handdator

Visa fullständig version : Sam @ +90kg


Sam
2005-02-28, 01:23
Bilder på en späckhuggare! *flex*

Bilden är från igår

Sam
2005-02-28, 01:24
Några veckor gamla.

Sam
2005-02-28, 01:27
Även denna några veckor gamal.

Ectomorph
2005-02-28, 01:34
Bra massa!

Knäböj
2005-02-28, 01:36
Ser stadigt ut. Bra overall. Samma bf som jag uppskattningsvis,fast jag har några kilo muskler kvar bara,hehe.Snyggt Sam,bygg på för fan!

The_RobRoy
2005-02-28, 02:04
härligt bygge, ordentligt med kött

dra på en deff om en månad eller två så är babe-fronten säkrad till sommaren ;)

Herkulez
2005-02-28, 06:35
:thumbup:

Brenner
2005-02-28, 08:40
hoho som du redan säkert hört så ser det stabilt ut, men jag tyckte inte om dina bröst dock? gör inte du det heller? en side cheast tackar :D

Fatalist
2005-02-28, 09:01
Köttigt! Quadsen! :thumbup:

Baan
2005-02-28, 14:33
bra massa.. ser jämnt och proportionellt ut, förutom brösten då :booty:

tinus
2005-02-28, 14:50
Inget dåligt häng på triceps där :thumbup:

Men du glömde en bild.. :D *innocent* Det var visst någonting med rumpor? *popcorn*

RobbeliRobban
2005-02-28, 15:47
Stabila ben! Har för mig att du haft en tidigare tråd med ryggbilder, då fick jag idén att det bara var baksidan som var bra, men det här rockade ju!

Beef_Cake
2005-02-28, 16:24
Ja du har ju inte bara ätit gröt om man säger så,
har no sett din tråd på powerboard även:

//editerat bort lite för detaljerad information /Grahn//

Trodde alla på det här forumet förespråkade ren träning...

Jet
2005-02-28, 16:28
Ja du har ju inte bara ätit gröt om man säger så,
har no sett din tråd på powerboard även:

Trodde alla på det här forumet förespråkade ren träning...

Eftersom Sam är en av de få som har samma "nick" på alla brädor, så är det ju knappast revolutionerande det du kommer med. Vad kallar du dig själv på PB "beefcake", eller vill du ha ditt IP kollat så vi kan skriva ut det här kanske?

Beef_Cake
2005-02-28, 16:33
Eftersom Sam är en av de få som har samma "nick" på alla brädor, så är det ju knappast revolutionerande det du kommer med. Vad kallar du dig själv på PB "beefcake", eller vill du ha ditt IP kollat så vi kan skriva ut det här kanske?


Inte visste ja att de var så inte, trodde bara som sagt att folk på kollozeum var emot doping men uppenbarligen hade jag fel och har fått svar på min fråga.. Tragiskt men sant.

Herkulez
2005-02-28, 16:36
haha lät som att BeefCake har nåt att dölja :D

Grahn
2005-02-28, 17:12
Inte visste ja att de var så inte, trodde bara som sagt att folk på kollozeum var emot doping men uppenbarligen hade jag fel och har fått svar på min fråga.. Tragiskt men sant.

Varför trodde du det? Medlemars privata åsikter är deras, reglerna gäller vad man får skriva inte vad man får tycka.

Är du verkligen så naiv.

Sam
2005-02-28, 17:12
Inte visste ja att de var så inte, trodde bara som sagt att folk på kollozeum var emot doping men uppenbarligen hade jag fel och har fått svar på min fråga.. Tragiskt men sant.
Du kunde ha skickat PM till mej om det där istället för att skriva öppet nått som inte ska skrivas på denna bräda. *screwy*

JJ
2005-02-28, 17:13
Varför tar ni inte bort inlägget?

Sam
2005-02-28, 17:15
Inget dåligt häng på triceps där :thumbup:

Men du glömde en bild.. :D *innocent* Det var visst någonting med rumpor? *popcorn*
Tack Tinus

Hehe jaadu,tror inte folk blir så glada om man slänger upp rumpbilder ocensurerat ;-) dom kan vi ta privat istället :cool:

mystic[-_-]
2005-02-28, 17:18
Börjar se riktigt stabilt ut! Lite mer tuttar dock :thumbup: Har du planerat något framträdande på scen?

Bjorne
2005-02-28, 17:25
Några styrkestats?

dude
2005-02-28, 17:41
Ser bra ut sam, piska underarmana!
När blir det deff då? Håller du mkt vatten för tillfället?

Jarod
2005-02-28, 17:42
haha lät som att BeefCake har nåt att dölja :D

Kanske att han kallar sig GrandMasteR83 på Pb och ställer frågor om deca där!? *screwy*

Yankeee
2005-02-28, 17:49
Kanske att han kallar sig GrandMasteR83 på Pb och ställer frågor om deca där!? *screwy*

pwnd, eller vad är det man säger?

Jarod
2005-02-28, 17:50
pwnd, eller vad är det man säger?

:thumbup:

pellepedal
2005-02-28, 17:52
Bra bygge Sam. Några kilo massa till så blir du grym.

Angående den tråkiga urspårningen av tråden, så var det ganska väntat att det skulle hända nån gång...
Bara tråkigt för Sam att bli uthängd så här, eftersom det finns fler här som gör likadant.... Sånt kan man sköta snyggt med PM i stället..

Baan
2005-02-28, 18:24
Bra bygge Sam. Några kilo massa till så blir du grym.

Angående den tråkiga urspårningen av tråden, så var det ganska väntat att det skulle hända nån gång...
Bara tråkigt för Sam att bli uthängd så här, eftersom det finns fler här som gör likadant.... Sånt kan man sköta snyggt med PM i stället..

jag är väl lite naiv men trodde faktiskt dom flesta är rena (kanske inte just alla men många), hade ju vart trevligare om man ändå hade lite indikationer på vem man jämför sig med, men å andra sidan så bryr jag mig inte om någon trycker det är upp till var och en. Har ju flera bekanta som gör det som jag inte tjötar på så vore väl dubbelmoral göra det på någon annan.

aliquis
2005-02-28, 19:11
Ja du har ju inte bara ätit gröt om man säger så,
har no sett din tråd på powerboard även:
Trodde alla på det här forumet förespråkade ren träning...
Forumreglerna förespråkar väl att man inte talar om doping, iaf inte mer än informativt (antagligen inte alls, kommer inte ihåg). Vad respektive medlem förespråkar har ju forumet svårt att bestämma, men just här skall det inte talas om det.

Däremot tycker jag det är lite lustigt att alla större preppar, nyss tänkte jag på det här med 2kg/år, och så såg jag tråden och började fundera på en poll över det (muskelökning) utan att tänka så mycket på han just på bilden. Men på något vis får man ju andra referensramar och det som man själv tycker är så dåligt kanske är ok med tanke på att ens referenser fuskar =P

edit: Vore kanske trevligt om folk som postar under medlemsbilder skrev lite bakgrundsfakta, och då menar jag inte "tränat 1.5år varav sista månaden seriöst" ;), varför tränar man oseriöst? :D. Men typ om man har tränat 1.5 eller 4 år, om man har använt "några tillskott" någon del av tiden osv. Skulle ju göra det lite lättare att jämföra resultaten.

Pez
2005-02-28, 19:17
Forumreglerna förespråkar väl att man inte talar om doping, iaf inte mer än informativt (antagligen inte alls, kommer inte ihåg). Vad respektive medlem förespråkar har ju forumet svårt att bestämma, men just här skall det inte talas om det.

Däremot tycker jag det är lite lustigt att alla större preppar, nyss tänkte jag på det här med 2kg/år, och så såg jag tråden och började fundera på en poll över det (muskelökning) utan att tänka så mycket på han just på bilden. Men på något vis får man ju andra referensramar och det som man själv tycker är så dåligt kanske är ok med tanke på att ens referenser fuskar =P
Öht så får man en sjuk kroppsuppfattning och extrema "referenser" som du kallar det när man tränar med målet att bygga muskler och umgås i gymkretsar. Vad som är "normalt" i en krets anses kanske vara "vältränat/stort" i en annan. Inte så konstigt.

Sam - tuttarna blir mindre och ryggen större.. nu får du styra upp discoträningen lite för fan.. :D

Achryl
2005-02-28, 19:19
Forumreglerna förespråkar väl att man inte talar om doping, iaf inte mer än informativt (antagligen inte alls, kommer inte ihåg). Vad respektive medlem förespråkar har ju forumet svårt att bestämma, men just här skall det inte talas om det.

Däremot tycker jag det är lite lustigt att alla större preppar, nyss tänkte jag på det här med 2kg/år, och så såg jag tråden och började fundera på en poll över det (muskelökning) utan att tänka så mycket på han just på bilden. Men på något vis får man ju andra referensramar och det som man själv tycker är så dåligt kanske är ok med tanke på att ens referenser fuskar =P
vilken poll?

aliquis
2005-02-28, 19:21
Öht så får man en sjuk kroppsuppfattning och extrema "referenser" som du kallar det när man tränar med målet att bygga muskler och umgås i gymkretsar. Vad som är "normalt" i en krets anses kanske vara "vältränat/stort" i en annan. Inte så konstigt.
Du har så rätt så. För 4år sedan kanske jag hade varit nöjd med min nuvarande kropp ;)
vilken poll?
Vill inte förstöra hans bildtråd med massa annat men jag tänkte mer på det här med uppfattningen om att man får räkna med ca 2kg/år, kanske 3-4 i ren muskelmassa om man har tur. Men hur är det med nybörjare, yngre, killar, de som sköter träningen bra, kosten, sover mycket, osv. Någon sade till mig "så som du tränar nu kan du öka max 2kg/år" när jag funderade på vilken viktökning man skulle satsa på, "Hur menar du då? Gällande träningen eller kosten?" sade jag. "Överhuvudtaget, du kan inte öka mer än ...".
Varför förvänta sig att en person som tränar med något halvdant upplägg, kanske sällan och inte så hårt, som käkar skit osv antagligen kan nå sina 2kg, medans en som gör allt perfekt fortfarande inte får mer än 2kg. Drar man en sådan slutsats är man ju dömd att just bara nå det. Därför tänkte jag på en poll angående vilken ökning folk anser sig ha gjort (blir väl lite snedvriden dock) och vilken de anser sig "ha kunnat göra" (ännu mer sned).

Thony
2005-02-28, 19:25
pwnd, eller vad är det man säger?


OWNED kanske du ville ha sagt `? :D

aliquis
2005-02-28, 19:25
OWNED kanske du ville ha sagt `? :D
pwnd är bara ännu mer elite sätt att säga det på. Tänkte inte svara med det men om jag inte gör det kommer bara någon annan göra det ;)

Sam
2005-02-28, 19:39
Sam - tuttarna blir mindre och ryggen större.. nu får du styra upp discoträningen lite för fan.. :D

försöker så gott det går.
Har börjat prioritera brösten ordentligt nu,flera set har lagts till samt lite fler reps.
Får se hur det blir till slut.

Sam
2005-03-01, 00:39
tar lite snabbfakta:

Tränat 4½ år.
Ålder 24 snart.
Vikt/Längd: +90kg @ 175cm
Mål med träningen: Just nu tävling.Vilken det blir får tiden avgöra men senast nästa år ska jag vara på scen.
Deff ?: jaa det kommer men inte än.Först lite mer massa vilket är en brist här. *flex*
Kosttillskott:Proteinpulver.Dextro.Vitaminer.Omega 3.

Styrkestats:
Det enda jag kan ge er just nu är bänkpressen. Där kör jag lätta 8:or med 110kg.Inte så viktkåt just nu,prioriterar kontakt och muskeltillväxt för bröst!
Marklyft kör jag inte så mycket just nu.
Knäböj kör jag med stången frampå så vikten säger inte så mycket.

Uppdaterar styrkestatsen under veckan!!

Måtten på olika muskler får jag återkomma med ;-)

Kör hårt nu :hbang: *flex* *kissass*

negative
2005-03-01, 01:48
Kosttillskott:Proteinpulver.Dextro.Vitaminer.Omega 3.




Mitt Proteinpulver och dextro måste vara fake. *rolleyes*

Metal_boy_
2005-03-01, 02:02
Mitt Proteinpulver och dextro måste vara fake. *rolleyes*

Eller så tränar du som en jävla kärring :D


Ontopic: bra kropp, kör hårt nu så vi får se en rippad kropp framöver :thumbup:

negative
2005-03-01, 02:09
Eller så tränar du som en jävla kärring :D


Ontopic: bra kropp, kör hårt nu så vi får se en rippad kropp framöver :thumbup:


Jasså det är så det är *cry*

stefan82
2005-03-01, 07:54
Inte visste ja att de var så inte, trodde bara som sagt att folk på kollozeum var emot doping men uppenbarligen hade jag fel och har fått svar på min fråga.. Tragiskt men sant.

jag kan ju bara föra fram min åsikt.. Vad bryr du dig för? E han din brorsa? är han ditt ansvar? Vad skulle det göra för skillnad om han hade tagit AAS(nu säger jag inte att han har gjort det) :furious: ?


Ajusst det ser bra ut :hbang:

palme
2005-03-01, 08:47
Beef cake har skjutit sig i foten :laugh: tönt!



Bra triccar sam! Inga rumpbilder tack! lol

Lasse Kongo
2005-03-01, 11:43
Well, du är ju flitig med att posta bilder Samilainen, men jag tycker dock inte att du går framåt så speciellt mkt, tycker du ser likadan ut för det mesta.

Kör hårt

tinus
2005-03-01, 11:45
Bra triccar sam! Inga rumpbilder tack! lol

:D rädd för mardrömmar? :cool:

palme
2005-03-01, 12:10
:D rädd för mardrömmar? :cool:

Väldigt :(

Sam
2005-03-01, 19:23
Well, du är ju flitig med att posta bilder Samilainen, men jag tycker dock inte att du går framåt så speciellt mkt, tycker du ser likadan ut för det mesta.

Kör hårt
jooda det går framåt ;-)
Vikten har ökat,formen har blitt bättre,måtten större :hbang: så visst händer det grejer..

Beast
2005-03-01, 22:33
Ser bra ut och det går framåt. Men varför kör du lätt i bänken? Då får du ju aldrig muskler :)

Sam
2005-03-02, 00:29
Ser bra ut och det går framåt. Men varför kör du lätt i bänken? Då får du ju aldrig muskler :)

Skrev ju varför?!
Anledningen är just att när jag lastar på i bänken så tappar jag lätt kontakten o använder mer triceps samt framsida axlar istället för bröst.

Ett normalt bröst pass brukar se ut nått i den här stilen.

Bänk 4set
Plan hantelpress 4set
Snebänk i smith 3-4set
Kablar elr så blir det sne hantelpressar. ca 3 set beroende hur slut jag är.

Håller mej nuförtiden till 6-8 jobbset.

Beast
2005-03-02, 01:56
Hade jag varit du hade jag testat:
Rak Bänk: 2set 4-6reps
Sne Hantelpress: 2set 4-6reps
Plan Hantelpress: 2set 4-6reps
Dips: 2set 6-8reps

Så kör jag nu fast jag är tvungen att skippa bänken för jag har lite problem med främre delta.

Sam
2005-03-02, 01:59
Hade jag varit du hade jag testat:
Rak Bänk: 2set 4-6reps
Sne Hantelpress: 2set 4-6reps
Plan Hantelpress: 2set 4-6reps
Dips: 2set 6-8reps

Så kör jag nu fast jag är tvungen att skippa bänken för jag har lite problem med främre delta.

dips har jag svårt med,gör förbannat ont i axlarna.

Skrev fel i förra posten..Skulle vara reps o inget annat (jobbset)

Sam
2005-03-06, 18:29
en till ryggbild lite sämre ljus men man ser att jag inte är så slät som på den första bilden..