handdator

Visa fullständig version : Proffsen - bilder efteråt


Bjorne
2005-02-23, 13:01
Tja

Söker bilder på BBproffs som inte är proffs längre, som (nästan) lagt av med träningen helt, ska vara bilder på nakna kroppar, inte när de stor i en dunjacka :p

:)

Kebab-Arne
2005-02-23, 13:24
http://www.musclemayhem.com/forums/attachment.php?attachmentid=13188&stc=1

Flex, fortfarande stark.

http://www.musclemayhem.com/forums/attachment.php?attachmentid=13342&stc=1


http://www.musclemayhem.com/forums/attachment.php?attachmentid=13186&stc=1

Ska slåss i nån fightingsport på Arnold Classic evenemanget.

sunkan
2005-02-23, 16:20
blir nog problem om du ska ha bilder på nakna kroppar...men om du googlar dig fram så hittar du säkert lite med avklädda bilder :booty:

Thony
2005-02-23, 16:23
Tja

Söker bilder på BBproffs som inte är proffs längre, som (nästan) lagt av med träningen helt, ska vara bilder på nakna kroppar, inte när de stor i en dunjacka :p

:)


Lät faktiskt lite gay!

30cm
2005-02-23, 16:27
Vad ska man googla på då? gamla halvnakna bodybuilders?

Metal_boy_
2005-02-23, 16:32
Vad ska man googla på då? gamla halvnakna bodybuilders?

ja.. och seriöst..har du hittat din avatar på Herpez X-box forum eller? :D

Kebab-Arne
2005-02-23, 16:36
Hur många proffs tror du tar och lägger ut poseringsbilder när de lagt ner sin karriär?

"Höhö, här är jag. Jag har tappat 40 kg muskler sen jag la av"

Bjorne
2005-02-23, 17:18
Hur många proffs tror du tar och lägger ut poseringsbilder när de lagt ner sin karriär?

"Höhö, här är jag. Jag har tappat 40 kg muskler sen jag la av"
Paparazzi. Dessutom så fanns det uppenbarligen bilder på Flex, fast han tappat. Bilder lär det finnas...

Baan
2005-02-23, 17:22
Paparazzi. Dessutom så fanns det uppenbarligen bilder på Flex, fast han tappat. Bilder lär det finnas...

paparazzi som springer efter ex-bb-proffs? nja så bra säljer inte artiklar om dom faktiskt, i så fall kan det vara något fan som tar ett kort eller så men att någon paparazzi skule filma dom på semmestern eller hemma vid poolen är ytterst tveksamt. Just för att inte alltför många bryr sig om ex-bb's

John M
2005-02-23, 17:28
ja.. och seriöst..har du hittat din avatar på Herpez X-box forum eller? :D

Hehe om jag inte minns fel så är det han själv på avataren :)

Bjorne
2005-02-23, 18:33
paparazzi som springer efter ex-bb-proffs? nja så bra säljer inte artiklar om dom faktiskt, i så fall kan det vara något fan som tar ett kort eller så men att någon paparazzi skule filma dom på semmestern eller hemma vid poolen är ytterst tveksamt. Just för att inte alltför många bryr sig om ex-bb'sMan kan alltid hoppas, någon stalker till exfan som kanske plåtat...

Herkulez
2005-02-23, 18:53
Casey Viator långt efter att han slutat träna, hyffsade armar va =)

http://www.caseyviator.com/04_-_Quad_Extensions.jpg

Frank Zane vid 60+ ålder
http://www.frankzane.com/images/zane1crop.jpg

Sege Nubret och undertecknad, 65bast och fortfarande 50cm biccor med ådror, hur coolt är inte det.

Bigbulka
2005-02-23, 18:56
Är det bara nått jag tycker eller verkar det inte som att "the oldboys" behåller mycket mer av sin forna muskelmassa än dagens så kallade stjärnor?

Baan
2005-02-23, 18:58
Är det bara nått jag tycker eller verkar det inte som att "the oldboys" behåller mycket mer av sin forna muskelmassa än dagens så kallade stjärnor?

vilka tänker du på då? dagens stjärnor har ju inte ens blivit gamla så lite svårt jämföra :)

Lallle
2005-02-23, 19:00
Coolt att du träffat Sege Nubret :)

Ninjasmurf
2005-02-23, 19:00
Frank Zane ser att kunna vara Dustin Hoffmans brorsa =)

Metal_boy_
2005-02-23, 19:01
vilka tänker du på då? dagens stjärnor har ju inte ens blivit gamla så lite svårt jämföra :)

Nä just dt, och ändå ser det ut som att nån har petat hål i dom med en nål bara något/några år efter avslutad kariär.

Ninjasmurf
2005-02-23, 19:01
Är det bara nått jag tycker eller verkar det inte som att "the oldboys" behåller mycket mer av sin forna muskelmassa än dagens så kallade stjärnor?

skillnad på att köra med lite nitro mot att köra med raketbränsle kanske...

aliquis
2005-02-23, 19:02
Kanske är så att dagens så kallade stjärnor är bra mycket större i utgångsläget.

Baan
2005-02-23, 19:08
Nä just dt, och ändå ser det ut som att nån har petat hål i dom med en nål bara något/några år efter avslutad kariär.

vem menar du då, specifikt?

om man tänker åp arnold och att han var stor en lång period efter karriären så är det inte särskilt konstigt, han fick ju rollerna för sin kropp inte för sin fantastiska skådespelarförmåga (jo faktiskt!), det är klart man kanske behöver fortsätta ligga på top även då man inte tävlar om så är fallet. Har man dragit sig tillbaka å andra sidan och helt lämnat allt som heter träning/kost så slutar man förmodligen trycka, så klart man tappar lite storlek.

Karl_alfred
2005-02-23, 19:09
Casey Viator långt efter att han slutat träna, hyffsade armar va =)

http://www.caseyviator.com/04_-_Quad_Extensions.jpg


Han verkar ha hittat bättre fejkhår nu i allafall.

Herkulez
2005-02-23, 19:11
Är det bara nått jag tycker eller verkar det inte som att "the oldboys" behåller mycket mer av sin forna muskelmassa än dagens så kallade stjärnor?
ja men det där är bilder på några som fortsatt träna, titta på mike katz tex, han är inte så vacker nåmer =)

Herkulez
2005-02-23, 19:14
Coolt att du träffat Sege Nubret :)
jao, han var riktigt trevlig med, tog sig verkligen tid att prata och svara på alla frågor man hade =)

Karl_alfred
2005-02-23, 19:16
ja men det där är bilder på några som fortsatt träna, titta på mike katz tex, han är inte så vacker nåmer =)
Haha var han vacker förr då :laugh:

Baan
2005-02-23, 19:18
jao, han var riktigt trevlig med, tog sig verkligen tid att prata och svara på alla frågor man hade =)

läst i en gammal B&K om jag inte minns fel en intervju med honom, vet inte om du hann fråga något sånt men har för mig att han hade dagen inplanerad på något helt sjukt sätt, dvs hård träning bra kost osv om jag nu inte mins helt fel. Kommer inte ihåg exakt vad han förespråkade men han hade en del intressanta tankar

Herkulez
2005-02-23, 19:23
läst i en gammal B&K om jag inte minns fel en intervju med honom, vet inte om du hann fråga något sånt men har för mig att han hade dagen inplanerad på något helt sjukt sätt, dvs hård träning bra kost osv om jag nu inte mins helt fel. Kommer inte ihåg exakt vad han förespråkade men han hade en del intressanta tankar
ja han hade en hel del skumma ideer, sa att han bara sov 1h/dygn, om jag inte minns fel så sa han även att han bara åt 1 stor måltid/dag, sen tror jag nog han menade att han drack shakes däremellan, men på den punkten var han lite otydlig.

K-A: haha nä men bättre än nu :D


Sen det där med att dom nya proffsen sjunker ihop på engång som Metal sa, har du inte sett bilderna på arnold då han ligger på nå klippor eller va det nu var, var efter han slutat tävla 1975 iaf och det var inte mycket kvar av han.

Bigbulka
2005-02-23, 19:24
Självklart har de fortsatt träna.Det har väl med att göra att de verkligen älskar att bygga lika mycket nu som när de börja.Rätt inställning tycker ja. *flex*

Metal_boy_
2005-02-23, 19:24
vem menar du då, specifikt?

om man tänker åp arnold och att han var stor en lång period efter karriären så är det inte särskilt konstigt, han fick ju rollerna för sin kropp inte för sin fantastiska skådespelarförmåga (jo faktiskt!), det är klart man kanske behöver fortsätta ligga på top även då man inte tävlar om så är fallet. Har man dragit sig tillbaka å andra sidan och helt lämnat allt som heter träning/kost så slutar man förmodligen trycka, så klart man tappar lite storlek.


Proffsen petar i sig helt andra saker idag som gör att du sjunker ihop om du slutar även om du tränar vidare hyffsat hårt, det liksom chockas av att det inte får extra insulin och diverse annat godis.

Metal_boy_
2005-02-23, 19:30
Mike Katz längst till höger =)



http://ironage.us/guest/image_240267720031016181156.jpg

Baan
2005-02-23, 19:31
ja han hade en hel del skumma ideer, sa att han bara sov 1h/dygn, om jag inte minns fel så sa han även att han bara åt 1 stor måltid/dag, sen tror jag nog han menade att han drack shakes däremellan, men på den punkten var han lite otydlig.

K-A: haha nä men bättre än nu :D


Sen det där med att dom nya proffsen sjunker ihop på engång som Metal sa, har du inte sett bilderna på arnold då han ligger på nå klippor eller va det nu var, var efter han slutat tävla 1975 iaf och det var inte mycket kvar av han.

mmm.. vet att han hade väldiggt skumma idéer.. tänkte också träningsmässigt, tror han gillade många set... hmm vart har man hört det innan :D


metal_boy jag skulle inte generalisera sådär och säga att dom som var bra på 70talet är bra mycket större än dom som lagt av senare, det är nog väldigt olika från fall till fall. Visst dagens byggare preppar nog mycket mer men jag har svårt att se varför dom skule bli mycket mindre än gårdagens byggare när dom lägger av, kroppen blir sur för att man slutar ta massa skit eller vad ;)

nä vi får väl se när coleman och gänget närmar sig 50 strecket o så

Metal_boy_
2005-02-23, 19:38
mmm.. vet att han hade väldiggt skumma idéer.. tänkte också träningsmässigt, tror han gillade många set... hmm vart har man hört det innan :D


metal_boy jag skulle inte generalisera sådär och säga att dom som var bra på 70talet är bra mycket större än dom som lagt av senare, det är nog väldigt olika från fall till fall. Visst dagens byggare preppar nog mycket mer men jag har svårt att se varför dom skule bli mycket mindre än gårdagens byggare när dom lägger av, kroppen blir sur för att man slutar ta massa skit eller vad ;)

nä vi får väl se när coleman och gänget närmar sig 50 strecket o så


Varför kan jag inte generalisera? Jag tycker ju att det är så och då är det ju så för mig. Jag säger inte att dom är större än dom senare, men i förhållande till hur stora dom HAR varit så tycker jag det.

zam
2005-02-23, 19:39
ja han hade en hel del skumma ideer, sa att han bara sov 1h/dygn, om jag inte minns fel så sa han även att han bara åt 1 stor måltid/dag, sen tror jag nog han menade att han drack shakes däremellan, men på den punkten var han lite otydlig.

K-A: haha nä men bättre än nu :D


Sen det där med att dom nya proffsen sjunker ihop på engång som Metal sa, har du inte sett bilderna på arnold då han ligger på nå klippor eller va det nu var, var efter han slutat tävla 1975 iaf och det var inte mycket kvar av han.



Har för mig att han sa han åt en gång per dygn,mitt i natten,5000 kcal i en
3-timmarssittning. :D

Undrar hur många han fick att ställa klockan på 03.00 efter det? :)

Herkulez
2005-02-23, 19:43
Varför kan jag inte generalisera? Jag tycker ju att det är så och då är det ju så för mig. Jag säger inte att dom är större än dom senare, men i förhållande till hur stora dom HAR varit så tycker jag det.
anser du dig ha nog mycket kunskap om prepp för att generalisera och prata om det, såvitt jag vet så har du inte så stor koll kompis =)

Herkulez
2005-02-23, 19:46
Har för mig att han sa han åt en gång per dygn,mitt i natten,5000 kcal i en
3-timmarssittning. :D

Undrar hur många han fick att ställa klockan på 03.00 efter det? :)
ja det stämmer nog, nåt sånt var det

Sen sa han att Han kurat 1gång men tyckte inte det gav nå, Joe Weider var bög och ville först förbjuda han att ställa upp på Mr Olympia 1975. Weider skyllde på att han hade haft en "Porrscen" i sin senaste film, som egentligen bara var en vanlig kärlekscen med en annan kvinna, Serge kontrade då och frågade ifall det hade varit lugnt ifall han hade haft sex med en annan man i filmen :D

Till slut fick Serge vara med efter att han enligt sig själv gått ner 6kg i muskler och ökat lite i fett, Joe var helt enkelt rädd för att Serge skulle vara överlägsen Arnold i den tävlingen...allt det här är Serges version av historien så inga påhopp på mig =)

Metal_boy_
2005-02-23, 19:46
anser du dig ha nog mycket kunskap om prepp för att generalisera och prata om det, såvitt jag vet så har du inte så stor koll kompis =)

Men proffsen är ju större idag eller hur? Och ofta så får man ju se chockbilder på hur dom ser ut efter ett litet tag när dom lagt av, har aldrig sett så stor skillnad på oldboys iaf :) säger bara vad jag sett, sen kanskje det finns många gamla hockeyfrillor som blivit pinnsmala me.

Herkulez
2005-02-23, 19:56
Men proffsen är ju större idag eller hur? Och ofta så får man ju se chockbilder på hur dom ser ut efter ett litet tag när dom lagt av, har aldrig sett så stor skillnad på oldboys iaf :) säger bara vad jag sett, sen kanskje det finns många gamla hockeyfrillor som blivit pinnsmala me.
och med chockbilderna menar du nog dom som fått transplantera en ny njure eller haft allvarliga sjukdommar och då är det inte så konstigt att dom tappar rätt mycket massa va =)

Baan
2005-02-23, 20:15
man kan ändå inte jämföra inoljade uppumpade osv byggare med andra bilder när dom förmodligen inte tränar lika hårt, har en del stora rymliga tröjor på sig osv. Många klagar ju på att flex tappat mycket och visst har han säkert gjort det men han har aldrig vart något monster rent volymmässigt typ ruhl så han har aldrig sett ut sett ett hus i tröja också om jag inte minns fel. Många byggare föredrar ju stora tröjor där man knappt kan se om dom är muskulösa eller bara "big boned" :D

det enda problemet jag ser med dagens byggare och när dom blir gamla är väl att kanskee färre kommer vara kvar runt 50-60 års åldern, tror deras kroppar tar mer stryk idag av skiten än byggarna för typ 30 år sen, men det är bara min teori, sen hur det blir vet jag inte

Allan
2005-02-23, 20:22
Många klagar ju på att flex tappat mycket och visst har han säkert gjort det men han har aldrig vart något monster rent volymmässigt.....


:MrT:

Det säger en del, om hur världen gått framåt när Flex inte är ett monster...Nu menar jag inte det här som ett påhopp på dig....men Flex_var_en_av_de_grövsta_byggarna du kan hitta i världen.


allan

Baan
2005-02-23, 20:27
:MrT:

Det säger en del, om hur världen gått framåt när Flex inte är ett monster...Nu menar jag inte det här som ett påhopp på dig....men Flex_var_en_av_de_grövsta_byggarna du kan hitta i världen.


allan

som sagt och skrivet, jag menade rent volymmässigt, sen att han var packad som fan med muskler är en annan sak, det har jag inte direkt sagt något om, eller säg så här; det var inte det jag menade. Finns gamla bilder på flex där han har en påsaktig tröja på sig, det tar ut mycket av definitionen och visar i princip hur bred du är osv. Just ur det perspektivtet finns det större killar och har funits kanske man ska tillägga

Eatalot
2005-02-23, 22:01
uhm så flex var inte så stor "rent volymmässigt"??? han hade juh världshistoriens största och fylligaste "muscle bellies".

du kanske menade att han inte var så stor i ramen, och det kan jag hålla med om. liten kille med små leder i grunden.

Baan
2005-02-23, 22:08
uhm så flex var inte så stor "rent volymmässigt"??? han hade juh världshistoriens största och fylligaste "muscle bellies".

du kanske menade att han inte var så stor i ramen, och det kan jag hålla med om. liten kille med små leder i grunden.

jo det är dte jag försökt förklara i två posts, försökte vara übertydlig första gången men misslyckades miserabelt... aja skyller på att jag är invandrare, funkar alltid *slap*