handdator

Visa fullständig version : Då var det dags.


chrille
2005-02-27, 23:47
Hej!

Tänkte höra vad ni tycker ska pumpas mest. Förrutom allt då. ;)
Benen är tandpetare, men jag jobbar på dem. Tja, allt är väl ganska kass, och inte minst bilderna (blev lite skumt ljus på den ena), men något kanske ni kan se i alla fall.

181 cm
71 kg
Tränat ett och ett halvt år med ett 4 månaders uppehåll. Vet fan inte varför. Fick allmänt hjärnsläpp bara.

Bänk: 8*60
Knäböj: 10*70
Mark: Vet i fan. Får väl börja köra den snart. Har en lite skör rygg bara så jag vet inte om jag vågar.

Har för övrigt aldrig maxat i nån övning. Vet inte varför. Är väl för lat misstänker jag ;)

Jaja, be gentle. Ska försöka fixa fler och bättre bilder.

edit: Innan någon påpekar. Ja, vänstersidan på bröstet är mindre. Tyvärr.

Brenner
2005-02-27, 23:52
brösten ser ganska okej ut, och axlar verkar vara hyfsade, ganska deffad e du och dina armar skulle behöva piskas myyyyyyyyycket mer tycker jag men annars kör hårt! och snälla lite helkropss bilder nästa gång!!!! :MrT:

höll på att glömma röggen :D den ser bred ut :thumbup: jobba jobba

Makk
2005-02-27, 23:55
Snygg asscrack!!


Nemen, ser väl helt ok ut... mer massa behövs dock! *flex*
Så bara fortsätta käka och träna!

chrille
2005-02-27, 23:57
Snygg asscrack!!


Nemen, ser väl helt ok ut... mer massa behövs dock! *flex*
Så bara fortsätta käka och träna!


Bara för dig. :booty: *rolleyes*


Brenner: Jo, får väl piska armarna lite mer misstänker jag.
Ska försöka fixa helkroppsbilder nångång.

TTT
2005-02-28, 00:03
Brösten ser bra ut tycker jag. Mer krut på axlar och armar. Mer krut över huvud taget! =) Kämpa på!

aliquis
2005-02-28, 00:37
Tycker du har bra bröst och deff för den vikten på den längden. Ryggen får du ju slita mer med som sagt och antagligen är det ju inte mycket till ben. Armarna tycker jag inte du behöver fundera på, de växer väl med mer mat. Träna tungt istället =P

The_RobRoy
2005-02-28, 02:07
Tycker du har schyst V-form på ryggen, resten släpar *kissass*

hähä, nä men kämpa på, mer massa tycker jag, men inte alla som gillar det

Mikeman
2005-02-28, 08:13
Bygg mer vidd på axlarna för att kompensera dina traps som ser ganska stora ut.(kanske bara är bilden som luras)
Kötta på dig mer på armarna med.
Hyfsade bröst och snygga magmuskler.

Benen?

chrille
2005-02-28, 09:00
Bygg mer vidd på axlarna för att kompensera dina traps som ser ganska stora ut.(kanske bara är bilden som luras)
Kötta på dig mer på armarna med.
Hyfsade bröst och snygga magmuskler.

Benen?


Benen är tandpetare som sagt. Misstänker att de flesta här skulle kalla det disco. Även jag.. ;)
MEN! jag har tränat ben hela tiden. Kanske inte tillräckligt mycket och tungt bara. Har dock börjat lägga mycket krut på benen nu, så förhoppningsvis växer de väl till sig lite framöver.

The_RobRoy: Jo, mer massa är väl självklart, men det är svårt. Väldigt svårt. (i alla fall för mig. har ändå lagt på mig en del om man betänker att jag vägde 62 när jag började för ett och ett halvt år sen. inte bara muskler iofs).

aliquis: Argh! Du säger tvärtemot alla andra att armarna ser ok ut. Jag tror jag väljer att lita på dig... ;) Nej då, är väl bara pumpa allt i fortsättningen också.

TTT: Axlar är ändå en av mina proportionellt starkaste muskelgrupper. Kanske borde koncentrera mig mer på kontakt iofs. Men 30 kiloshantlarna lockar så... Jaja, mer koncentration så kanske det börjar hända grejer.

Fatalist
2005-02-28, 09:03
Klart du ska träna din rygg om den som du säger är skör :thumbup:

Fin V-form! Men mer massa :whipped:

chrille
2005-02-28, 09:06
Klart du ska träna din rygg om den som du säger är skör :thumbup:

Fin V-form! Men mer massa :whipped:


Jo, jag lägger väldigt mycket krut på ryggen faktiskt, men det är väl just marklyft jag är lite rädd för. Känns som om min korsrygg skulle kunna gå av på mitten om man råkar sjabbla till det. Men iofs är det väl bara börja lätt och få in tekniken... Jaja, ska köra den nästa gång och känna lite på det. Återkommer.