handdator

Visa fullständig version : Hälsomässan & Emma


TrasMannen
2005-02-21, 08:13
Var det någon här som var på hälsomässan i helgen?

Jag var där igår. Jag trallar runt lite och kollar på allt möjligt och går fram till "Arla"s stånd.

Det står en tjej där med ett som ögonen fastnade på som klister. Det ekade ett stort "hummmmmmmm, mmmm, hmm, m" i huvudet på mig och jag tänkte "satan va lik Emma Sjöberg hon var, den där supermodellen"
Men hon är ju fasiken 37 bast nu så hon kan ju inte se såå bra ut.
Då märkte hon att jag tittade "lite" länge på henne (stod mitt framför henne ca 1m kanske :D ) och hon tittade på mig med ett leende.

Ajdå, nu tror emma att jag är en kändiskåt manshora som står här å dregglar så jag gick å käka en glass istället. I hate when that happens.-

Skit sammma, i alla fall var det tydligen Emma. Hon vet hur man tar hand om sig må jag säga :bow: :bow: :bow:

Karl_alfred
2005-02-21, 08:20
Skit sammma, i alla fall var det tydligen Emma. Hon vet hur man tar hand om sig må jag säga :bow: :bow: :bow:
Hon är född med ett bra utseende är det du menar.

J.Saarela
2005-02-21, 08:20
Ni är ju typ ihop!

acke_t
2005-02-21, 08:23
Ni är ju typ ihop!


:))))))))))))))))))))))

TrasMannen
2005-02-21, 08:40
Ni är ju typ ihop!

Det tar mig till nästa fråga. Skall jag ringa henne idag, eller skall jag gå naken till hennes lägenhet med slips, bukett med rosor, trycka ned ballen i hennes brevlåda och ringa på?

J.Saarela
2005-02-21, 08:41
Ne vänta 2 dar minst annars tycker hon du är påflugen,sen när du hör av dig efter 2dar gnäller hon väl över att du inte hört av dig först nu,,,skit samma häng fram ballen

TrasMannen
2005-02-21, 08:43
Ne vänta 2 dar minst annars tycker hon du är påflugen,sen när du hör av dig efter 2dar gnäller hon väl över att du inte hört av dig först nu,,,skit samma häng fram ballen

ghaaaa, tyyyypiskt tjejer, näää nu orkar jag inge mer, jag gör slut me na.

Makk
2005-02-21, 09:08
nice :)

Va där igår jag med, såg Peter Jöback *popcorn* Men missade Emma Sjöberg...

Hades
2005-02-21, 11:22
nice :)

Va där igår jag med, såg Peter Jöback *popcorn* Men missade Emma Sjöberg...
Peter Jöback är nästan lika bra! Båda föredrar killar i alla fall! =)

Megatuttarna
2005-02-21, 11:32
Varför gick du inte fram och snackade då?

Du kunde ha inlett med: "Jag tycker inte om film det minsta..." (visa att du är allt vad hennes man inte är) och sedan viska "Jag vill veta vad som får igång dig istället" och ge henne en varm blick och sedan äta vidare på din glass.

Skiter det sig blir det bara en skön historia att berätta för polarna när man super tillsammans någon gång senare.

Herkulez
2005-02-21, 11:33
rörde du hennes kön?

TTT
2005-02-21, 11:37
Varför gick du inte fram och snackade då?

Du kunde ha inlett med: "Jag tycker inte om film det minsta..." (visa att du är allt vad hennes man inte är) och sedan viska "Jag vill veta vad som får igång dig istället" och ge henne en varm blick och sedan äta vidare på din glass.


Samtidigt som han står och slickar på glassen? Ingen lyckad kombination. :D

Megatuttarna
2005-02-21, 11:47
Samtidigt som han står och slickar på glassen? Ingen lyckad kombination. :D

Haha jag var inte fullt så seriös. Haha slicka på en feet piggelin och samtidigt kolla in i hennes ögon, hahaha

TrasMannen
2005-02-21, 11:48
rörde du hennes kön?

Om kön = Det glaset med mjölk som jag drack upp vilket hon hade hällt upp, vars hand kanske hade rört sitt kön innan hon tvättat sig så vill jag svara Ja på den frågan.

Shit, tänk om hon är gravid nu?

TTT
2005-02-21, 11:48
Haha jag var inte fullt så seriös. Haha slicka på en feet piggelin och samtidigt kolla in i hennes ögon, hahaha

haha det förstod jag. :D

Ja det där med glassen känns lite "farbror Bosse"... ;)

Megatuttarna
2005-02-21, 11:50
Om kön = Det glaset med mjölk som jag drack upp vilket hon hade hällt upp, vars hand kanske hade rört sitt kön innan hon tvättat sig så vill jag svara Ja på den frågan.

Shit, tänk om hon är gravid nu?

Du och hon har blivit ett naknåiemo!!!

TrasMannen
2005-02-21, 11:51
Du och hon har blivit ett naknåiemo!!!
Que? ta ut piggelinen ur munnen innan du postar
Sheeez :D

jwzrd
2005-02-21, 11:53
rörde du hennes kön?

Det är ditt fel att jag spillde kaffe i tangentbordet nu!

Megatuttarna
2005-02-21, 11:58
Que? ta ut piggelinen ur munnen innan du postar
Sheeez :D

Naknåiemo är en syriansk svordom som man avslutar varje jakande mening med; såsom seden bjuder hos syrianfolket!

Ordagrannt översatt betyder det: ****** dess mamma!

Megatuttarna
2005-02-21, 11:58
Det är ditt fel att jag spillde kaffe i tangentbordet nu!

Jag som trodde att du helt enkelt var en retard. :hbang:

jwzrd
2005-02-21, 11:59
Jag som trodde att du helt enkelt var en retard. :hbang:

Det hör inte hit! :D

Herkulez
2005-02-21, 12:02
Det är ditt fel att jag spillde kaffe i tangentbordet nu!
vassego =)

spacedog
2005-02-21, 15:55
...skall jag gå naken till hennes lägenhet med slips, bukett med rosor, trycka ned ballen i hennes brevlåda och ringa på?

Det kan du göra, men se först till att dörren inte öppnas inåt. :D