsätta växa i samma bana :thumbup:

triceps jobbas det stenhårt på! testar ett nytt upplägg nu ett par månader med fokusering på kontakt, återkommer med resultaten!

muddler
2005-04-08, 20:30
blev lite nya pics på kvällskvisten, min kamera är cp dålig +kasst ljus, självutlösare och klent fotoobjekt, kan det bli bättre??? :D

Först ut ett försök till en sk. krabba

muddler
2005-04-08, 20:31
tricce igen, inte mkt tillväxt sen sist :cryout: vikt på bilderna ca. 88kg

muddler
2005-04-08, 20:32
en fattig dubbelbicce:

muddler
2005-04-08, 20:33
lite rygg och sånt

Dymion
2005-04-09, 09:34
Snygg fysik, mer krut på triceps så blir det brutalt!

hanni
2005-04-14, 23:12
Vad jag känner igen dig, kör du på delta lr?

muddler
2005-04-15, 19:28
Vad jag känner igen dig, kör du på delta lr?

gör ju inte det, har varit där ett par ggr och "provtränat" men det var ett tag sen nu...

muddler
2005-07-25, 22:33
Vette fan varför jag uppdaterar, har ju inte hänt ett skit sedan sist nåväl:

muddler
2005-07-25, 22:34
*screwy*

muddler
2005-07-25, 22:35
:booty:

muddler
2005-07-25, 22:36
:cryout:

Metal_boy_
2005-07-26, 00:07
Tycker du har blivit lite hårdare. Men skriv upp hur du äter, så ska vi sätta fart på dina ökningar nu för fan :eating: :whipped: :)

muddler
2005-07-26, 00:54
jag vill inte bli hårdare :cryout: jag vill bli större!!!

Jense
2005-07-26, 05:35
jag vill inte bli hårdare :cryout: jag vill bli större!!!


ät mer förfan! du behöver gå upp nu. nog med "va snygg på beachen" äta äta

userfriendly
2005-07-26, 07:20
kan inte låta bli att kommentera lite ;)

Du har en jättefin rygg, o eftersom du har en så smal midja tycker jag att du verkligen ska ta vara på dina latissimus (latsar e väl inte ett ord? ), alla ökningar där gör att du kommer se breeeed ut :hbang: fast ISF fåru inte glömma att öka på axlarna heller (detta eviga strävande efter en bra symmetri)
Sen triceps, de är redan bättre men kanske ännu lite mer, iaf av vad man kan se på dubbel biceps bilden..
Annars tycker jag det ser fint ut faktiskt... bara kötta på så :thumbup:

å andra sidan har vi inte fått se benen *innocent*

muddler
2005-07-26, 15:01
ät mer förfan! du behöver gå upp nu. nog med "va snygg på beachen" äta äta

tro mig jag vill inte vara "snygg på beachen", vill inget hellre än gå upp i vikt, äter gör jag nog så det räcker, är bara skapt med en sjuhelvetes ämnesomsättning, ser ut såhär i princip året runt, om man jämför med ännu äldre bilder på mig så är jag fan nästan fet nu *screwy* fick ångest när jag mätte kroppsfettet med en kaliper och det vart runt 10%... undrar vad jag låg på förr om åren då

muddler
2005-07-26, 15:06
kan inte låta bli att kommentera lite ;)

Du har en jättefin rygg, o eftersom du har en så smal midja tycker jag att du verkligen ska ta vara på dina latissimus (latsar e väl inte ett ord? ), alla ökningar där gör att du kommer se breeeed ut :hbang: fast ISF fåru inte glömma att öka på axlarna heller (detta eviga strävande efter en bra symmetri)
Sen triceps, de är redan bättre men kanske ännu lite mer, iaf av vad man kan se på dubbel biceps bilden..
Annars tycker jag det ser fint ut faktiskt... bara kötta på så

å andra sidan har vi inte fått se benen

tack ska du ha! benen är inte mycket att se tro mig men jag jobbar på det! *flex* triceps är ett otroligt problemområde för mig, kör dom före axlarna nu så dom har kommit lite i skymundan, har annars relativt lätt för att bygga axlar, måste få lite mer triccar först, svårt det där :)

Metal_boy_
2005-07-26, 18:25
tack ska du ha! benen är inte mycket att se tro mig men jag jobbar på det! *flex* triceps är ett otroligt problemområde för mig, kör dom före axlarna nu så dom har kommit lite i skymundan, har annars relativt lätt för att bygga axlar, måste få lite mer triccar först, svårt det där :)


Hur många gånger om dagen äter du? Hur mycket till kolhydratkälla vid varje måltid?

HenrY
2005-07-26, 18:37
Tycker din rygg är riktigt bra, den har också växt sen de förra bilderna! Din midja skaru tacka gud för!:)
Kör på, de som skrivit före mig har redan kommenterat dina svagheter. Så onödigt för mig att säga det igen.
Du vet vad som ska göras, GÖR DET! :devil: :hbang:

muddler
2005-07-26, 22:18
Hur många gånger om dagen äter du? Hur mycket till kolhydratkälla vid varje måltid?

äter runt 6ggr om dagen, kolhydratskällor: havregryn, pasta och ris samt bröd
brukar bli runt 4000kcal om dan protein runt 2.5 gram per kroppskilo

muddler
2005-07-26, 22:19
Tycker din rygg är riktigt bra, den har också växt sen de förra bilderna! Din midja skaru tacka gud för!:)
Kör på, de som skrivit före mig har redan kommenterat dina svagheter. Så onödigt för mig att säga det igen.
Du vet vad som ska göras, GÖR DET! :devil: :hbang:

Ska göra mitt bästa! :thumbup:

userfriendly
2005-07-27, 06:53
tack ska du ha! benen är inte mycket att se tro mig men jag jobbar på det! *flex* triceps är ett otroligt problemområde för mig, kör dom före axlarna nu så dom har kommit lite i skymundan, har annars relativt lätt för att bygga axlar, måste få lite mer triccar först, svårt det där :)


Ahh, jag har samma problem!! de vill aldrig komma till *grr27* ;)
Kör mkt frenchpress o smalbänk nu så får vi se vad som händer, fast jag är under diet så dt e lättare sagt än gjort ... :cryout:
Plus att jag har rätt svårt att bygga axlar oxå verkar det som..

muddler
2005-07-27, 19:45
Ahh, jag har samma problem!! de vill aldrig komma till *grr27* ;)
Kör mkt frenchpress o smalbänk nu så får vi se vad som händer, fast jag är under diet så dt e lättare sagt än gjort ... :cryout:
Plus att jag har rätt svårt att bygga axlar oxå verkar det som..


jag har testat alla möjliga upplägg, just nu satsar jag på att bli så stark som möjligt i basövningarna.... får vänta och se om det ger något jag med

Metal_boy_
2005-07-27, 21:16
äter runt 6ggr om dagen, kolhydratskällor: havregryn, pasta och ris samt bröd
brukar bli runt 4000kcal om dan protein runt 2.5 gram per kroppskilo

På med lite mer kolhydrater sakta men säkert. Det är solklart att du bränner dina kalorier.

muddler
2005-07-27, 22:59
På med lite mer kolhydrater sakta men säkert. Det är solklart att du bränner dina kalorier.

mm fan får satsa på det

erks
2006-01-31, 15:24
freakiga sideburns! det andra ser också bra ut :D

muddler
2006-01-31, 16:20
freakiga sideburns! det andra ser också bra ut :D

:thumbup: :D

sammy1
2006-10-26, 21:55
bra rygg där :thumbup: