handdator

Visa fullständig version : Äntligen ben!


Megatuttarna
2005-02-22, 18:57
Nu ska jag gå och träna ben. Har gått runt hela jävla dagen och försökt finna anledningar till att inte göra det men nu får det vara nog. Jag ska gå och köra ben tills jag bajsar ner gymgolvet.

Är det något som är jobbigt/tungt/negativt så är det bara att sätta igång och jobba med det, för man övervinner inte något av att låta det besegra en.


Med Metallica - The Shortest Straw i hörlurarna tågar Megablatten mot gymet och basunerar sitt budskap: "Jihad!", "Jihad!"

sunkan
2005-02-22, 19:03
kör hårt *kissass*

Solle
2005-02-22, 19:05
Med Metallica - The Shortest Straw i hörlurarna tågar Megablatten mot gymet och basunerar sitt budskap: "Jihad!", "Jihad!"
Haha, derka derka! Mohammed jihad! :D

Matte_Maiden
2005-02-22, 19:10
Det är bra Elias! Kör ett par extra set vader så blir syrran stolt över dig! ;)

Baan
2005-02-22, 19:13
äh va fan, lättare att inte göra så stor sak av det hela :)

just do it typ *slap*

Zakath
2005-02-22, 19:20
Fan du ska vara GLAD! Du är lyckligt lottad, tänk på mig som inte har kunnat köra ben ordentligt på ett halvår på grund av skada *cry*

Fy skäms, kör hårt som satan nu :D

s_himself
2005-02-22, 21:29
äh va fan, lättare att inte göra så stor sak av det hela :)

just do it typ *slap*



Instämmer, TCOG fick mig att börja tänka "Just do it!" det va redigt peppande första kvartalet av min träning, sedan gick jag in i fasen "tränings är en del av min vardag" nu tränar man på!

Va fan, struntar du i ben en gång, så blir det lätt att strunta i det nästa gång. .Sedan om 2 år sitter du där med din discoöverkopp och tänker "varför tränade jag inte benen ordentligt... nu släpar dom" Fan, shit ner hela golvet fan och tryck upp den där stången eller vad du nu kör för satans övningar!

Megatuttarna
2005-02-22, 21:40
Är tillbaka ifrån ett steel-metal-robot-motherfucking-über-SS-waffen pass!

Det blev lite knäböj, jag är pinsamt svag i böjarna men det var bra för att sätta igång flås- och pruttmaskineriet. Körde ett par 5 - 6 set tills jag höll på att fastna i en otroligt porrig ställning som otroligt graciös avslutning. Tänkte fisa för att få med mig kraft uppåt men finnen var sur som fan att SSK låg under med 3 - 0 mot bajs-Timrå så jag tyckte att det var opassande.

Sedan gick jag över till hacken iaf. Jag var mörbultad från böjjarna men gav mig trots detta, fan på att köra den här jävla övningen oxå. Det blev 4 - 5 set här. Sedan varvade jag med 2 set benpress som en fin och nätt avslutning.

Sedan gick jag över till baksida lår, tror inte ens att jag har en muskel där men det blev några set där oxå.

Sedan var jag heelt jävla slut, orkade inte köra några vader Matte! Din syster ska tycka om mig för den jag är kom jag på, så därför valde jag att inte köra. (Btw, varför kom hon fram och hälsade på TK i fredags och sedan sprang iväg lika raskt som hon hade kommit fram? Roid-rage? :MrT: )

Matte_Maiden
2005-02-22, 21:49
Bra fråga du hårige! Körde du på CityGym eller?

Megatuttarna
2005-02-22, 21:53
Bra fråga du hårige! Körde du på CityGym eller?

Fråga henne då, och lägg in ett gott ord för mig, du kommer bli min svåger för fan! :thumbup:

Brunnsängs Gym var det, och finnen heter Jarmo tror jag.

Pez
2005-02-22, 22:06
Jag blev så inspirerad av den här tråden att jag kilade ner på gymmet och rev av ett benpass jag med... riktigt bra gick det också (för att vara en ben-analfabet). :)

Megaboob - jag hatade dig mellan 19.50 och 21.00, för att du fick mig att träna ben. Nu tycker jag om dig igen. Allt cool? Ok? Bra. *kissass*

Megatuttarna
2005-02-22, 22:09
Jag blev så inspirerad av den här tråden att jag kilade ner på gymmet och rev av ett benpass jag med... riktigt bra gick det också (för att vara en ben-analfabet). :)

Megaboob - jag hatade dig mellan 19.50 och 21.00, för att du fick mig att träna ben. Nu tycker jag om dig igen. Allt cool? Ok? Bra. *kissass*

Allt är lugnt min vän. Jag mår hur bra som helst nu. Var och sket samtidigt som jag hade mina trådlösa hörlurar på huvudet. Känslan av att kräma till Avril Lavinge - "Don't tell me" är i en klass för sig. Jag kommer aldrig kunna bajsa utan musik nu.

Pez
2005-02-22, 22:17
Allt är lugnt min vän. Jag mår hur bra som helst nu. Var och sket samtidigt som jag hade mina trådlösa hörlurar på huvudet. Känslan av att kräma till Avril Lavinge - "Don't tell me" är i en klass för sig. Jag kommer aldrig kunna bajsa utan musik nu.
Lite värre om betingningen blir omvänd.
Att du börjar bajsa om du hör "Don't tell me" alltså.

bear.flowertwig
2005-02-22, 22:33
Lite värre om betingningen blir omvänd.
Att du börjar bajsa om du hör "Don't tell me" alltså.

