handdator

Visa fullständig version : "NEWS" Fairing Rapid Recovery "update"


Pdaddy
2005-02-21, 19:14
Japp, läs detta me nöje nu alla Rapid Recovery Citron älskare !!!!

Idag åkte ja förbi Fairing Lasse a.k.a Protein Hitler för att snylta en fika, å va står då på menyn ??? JO, nya Rapid Recovery Citron provning :thumbup:

Lasse har pulat å mekat, och äntligen fått fram en ny Citron Arom till RR'n som smakar Great !

Självklart var jag den första officiella utanför Fairing "idiit" som fick pröva denna delikatess.
Vi hade båda smakerna, gamla och nya. JA visste ej vilken som va ny å gammal, så inge fusk inte.

Tyckte att ena var godare såklart, och de va den nya. En mer mognare å fylligare citronfromage smak, kännde ingen speciell beskhet (kan iof bero på att ja e van vid det här laget) .

Hoppas detta blir fina fisken eftersom folk klagar på att citronen e lite besk, de lär garanterat ha tagits bort en viss grad..

BETYG = TOPPEN :thumbup:

Ankomsdatum vet ja inte exakt, de borde Lasse kunna svara på innom en snar framtid, men ja skulle gissa 2 veckor .

Annars så är nya Tropiska RR en höjdare, minst lika smarrig.

Over and out..

Lill-hitler ...Pdaddy

Fairing
2005-02-22, 07:58
Helt otroligt men våran "Bad taste line" håller på att dö ut :D

Nya RR finns nog till försäljning runt mitten av Mars

Pdaddy
2005-02-22, 08:19
Helt otroligt men våran "Bad taste line" håller på att dö ut :D

Nya RR finns nog till försäljning runt mitten av Mars

:laugh: Kunde inte sagt det bättre själv :hbang:

Men Tobbe kommer ändå spy så fort han får smaka.

M

EiseltUK
2005-02-22, 12:04
CopyLasse blev impad av vår Fastway Apelsin så han sprang hem och lekte med citronkoncentratet. :D

/ Henrik

William
2005-02-22, 13:53
Helt otroligt men våran "Bad taste line" håller på att dö ut :D

Nya RR finns nog till försäljning runt mitten av Mars

I'll believe THAT when I taste it! :D

Litar inte på Pdaddy heller, han sa att förra citron fromage smakade great, and it didn't! :furious: :D

Fairing
2005-02-22, 14:48
I'll believe THAT when I taste it! :D

Litar inte på Pdaddy heller, han sa att förra citron fromage smakade great, and it didn't! :furious: :D

Henrik Eiselt var här och käkade upp det nästan alla smakprover med orden "gratis är godast" " "Wow om ändå Eiselt smakade så här bra" men jag kan väl fixa fram lite fler smakprover till dig William (så du blir övertygad) :D

PS behöver jag nämna att Henrik även började yra om " vilket tryck jag fick" när han provade RR :naughty:

William
2005-02-22, 14:57
Henrik Eiselt var här och käkade upp det nästan alla smakprover med orden "gratis är godast" " "Wow om ändå Eiselt smakade så här bra" men jag kan väl fixa fram lite fler smakprover till dig William (så du blir övertygad) :D

PS behöver jag nämna att Henrik även började yra om " vilket tryck jag fick" när han provade RR :naughty:

Well, Eiselt skulle göra rätt om han tittade över smaken på fastway för även den platsar i Bad Taste Line :) öppnade en påse men var tvungen att sälja resten :em:

Ser fram emot smakproverna, men för säkerhets skull bör du inkludera en ansenlig summa kontanter för att garantera min "övertygelse" :D

Pdaddy
2005-02-22, 15:04
De va ett nedrans gnäll *grr*

De smakar ju gott, eller va har du för lökar i munnen igentligen William :confused: .

Tryck i dig nåra, sen smakar det godis *promis* .

