handdator

Visa fullständig version : No+kretin+ala


Jocke77
2005-02-28, 10:40
hej! det har ju varit lite snack om att kombinera No med kreatin,nån som testat att även lägga till ala?
då borde de ju bli ett supertryck i musklerna ? *flex*

Prankie
2005-02-28, 11:32
Äter du en sked kreatin och sen andas in kväveoxid eller? :D
Av det jag vet finns det inga som helst forskningar bakom NO booster som säljs på marknaden som påstår kunna öka mängd kväveoxid i kroppen. Därför kommer förmodligen de flesta svar vara spekulationer.

Lasse Kongo
2005-02-28, 12:00
Jag skiter som vanligt i forskning hehe.

Har BARA hört bra om nitric o nytric och allt vad det heter, vet folk som preppat duktigt förr o nu testat sånna grejor o får verkligen bra resultat, och en pump som tom övertäffat den de fått på roids.

Mitt enda svar till dig är: prova så får du se, alla svarar ju som sagt olika på allt så ingen kan ge dig ett exakt svar på den frågan.

Jag börjar själv med adenergy stack idag, får la i mig rätt mkt arginin där (no2) så det blir nog fint *flex*

abjorn
2005-02-28, 12:13
hade också tänkt testa någon no2 produkt, men kan inte bestämma mig för vilken. Finns ju hundratals olika verkar det som ;) Någon som kan rekommendera nåt?

Nitrometan
2005-02-28, 12:22
Nitroglycerin är väl det enda som har denna effekt dokumenterat. Inte i så stor omfattning, men tillräckligt för att hjälpa en del hjärtpatienter. Man kanske ska bearbeta sina läkarkontakter?

Lasse Kongo
2005-03-03, 14:55
Adenergy stacken är sinnesjuk iaf, har aldrig upplevt trycket och pumpen jag får, heeeelt sjukt, mina lår svällde fan till dubbel size igår.

Börja passet med 4x20 reps ca på 100 kg i böjen, sen var man fucked for life vill ja lova, o då hade knappt passet börjat *spy*

Dogge
2005-03-03, 15:01
Körde väl på följande per dag:
NO 6g
Kreatin 15g
ALA 1,5g

Fick underbart tryck!!! :hbang: