handdator

Visa fullständig version : Brat på San Tropez


Yankeee
2005-02-28, 13:21
http://svt.se/svt/road/Classic/department/616/jsp/content.jsp?d=10&contentdep=10&ramfile=kobra7brat.ram&isclipinfo=false&frames=true&isbroad=false&wmfile=kobra7brat.asx&filepath=/content/1/c6/29/52/71/&mediaurl=/content/1/c6/29/52/71/kobra7brat.asx&ramfile=kobra7brat.ram&wmfile=kobra7brat.asx&filepath=XXX/content/1/c6/29/52/71/&preferredplayer=1&isbroad=false&isclipinfo=false&smallplayer=false&looksdep=13697

stefannn
2005-02-28, 13:28
okej vart får jag tilbaka mina 3 minuter??

Yankeee
2005-02-28, 13:29
okej vart får jag tilbaka mina 3 minuter??


Ääh nu ska du inte vara sån, den var ju rolig :D

mystic[-_-]
2005-02-28, 13:50
Yankeee på semester :D

Hades
2005-02-28, 13:51
Småkul :)

aliquis
2005-02-28, 14:34
äsch, säkert kul även om en person som talar sådär lär vara skapligt efterbliven.

Köttbullen
2005-02-28, 15:18
ja han förtjänar o bli skjuten...

precis
2005-02-28, 15:32
jag har hört att bilderna är saxade från någon dokumentär på någon kanal i stil med trean, och att killen som gjort filmen studerar i linköping och är helt normal (mao han driver).

Yankeee
2005-02-28, 15:38
jag har hört att bilderna är saxade från någon dokumentär på någon kanal i stil med trean, och att killen som gjort filmen studerar i linköping och är helt normal (mao han driver).

Alla fattar väl att det är någon som driver?

nordlander
2005-02-28, 15:51
"Hörde att Madde har med sig killen...så där är man körd...***** också" hhahahahahah

RobbeliRobban
2005-02-28, 16:08
:laugh:
Är det Yankee själv som ligger bakom berättelsen?

AngelLove
2005-02-28, 16:09
Den gick på Tv för ett tag sedan ja.. huruvida killen är så eller "normal" i vanliga fall kommer jag ej ihåg.

däremot något som stör mig är allas snabba reflektion att folk skall vara efterblivna hit eller dit. Speciellt eftersom min dotter är handikappad (eller efterbliven som många så fint kallar det)...

Jag vet att jag kanske reagerar lite mer och snabbare eftersom läget är som det är, men ni kan väl iaf försöka att minska ner ?! Det räcker mer än väl med alla stirrande blickar när man kommer med rullstolen på stan *grr27*

nordlander
2005-02-28, 16:20
AngelLove jag tror inte folk menar efterblivna på samma sätt som du använder ordet på. Efterbliven för mig är en puckad person...typ big brother robban.

Tricklev
2005-02-28, 16:22
AngelLove jag tror inte folk menar efterblivna på samma sätt som du använder ordet på. Efterbliven för mig är en puckad person...typ big brother robban.

Men säg puckad då *slap*

nordlander
2005-02-28, 16:23
Men säg puckad då *slap*

Tricklev du är puckad.

RobbeliRobban
2005-03-01, 11:58
Gucci eller Prada det är frågan.

Bump! Den här är så bäst att den inte får glömmas bort!

Yankeee
2005-03-01, 12:03
Dig kan man lita på iaf Robban :love:

Spinkot
2005-03-01, 12:04
Så jävla tråkig,påminner mig bara om att det finns såna där as på riktigt samt att hans röst är helt mongo.

AngelLove
2005-03-01, 12:57
AngelLove jag tror inte folk menar efterblivna på samma sätt som du använder ordet på. Efterbliven för mig är en puckad person...typ big brother robban.

Ok, möjligt att själva ordet är mer laddat för mig eftersom jag är pappa till ett handikappat barn.. Får försöka att tänka på det sättet du skriver när jag hör / läser uttryck som det..

nordlander
2005-03-01, 13:35
Jo jag förstår...ska försöka att använda nåt annat ord...typ pucko :)

AngelLove
2005-03-01, 14:57
Thx

JJ
2005-03-01, 15:00
Brats är humor, se dem live i Båstad och på Gotland i sommar, rekommenderas i små doser. I somras var det rosevin som gällde, inte ett spår av champagne. Alla hade ändrat smak :laugh:

Thony
2005-03-01, 15:05
AngelLove jag tror inte folk menar efterblivna på samma sätt som du använder ordet på. Efterbliven för mig är en puckad person...typ big brother robban.