Första ggn ja smaka RHB så tyckte ja de va beskt å vidrigt, men nu är det faanimig de goaste som finns. Ja riktigt längtar efter min RHB + RR drink efter träningen :eating: :thumbup: .

OK Whey-Hydro, de e pest å pina, bra till å vänja sig..

Ungifär som man hatar att gå upp på morgonen, men man liksom måste ändå :D

Marcus

Fairing
2005-02-22, 15:22
Well, Eiselt skulle göra rätt om han tittade över smaken på fastway för även den platsar i Bad Taste Line :) öppnade en påse men var tvungen att sälja resten :em:

Ser fram emot smakproverna, men för säkerhets skull bör du inkludera en ansenlig summa kontanter för att garantera min "övertygelse" :D

William: Är du känslig på smaker :D Kan du nämna ett pulver som smakar bra ?

William
2005-02-22, 16:47
William: Är du känslig på smaker :D Kan du nämna ett pulver som smakar bra ?

Känslig och känslig...finsmakare ut i fingerspetsarna :D

I gainerväg har jag faktiskt ingen större erfarenhet :em: men CIII mintchoklad slår allt jag tidigare smakat *kissass*

aliquis
2005-02-22, 18:20
Någon som frågade i #kolozzeum om de hade slutat med RHB, någon som vet hur det är? jag fann den inte heller i webshopen, kanske bara är slut?

abjorn
2005-02-22, 20:53
Någon som frågade i #kolozzeum om de hade slutat med RHB, någon som vet hur det är? jag fann den inte heller i webshopen, kanske bara är slut?

det finns visst i shopen om du kollar lite noggrannare ;). En ny smak på RHB hade inte skadat, men frågan är om det går att få hydrolysat att smaka någotlunda gott.

Pdaddy
2005-02-22, 20:57
Någon som frågade i #kolozzeum om de hade slutat med RHB, någon som vet hur det är? jag fann den inte heller i webshopen, kanske bara är slut?

JA noterade häromdan att RHB'n hade försvunnit ifrån kollo, sa till niklas.. Så de lär ju va fixat.

RHB ... mumma *popcorn*

M

abjorn
2005-02-22, 21:10
JA noterade häromdan att RHB'n hade försvunnit ifrån kollo, sa till niklas.. Så de lär ju va fixat.

RHB ... mumma *popcorn*

M

fattar inte att du kan tycka att RHB är gott. Har hivat i mig 2 hinkar nu och smaken är fortfarande ingen höjdare. Dom första drinkarna var visserligen något av det värsta efter naturellt pulver.

Pdaddy
2005-02-22, 22:11
fattar inte att du kan tycka att RHB är gott. Har hivat i mig 2 hinkar nu och smaken är fortfarande ingen höjdare. Dom första drinkarna var visserligen något av det värsta efter naturellt pulver.

:confused: Äckligt ???

Asså ja tycker det är så jävla gott att ja längtar efter min efterträningsdrink, nästan så att ja hoppar av trappmaskinen bara för å få ta å svepa den, helt sjukt altså.

Det ända ja blandar i är Rapid Recovery Citron fromage + lite malto.

Jag är inne på min 2'a hink (nästan slut btw) å ja kan hålal me att de första 6 drinkarna eller nåt inte va nån höjdare, men ja tror att man vänjer smaklökarna vid det beska så att de inte känner av det.

RHB RULES :hbang:

Tjitt, faan ja blev sugen på de nu, de liksom rinner till lite snålsaft i munnen *screwy*

M

raZmus
2005-02-22, 23:01
Jag uppskattar också RHB-smaken :) Men det är ingen annan jag känner som jag låtit smaka den som gör det ;) Tror det krävs lite tid att vänja sig. Men som gammal Fastway-drickare uppskattar man snart den lite beska smaken :)

Det är som att lära sig dricka öl, fast annorlunda.

aliquis
2005-02-22, 23:09
Dom första drinkarna var visserligen något av det värsta efter naturellt pulver.
Oh, låter ju som det eventuellt är godare än mitt naturella sojaproteinisolat i 20kg pappsäck? :D

hultman
2005-02-23, 00:15
mycket möjligt :D

Pdaddy
2005-02-23, 08:33
Oh, låter ju som det eventuellt är godare än mitt naturella sojaproteinisolat i 20kg pappsäck? :D

Garanterat godare *popcorn*

Soja, bläääää !!!

M

TPS
2005-02-23, 09:17
Haha Marcus. "ser fram emot träningsdrinken" Du borde ju börja köra på Twinlabs skitgrejjer där man prioriterar smaken för effekten :)

Annars så är jag väldigt fundersam över hur RHB:n egentligen smakar. Beskriv :)

Fairing
2005-02-23, 09:29
Rapid Hydro: Har en smak för vuxna män som har vuxit från skumbananer och dyl..Smaken beskrivs bäst som svenska, färska jordgubbar med inslag av sötma och en viss bitterhet. :thumbup:

TPS
2005-02-23, 09:36
Rapid Hydro: Har en smak för vuxna män som har vuxit från skumbananer och dyl..Smaken beskrivs bäst som svenska, färska jordgubbar med inslag av sötma och en viss bitterhet. :thumbup:


Du har inte tänkt att knåpra ihop en ny smak av RHB:n?

z_bumbi
2005-02-23, 09:36
Rapid Hydro: Har en smak för vuxna män som har vuxit från skumbananer och dyl..Smaken beskrivs bäst som svenska, färska jordgubbar med inslag av sötma och en viss bitterhet. :thumbup:

Bara en viss bitterhet? Nja.. det går att dricka i alla fall.

Jag får väl se om jag också blir lika tokig som Pdaddy någon gång. :D

Fairing
2005-02-23, 09:39
Du har inte tänkt att knåpra ihop en ny smak av RHB:n?

Jodå , det arbetas på att få fram en nya smak och antingen blir det Choklad eller mintchoklad.Troligtvis choklad

TPS
2005-02-23, 09:50
Jodå , det arbetas på att få fram en nya smak och antingen blir det Choklad eller mintchoklad.Troligtvis choklad


Blä! Har alltid avskytt chockladdrycker. Kan du inte försöka ta fram någon Pink Grape eller liknade? :D

Pdaddy
2005-02-23, 18:42
Pink grape *grr* , va e detta, smutskastning :D

Nää men ja tror de kan va gott kanske..

RHB är bäst, RR också .. yeeehaaa

M

TPS
2005-02-23, 19:48
Något roligare än Choklad iaf :)

zam
2005-02-23, 22:59
Hm,klubb för inbördes beundran eller är det Fairing själva som sitter med en hög olika konton? *kissass*

TPS
2005-02-23, 23:03
Tackvare pdaddy har jag fått ett stort förtroende för Fairing. Sen har jag hört från andra också att de har toppen grejer! Så jag har inget med Fairing å göra mer än att de tjänar pengar på mig.

Pez
2005-02-23, 23:07
Hm,klubb för inbördes beundran eller är det Fairing själva som sitter med en hög olika konton? *kissass*
Ja vi har nu gått igenom alla konton som skrivit i den här tråden och resultatet är skrämmande... ALLA ni som varit inne och petat här är bannade nu. Allihop.
Speciellt Paledaddy eftersom han inte bara är en pseudonym för Fairing-Lasse utan även Zonecapones oäkting. Sen passade jag på att banna muskelbyggarn (känd från TV) för att han inte bjöd mig på bars på senaste Luciapokalen/Fitnessfestivalen. wham, ban - thank you ma'am!

zam
2005-02-23, 23:21
Ja vi har nu gått igenom alla konton som skrivit i den här tråden och resultatet är skrämmande... ALLA ni som varit inne och petat här är bannade nu. Allihop.
Speciellt Paledaddy eftersom han inte bara är en pseudonym för Fairing-Lasse utan även Zonecapones oäkting. Sen passade jag på att banna muskelbyggarn (känd från TV) för att han inte bjöd mig på bars på senaste Luciapokalen/Fitnessfestivalen. wham, ban - thank you ma'am!


Lite touchy ikväll eller? *popcorn*

Pez
2005-02-23, 23:39
Lite touchy ikväll eller? *popcorn*
Nä. Hurså?

Ralle
2005-02-23, 23:44
Well, Eiselt skulle göra rätt om han tittade över smaken på fastway för även den platsar i Bad Taste Line :) öppnade en påse men var tvungen att sälja resten :em:

Ser fram emot smakproverna, men för säkerhets skull bör du inkludera en ansenlig summa kontanter för att garantera min "övertygelse" :D

Fan, du var inte lite kräsen.. själv så är jag snart klar med andra påsen och det har varit lika gott varje gång :eating: förutom då man inte har en ren shaker och måste röra om (klumparna går inte bort)

Pdaddy
2005-02-23, 23:57
Ja vi har nu gått igenom alla konton som skrivit i den här tråden och resultatet är skrämmande... ALLA ni som varit inne och petat här är bannade nu. Allihop.
Speciellt Paledaddy eftersom han inte bara är en pseudonym för Fairing-Lasse utan även Zonecapones oäkting. Sen passade jag på att banna muskelbyggarn (känd från TV) för att han inte bjöd mig på bars på senaste Luciapokalen/Fitnessfestivalen. wham, ban - thank you ma'am!


:laugh:

Faaan e du så avis PEZ :D
JA lovar att bjuda på en bar på NOGP om du kommer, du ska få en guldpenga av mig så du kan köpa en av Lasse :thumbup: .

JA kan ju inte rå för att ja tränar på Fairing Gym å äter Fairing stuff, sen att ja e lig Zone e ju också en ren slump...

Nää ska börja Sola snart, så ja inte e pale längre.

M

Pez
2005-02-24, 00:02
:laugh:

Faaan e du så avis PEZ :D
JA lovar att bjuda på en bar på NOGP om du kommer, du ska få en guldpenga av mig så du kan köpa en av Lasse .

JA kan ju inte rå för att ja tränar på Fairing Gym å äter Fairing stuff, sen att ja e lig Zone e ju också en ren slump...

Nää ska börja Sola snart, så ja inte e pale längre.

M
Vafan! Ska inte du vara bannad "Ich bin ein paledaddy"? *slap*

:D *flex*

Pdaddy
2005-02-24, 00:05
Vafan! Ska inte du vara bannad "Ich bin ein paledaddy"? *slap*

:D *flex*

i got the power *popcorn*

JA e en såndär hemlig moderator, me license att återuppstå från de bannade :cool: .

Nä nu ska ja Sova..

hade gött

PS, kan tillägga att min RHB/RR drink va extra goo idag, fiiifaan asså, ja skulle kunna döda för en just nu. MEn de får räcka me kesellan ja klämde för en stund sedan.

Fairing
2005-02-24, 09:43
Hm,klubb för inbördes beundran eller är det Fairing själva som sitter med en hög olika konton? *kissass*

Återförsäljare säger väldigt ofta att just Fairingkunder är helt fanatiska och det är väl inget konstigt med det när vi har dom bästa produkterna snyggaste profilerna osv *innocent*

TPS
2005-02-24, 13:20
Återförsäljare säger väldigt ofta att just Fairingkunder är helt fanatiska och det är väl inget konstigt med det när vi har dom bästa produkterna snyggaste profilerna osv *innocent*


Måste få fråga dig en sak. Varför har ni gått över från burkar till påsar? Burkarna var så jävla mkt mer effektiva!!!

Fairing
2005-02-24, 14:07
Priset på burkar skenade iväg när oljepriset steg + att vi jämnt hade massor av transportskador av burkar vintertid (plast blir skört vid kyla)

Fast vi har ändå WPI , Rapid Hydro blend kvar i burkar och kommer så förbli.

JanneS
2005-02-24, 14:53
Priset på burkar skenade iväg när oljepriset steg + att vi jämnt hade massor av transportskador av burkar vintertid (plast blir skört vid kyla)

Fast vi har ändå WPI , Rapid Hydro blend kvar i burkar och kommer så förbli.
Har ni skippat planerna på att släppa Rapid Hydro i påsförpackning?

Fairing
2005-02-24, 15:56
Ja , och det för att 1kg Rapid Hydro behöver nästan en påse på 5 liter ( dubbelt så mycket som Complete protein)för att pulvret har så låg volymvikt .

Förövrigt jobbar vi på att ta fram en återförslutningsbar påse till våra "påsprodukter" :thumbup:

Pdaddy
2005-02-24, 16:25
Ja , och det för att 1kg Rapid Hydro behöver nästan en påse på 5 liter ( dubbelt så mycket som Complete protein)för att pulvret har så låg volymvikt .

Förövrigt jobbar vi på att ta fram en återförslutningsbar påse till våra "påsprodukter" :thumbup:

A.K.A Zipperbag :D :thumbup:

M

zam
2005-02-24, 17:47
Återförsäljare säger väldigt ofta att just Fairingkunder är helt fanatiska och det är väl inget konstigt med det när vi har dom bästa produkterna snyggaste profilerna osv *innocent*


:thumbup:

Pdaddy
2005-02-24, 22:17
Fairing ---> *popcorn* :eating: :thumbup: :bow: *yourock*

LAsse får ja en keps nu ?

M

TPS
2005-02-24, 23:55
Haha Macka, du smörar nog mkt. Åk ner å hämta en bara! :D

- M -
2005-02-25, 10:34
Ni har inga planer på att börja sälja Rapid Hydro i större förpackningar än 2kg?

Bamse
2005-04-03, 11:47
Har en burk RR av gamla smaken (Citron fromage). Är det någon annan än jag som har burken full av små bruna klumpar? Kanske ska se ut så?

nordland
2005-04-03, 15:59
har för mig att de små bruna prickarna/klumparna är ginseng, men jag kan vara helt ute och snurra....

Grahn
2005-04-03, 17:24
har för mig att de små bruna prickarna/klumparna är ginseng, men jag kan vara helt ute och snurra....

Mjo så är det såvitt jag vet.

Bamse
2005-04-03, 17:32
Ginseng? Är inte det bara bluff och båg? :)

Sverker
2005-04-03, 17:43
Ginseng? Är inte det bara bluff och båg? :)

Ginseng är nog ett av de få naturpreparat som i vetenskapliga försök verkligen visat effekt.

Bamse
2005-04-03, 17:48
Ginseng är nog ett av de få naturpreparat som i vetenskapliga försök verkligen visat effekt.

Även om det bara används i efterträningsdrinken ca 3 ggr i veckan? :confused:

Metal_boy_
2005-04-05, 01:14
Fairings produkter är godare än Eiselts. Jag har inte provat Fairings produkter, men jag har provat Eiselts :D

P.A.O.K.
2005-04-05, 11:45
Fairings produkter är godare än Eiselts. Jag har inte provat Fairings produkter, men jag har provat Eiselts :D


ehhh det var en *screwy* slutsatts :laugh: *yourock* öööhhhh

EiseltUK
2005-04-05, 11:55
De bruna klumparna är troligen smulor från när Lasse snaskar på Maryland Cookies samtidigt som han fyller burkarna... :laugh:

P.A.O.K.
2005-04-05, 15:38
De bruna klumparna är troligen smulor från när Lasse snaskar på Maryland Cookies samtidigt som han fyller burkarna... :laugh:
den slog hårt :laugh: :laugh: : *popcorn*
mara mera docusåpa ala kolozzeum*ASG*