handdator

Visa fullständig version : Championes league!


Maaattias
2005-02-22, 17:53
Ja vad tror ni om CL? vilka vinner?

Trevlig match ikväll Real Madrid-Juventus :)

Lallle
2005-02-22, 17:56
Real Madrid - Juventus -> 2-1

CL vinner Inter.

AngelLove
2005-02-22, 18:35
Såklart tar vi dom röda djävlarna hem bucklan dit den hör hemma..... På O.T mao :devil:
Skall bara röja ut Milan först.. ;)

mvda
2005-02-22, 18:42
Real Madrid - Juventus 3-0

CL vinner Arsenal!

mangemani
2005-02-22, 18:56
troget juventus fan så jag håller på dom.

Inter Milan
2005-02-22, 19:04
real madrid 0-2 Juventus *bs*

oath5
2005-02-22, 19:50
Liverpool all the way :hbang:

Jense
2005-02-22, 19:50
kryss idag, 1-1 kanske 2-2.

vidare vinner manchester hela skiten. börjar med att eliminera milan imorgon

n1tro
2005-02-22, 20:08
Inter lr Lyon tar hem det...

Maaattias
2005-02-22, 23:25
Jag är så grymt nöjd.. spelade 200 kr på att Real madrid skulle vinna med just 1-0 och det gick ju bra! 8.90 i odds också!

Megatuttarna
2005-02-22, 23:28
Jag är så grymt nöjd.. spelade 200 kr på att Real madrid skulle vinna med just 1-0 och det gick ju bra! 8.90 i odds också!

Micket bra brushan!!!

Säg bara inte att du är lika smart som en bekant. Han vinner 300 kak på hästar och spenderar allt och, hör och häpna, går back med ytterligare 200 kak på en spelkväll med några grabbar, haha shit, man undrar vad vissa tänker med alltså.

Jense
2005-02-22, 23:56
Micket bra brushan!!!

Säg bara inte att du är lika smart som en bekant. Han vinner 300 kak på hästar och spenderar allt och, hör och häpna, går back med ytterligare 200 kak på en spelkväll med några grabbar, haha shit, man undrar vad vissa tänker med alltså.


med slidan.

dvs, har en del men vill alltid ha mer

mmartin
2005-02-23, 13:01
he he vem trodde arsenal? :D aldrig vinner de CL.

Inte liverpool eller inter heller.

Kommer att stå mellan real, united och milan.

Tror själv på United med kanske fotbollsvärldens bästa offensiva spelare?
Ronaldo och giggs på kanterna med scholes som stötande centralmittfältare och sen välja och vraka på 4 klass anfallare i Ruud, rooney, smith och saha..

kan bli synd om milan ikväll :D

Jense
2005-02-23, 13:04
he he vem trodde arsenal? :D aldrig vinner de CL.

Inte liverpool eller inter heller.

Kommer att stå mellan real, united och milan.

Tror själv på United med kanske fotbollsvärldens bästa offensiva spelare?
Ronaldo och giggs på kanterna med scholes som stötande centralmittfältare och sen välja och vraka på 4 klass anfallare i Ruud, rooney, smith och saha..

kan bli synd om milan ikväll :D


Martin! jag sitter redan här med min otvättade Giggströja! fyfan vad jag längtar.


Ruud är tillbaka va? milan kommer förlora stort, mina vänner. 3,4-0!

united är världens bästa lag.

daja
2005-02-23, 13:52
he he vem trodde arsenal? :D aldrig vinner de CL.

Inte liverpool eller inter heller.

Kommer att stå mellan real, united och milan.

Tror själv på United med kanske fotbollsvärldens bästa offensiva spelare?
Ronaldo och giggs på kanterna med scholes som stötande centralmittfältare och sen välja och vraka på 4 klass anfallare i Ruud, rooney, smith och saha..

kan bli synd om milan ikväll :D

Kan hålla med om att United ser starka ut, och får gälla som favoriter i kvällens match med tanke på hemmaplan och att Milan kommer utan en av världens bästa strikers.
Tror dock inte att man kommer räcka till borta i returen och blir de som jag tror, att Milan slår ut United kommer jag fira i dagarna 7.
Finns få lag som har så många spelare man ogillar: Neville x2, Scholes, Keane, Rooney, Smith bara för att nämna några.

Tippar dock att United vinner med 2-1 ikväll

Lallle
2005-02-23, 14:06
Den enda jag ogillar i United är Browne.

AngelLove
2005-02-23, 14:17
Skall bli kul att se hur backlinjen i Milan (Cafu/Costacurta-Stam-Nesta-Maldini) skall kunna hänga med när Giggs-Roo-Ronnie sätter full fart...

Förmodligen blir det 4-4-2 från start (Caroll/Heinze-Silvestre-Rio-Gaz/Giggs-Scholes-Keano-Ronaldo/Rooney-Ruud) tills dess att Ruud inte orkar mer. Då kommer han byta med Phil Neville (pga Fletcher's skada) och vi går över till 4-3-2-1 (Caroll/Heinze-Silvestre-Rio-Gaz/P Neville-Scholes-Keano/Giggs-Rooney-Ronaldo).

ArseAnal kommer åka ut mot Munchen, än en gång bevisas det att Henry är som sämst när det gäller stora matcher... :thumbup:

Köpe-Chel$ea åker på storstryk ikväll, utan Robben-Duff så försvinner deras möjlighet till kontra. Lång skada på Duff så är det bye bye till Premiership med :hbang:

Jense
2005-02-23, 14:20
Skall bli kul att se hur backlinjen i Milan (Cafu/Costacurta-Stam-Nesta-Maldini) skall kunna hänga med när Giggs-Roo-Ronnie sätter full fart...

Förmodligen blir det 4-4-2 från start (Caroll/Heinze-Silvestre-Rio-Gaz/Giggs-Scholes-Keano-Ronaldo/Rooney-Ruud) tills dess att Ruud inte orkar mer. Då kommer han byta med Phil Neville (pga Fletcher's skada) och vi går över till 4-3-2-1 (Caroll/Heinze-Silvestre-Rio-Gaz/P Neville-Scholes-Keano/Giggs-Rooney-Ronaldo).

ArseAnal kommer åka ut mot Munchen, än en gång bevisas det att Henry är som sämst när det gäller stora matcher... :thumbup:

Köpe-Chel$ea åker på storstryk ikväll, utan Robben-Duff så försvinner deras möjlighet till kontra. Lång skada på Duff så är det bye bye till Premiership med :hbang:


jag är fortfarande säker på att united vinner ligan :D

balder
2005-02-23, 15:15
Skall bli kul att se hur backlinjen i Milan (Cafu/Costacurta-Stam-Nesta-Maldini) skall kunna hänga med när Giggs-Roo-Ronnie sätter full fart...

Förmodligen blir det 4-4-2 från start (Caroll/Heinze-Silvestre-Rio-Gaz/Giggs-Scholes-Keano-Ronaldo/Rooney-Ruud) tills dess att Ruud inte orkar mer. Då kommer han byta med Phil Neville (pga Fletcher's skada) och vi går över till 4-3-2-1 (Caroll/Heinze-Silvestre-Rio-Gaz/P Neville-Scholes-Keano/Giggs-Rooney-Ronaldo).

ArseAnal kommer åka ut mot Munchen, än en gång bevisas det att Henry är som sämst när det gäller stora matcher... :thumbup:

Köpe-Chel$ea åker på storstryk ikväll, utan Robben-Duff så försvinner deras möjlighet till kontra. Lång skada på Duff så är det bye bye till Premiership med :hbang:

lol, chelsea släpper inte greppet om ligan.. Tror doch de kan få det svårt nu mot Barcelona utan Robben, Duff, Gallas, Drogba med flera.

evil
2005-02-23, 17:51
lol, chelsea släpper inte greppet om ligan.. Tror doch de kan få det svårt nu mot Barcelona utan Robben, Duff, Gallas, Drogba med flera.

Gallas och Drogba är dock spelklara till den här matchen.


Hoppas som så många andra här att United kan ta det ikväll, men fasen vad nervöst det kommer bli. Ser det dock inte som en omöjlig uppgift. Roy Keane kommer visa vilken stor spelare han är ikväll.

zam
2005-02-23, 19:44
Nu är min ena svåger som är Milanista på väg över och det vankas thaikrubb o heiniken.

Be en bön för United ikväll annars blir släktträffarna olidliga närmsta åren.... :cryout:

3-0 will do! :bow:

rossi
2005-02-24, 06:11
Till alla er som tvivla på ROSSONERI !!!!
0-1 HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAH :laugh: :laugh:

daja
2005-02-24, 09:22
YEEEEEEEEEEES!
0-1, Milan e ju i stort sett klar för kvarten nu!
Såg tyvärr inte matchen men hörde på sporten att dom mer eller mindre ägde United. Stämmer det?

Thony
2005-02-24, 10:01
Barca ägde sönder chelsea, den saken är säker..

mangs
2005-02-24, 11:39
Barca ägde sönder chelsea, den saken är säker..

Minst sagt, bara kolla statistiken:
Statistik:

Bollinnehav: 68% - 32%
Skott totalt: 34-2
Varav på mål: 13-0
Hörnor: 9-2
Frisparkar: 17-10


Snacka om utklasssning! Andra halvlek var det bara ett lag på planen.

Forza Barca!

kelk
2005-02-24, 11:41
Jag tror att Hammarby IF kommer att vinna.






=/

Thony
2005-02-24, 12:00
Jag tror att Hammarby IF kommer att vinna.






=/

Sen är ju ni sthlm:are lite efter :D