Du menar ROBINSON robban eller ? haha.. :D

Metal_boy_
2005-03-01, 15:14
Den gick på Tv för ett tag sedan ja.. huruvida killen är så eller "normal" i vanliga fall kommer jag ej ihåg.

däremot något som stör mig är allas snabba reflektion att folk skall vara efterblivna hit eller dit. Speciellt eftersom min dotter är handikappad (eller efterbliven som många så fint kallar det)...

Jag vet att jag kanske reagerar lite mer och snabbare eftersom läget är som det är, men ni kan väl iaf försöka att minska ner ?! Det räcker mer än väl med alla stirrande blickar när man kommer med rullstolen på stan *grr27*

aa fan va jobbigt det där är, när vi har hand om tjejens lillebror som har down syndrom så glor folk hela tiden när vi kommer och går, speciellt små barn och dom vet väl inte så bra, va själv lika dan när jag va mindre och frågade mamma varför dom där barnen såg ut sådär och höll på så m.m Men när vuxna glor blir man förbannad, ibland har jag frågat vad fan dom glor på eller stirrat på dom så dom vänder blicken.

Big_Vik
2005-03-01, 15:38
AngelLove jag tror inte folk menar efterblivna på samma sätt som du använder ordet på. Efterbliven för mig är en puckad person...typ big brother robban.

Du menar ROBINSON robban eller ? haha.. :D

Nog för att han hade någon form av Damp/uppmärksamhetsbehov som barn, men dum är han knappast. Mycket av det han gjort må ha varit osmakligt, men det mesta är så otroligt påhittat. Man kan dra paraleller till att Arnold sagt att att han skulle ha tränat xx timmar om dagen innan Terminator 3 osv. Vad Robban gjort är att han byggt upp sitt eget varumärke, alla vet vem han är. ganska genialt, bara man kan använda det till nåt.

Sen har jag hört att han är väldigt seriös med träningen, extremt lovande längdskidåkare som ung innan han blev tvungen att lägga av p.g.a. knäet. X hade hört på radion att Robban åkt ett antal mil på rullskidor och låst in dem i ett skåp. "Sedan var det bara att springa och spy, om man inte sprang kom man inte hem" :hbang:

Nu kommer jag väl få alla här på mig. :notme: Please don't shoot me! :D

Piranha
2005-03-01, 15:40
Tur man inte har dem pengarna att röra sig med som dem har , då skulle man ju tom vara ändå drygare än vad man är idag ..

RobbeliRobban
2005-03-01, 15:42
Robinsson Robban? Big Brother? Seriös debatt? Det är en tråd om Brats i San fuckin Tropez, Gucci eller Prada, backslick och rosa lacoste! Visa nu originalinlägget med den bästa länken i Kolozzeums historia den respekt den förtjänar.

Big_Vik
2005-03-01, 15:54
Robinsson Robban? Big Brother? Seriös debatt? Det är en tråd om Brats i San fuckin Tropez, Gucci eller Prada, backslick och rosa lacoste! Visa nu originalinlägget med den bästa länken i Kolozzeums historia den respekt den förtjänar.

Okej. Sett den förut, den var småkul :thumbup:

Thony
2005-03-01, 16:33
Nog för att han hade någon form av Damp/uppmärksamhetsbehov som barn, men dum är han knappast. Mycket av det han gjort må ha varit osmakligt, men det mesta är så otroligt påhittat. Man kan dra paraleller till att Arnold sagt att att han skulle ha tränat xx timmar om dagen innan Terminator 3 osv. Vad Robban gjort är att han byggt upp sitt eget varumärke, alla vet vem han är. ganska genialt, bara man kan använda det till nåt.

Sen har jag hört att han är väldigt seriös med träningen, extremt lovande längdskidåkare som ung innan han blev tvungen att lägga av p.g.a. knäet. X hade hört på radion att Robban åkt ett antal mil på rullskidor och låst in dem i ett skåp. "Sedan var det bara att springa och spy, om man inte sprang kom man inte hem" :hbang:

Nu kommer jag väl få alla här på mig. :notme: Please don't shoot me! :D


jahopp..här kom din livs roman.. Jag krev ROBINSON istället för Big Brother.

AngelLove
2005-03-01, 17:48
aa fan va jobbigt det där är, när vi har hand om tjejens lillebror som har down syndrom så glor folk hela tiden när vi kommer och går, speciellt små barn och dom vet väl inte så bra, va själv lika dan när jag va mindre och frågade mamma varför dom där barnen såg ut sådär och höll på så m.m Men när vuxna glor blir man förbannad, ibland har jag frågat vad fan dom glor på eller stirrat på dom så dom vänder blicken.

Att små barn frågar varför hon sitter i rullstol eller andra frågor rör mig inte i ryggen. Det är nästan bara positivt för de har en nyfikenhet och en förmåga att fastän de ställer svåra frågor så gör de det på ett väldigt oskyldigt sätt.

Men som du säger, vuxna människor i 25år->70år som tittar på henne i rullstolen som om hon vore ett freak, mindre värd och allt vad man kan skriva gör mig heligt och totalt förbannad. Tyvärr är det ganska vanligt förekommande...

Big_Vik
2005-03-01, 21:48
jahopp..här kom din livs roman.. Jag krev ROBINSON istället för Big Brother.

Visste att jag inte borde ha tagit med din qoute. :angel: men ditt skratt lät så hånfullt. *cry* :D

Sorry, är faktiskt lite fascinerad av honom, vissa kanske har barnasinnet kvar :naughty: Jag bara sitter och väntar på hur han ska uttnyttja sitt starka varumärke. :kickass:

CroCop
2005-03-16, 15:03
Vafaaaan fungerar inte länken för nu??!??!?!

Yankeee
2005-03-16, 15:08
Förmodligen var den så populär att servern blev överbelastad.

CroCop
2005-03-16, 15:11
va menar du ? den ansluter sen står det klar och bilden e lixom svart..

z_bumbi
2005-03-16, 15:13
Förmodligen var den så populär att servern blev överbelastad.

Eller så har internet äntligen fått en egen vilja och sanerar allt som den vill bli av med. :thumbup:

Yankeee
2005-03-16, 15:22
Eller så har internet äntligen fått en egen vilja och sanerar allt som den vill bli av med. :thumbup:

Nja, om så vore fallet skulle knappast ditt inlägg vara kvar nu. :thefinger

z_bumbi
2005-03-16, 15:34
Nja, om så vore fallet skulle knappast ditt inlägg vara kvar nu. :thefinger

Jag som gick igång totalt på att Gibsons tankar om nätet äntligen skulle infrias och så har jag tvärfel. :cryout:

mini_Arnold
2005-03-16, 16:04
Alla fattar väl att det är någon som driver?
precis.. eller ja inte precis tydligen (HAHA)

Metal_boy_
2005-03-16, 16:15
Att små barn frågar varför hon sitter i rullstol eller andra frågor rör mig inte i ryggen. Det är nästan bara positivt för de har en nyfikenhet och en förmåga att fastän de ställer svåra frågor så gör de det på ett väldigt oskyldigt sätt.

Men som du säger, vuxna människor i 25år->70år som tittar på henne i rullstolen som om hon vore ett freak, mindre värd och allt vad man kan skriva gör mig heligt och totalt förbannad. Tyvärr är det ganska vanligt förekommande...

Precis. Jag va ju inte själv så bra insatt innan hur det var, nu vet jag och det är värre än många tror. Folk som verkligen ser ut att kunna ha lite vett i skallan står nästan med öppen mun och bara glor. *screwy*

Yankeee
2005-08-01, 20:03
BUMP!

http://s63.yousendit.com/d.php?id=36JM4U8PM8SGG332KA2M47CG0O

Frantic
2005-08-01, 20:33
BUMP!

http://s63.yousendit.com/d.php?id=36JM4U8PM8SGG332KA2M47CG0O
Fan... Kunde du inte postat den innan svenskveckan så man hunnit ta sig ner;)

Yankeee
2005-08-01, 20:36
Fan... Kunde du inte postat den innan svenskveckan så man hunnit ta sig ner;)

Jag vill inte ha en massa slödder där när jag ska festa.

Gabriel_
2005-08-01, 20:43
100 flaskor med hälsningar ifrån puff daddy.. hahahaha rolig!

spacedog
2005-08-02, 00:43
Stor humor! :laugh: :thumbup: