handdator

Visa fullständig version : Bedömning av mig - inkl. defffrågor


Nismo
2005-02-19, 13:47
Delete

bladhet
2005-02-19, 14:02
Ben?

Stora ben får man genom att träna dem tung och inte bara springa och jaga en boll 2ggr i veckan.

Nismo
2005-02-19, 14:05
Ben?

Stora ben får man genom att träna dem tung och inte bara springa och jaga en boll 2ggr i veckan.

Jag vill inte ha stora ben. Känner mig för klumpig då.

Nismo
2005-02-19, 14:10
Delete

Hades
2005-02-19, 14:33
Jag vill inte ha stora ben. Känner mig för klumpig då.
Hoppas bara du inser hur löjligt det ser ut med en stor överkropp tillsammans med små ben. :)

Allan
2005-02-19, 14:38
Det stämmer nog att jag har lite mer massa än personen som jag vill eftersträva, dock ser man ju mindre ut när man har mindre fetthalt

Återigen tack för svaret.

Edit: Jag bor i Majorna

Nej, en deffad person med muskelmassa ser större ut än en fetknopp.


allan

JAM
2005-02-19, 14:49
Jag vill inte ha stora ben. Känner mig för klumpig då.
Jag kan garantera dig att det sista du behöver oroa dig för är att vakna upp en morgon och inse att dina ben blivir för stora... *rolleyes*

Baan
2005-02-19, 14:52
Jag kan garantera dig att det sista du behöver oroa dig för är att vakna upp en morgon och inse att dina ben blivir för stora... *rolleyes*

instämmer, många tränar ihjäl sig (läs. spyr) och får inga monstruösa ben, själv har jag rätt lätt för ben, inte sjukt lätt kanske men rätt så lätt, jag behöver inte överdriva eller köra sjukt hårt, men i vanliga fall så får i princip ingen "för störa benmuskler" av att träna lite ben. Snarare att dom är i fas med resten av kroppen

Baan
2005-02-19, 15:04
tror han menar någon icke deffanpassad måltid när han säger cheat-meals

kom just ihåg en grej angående omegafettsyrorna, grub skrev en intressant undersökningar som gjorde på råttor när dom fick höga mängder av just dom fettsyrorna vid ett tidigt stadie i livet, det var visst inte atllför bra visade det sig, för mer information så finns nog studien i hmmm kosttillskottsforumet, det var inte alltför länge sen

Nismo
2005-02-19, 18:34
Jag kan garantera dig att det sista du behöver oroa dig för är att vakna upp en morgon och inse att dina ben blivir för stora... *rolleyes*

Förr tränade jag ben lika mycket som allt annat. Och jag blev trögare/klumpigare i innebandyn när jag körde ben!

Nismo
2005-02-19, 18:35
tror han menar någon icke deffanpassad måltid när han säger cheat-meals

kom just ihåg en grej angående omegafettsyrorna, grub skrev en intressant undersökningar som gjorde på råttor när dom fick höga mängder av just dom fettsyrorna vid ett tidigt stadie i livet, det var visst inte atllför bra visade det sig, för mer information så finns nog studien i hmmm kosttillskottsforumet, det var inte alltför länge sen

Ja. Cheat meal eller "ätardagar". Tycker jag läst det på många ställen.

Nismo
2005-02-19, 18:38
Hoppas bara du inser hur löjligt det ser ut med en stor överkropp tillsammans med små ben. :)

Den dagen jag känner så börjar jag köra ben igen.

Allan
2005-02-19, 18:39
Jag skulle vilja att vi delade tråden. Bilderna för sig och frågorna för sig - i rätt forum. Annars slutar det med att allting ligger här - som en annan "ökänd" tråd....

allan

JAM
2005-02-19, 18:43
Jag skulle vilja att vi delade tråden. Bilderna för sig och frågorna för sig - i rätt forum. Annars slutar det med att allting ligger här - som en annan "ökänd" tråd....

allan
Dela på! Du är ju moderatorn i sällskapet... ;)

JAM
2005-02-19, 18:44
Förr tränade jag ben lika mycket som allt annat. Och jag blev trögare/klumpigare i innebandyn när jag körde ben!
Det hade med all sannolikhet inte att göra med att benen blev för stora.
Den dagen jag känner så börjar jag köra ben igen.
Då är det ju för sent!

Allan
2005-02-19, 18:45
Det är inte så jävla lätt med bilder och grejor som ska ligga kvar.....


allan

Allan
2005-02-19, 18:51
Nu är det gjort. Tog bort några mer ambitiösa kostinlägg här för att inte stimulera latmaskar som inte orkar läsa vad jag skrivit.


allan

TPS
2005-02-19, 18:59
Kan inte förstå riktigt hur en del tänker. Hur jävla snyggt är det inte på stranden med ett par välbyggda lår? Ser ju förjävligt ut med stor överkropp och lår som pinnar..

Baan
2005-02-19, 19:10
Kan inte förstå riktigt hur en del tänker. Hur jävla snyggt är det inte på stranden med ett par välbyggda lår? Ser ju förjävligt ut med stor överkropp och lår som pinnar..

det är lättförklarat, "snyggt" är faktiskt (jo så är det) erkännd vetenskap och är därmed vääääldigt subjektivt :)

jag håller med dig dock... folk tycker iofs mina ben tar ut överkroppen på ett negativt sätt så man kanske kan överdriva benen lite också :D