handdator

Visa fullständig version : Jay Cutler, Ripped to shreds video.


Runda Grodan
2005-02-22, 15:13
Rob1986 från bl.a. MM och Getbig har återigen knåpat ihop en rätt cool film. Delar av Jay Cutlers Ripped to shreds. Ca 20Mb. Ca 4 min.

http://www.bodybuildingdungeon.com/Videos/Jay%20Cutler%20Ripped%20To%20Shreds%202004%20Video %20Preview.wmv

raZmus
2005-02-22, 15:14
Ja! Äntligen något från den videon. Vill se hela dock :(

mystic[-_-]
2005-02-22, 15:19
:hbang: :hbang:

abjorn
2005-02-22, 15:19
give us all or nothing!!! ;)

Baan
2005-02-22, 15:27
rätt schyssst, verkar som han kör sin vanliga träning också, inga överdrivna vikter inför kameran (jag upplever det som så att många kör mycket tyngre än kanske vanlgit i sina träningsvideos..).. han spexar dock defintivt mindre (dömt från det klippet) än coleman ;)

påven
2005-02-22, 16:15
rätt schyssst, verkar som han kör sin vanliga träning också, inga överdrivna vikter inför kameran (jag upplever det som så att många kör mycket tyngre än kanske vanlgit i sina träningsvideos..).. han spexar dock defintivt mindre (dömt från det klippet) än coleman ;)

cutler är bra mycket tråkigare o se på film jämfört med coleman.

Coleman upprepar typ 4-5 meningar 500ggr i sina filmer. rättså underhållande jämfört med Cutler som kan sitta o hålla föredrag i en halvtimme o kolhydrater. Det kan bli lite segt o se på. Tycker iaf jag

Baan
2005-02-22, 16:18
cutler är bra mycket tråkigare o se på film jämfört med coleman.

Coleman upprepar typ 4-5 meningar 500ggr i sina filmer. rättså underhållande jämfört med Cutler som kan sitta o hålla föredrag i en halvtimme o kolhydrater. Det kan bli lite segt o se på. Tycker iaf jag

hehe ironi elelr :) ?

nä men coleman har ju i alla fall "light weights"..... :)

tänkte faktiskt mest på träningen, coleman drar ju rätt tunga vikter, visst han kanske kör djävligt tungt annars också men jag misstänker att man överdriver lite framför kameran. såg rätt slitsamt ut annars. Cutler körde ju betydligt lättare, det märkte man på honom också tycker jag., känndes på något sätt mer som hans "riktiga" pass..