handdator

Visa fullständig version : Jag ska va med i Bingolotto


30cm
2005-02-22, 23:53
Nej, jag har inte vunnit. Jag kommer att sitta i publiken som moraliskt stöd på söndag. Så jag kommer väl synas 2 sekunder när dem filmar publiken.

Men nu till den viktiga frågan... gymmandet.
Vi bor på Radison Hotel (och åker limosin :naughty: ). De har tydligen ett gym på hotellet. Från deras hemsida:

Efter en stressig dag kan du koppla av på vårt fullt utrustade hälsocenter. Pröva på "spinning" eller svalka av i inomhuspoolen. World Class Fitness Centre erbjuder också ett gym, solarium, en bastu och bubbelpool. Inträde SEK 50. För våra Royal Club-gäster är The World Class Fitness Centre gratis.

Men frågan är om det är något att ha. Det är väl inget hardcore källargym precis. Någon som har varit där och vet om dem bara har cyklar och trampmaskiner eller hur det ligger till. Och nej, jag kan inte hoppa över träningen. Jag räknar med att jag blir av med min förkylning tills dess och att jag då kommer att vara riktigt sugen.
Bilduellen var det förresten.

Metal_boy_
2005-02-22, 23:56
Du är helt ointresserad av det där gymet, det fyllde du bara ut med för att kunna skryta lite om ditt bingolottobesök :D lycka till!! :thumbup:

30cm
2005-02-23, 00:05
Det är klart jag vill skryta, tänk bara vilken prestation jag har gjort! :)

Men iochförsig har väl inte nån av er fattiglappar råd att bo på Radison. Va dumt av mig. :D

s_himself
2005-02-23, 00:09
Bättre än att inte träna alls.... Du kan nog få mycket gjort där som du inte får framför betal TV:n!

Det är bara att riva av ett pass.. det är en engångsgrej.. Inte mycket att grubbla på tycker jag!

30cm
2005-02-23, 00:13
Är beroende av endorfinerna. Jag mår inte bra när jag inte tränar och det beror inte på dåligt samvete. Det är en del av dagen precis som frukosten, det vill jag inte hoppa över.

edit: och så är det ju kul att erfara lite nya gym.

Jense
2005-02-23, 00:15
förfan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ha på dig kolozzeumtröja!!

annars blir det ingen jävla guldbingo för dig

s_himself
2005-02-23, 00:20
Är beroende av endorfinerna. Jag mår inte bra när jag inte tränar och det beror inte på dåligt samvete. Det är en del av dagen precis som frukosten, det vill jag inte hoppa över.

edit: och så är det ju kul att erfara lite nya gym.



VAD är då PROBLEMET? Träna då!!! Spelar det någon roll hur gymmet ser ut för ett pass? Du får ju träna! Bara gå dit och gör vad du ska! spela roll om det står halvsletna saker där eller saknar powerrack or what ever. Du får väl köra med det som finns..

Fan..

Fatalist
2005-02-23, 00:47
Jag har tränat där (tro det eller ej), och det går utmärkt. Dock fanns det ingen powerrack eller cablecross när jag var där (2001?) utan bara en bänk, och lite maskiner av olika slag + hantlar (sånna man lägger på vikter själv)

30cm
2005-02-23, 00:47
Oj, förlåt att jag retade upp dig, det var inte meningen. Jag frågade bara om någon vet hur det ser ut där.

Fast egentligen ville jag ju mest skryta.

Jag måste klä mig "propert". Vinnaren bjuder efter allt på hotell och hela skiten så jag får väl göra som hon säger. Alltså ingen kolotröja.

30cm
2005-02-23, 00:48
Perfekt fatalist!

Jense
2005-02-23, 00:49
Oj, förlåt att jag retade upp dig, det var inte meningen. Jag frågade bara om någon vet hur det ser ut där.

Fast egentligen ville jag ju mest skryta.

Jag måste klä mig "propert". Vinnaren bjuder efter allt på hotell och hela skiten så jag får väl göra som hon säger. Alltså ingen kolotröja.


:(:(:(:(


Så nu är inte kolozzeumkläder propert! nähä.

vad är det exakt hon vunnit? lyckohjulet eller vad det heter?

30cm
2005-02-23, 00:55
Bilduellen. Två pers öppnar luckor. Högsta vinst är en Volvo okänd modell. Det sämsta möjliga är 50 000kr.

Jag har försökt övertala henne att härma Gundes dialekt brett och tydligt men icke.

Jense
2005-02-23, 00:57
Bilduellen. Två pers öppnar luckor. Högsta vinst är en Volvo okänd modell. Det sämsta möjliga är 50 000kr.

Jag har försökt övertala henne att härma Gundes dialekt brett och tydligt men icke.


försök mer. något måste man väl få ut av detta.

be henne säga "var fan är dina skidor, gunde"

Lizard
2005-02-23, 07:50
Vilket av Radisonarna är det? Det vid Götaplatsen har inget gym och det vid stationen (gamla Sheraton) har World Class. Har du businessclassrum ingår gymmet och man går elegant ned i träningskläderna mellan bakfulla affärsresande vid frukostbuffén. Businessclass innebär att du får internationell standard på frukosten vilket i sin tur innebär att Lizard fått kockar och servis att svettats rejält på sina dryga hundra nätter vid det hotellet. Omelett på sex äggvitor och en gula och havregrynsgröt är nog för att rubba de strikt schemalagda arbetet för personalen. Annat är det på Hiltonkjedjan...*drömmer*
Hamnar du på Götaplatsen och har businessclass så får du vacker promenera ner till stationen (10 minuter) och träna gratis.
Gymmet i sig funkar bra, i alla fall om man som jag bara kör fria vikter och klarar mig bra med en stång, en bänk och ett rack. Det finns mer men inget jag skulle betala för.
Enjoy!


Lizard

30cm
2005-02-23, 12:50
Det låter helt okej det där.

Jag kommer ihåg förra gången jag åt frukost på hotell, på Scandic. Som ett barn på julafton. För att slippa beslutsångest åt jag upp allting :).

Löjtnant Blank
2005-02-23, 23:12
Du är helt ointresserad av det där gymet, det fyllde du bara ut med för att kunna skryta lite om ditt bingolottobesök :D lycka till!! :thumbup:
Skryta med ett Bingolottobesök? Nigga, please! Det skulle inte ens Jense göra.

En gammal flickvän till min bror följde med sin mormor till Gbg för att blåsa i tombolatutan. Vi brukade mobba henne för det. Hon snodde en t-shirt av mig som hämnd.

I alla fall.

Metal_boy_
2005-02-23, 23:31
Skryta med ett Bingolottobesök? Nigga, please! Det skulle inte ens Jense göra.

En gammal flickvän till min bror följde med sin mormor till Gbg för att blåsa i tombolatutan. Vi brukade mobba henne för det. Hon snodde en t-shirt av mig som hämnd.

I alla fall.

:laugh:

CroCop
2005-02-23, 23:36
Skryta med ett Bingolottobesök? Nigga, please! Det skulle inte ens Jense göra.

En gammal flickvän till min bror följde med sin mormor till Gbg för att blåsa i tombolatutan. Vi brukade mobba henne för det. Hon snodde en t-shirt av mig som hämnd.

I alla fall.
Hahaha ja jävlar :P och glöm aldrig det!