:laugh: :laugh:

Dagens skratt :thumbup:

s_himself
2005-02-22, 22:35
Lite värre om betingningen blir omvänd.
Att du börjar bajsa om du hör "Don't tell me" alltså.


Haha, det lär väl likna nåt i stil med KG's avatar

Pez
2005-02-22, 22:47
Haha, det lär väl likna nåt i stil med KG's avatar

*Note to self - Inte spela Avril Lavigne på nästa kolloträff om Megasyrianen ämnar dyka upp.*

Baan
2005-02-22, 23:48
Instämmer, TCOG fick mig att börja tänka "Just do it!" det va redigt peppande första kvartalet av min träning, sedan gick jag in i fasen "tränings är en del av min vardag" nu tränar man på!

Va fan, struntar du i ben en gång, så blir det lätt att strunta i det nästa gång. .Sedan om 2 år sitter du där med din discoöverkopp och tänker "varför tränade jag inte benen ordentligt... nu släpar dom" Fan, shit ner hela golvet fan och tryck upp den där stången eller vad du nu kör för satans övningar!

gäller ju inte tänka för mycket på vikter och fokusera sig alltför mycket på tung träning, jag gör det själv tyvärr men försöker att inte göra det, speciellt när man ska öka i någon tung övnig så tänker man dagarna innan hur det ska gå osv... men det är bara så onödigt. Samma gäller om man inte gillar träna någon muskelgrupp, bara ge järnet och inte tänka för mycket :devil:

aja kan boobsan så kan jag också.. får bli 12-14 set ben imorgon runt lunchtid. (det hade jag iofs tränat ändå men det låtsas vi inte om)

förresten helt rätt med hacklift :) :thumbup:

Yankeee
2005-02-22, 23:52
gäller ju inte tänka för mycket på vikter och fokusera sig alltför mycket på tung träning, jag gör det själv tyvärr men försöker att inte göra det, speciellt när man ska öka i någon tung övnig så tänker man dagarna innan hur det ska gå osv... men det är bara så onödigt. Samma gäller om man inte gillar träna någon muskelgrupp, bara ge järnet och inte tänka för mycket :devil:

aja kan boobsan så kan jag också.. får bli 12-14 set ben imorgon runt lunchtid. (det hade jag iofs tränat ändå men det låtsas vi inte om)

förresten helt rätt med hacklift :) :thumbup:

Jag har börjat med att i flera dagar i förväg gå och tänka på vad jag ska klara nästa pass. Tänker på hur ska göra, på förberedelser, ansiktsuttryck, hur nöjd jag kommer vara när jag klarar mitt mål osv osv. Slipper man tänka precis innan, fungerar kanon :D

Baan
2005-02-22, 23:55
Jag har börjat med att i flera dagar i förväg gå och tänka på vad jag ska klara nästa pass. Tänker på hur ska göra, på förberedelser, ansiktsuttryck, hur nöjd jag kommer vara när jag klarar mitt mål osv osv. Slipper man tänka precis innan, fungerar kanon :D

*bs*

hehehe.

nä men jag tror man tänker för mycket när man gör så, hur mycket man än planerar, förbereder sig mentalt så tror jag i slutändan att dte hjälper att inte göra det till en stor grej så nerverna går åt helvete. Nu överdrier jag såklart, visst kan man tänka frammåt lite men det jag främst syftade på är man inte ska tänka på et som är jobbigt. Sen om man har väldigt positiva tankar, typ imorgon ska jag fan pressa 500 kg hantelpress så är det inget fel med det :D
så det jag menar är specifikt just negativa tankar och sånt skit..

Yankeee
2005-02-23, 00:03
*bs*

hehehe.

nä men jag tror man tänker för mycket när man gör så, hur mycket man än planerar, förbereder sig mentalt så tror jag i slutändan att dte hjälper att inte göra det till en stor grej så nerverna går åt helvete. Nu överdrier jag såklart, visst kan man tänka frammåt lite men det jag främst syftade på är man inte ska tänka på et som är jobbigt. Sen om man har väldigt positiva tankar, typ imorgon ska jag fan pressa 500 kg hantelpress så är det inget fel med det :D
så det jag menar är specifikt just negativa tankar och sånt skit..

Det är nog olika från person till person. Om jag inte tänker på allt i förväg, så tänker jag precis innan jag ska lyfta, och då vet ju alla hur det går :D

FlexOnline
2005-02-23, 00:21
Nu ska jag gå och träna ben. Har gått runt hela jävla dagen och försökt finna anledningar till att inte göra det men nu får det vara nog. Jag ska gå och köra ben tills jag bajsar ner gymgolvet.

Är det något som är jobbigt/tungt/negativt så är det bara att sätta igång och jobba med det, för man övervinner inte något av att låta det besegra en.


Med Metallica - The Shortest Straw i hörlurarna tågar Megablatten mot gymet och basunerar sitt budskap: "Jihad!", "Jihad!". .

Ring in till CNN. Lär bli breaking news direkt.
.

Trance
2005-02-23, 01:19
. .

Ring in till CNN. Lär bli breaking news direkt.
.


Försent, Fox har redan basunerat ut att hårt flåsande syrianer tar över Sverige och att USA borde bomba.

Megatuttarna
2005-02-23, 13:15
. .

Ring in till CNN. Lär bli breaking news direkt.
.

Vill du ha tjafs eller? Vad är det frågan om? Ska jag tömma din äckliga skalle? Passa dig jävligt noga... ryssdrägg