handdator

Visa fullständig version : Lite bilder på Angellove


AngelLove
2005-02-22, 18:17
Jahapp, gör som ni andra och lägger ut lite bilder. Har gått ca 1år och vikten har gått upp c:a 7-8kg från 82-83 till 89-90.
Har tränat 5ggr vecka innan plus 2 pass box, dragit ner till 4pass i veckan och 40min cykling 2ggr på "vilodagar". Börjat med boxxen igen efter 5mån uppehåll för jag sakna känslan av lycka på de passen.

Är 186cm lång, 2a omgången jag tränar och har väl kört på 2år nu totalt (startade som rådeffad halvanorektiker på 77kg omgång2)

Bröst har fungerat relativt bra, har ökat till 85kg ifrån 70 i bänk, ligger på 33½ i hantelpress.
Ryggen är det som gått bäst framåt i totalblick på övningar, har inga direkta referenser på vikter där.
Axlar fungerar bra med, ökat från 35-40kg i militärpress till ~60kg
Triceps har jag faktiskt oxå förbättrat mig i (för att jag aldrig kört det vidare mkt *skratt*) så förra passet gjorde jag 14 dips (rekordet var 8st passet innan)
Biceps är min svåraste grupp, får den inte att växa känns det som.. Har skrivit om det i några trådar innan och försöker fortfarande hitta bästa upplägget.

Är som sagt inget vidare stark i lyften, inte om man jämför med många andra härinne, men det bekommer mig egentligen inte så mycket. Vill hellre hitta kontakten än ha många viktskivor på lyften. Alla vikter ovan är i 3x8-set om någon undrar.

Japp det var väl allez tror jag ?? Återstår att se vad folk säger. Förresten vet jag att poseringstekniken suger stort. Inget jag brukar träna på om man säger som så....

Jo, jag har kört benen litegrann.. Men fick problem med ryggen så det blev 5ggr. Benen är dock det stället där jag absolut enklast ökar så jag lägger ingen prio på dem...

Baan
2005-02-22, 19:01
hade hjälpt med lite fler bilder... hmm men det jag kan se så ser biceps, trapz, underarmar bra ut... brösten är jag inte så säker på, ryggen likaså. Överlag är det hyffsat proportionelt, lite svårt avgöra utan fler bilder. Triceps kanske behöver komma ikapp biceps lite.

Brenner
2005-02-22, 20:50
hoho biceps regerar! ryggen verkar hyfsad! upp med fler bilder ;)

nordlander
2005-02-22, 21:02
Haha jag har alltid trott att du var en tjej :em:

AngelLove
2005-02-23, 08:01
Haha jag har alltid trott att du var en tjej :em:

du är inte den första, men å andra sidan så är jag halv-vego, ogillar våld, dricker inte öl så du är förlåten :laugh: :laugh:

AngelLove
2005-02-23, 08:02
Får kolla in hur ni andra poserar för ev fler bilder..
Är som sagt riktigt urusel på att posera (gillar inte kameror)

aliquis
2005-02-23, 12:42
är väl mer orden "angel" och "love" som får det att lukta flicka så att säga, skulle jag tro :)

Bjorne
2005-02-23, 12:54
är väl mer orden "angel" och "love" som får det att lukta flicka så att säga, skulle jag tro :)
Skulle man leta upp de andra personerna som använder nicket "Angellove" skulle dem garanterat vara flickor :)

AngelLove
2005-02-23, 13:07
har ni aldrig varit kära i en ängel :confused: :confused:

Får fixa en sidechest från andra hållet så förstår ni nicket..
Nicket sitter som en tatuering med :thumbup:

hultman
2005-02-23, 14:19
Vad säger du?
Biceps är din bästa muskelgrupp, helt klart!

Mer pisk på brösten efterlyses.

Baan
2005-02-23, 14:57
du är inte den första, men å andra sidan så är jag halv-vego, ogillar våld, dricker inte öl så du är förlåten :laugh: :laugh:

halv-vego... fel
ogillar våld.... fel
dricker inte öl.... fel

slutsats : nog är du en tjej allt :D

skämt åsido.

PowPow
2005-02-23, 21:07
Jag trodde inte tjejer kunde få så mycket kroppshår ;)

Brenner
2005-02-23, 21:10
hahah era cp barn lägg ner nu!!! :whipped:

Solle
2005-02-23, 21:37
Mycket snack och lite kommentarer ;)

Tycker bröst, biceps ser klart bäst ut, i alla fall i sidechesten. V-formen stärks ju om du går ner lite i BF. Axlarna är ju lite svårt att se men dom verkar ju hänga med dom med. Enda riktiga svagheten verkar vara triceps.

Lite benbilder vore ju trevligt också!

Bjorne
2005-02-23, 22:20
V-formen stärks ju om du går ner lite i BF.Tycker det ser ut som han deffar nu, tycker han ska äta mer. Börja köra ben ifall han inte redan gör det.

AngelLove
2005-02-24, 09:22
Baan & PowPow: aldrig träffat en ryska ?? :naughty: :laugh: :laugh:

Solle: Jo, jag har börjat med cardio efter att ha hållt upp helt med det i 5mån så en liten minskning är på gång. Skall försöka ta några fler bilder inom kort när jag lärt mig hur man skall stå :em:

Bjorne: Var länge sen jag ät så mycket som jag gjort sen hösten (3700Kcal). Förra gången jag tryckte i mig massa mat och tränade så låg vikten på 133Kg och dit vill jag inte igen. Been there done that. Har lite problem gällande att lägga på mig då jag varit väldigt överviktig och mobbad för det som liten så jag försöker hålla en bulk av det mindre slaget.

Förresten, tack för kommentarerna. Fast jag kan inte förstå det positiva med biceps :confused:
Det är just dem som jag har så himla svårt att träna, känns knappt och har supersvårt att hitta kontakt men ändå verkar det ha gett resultat.. Mycket märkligt..

AngelLove
2005-03-05, 08:04
*uppdate*
Har börjat köra en Kreatin/ALA-omgång och gjort så i c:a 2v, dessutom har jag lyckats få tag i en annan som jag kör med på passen. Har gjort sablarns mycket och jag har PB:at i varje övning de sista 2 veckorna (fast ändå ökat i repsantal). Vikten har tagit ett skutt till 92½-93kg.

Skall köra på 2 eller 3 veckor till på detta och sen får jag se om det gjort skillnad...

AngelLove
2005-03-08, 11:13
Aaah så gött !!
Fixade en 1a på 100kg i bänken igår (som set nummer 8, bara test om jag ens kuinde rubba vikten) alldeles på egen hand... *flex*

Det är pass som igår som höjer motivationen :)

weli
2005-03-08, 11:41
Där ser du. Bra jobbat, det bara kämpa på.

Fatalist
2005-03-08, 13:41
Trodde verkligen du var tjej! :D

Det ser grymt ut, du ser mycket starkare ut än 100*1 bänk! :thumbup: