handdator

Visa fullständig version : ang Natural Sterol-kapslar


clabbe
2005-02-21, 18:18
Hallo!

postar dethär igen, då min post från igår tydligen blivit BORTTAGEN :furious:

Det jag undrar är om någon har provat denhär produkten? eller vet lite mer om den, det står att det är ett naturligt alt till pro-hormoner, sånt man inte vill pyssla me, så om detta vore bättre. Men senare ståre att den består av bl.a. växtsteroider? hur ska man tolka d? :S

urklipp från universal nutritions sida: Denna produkt är specialdesignad för att öka prestation, styrka och uthållighet men ökar även fettförbränningen. Natural Sterol Capsules är ett kraftfullt anabolt tillskott och naturligt alternativ till pro-hormoner. Åtta distinkta och potenta komponenter utgör denna populära formula, som består av växtsteroider, aminosyror, energi substrat, essentiella fettsyror (EFA), elektrolyter, prestationshöjare, nukleider och viktiga mineraler.

Yankeee
2005-02-21, 18:33
Du tror inte att den blev borttagen av en anledning? :confused:

z_bumbi
2005-02-21, 18:35
Läs produkttexten, förstår du inte vad det innehåller så köp den inte.
Ett bra tips som brukar funka.

Växtsteroler är inte vad du tror i alla fall..

clabbe
2005-02-21, 18:43
Läs produkttexten, förstår du inte vad det innehåller så köp den inte.
Ett bra tips som brukar funka.

Växtsteroler är inte vad du tror i alla fall..


great, dom står me andra ord o säljer olagliga preparat men försöker få det o låta lagligt o bra? *grr27*


O jo, kan förstå att nån tog bort min fråga, men frågade även om deras NOX3 (Nitric oxide? ), så tråden kunde väl bara redigerats då, så man får svar på nått. . :booty:

Allan
2005-02-21, 18:47
Ett gott råd - läs stickyn överst i det här forumet. Länka ALDRIG till en annan webbshop. Och är du tveksam kan du alltid PMa en moderator först. Vi redigerar inte - ni SKA läsa reglerna. Och det du frågar om är bara kvalificerat och dyrt skräp.

allan

z_bumbi
2005-02-21, 18:53
great, dom står me andra ord o säljer olagliga preparat men försöker få det o låta lagligt o bra? *grr27*

Har jag sagt det?
Jag sa bara att växtsteroler inte är vad du tror att det är.. Google är bra på sådana frågor.

Att vi som moderatorer ska sitta och editera inlägg när någon inte bemödar sig att läsa reglerna är något som sker väldigt sällan. Läs reglerna igen!

AnimalGen
2005-02-21, 20:07
Natural Sterol är ingen stor hit, pröva Animal Stack2 istället, mycket bättre och säkrare testo-booster.

Pdaddy
2005-02-21, 20:34
Natural Sterol är ingen stor hit, pröva Animal Stack2 istället, mycket bättre och säkrare testo-booster.

LoL Animal sucks *rolleyes* ..
Känns rätt meningslöst att ta deras produkter när de igentligen skall innehålla mer saker som får den fulländad... jaja skitsamma.

M

clabbe
2005-02-21, 22:49
ok, om ja frågar såhär. finns de NÅN produkt hos dom som är nått o ha? Tänkte beställa 1kg kreatin från dom iaf, då priset va rätt tkr jag. O så förmodligen en burk NOX3 (samma som nitric oxide?), som alla hissar till skyarna? måste ju se om de ger nån pump ;).

Men vad kan ni annars rekomendera i byggarväg förutom protein,kreatin, hårdträning o sömn? :hbang:

Pdaddy
2005-02-21, 22:51
Men vad kan ni annars rekomendera i byggarväg förutom protein,kreatin, hårdträning o sömn?

Ett jävla anamma :thumbup: .. Vilja av stål, bra självinsikt och ge aldrig upp *popcorn*

M

Leon
2005-02-22, 09:25
ok, om ja frågar såhär. finns de NÅN produkt hos dom som är nått o ha? Tänkte beställa 1kg kreatin från dom iaf, då priset va rätt tkr jag. O så förmodligen en burk NOX3 (samma som nitric oxide?), som alla hissar till skyarna? måste ju se om de ger nån pump ;).

Men vad kan ni annars rekomendera i byggarväg förutom protein,kreatin, hårdträning o sömn? :hbang:
Jag lägger mig inte gärna i denna diskussionen men deras produkter är precis som de andra stora på marknaden. Bra!Sen tycker jag att du är inne på fel forum och frågar ang ett kosttillskott som inte säljs av kolozzeum.Ska du ha opartiska svar lägg frågan någon annanstans!Det fanns ju en anledning varför din första tråd togs bort!Läs reglerna! *rolleyes*

jwzrd
2005-02-22, 09:47
Alltså, låt bli alla kosttillskott som tallar på testoproduktion osv. Det är inte den vägen man vill gå! För att nån testoboostning ska fungera, så KOMMER den även att påverka din egen produktion. Att bara ha något högre (jo även 200% är lite) halter av testosteron i blodet under ett träningspass leder bara till att man tränar lite hårdare, det leder inte till någon som helst skillnad i hur mycket muskler som hamnar på kroppen. Det krävs mycket mer och mycket längre tid för att ge någon signifikant skillnad. Det är INTE den vägen någon vill gå.

Behöver man mer krydda på gymmet så finns det ett antal olika väger att gå (eller kombinera). Olika mentala förberedelsevarianter, koffein osv. Att temporärt lura kroppen på lite testo är meningslöst. Kroppen är för komplicerad och smart för att låta sig luras enkelt. Det enda sättet att "lura" den är att övertyga den om att den behöver bli mer effektiv. Något så ovanligt som att knipa igen munnen och träna hårt fungerar förvånadsvärt bra. Kombinerat med schysst kosthållning och lite proteinpulver ovanpå det gör underverk. Jag skulle gärna skriva "Det räcker!", men kidsen nu läser det som "Det räcker kanske åt andra, men jag är unik, jag tror det finns mer att hämta någonstans just för mig. Det där låter för enkelt och vanligt!". Baycurus (sorry, kan inte stava ditt nick nu :D) sa i "träning förr och nu"-tråden nånting i stil med: Den enda hemligheten som finns är att det inte finns någon. Ju snabbare man Inser det, desto snabbare står man på stranden med alldeles för mycket muskler :D

Pez
2005-02-22, 10:26
Jag lägger mig inte gärna i denna diskussionen men deras produkter är precis som de andra stora på marknaden. Bra!Sen tycker jag att du är inne på fel forum och frågar ang ett kosttillskott som inte säljs av kolozzeum.Ska du ha opartiska svar lägg frågan någon annanstans!Det fanns ju en anledning varför din första tråd togs bort!Läs reglerna! *rolleyes*
Det var dumt av honom att länka, men jag skulle vilja påstå att han får bra opartiska svar ang. dylika produkter här på Kollo, svar från folk som faktiskt har på fötterna när det gäller tillskott och framförallt tillskott som verkligen ger effekt alt. är verkningslösa. Sen är man aldrig helt objektiv, finns alltid nåt som spelar in.

Clabbe - hoppas du läser dina pm, annars kan du få problem.

Ninjasmurf
2005-02-22, 11:09
Steroler är växthormoner och det enda dom gör (om dom gör nått) är att konkurera med kroppens upptag av kolesterol från föda så att det blir mindre.

Bigbulka
2005-02-22, 11:16
Bara skräp det där.

Sverker
2005-02-22, 15:24
jwzrd :thumbup:

clabbe
2005-02-22, 18:06
Det var dumt av honom att länka, men jag skulle vilja påstå att han får bra opartiska svar ang. dylika produkter här på Kollo, svar från folk som faktiskt har på fötterna när det gäller tillskott och framförallt tillskott som verkligen ger effekt alt. är verkningslösa. Sen är man aldrig helt objektiv, finns alltid nåt som spelar in.

Clabbe - hoppas du läser dina pm, annars kan du få problem.

Ah, sorry :em: . Inte sett att d stått att man haft nåra nya PM, hittade nåra st som var 4månader gamla nu så.

Ska inte länka mer ..