Visa fullständig version : Polarkraft säljs var?
Hej,
Har inte lyckats hitta ett enda exemplar av polars extrema variant. Var köper ni era?
mystic[-_-]
2005-02-17, 22:56
Ica
ICA, Coop forum. Där köper iaf jag :)
Om du bor i Malmö verkar det väldigt konstigt om du inte hittat Extrem. Ja, det verkar rent av alldeles extremt faktiskt! ;)
Jag har handlat dem på såväl Malmborgs som Coop, Spar och Hemköp. Men du kanske alltid har varit där sekunden efter jag handlat upp sista packeten som ligger framme :D
King Grub
2005-02-18, 07:02
Jag har den senaste tiden inte lyckats hitta någon butik som inte har Extrem i sortimentet. :)
AcidSleeper
2005-02-18, 08:14
Det har jag! ICA på Tegsidan här i Umeå! SKITBUTIK *grr27*
willys, tempo (lokal "turkbutik") har det inte, ica, luculles har det, coop och grejer vet jag inget om.
TrasMannen
2005-02-18, 08:47
har till och med hittat det i en liten 7-eleven butik =)
Har provat tre ICA och en coop här nere hittillls.
Well, sökandet fortsätter :)
VA?!! Jag köper mina på ICA supermarket på Teg i Umeå.. I mitten på hyllorna som har grövre bröd. Det finns en minst tre sorter från polarkraft där.. :thumbup:
Pellefant
2005-02-18, 18:19
Zion handlar upp allt sån byggarmat, därför är de och mycket annat slut. :D
VA?!! Jag köper mina på ICA supermarket på Teg i Umeå.. I mitten på hyllorna som har grövre bröd. Det finns en minst tre sorter från polarkraft där.. :thumbup:
Grabbar bor ni på Teg? :hbang:
vad är meningen med Extreme? Smakar ju lika sött som en sockerkaka och gör att man bara vill ha mer. Inte blir man mätt heller.
Tacka vet jag FINSKT RÅGBRÖD. Synd att inte resten av Sverige kan ta del utav den i matvaruaffärerna, förutom de lyckligt lottade som bor nära finska gränsen.
Det finska rågbrödet är EXTREMT, man skiter bark i en vecka efteråt. Gjort på surdeg even. Det svenska "fiberrika" brödet är ju patetiskt i jämförelse.
AcidSleeper
2005-02-18, 23:53
Jo nu har jag också hittat dem och imorgon blir det en extrem frukost!
Själv bor jag vid Charlies... väldigt nära!
återigen... vad är det som är så extremt med den här sockerkakan till bröd?
AcidSleeper
2005-02-18, 23:59
Vet inte har inte ätit dem än, men imorgon så ska jag äta 1-2brödskivor och eftersom de heter extrem så blir det en extrem frukost... :D
Vet inte har inte ätit dem än, men imorgon så ska jag äta 1-2brödskivor och eftersom de heter extrem så blir det en extrem frukost... :D
Du lär inte bli imponerad :) Jag kommer inte köpa det nå mer iaf. Det finns ju nåt som heter rallahalvor.... om jag är rätt ute. Det är bröd det. Det mättar ju iaf.
Mja, det har lågt GI och lite kalorier. Ett väldigt bra bröd som inte smakar träsk, som rallarhalvorna gör.
Hittade för övrigt det idag, åt ett paket direkt. Underbart.
King Grub
2005-02-19, 06:17
Du lär inte bli imponerad :)
Det är du som är den enda som inte verkar vara imponerad. :) Visst... finskt rågbröd i alla ära... men det smakar ju som kompost. :D
Mja, det har lågt GI och lite kalorier. Ett väldigt bra bröd som inte smakar träsk, som rallarhalvorna gör.
Hittade för övrigt det idag, åt ett paket direkt. Underbart.
lite kalorier i all ära, men om du äter ett helt paket på en gång. kvittar inte det då? liksom...? Tänk för fan på insulinpåslaget! ;)
Det är du som är den enda som inte verkar vara imponerad. :) Visst... finskt rågbröd i alla ära... men det smakar ju som kompost. :D
Då vet jag inte vilket rågbröd du ätit :) Jag kan definitivt inte göra som min mor, bara käka dem med lite smör på. Funkar inte, det fastnar i halsen. Men med keso, skinka, lite ost, och nåt grönt på så är det oslagbart.
Polarkraften är ju helt ok så, men det smakar för sött.
lite kalorier i all ära, men om du äter ett helt paket på en gång. kvittar inte det då? liksom...? Tänk för fan på insulinpåslaget! ;)
Jag tänker inte äta ett paket varje gång :)
Jag blir minst lika mätt av 100 g av dessa som av 100g linggrova, vilket är vad jag brukar äta. Och lingongrova ger 250 kcal medan detta ger 170.
Jo nu har jag också hittat dem och imorgon blir det en extrem frukost!
Själv bor jag vid Charlies... väldigt nära!
Haha då e vi ju praktiskt taget grannar :P Själv bor jag på Böleäng på nedre delen av bryggargatan
AcidSleeper
2005-02-19, 13:27
Haha då e vi ju praktiskt taget grannar :P Själv bor jag på Böleäng på nedre delen av bryggargatan
Bor i en av lägenheterna ovanpå Kiosken, men inte länge till för snart flyttar jag till Nydala!
Härligt gott bröd var det iaf! :eating:
Om du tittar på energisammansättningen så ser du vad som är extremtbra med den brödsorten. samtidigt måste du ju se till ditt hela kcalintag för att det ska ge ngt. Men en bra frukost är ju t.ex två skivor extrem (80g) med 100g keso på och en banan. ger ca 330 kcal och en bra energisammansättning. Självklart finns det andra brödsorter såsom fullkornsrbröd osv som har liknande sammansättning men är inte i närheten så goda och smakrika.!
Herre jävlar, vi bor ju alla grannar! Själv bor jag mitt emot Centralskolan :naughty:... *innocent*
Herre jävlar, vi bor ju alla grannar! Själv bor jag mitt emot Centralskolan :naughty:... *innocent*
Haha! där ser man, var tränar du ?
AcidSleeper
2005-02-20, 14:27
Jag tränar på Sporthallen, billigt och bra! :thumbup:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.